بستنی و آب پرتقال یا همون پرتقال گلاسه ی سابق!


یه بسته از این آب پرتقالای آماده بگیرین . یک بسته هم بستنی وانیلی بگیرین. اولی رو بذارین تو یخچال. دومی رو بذارین تو فریزر.
یه روز که اومدین خونه و از گرما جون به لب شده بودین با خودتون بگین: یعنی شادی برای یه روز گرم یه نوشیدنی خنک یاد نداده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعد که یاد من افتادین در یخچال رو باز کنید و چشمتون به آب پرتقال بخوره. آب پرتقال رو دیدن همان و به روان رفتگان خانواده ی من صلوات فرستادن همانا. بستنی رو در همون لحظه به خاطر می آرین چون این دو تا رو با هم خریدین.bastani portegal copy copy
سه تا گلوله از بستنی می ندازین تو یه لیوان بلور. آب پرتقال رو می چشین، اگه تلخی داره با کمی شکر شیرینش می کنید(کلاً یه کمی شکر تو این آب پرتقال این نوشیدنی بریزین بد نیست که ترشی و تلخی آب پرتقال رو می گیره). شکر رو حسابی هم می زنید تا تو آب پرتقال حل شه. آب پرتقال شیرین شده رو می ریزین تو لیوان و آماده شد. نوش جان.
سازنده: شادی
عکس: خورنده ی دوم: همسری!
این نوشته در نوشیدنی های سرد ارسال شده و با , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

21 پاسخ برای بستنی و آب پرتقال یا همون پرتقال گلاسه ی سابق!

  1. شیلا :گفت

    سلام
    ممنون که به من سر زدی .
    با اجازه لینکتون میکنم که سر بزنم و استفاده کنم

  2. بلفی :گفت

    ووی.. چه غذاهایی.. مرسی که سر زدی. بازم میام.

  3. خیاط :گفت

    سلام
    یه روز که تشنه از سر کار میام میرم سر یخچال میگم هی کی این آب پرتقال رو خریده؟؟تا تهش رو سر می کشم!! بعد وقتی دنبال گوشت خورشتی تو فریزر کشتی می گیرم بستنی رو کشف می کنم ،تازه یاد آب پرتقال می افتم واینکه هدف چی بودو…حقیقت اینه وقتی از گرما جون به لبی مغزت کامپایل نمیکنه

  4. سپيده :گفت

    ممنون ميشه حليم بادنجون هم بذاري

  5. Sat2Dvb :گفت

    با سلام

    سايت ( انجمن ) ::.. SAT 2 DVB ..:: افتتاح و در حال حاضر براي بخش هاي مختلف سايت در حال پذيرش مدير مي باشد ، از شما دوست عزيز دعوت مي کنيم که با پيوستن به جمع دوستان خود در اين سايت ، در صورت تمايل در بخش هايي که توانايي مديريت آن را به صورت تخصصي داريد ، ما را ياري دهيد.
    شايان ذکر است اين سايت مکاني براي تبليغ سايت و يا وبلاگ شما دوستان عزيز مي باشد، چون ما براي شما تولباري آماده کرده ايم تا آدرس سايت و يا وبلاگ شما را در آن اضافه و در افزايش تعداد بازديد کنندگان با تبادل لينک و تولبارمان با شما، همديگر را ياري رسانيم.

    http://www.sat2dvb.com

    منتظر شما هستيم.

  6. May :گفت

    عجب وبلاگ باحالی داری . من عاشق آشپزی هستم . از حالا به بعد طرفدار پرو پا قرص وبلاگت هستم.

  7. بهار :گفت

    وبلاگ جالبی دارید. موفق باشید.
    یه نوشیدنی خوشمزه دیگه اینکه بستنی توت فرنگی رو با مقداری شیر و خود میوه توت فرنگی تو مخلوط کن مخلوط کنید. به طوری که رقیق باشد. این همه دلچسب و لذید خواهد بود . میشه به جای توت فرنگی از میوه های دیگر هم استفاده نمود

  8. دستت درد نکنه فکر کنم خیلی حال بده….

    راستی فقط شکلکها خوب بود؟

    یعنی من دیگه چیزی ننویسم فقط شکلک بذارم بسه؟

  9. مژده :گفت

    خیلی عالیه… مدتیه که افتاده به یاد گرفتن غذاهای جدید و البته غذاهایی که باب طبعم باشه. خوشم اومد از وبلاگت. یه سوال؟ تو طرز تهیه غذاهای ایتالیایی رو هم بلدی؟ یه رستورانی میرم که غذای ایتالیایی سرو میکنه. یکی از منوهاش «پنه» نام داره. ماکارونی فرم دار با یه سس عجیب و غریب و پنیر و ژامبون و اینها… تو طرز تهیه اش رو میدونی؟ اگه نه. جایی میشناسی تو اینترنت که بشه از اونجا پیداش کرد؟

  10. سر آشپز :گفت

    خوشحالم می بینم یه همکار اینجا دارم

  11. salam
    khoobin
    webloge zibaei darin khosh halam ke ba weblogetoon ashena shodam
    be ma ham sar bezanid khosh hal mishim

  12. سحر :گفت

    سلام دوستم
    پرتقال گلاسه ی باحالی باید بشه
    راستی چقدر خوب شد که بلاگت رو دیدم
    به خصوص این لینک های دکوراسیون رو

  13. صبا :گفت

    خیلی خوش مزه بود مرسی عزیزم راستی مدلارو برات گذاشتم بیا ببین

  14. سلام هووووووووم این هم خوشمز است خانومی
    ممنونم که بهم سر میزنی آپ میکنی خبرم کن منم به زودی آپ میکنم
    ولی امیدوارم آپام شما رو به گریه نندازه چون چنین قصدی رو ندارم

  15. پریسا :گفت

    سلام
    اون معجون طالبی و بستنی وانیلی که فوق العاده بود نوشیدنی مطلوب من و آقای همسر بعد از برگشتن به خونه است
    اینم امتحان می کنیییییم
    ممنون

  16. حدیث :گفت

    مطمئنم خوشمزه است پس حتما درستش میکنم ….یه سری هم به ما بزن ……

  17. رها(ستایش) :گفت
  18. سحر :گفت

    مرسی دوستم ..
    ولی ای کاش آیدیت رو می ذاشتی تا آدرس جدید بلاگم رو بهت میل بزنم ..

  19. ماری :گفت

    سلام خوشحال میشم اگر سری به آشپز خانه من بزنید گرسنه بر نمیگردید

  20. مهتاب :گفت

    به به اینجا چه خوشمزه ست

  21. سلام و خسته نباشید!
    وبلاگ خیلی کاربردی و با محتوائی دارید . بسیار ممنون ومتشکر من که خیلی وقته دارم از مطالبتون استفاده میکنم. پرتفال گلاسه رو هم درست کردم .خیلی خوشمزه بود. وبسیار ممنون از پیوندهائی که گزاشتی . خصوصا وبلاگ دکوراسیون تزئین.
    من خیلی وقته که شمارو لینک کردم.شما هم به وبلاگ ما (ما و دخترمون) بیاین خوشحال میشیم.

پاسخی بگذارید

