میلک توت فرنگی


سه دلیل برای نوشتن این پست وجود داره:
۱. هوا گرم شده و نوشیدنی خنک می چسبه
۲. الان فصل توت فرنگی یه
۳. چند روزه هوس میلک توت فرنگی کرده بودم که امروز به مراد دلم رسیدم!
و دلیل حساب نشده ی دیگه اینکه : حالا که دستور میلک شیک شکلات رو گذاشتم، بد نیست دستور میلک توت فرنگی رو هم بذارم.
این به ذائقه ی خودتون بستگی داره که چقدر شیرینش کنید… چون خود من اصولاً با مصرف شکر میونه ی خوبی ندارم و  کم شکر یا معمولی درست می کنم؛ حالا دیگه خود دانید.
یک لیوان و نیم توت فرنگی  کلاهک گرفته که تو آب خیسونده و حسابی شستید رو بریزید تو مخلوط کن+ یک لیوان و نیم شیر سرد + ۳ قاشق  شکر.
(می تونید دو تا قالب کوچیک یخ بهش اضافه کنید اما من ترجیح می دم بدون یخ درست کنم.)
مخلوط کن رو روشن کنید و وقتی خوب مخلوط شد و یخ ها ریز ریز شدند، بریزید تو لیوان و میل کنید. البته می تونید قبل از ریختن تو لیوان شکرشو بچشید و اگه به نظرتون کم بود اضافه کنید.
روی میلک توت فرنگی رو می تونید با خامه ی زده شده تزئین کنید. می تونید هم قبل از اینکه زحمت تزئین کردنو به خودتون بدید، یه نفس سر بکشیدش، مثل من!
سازنده و عکاس: شادی خانوم
این نوشته در نوشیدنی های سرد ارسال شده و با , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

7 پاسخ برای میلک توت فرنگی

  1. پروا :گفت

    سلام عزیزم مرسی که بهم سر زدی و اظهار لطف کردی شما هم وبلاگ بسیار خوشمزه ای دارید امیدوارم از این به بعد بیشتر با هم ارتباط داشته باشیم موفق باشید

  2. الینا :گفت

    با سلام
    مثل اینکه شروع کارتونه ولی برای شروع خیلی موضوعات خوبی انتخاب کردین اگه همینطور ادامه بدین عالیه اگه خواستین میت.نیم سایت همدیگر رو لینک کنیم موافق بودین به من خبر بدین تا لینکتون کنم.

  3. پروا :گفت

    راستی اگه خواستی همدیگه رو لینک کنیم خبرم کن

  4. غریبه :گفت

    سلام.عالی بود

  5. لاله :گفت

    سلام….بههتون خوش امد می گم…ارزو می کنم وبلاگتون هر روز پر بار تر بشه…هر چه تعداد وب های مربوط اشپزی بیشتر بشه من بیشتر کیف می کنم!!!!!!

  6. واقعا میلک شیک نوشیدنی مفرح و لذت بخشیه ! فقط به نظرت این توت‌فرنگیها‌یی که تو بازار می‌فروشن خیلی بی‌مزه نشده ؟ ما یک بسته توت فرنگی که تازه خیلی خوش آب و رنگ بود خریدیم اما اصلا مزه خاصی نمی‌داد !

    اما بازم میلک شیک خیلی خوشمزه‌ است چه شکلات چه توت فرنگی (من شخصا موز رو ترجیح می‌دم)

    راستی چون اولا سایتت خیلی خوشمز‌ه‌ناک بود و در مورد آشپزی من بهت لینکیدم !

  7. مارال :گفت

    سلام عکسها برای من باز نمیشه با ارزوی بهترینها برای شما وخانواده

پاسخی بگذارید

