سالاد کلم


درست کردن سالاد کلم کار فوق العاده ساده ای یه. در ضمن این سالاد خیلی خوشمزه و خوش خوراکه. می گید نه؟ امتحان کنید!
مواد لازم
۴ برگ کلم سفید رشته رشته شده (نازک)
۱ عدد هویج رنده شده
۲ ق سس مایونز
نمک و فلفل سیاه
آب نصف یک لیمو تازه
همه ی مواد رو مخلوط و نوش جان کنید.
نکته۱: می تونید کلم رو تو دستگاه غذاساز کاملا ریز کنید و یا با رنده ی درشت رنده کنید. در اینصورت مواد سالاد خوب تو هم می ره و خوشمزه می شه!
نکته۲: می تونید به جای سس مایونز از مخلوط سرکه و کمی شکر و روغن زیتون استفاده کنید که سس خوشمزه ای یه .
دستپخت و عکس: آشپز مدرن.
این نوشته در سالادها ارسال شده و با , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

23 پاسخ برای سالاد کلم

  1. الهام :گفت

    سلام آشپز مهربون و خوش دست پختم

    منم این سالاد رو البته به علاوه ی کمی کالباس ریز شده یا ژامبون مرغ خیلی دوست دارم

    منم برای اینکه گمت نکنم لینکت کردم … حالا تا سایت بشیم

  2. کدبانو :گفت

    نظر قبلی من بودم

    با آدرس وبلاگ شخصی ام فرستادم .

    ولی در کدبانو لینکت کردم

  3. من امروز یه غذا از خودم در اوردمن که فکر میکردم ممکنه غیز قابل خوردن شه اما همه خوششون اومد! قارچ پلو البته با کره و زعفران و پیاز داغ و رب…سالاد تو جاش اونجا خالی بود

  4. نازنین :گفت

    به به چه سالادی شده این سالاد!در ضمن در مورد زولبیا بامیه صد در صد با خریدش از قنادی موافقم!

  5. نیلسا :گفت

    سلام خانمی
    دمت گرم به خدا خیلی بی معرفتی
    من اپ میکنم خبرت میکنم
    ولی تو با اینکه من ازت خواهش کردم دستور زولبیا و بامیه رو بنویسی منو بی خبر می زاری.بعدشم می یامو میبینم دو بار آپ کردی!
    باشه طلبت دیگه بهت سر نمی زنم تا خودت دعوتم کنی!
    مطمین باش

  6. بهار :گفت

    مرسی عزیزم به خاطر سالاد ساده ولی خوشمزه. من شنبه مهمون دارم و تصمیم گرفتم حتما در میز غذام از سالاد کلم استفاده کنم . طعم کلم با سرکه خیلی خوب میشه. من برای از بین بردن بوی نا مطبوع کلم موقع پخت از یک قاشق سرکه ترجیحا سفید استفاده میکنم.

  7. نیلسا :گفت

    دعوات نکردم به خدا جیگرم فقط دلگیر شدم عزیزم
    آپم بدو بیا

  8. مامان :گفت

    سلام من همیشه تو درست کردن سس این جور سالادا در می مونم هیچ وقت خوشمزه نمی شه با این که از همین مواد استفاده می کنم

  9. May :گفت

    آشپز مدرن جونم سلام . من همبشه این سالاد رو درست میکنم ولی توش کشمش کوچولو ها هست ( کشمس پلویی ) میریزم خیلی خوب میشه . امتحان کن .

  10. الینا :گفت

    سلام شادی جون! برات اون را که خواسته بودی ایمیل کردم الان دیر وقت هست وبعدا برات کامنت میذارم موفق باشی!

  11. سفالینه :گفت

    وای وای عجب جای هیجان انگیزیه اینجا
    هر چند من همش در مورد رستوران مینویسم ولی صد در صد معتقدم غذایی خونگی یک چیز دیگه است . در هر حال من و همسر مشتری پر و پا قرص اینجا میشیم

  12. نازنین :گفت

    من امروز این سالاد رو درست کردم منتها بهش خیارشور که عاشقشم و گوجه فرنگی سفت که له نشه اضافه کردم!و خوردم و هی جاتو خالی کردم!!

  13. مهرناز :گفت

    آره منم تا حالا این سالادو درست کردم خیلی خوشمزه است دستت درد نکنه .راستی وقت کردی به منم سری بزن من آپم

  14. الینا :گفت

    سلام شادی جون
    امیدوارم تونسته باشم کمکت کنم راستی فرانسه کجا خوندی آیا اونجا زندگی کردی خیلی عالیه پس غذاهای فرانسوی هم میتونین آموزش بدین .مرسی بابت سایتهائی که در مورد زولبیا و بامیه دادین من برعکس شما عاشق شیرنی هستم مخصوصا نوع ایرانیش.و مرسی به خاطر سالاد کلم وقتی ایران هستم خواهرم خیلی از این نوع سالاد سر سفره اش داره حتما من هم باید درستش کنم میدونی که آنتی اکسیدان خیلی خوبی هست تک تک موادش
    موفق باشی

  15. ‹گرسنه ام شد . دلم میخواد همه این غذا هایی رو که دستورش را دادی همین الان یهو بخورمشون

  16. سلام بازم یکی دو پست رو جا انداختم ولی خوب اونقدر غذاهای خوشمزه ای میزارید که من همه رو نگاه میکنم این ساد هم عالیه
    و عکس هم خیلی قشنگ شده
    نماز و روز تون قبول در پناه حق

  17. هدیه :گفت

    سلام
    خواستم برات عکس ایمبل کنم ولی روی آدرست که کلیک می کنم همه چی یهو قاط می زنه و هزارتا صفحه باز می شه.
    چرا کم پیدا شدی؟نكنه اين چند روزه غذا نپختي كه براي ما عكسش رو بذاري؟
    در ضمن مادرشوهر شما یه جورایی همشهری همون اجداد من هستن که بهت گفتم به اون زبون monnom يعني من هستم. از مادرشوهرت بپرسي مي‌دونن. ديدي فاميل شديم
    اومدم سراغ وبلاگت ببينم چيزي پيدا مي‌كنم كه از روش شام درست كنم و شكم اهل خونه رو باهاش پر كنم.مي‌رم تو رسيپي هات بچرخم.

  18. sepideh :گفت

    مرسيييييييييييييييييييييييييييييييييي ي ي ي ي ي ي

  19. سارا :گفت

    سلام. دست شما درد نکنه. من یک سوال دارم که جوابشو خیلی نیاز دارم میشه لطفا خواهش کنم از کسانی که فرنوری (سولار دوم) ال جی می شناسند یا استفاده کردند بخواین که در مورد سرعت طبخش و اینکه آیا واقعا به ماکروفرها ارجحیت داره یا نه حرف بزنن. مرسی

  20. سلام . بابا این چه وبلاگیه! دهنم آب افتاد. حالا اگه یکی شکمو باشه و حال درست کردن غذا نداشته باشه و تو مملکت غربت زندگی کنه تکلیفش چیه؟

  21. زهرا :گفت

    من لینکت کردم شما هم اگه خواستین لینکم کنید

  22. ندا :گفت

    توی این سالاد اگر کشمش (سیاه یا سبز) بریزی فوق العاده می شه

پاسخی بگذارید

