تالیاتلی با سس قارچ و خامه


توی فروشگاه های بزرگ مثل رفاه و شهروند می تونید تالیاتلی رو پیدا کنید. برای آماده کردن تالیاتلی فقط ۱۰ تا ۱۲دقیقه زمان لازمه. سس اون رو یا همزمان با غذا یا قبلش آماده کنید. در این صورت تهیه ی غذای شما تقریبا وقتی نمی گیره. این تصویر تالیاتلی قبل از پخت هست:
برای آماده کردن تالیاتلی آب رو با نمک و کمی روغن به جوش بیارید و تالیاتلی خشک رو بذارید توش تا حدود ۱۰ تا ۱۲ دقیقه بجوشه. بعد با آب ولرم ابکش کنید و با سس دلخواه سرو کنید.
سس قارچ و خامه:
۲۰۰ گرم قارچ رو خورد کنید و توی کره تفت بدین. نمک و فلفل سیاه اضافه کنید. یک بسته خامه (۲۰۰ گرمی) اضافه کنید و هم بزنید(روی حرارت ملایم) تا خامه ذوب و نرم بشه. قبل از جوش اومدن خامه کمی ریحان خشک کف مال اضافه کنید و هم بزنید. سس رو داغ روی تالیاتلی بدین و میل کنید.
دستپخت و عکس: آشپز مدرن.
این نوشته در پاستاها و لازانیا ارسال شده و با , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

37 پاسخ برای تالیاتلی با سس قارچ و خامه

  1. سلام آپ باز یه غذای جدید
    خوب اینو باید درست کنم حتماَ
    موفق باشی نماز و روزه هات هم قبول
    یه سر هم به من بزن البته اگر وقت کردی آپ کردم
    شاد باشی در ژناه حق

  2. زهرا :گفت

    سلام وبلاگ جالی داری
    ممنون که به وبم سر زدی.
    موفق باشی.

  3. سونامی :گفت

    خیلی وبلاگت خوب بود . مخصوصا تصویرهاش عالی اون . برخلاف وبلاگهای دیگه که همش کژی برداریه من غذاهای جالب و جدید توی وبلاگت ژیدا کردم . موفق باشی

  4. نازنین :گفت

    آخ من دلم تالیاتلی میخواد…راستی من تا حالا از ریحون خشک استفاده نکرده بودم!!

  5. gourmand :گفت

    salut..ca va? Es ce que c› est comme fotochini khodemoon?J ai le achte avec ce nom mais je pense c est comme fotochini?quelle votre AVIS?
    merci BCP pour visiter mon weblog
    Au revoire
    e bien…j ai oublie dire ca…j ai upgrade…

  6. سلام خانم آشپز مدرن خیلی وقته که به وبلاگتون سر میزنم ولی تا حالا کامنتی نگذاشته بودم به هر حال اول از همه خوشحال میشم که به من هم سر بزنید و در ثانی یه کمک میخواستم و اون هم اینکه ممکنه خواهش کنم اگه زحمتی نیست طرز درست کردن مربای به رو به من یاد بدید و میزان شکر و به و آبش رو هم بهم بگید ممنون میشم . موفق باشید

  7. هدیه :گفت

    سلام
    با این عکس دهن ایلیا هم آب افتاده. باور کن دستش توی دهنشه ملچ و مولوچ می کنه.

  8. sepideh :گفت

    مرسي من اينجا اين غذارو زياد تو رستورانا خوردم خوشمزست اونا اخرش كمي پنير پارمزان هم روش ميريزن

  9. کدبانو :گفت

    ممنون عزیزم امتحانش می کنم .

    کدبانو هم به روز شد

  10. الینا :گفت

    سلام شادی جونم
    مرسی از این غذای خوب ولی کاملا معلومه که قارچ دوست داری این رو به خاطر قارچش هم که شده درست میکنم . یادی ازت میکنم مرسی راستی اومده بودی رو خط ولی من دیر رسیدم یک شنبه خوشحال میشم رو خط ببینمت این روزها تا آخر هفته سرم خیلی شلوغه

  11. مهروش :گفت

    ای خدااااا!… اٍ اٍ شما کجا بودین آخه ؟! بازم جای شکرش باقیه پیداتون کردم. خدا به دادتون برسه

  12. May :گفت

    آشپز مدرن جونم سلام. من هم این غذا رو درست میکنم ولی بهش مرغ گریا شده اضافه میکنم و پنیر پارمزان خیلی خوب میشه .
    راستی یه وب سایت بهت معرفی میکنم سر بزن خوبه اینجا کانالش خیلی معروفه . غذاهای ساده و سریع خیلی داره . اگه سر زدی بهم بگو :
    http://www.foodnetwork.com

