آب پرتقال… توت فرنگی


مواد لازم
دو لیوان توت فرنگی کلاهک گرفته
4/1 پیمانه شکر
نصف لیوان آب پرتقال
یک لیوان آب
چون در حال حاضر فصل پرتقال خوشمزه نیست، می تونید از آب پرتقال آماده استفاده کنید. هر چه مزه ی آب پرتقال آماده ای که استفاده می کنید به مزه ی آب پرتقال طبیعی نزدیکتر باشه، نتیجه ی بهتری به دست می آرید. من از آب پرتقال مارک پاکبان استفاده می کنم که خوبه، شما خود دانید!
توت فرنگی رو می ریزیم توی مخلوط کن و روش شکر رو می ریزیم. می گذاریم نیم ساعت بمونه (تو یخچال). بعد با مخلوط کن قاطیش می کنیم. آب پرتقال رو و آب رو اضافه کرده و قاطی می کنیم.
این نوشیدنی رو می شه غلیظ یا رقیق درست کرد. دستوری که خوندین برای غلیظ اون بود. اگر خواستین رقیق باشه بنا به میزانی که می خواید یک، دو تا سه لیوان آب اضافه کنید(البته شاید مجبور شین شکرشو کمی بیشتر بگیرین.)
سازنده: من!
عکس: همسرم!
این نوشته در نوشیدنی های سرد ارسال شده و با , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

9 پاسخ برای آب پرتقال… توت فرنگی

  1. الینا :گفت

    سلام خانومی
    چه عکس زیبائی همسرتون انداختن آدم خوشش میاد از صفحه کامپیوتر برداره و بخورتشمن تا به حال پرتقال رو با توت فرنگی مخلوظ نکردم حتما امتحانش میکنم دستت درد نکنه

  2. پروا :گفت

    سلام وای بنظر خیلی خوشمزه میاد جون میده واسه موقع هایی که حسابی گرمت شده

  3. شب :گفت

    وای چه خوشمزه
    وبلاگ جالبی دارین

  4. لاله :گفت

    خانومی چه عکس با کیفیتی!..حتما همسرتون خیلی واردن!…/ممنون که قهوه رو خوندی و ممنون از توجهت…زندگیه دیگه!…فقط 100 سال اولش یه کم سخته!

  5. سلام سرکار خانم .
    مدتیه وب شما و سایر دوستانتون که مربوط به خانه داری و دکوراسیون هست رو میخونم و واقعا لذت میبرم . سالهاست که از این مقولات دور افتادم و دیگه غیر از غذاهای تکراری روزمره فرصت آشپزی دیگری رو ندارم . البته یک ماه پیش مربایی پختم که با شنیدن خبر دیابت احتمالی پسر بزرگم که روشندل هم هست بد جوری تو ذوقم خورد .
    خوشحال میشم باز به من سر بزنید چون من فقط به لینکهایی دسترسی دارم که در کامنتهام هست . متشکرم . ریحانه

  6. الینا :گفت

    سلام خانومی
    بله روبان هم میتونی استفاده کنی و نخ همرنگ بعد هم آستر پشت فراموش نشه

  7. غریبه :گفت

    ممنون.مثل عکسش عالی بود

  8. من این دستور رو با آب هلو و اینبه و یخ خورد شده بیشتر دوست دارم . همینطور طالبی با گلابی جنگلی (که زرد رنگ با هسته های درشت هستند) بسیار طعم جالبی داره !

  9. سلاممممممممم

    راستش حوصله آشپزی ندارم
    ولی عکسش خوشمزه بود

    ممنون اومدی بازم بیا

    آبی باشی

    بابای

پاسخی بگذارید

