دیریا زود؟!


دیر یا زود آپ کنم. خیاط می گه دیر… الینا می گه زود!!!!!!!!
راستش فقط برای عذرخواهی از دیر اومدن هام این پست رو گذاشتم . می خواستم بگم : خیلی کارای دیگه به جز آشپزی دارم … به خاطر همین وقت کافی نه برای اصل حقیقی موضوع ( آشپزی) و نه برای اصل مجازی موضوع ( وبلاگ نویسی) ندارم. اما بازم سعی ام رو می کنم. اگه بدونین سر من تو زندگی چقدر شلوغه می گین : برو به همون کارات برس وبلاگ نویسی پیش کش. شاید از حدود یک ماه دیگه سرم خلوت تر شه اونوقت قول می دم هفته ای ۴ بار بیام.
به نسیم:بهش فکر می کنم و حتماْ!
به مهسا: دستوراین سالاد رو ندارم ولی می گردم و اگر یافتم به روی چشم.اگر به من بگی مواد پایه اش چی بوده بد نیست چون ممکنه با اسم دیگه ای درباره اش چیزی بدونم…. خدا رو چه دیدی!
از همه ممنون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

5 پاسخ برای دیریا زود؟!

  1. لاله :گفت

    جدا خسته نباشی!

  2. مهسا :گفت

    سلام
    منم از یکی 2 هفته دیگه وب نویسی رو تعطیل می کنم چون امتحان دارم! واقعا درکت می کنم
    در مورد اون سالاده باید بگم که اگه مواد اولیه اش یادم بود که درست می کردم
    ولی یه چیزاییشو یادمه سیب زمینی داشت با پیازچه با سس باور کن بقیه اش رو دیگه یادم نمی یاد!

  3. الینا :گفت

    سلام خانم آشپز
    ببخشید که هولتون میکنم که زود اپ کنین خوب اخه ما هم باید شام وناهار درست کنیم باشه تا یک ماه غذا درست نکنیم تا برگردی چون تمام آشپزهای بلاگفا بدون استثنا تنبل تشریف دارن باشه تا یک ماه میبخشیمت.ولی قوا بده که هفته ای 4 بار بشه قول زنونهتا آپ بعد

پاسخی بگذارید

