سالاد سیب زمینی 1


نظر به اینکه اینجانب شادانه از سیب زمینی سالادهای مختلفی می سازم، اسم این سالاد را سالاد سیب زمینی ۱ گذاشتم، باشد که سالاد های بعدی سالاد سیب زمینی ۲ و ۳ و ۴ و الی الاخر باشد.
salad makhloot copyموادلازم
سیب زمینی پخته ی خورد شده ۴۰۰ گرم
خیار سفت قلمی  پوست گرفته ی خورد شده ۳ عدد
قارچ خورد کرده ۲۰۰ گرم
ذرت پخته یا کنسرو یک پیمانه سر خالی
کالباس  خورد شده در قطعات درشت  ۱۵۰ گرم
نعنا و آویشن خشک هر کدام نصف قاشق چایخوری
نمک و فلفل سیاه
سس مایونز نیم پیمانه تا یک پیمانه/ بنا به ذائقه ی خودتان
همه ی مواد رو مخلوط کنید. نوش جان بفرمایید.
نکته: من خودم این سالاد رو بدون کالباس ترجیح می دم چون گیاهی می شه…. شما هم می تونید بدون کالباس درستش کنید و از به کار بردن خیار تازه توی سالاد هم وحشت نداشته باشید، به امتحانش می ارزه.
دستپخت: شخص شخیص من
عکس: شخص بازم شخیص همسر من!
این نوشته در سالادها ارسال شده و با , , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

14 پاسخ برای سالاد سیب زمینی 1

  1. مهتاب :گفت

    کاش واقعا جای بود که میشد بیام از این خوردنی های خوشمزه بخورم کار و بار شما هم رونق پیدا کنه
    آره خیلی هم خوبه من الان میذارم لینکت رو

  2. راستی راستی خیار خام خوب میشه تو سالاد

    نریزم طلاقم بدهند

    راستی تو بخش نکته نوشتید: شما هم می تونید بدون سالاد درستش کنید و…

    راستی چه ان وقت….فکر کنم منظورتون بدون کالباس بوده ایا؟

    خوش باشید

    داشتم میامدم سر وقتت تا غذای بدون گوشت و مرغ بذاری دیدم خودت گذاشتی مرسی

  3. مهتاب :گفت

    ای وای راست میگی ها!!! حواسم نبود عوضش کنم

  4. نوشین :گفت

    با سلام ومرسی از وبلاگ خوشمزتون اگه ممکنه طرز تهیه نان یاکیک که با ارد ذرت یا برنج یاسیب زمینی درست میشود را اموزش دهید با تشکر

  5. من تخصص زیادی در پخت نان ندارمو کیک هایی که بلدم همه با ارد گندم هستند. یک جور نان مکزیکی بلدم که با آرد ذرت درست می شه و خیلی ساده است: آرد ذرت رو با آب قاطی کنید تا زمانی که به دست نچسبه (در شروع ریختن آب آرد ذرت خیلی چسبنده می شه) . توی تابه روغن رو با کمی کره داغ کنید.از خمیر گلوله هایی به اندازه ی گردو بردارید و تو کف دستتون به شکل نانک کوچکی در بیارید. و توی روغن دو طرفش رو روی حرارت ملایم سرخ کنید. در مورد آرد برنج و ذرت مطالعه می کنم و اگر به چیزی برخوردم که به درد این وبلاگ می خورد حتما می ذارم. این سوالتونو از وبلاگ عسل و شکر بپرسید شاید بتونن کمکتون کنند.

  6. رها(ستایش) :گفت

    نگفتی خیار و ان تو بریزم جناب سرهنگ یک گلوله حرومم میکنه یا نه؟

  7. نوشین :گفت

    ممنون از راهنماییت

  8. الینا :گفت

    سلام خانم شادی
    فکر میکنم اسمتون رو درست گفته باشم من امروز از مسافرت ایران برگشتم هنوز برنگشته دلم برای ایران تنگ شده و دلم میخواد که دوباره اونجا باشم خوش به حالتون که در وظن عزیز ایران زندگی میکنید خیلی حسرت میخورم که دور از وطنم هستم و آرزو میکنم روزی در ایران زندگی کنم البته سعی خودم رو هم میکنم تا امکانات فراهم بشه امیدوارم که تابستان به شما هم خوش گذشته باشه امروز خیلی دلم گرفته در اولین فرصت آپ خواهم کرد برقرار و پایدار باشید.

  9. سپيده :گفت

    ميگم که مرسي

  10. خیاط :گفت

    سیب زمینی و خیار و آویشن؟؟قارچم نمی پزی؟؟؟ بابا به ما رحم نمی کنی به همسرت رحم کن!ولی طبعتون اونور آبیه ها اگه کارات ردیف شدو رفتی مشکل غذا ندارین

  11. شرمنده ! اتفاقا شدیدا سرم شلوغه. هفته پیش 4 روز رشت بودیم و الانم در مشهد در ماموریتم و امشب می رسم تهران.
    درسته پست ننوشتم اما سایتت رو می خونم. امیدوارم فردا بتونم یک آپدیت درست و حسابی بکنم.
    راستی سالاد خوبی بود. من سالادهای این جوری رو خیلی دوست دارم هم سریع هم خوشمزه ! البته یکم چاق کننده است

  12. زهرا :گفت

    سلام
    وبلاگ زیبایی دارین
    خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنین
    موفق باشین
    در پناه حق

  13. ali :گفت

    سر بزنید به این جالب بود…
    http://www.tebbeghorani.com/

  14. تبسم :گفت

    عالیه.موفق باشید.

پاسخی بگذارید