  13. مرسی که بهم سرزدید ولی تا زمانیکه شما برید به بگیرید گمونم دیگه به های من خراب شدن به هر حال باز هم منتظرم با اجازه لینکتون میکنم خوشحال میشم باز هم بهم سر بزنید … موفق باشید

  14. رها(ستایش) :گفت

    گشنم شد ای خدا کو تا افطار

    هی میگم باز نکنم این وبلاگ اشپز جونو اما نمیشه که

  15. پسر یخی :گفت

    سلام نه نه روغن لادن طلایی استفاده میکنی

  16. پسر یخی :گفت

    سفره خانجون امسال یه رنگ بویه تازه ای داشت چون تو لیست خریدش

    روغن لادن طلایی بود

    پسر یخی شما رو به دیدن ادامه برنامه تقدیم میکند

  17. پسر یخی :گفت

    بی خیال شوخی کردم … پیام بازرگانی بود

  18. پسر یخی :گفت

    خوب یه زولبیا بامبیا آموزش بده

    یه آشی یه چیزی واسه ماه رمضون بریزیم تو این دخمه شاید پر بشه

    نه بابا اینا رو بگو اگه میتونی … میدونم که میتونی گفتم اگه میشه .. خواهشا»

  19. پسر یخی :گفت

    ای بابا نمیبگی مردم روزه دارن … این چه عکسیه … کم مومده مانیتور قورت بدم

    آدم روزه داره دیگه …

    من افطار از اون غذا ها می خوام

    راستی …ضایع شدم …. دیدم زولبیا بامبیا رو

    یادم باشه بدون دلیل حرف نزنم

  20. پسر یخی :گفت

    راستی یه چیزی بگم ….

    وبلاگت خییییییییییییییییییییییییلی خوشمزست

  21. مهرناز :گفت

    سلام عزیزم .خیلی چیز خوشگلی به نظر میرسه.دستت درد نکنه.راستی در جواب سوالت من کویت هستم وبچه هام دوقلو هر دو پسرن.

  22. خیاط :گفت

    ما تا حالا از اینا ندیدیم!!خوردنیه؟؟
    کاش هجی میکردی اونجا صایع نشیم!

  23. خیاط :گفت

    انگار خوردیم!!آخه عکس دوم دیر باز شد!!من فکر می کردم این ماکارونیه!!

  24. زهرا :گفت

    ممنون که بهم سر زدی وبلاگت از اون وبلاگاییه که من خیلی طرفدارشم.موفق باشی!

  25. مامان :گفت

    سلام خانمی
    از عکسش معلومه که خوشمزه ست حتما درست می کنم دستت درد نکنه

  26. جالبه

    وبلاگی در مورد آشپزی

    حالا راستش رو بگو ، اینا رو خودت هم پختی یا فقط دستورشون رو …

  27. سلام خانمی مرسی از لطفتتون و زحمتی که کشیدید سعی میکنم درست کنم و نتیجه رو بهتون خبر بدم

  28. سلام آشپز مدرن (دوست خوبم)

    باز هم میگم کارت حرف نداره

    دستور جالبی بود …من عاشق قارچ هستم

    به روزم و منتظر شما …. به من سر بزن

  29. خانومی :گفت

    وای امشب رفتم که درست کنم من بعضی غذاهای وبلاگت رو درست کردم واقعا خوشمزه بود. مامانم تعجب کرده اینقدر کدبانو شدم.
    منتظرتم

  30. gourmand :گفت

    سلام …چرا آپ نمیکنی …منتظر یه غذای خوشمزه دیگه ایم… merciiiiiii

  31. نیکا :گفت

    من کلی دارم از این وبلاگ لذت میبرم پس با اجازتون لینکت میکنم

  32. گلپر :گفت

    من نمی دونم چرا می ترسم از خامه تو غذا استفاده کنم می ترسم ببره .

  33. Mehrvash :گفت

    پس چی شد؟…مارو باش که خوشحال شدیم شمارو پیدا کردیم شما رفتین قایم شدین؟… بیاین توروخدا!!!

  34. کیانا :گفت

    وای عجب وبلاگ باحال و خوشمزه ای دارین. خیلی هیجان انگیزه غذاهاتون. منم خیلی آشپزی رو دوست دارم. با اجازه لینکتون می کنم تا درجریان غذاهاتون باشم.

  35. سارا :گفت

    سلام
    یه سوال می شه به جای تالیاتلی از ماکارونی فرم دار استفاده کرد؟

  36. سارا :گفت

    خیلی ممنون
    امشب حتما» می رم درست می کنم
    مرسی از اینکه زود جواب دادید

پاسخی بگذارید

