سوسیس سیب زمینی


این یه غذای دانشجویی یا فوری برای روزهای پرمشغله است . این غذا رو احتمالاْ همه بلدن… و بنابراین بیشتر جنبه ی یاد آوری داره تا آموزش!
به میزان مصرفتون سیب زمینی پوست بگیرید و خلالی خورد کنی. توی روغن سرخ کنید و در همون زمان بازم به میزان مصرفتون سوسیس کوکتل ( دودی یا ساده یا مرغ به ذائقه تون بستگی داره) خورد کنید. سیب زمینی که سرخ شد سوسیس رو بریزید توش و تاب بدین تا رنگش عوض شه و سرخ شه. نمک و فلفل ساه و زردچوبه بریزین. عطر ادویه که بلند شد(معمولاْ بعد از یکی دو چرخ تو ماهیتابه) غذا آماده است.
مامانم تو این غذا گوجه فرنگی خورد شده هم می ریخت ولی من چون گوجه سیب زمینی سرخ شده رو نرم می کنه زیاد این کار رو نمی کنم. شما خود دانید که به قول شاعر:
صلاح کار خویش خسروان دانند…
عکس و دستپخت: شادی
این نوشته در ساندویچ و فست فود ارسال شده و با , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

9 پاسخ برای سوسیس سیب زمینی

  1. لاله :گفت

    به به …خانوم فعال!…این غذا واسه ادم های مجرد و دانشجو …کلی به درد بخوره / از توجهت ممنونم….

  2. الینا :گفت

    سلام خانومی
    اومدم بگم سوسیس سیب زمینی که یاد دادن نمیخواد دیدم خودت نوشتی ولی مرسی که یادآوری کردی اصلا یادم نیست کی درستش کردم فکر خوبیه یادم باشه

  3. زرین :گفت

    سلام دوست جدید
    چه وبلاگ کارآمدی…
    برای من یکی که خیلی مفید خواهد بود…
    حتما بهت سر می زنم…
    ممنونم از حضورت

  4. نیکو :گفت

    -چه عذاب بزرگی است
    وقتی که من تمام تنهایی رابه دوش می کشم
    وسخت ترین لحظه های انتظار را
    با شکیبایی خودقسمت می کنم
    آرزوی محالی است برای من
    درک دستهای تو
    از انتهای تنهایی …….ستاره های چیده شده
    وسفره ی خالی احساس
    که مهربانی سایه ها
    رنگینش کرده است
    تو حتی………
    از فکر این عذاب هم …………..
    ومن هروز……….
    تحلیل می روم

    مرسی که آمدی پیشم …..گشنه ام شده

  5. بهار :گفت

    سلام ممنونم که بهم سر زدی من از وب های آشژزی خیلی خوشم می یاد وب شما هم عالیه غذاهای خوشمزه ای رو آموزش دادین موفق و شاد باشید بازم به من سر بزنید خدانگهدار

  6. سلام
    ممنون که سر زدی .من مطلقا از آشپزی چیزی نمیدونم .دیگه هم یاد نمی گیرم.اما به خانم میگم مطالب خوبتون رو بخونه.
    غذایتان خوشمزه و خودتان موفق باشید

  7. کاوه :گفت

    سلام
    ممنون که سر زدی
    باید بگم شعره مله اخوان ثالثه
    لینکت کردم
    بابای

  8. moj :گفت

    If you add a little oninon, sorkh karde it could be better!!!!

پاسخی بگذارید

