کوکو سیب زمینی 2


این یه کوکو ساده و فوری هست برای مواقع خستگی یا بی حوصلگی یا عجله یا نبود هیچ مواد اولیه ای  که بشه باهاش چیز دیگه پخت!!!
این کوکو به اندازه ی دونفره . اگه خواستین زیاد کنید خودتون ضرب و تقسیمش رو انجام بدین.
دو تا سیب زمینی متوسط رو رنده کنید. نصف یک فلفل دلمه ای و نصف گوجه فرنگی رو ریز کنید و باهاش قاطی کنید. نمک و فلفل سیاه و پودر کاری اضافه کنید و دو تا تخم مرغ توش بشکنید و خوب مخلوط کنیدو توی ماهیتابه کمی روغن داغ کنید و مایه کوکو رو بریزید توش و با پشت قاشق توی ظرف پهن کرده و صاف کنید. در ماهیتابه رو بذارید و شعله ی گاز رو کم کنید. پنج دقیقه ی بعد کوکو رو پشت و رو کنید و بذارید پنج دقیقه ی دیگه بدون در حرارت ببینه تا پشتش هم سرخ شه.
می تونید کوکو رو درسته یا چهارقاچ شده از تو ماهیتابه در بیارید مثل من!
عکس: همسر آشپز مدرن!
این نوشته در کوکو و کتلت ارسال شده و با , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

49 پاسخ برای کوکو سیب زمینی 2

  1. مادر سپید :گفت

    اوساا یه غذایی که دل روده بچه به هم نپیچه و مولد شیر باشه !!! یادت رفت !؟ البته میدونم درباره دل روده بچه تجربه نداری خلاصه بگم نفاخ نباشه !
    غذاهات خیلی باحالند ! من به ذوق درویومدم !
    امروز یه غذای من درآوردی درست کردم ماه !
    سینه مرغ یخزده رو نگینی خورد کردم تفت دادم که آب انداخت !
    بعد پودر سیر ریختم
    سپس آنرا بهم زدم نسوزد
    در آن موقع بود که 4تا گوجه رو میکسر کردندوندم و درونش ریختم که آب بیشتر پس انداخت ! یک نصفه فلفل دلمه ایی را نگینی فرموده درونش ریختوندم ! دو تا سوسیس در یخچال بود که سرش دعوا افتاده بود کی بخوره اونم حلقه ایی ریختونده پس از 20 دقیقه چند قارچ هم حقله ایی ریختم و وقتی جا افتاد یادم افتاد که نمک نداره ! نمکه رو زدم و یه ریزه آبلیمو توش فشاندم که بسیار لذیذ و باحال شد ! پلو درست کردم دیدم غذا کم اومد پلوهه رو کشیدم تو دیس و خواراکه خورشته نمیدونم چی چی رو ریختم روش ! مغز ژسته و بادوم و خلال ریز فلفل دلمه !!!! آی باحال شده بود !!! کلی همسرمان ذوقید ! گفتم از مزایای وبلاگ شماست !!

  2. سلا
    مطمعنم خیلی خوشمزست
    مامان من هم استاد تو کو کو درست کردن البته زیاد درست نمیکنه البته در این ماه سر سفره های افطاری خیلی خوب این غذا دیده میشه
    نماز و روزه ها قبول باشه در پناه حق

  3. از ترسم که این ماه رمضونی بیشتر گشنه ام نشه زیاد این ور ا نمییام

  4. چه خوشمزه ! چه خوشرنگ !! يعني:
    J’aime tres bien et merci !!!!!

  5. نیلسا :گفت

    عالی بود
    دستت درد نکنه
    مطمینم مثل بقیه غذاهات معرکه است
    راستی من دلمه تو بختم خیلی عالی شد فقط با اجازه ات یه ریزه تو فرمولش دست بردم
    اول اینکه یه پیمونه برنج چلو کش شده توی مایع اش ریختم سیر اضافه کردم
    برای گوشتش اول پیاز داغ کردم و این که شکم فلفل دلمه رو هم پر کردم
    بای

  6. فیشو :گفت

    سلام
    مدتهاس میام آشپزیهاتون رو میخونم و ازتون یاد میگیرم. الان یهو یادم افتاد که به سهم خودم ازتون تشکر کنم و بگم که واقعن کار خوب و باارزشی کردین. موفق باشین

  7. گلپر :گفت

    به به چه خوشمزه . راستی یه عکس هم از آقای همسر بگذار با این دست پخنی که داری کنترل وزن مشکله .

  8. مرسی عزیزم همین امروز درستش میکنم… اخه امروز هیچی نداریم

  9. نازنین :گفت

    عزیزم شما به این میگی غذای فوری؟؟من هر وقت کوکو سیب زمینی درست میکنم چنان کلاسی برای کوکوئه میذارم که ژیژو صد بار تشکر میکنه ازم!!و همیشه فکر میکنه خیلی واسه پختش زحمت کشیدم!!

  10. باران :گفت

    سلام.تازه اینجا رو پیدا کردم و دوسش دارم.خیلی با سلیقه ای. ظرفات هم که دیگه آخرشه.موفق باشی

  11. مامان :گفت

    سلام مشکلی که من با کوکو سیب زمینی دارم وا رفتنشه نمی دونم چرا اینجوری می شه من تا حالا تو کوکو سیب زمینی گوجه نریخته بودم مثل این که با گوجه هم خوشمزه می شه اینطور که از عکس پیداست

  12. نیلسا :گفت

    سلام دوست مهربونم
    ببخشيد يه خواهش كوچولو داشتم
    اگه ممكنه اسم لينك وبلاگ منو تغيير بده و اسم جديدشو بزار
    «خودم را ورق ميزنم»
    ممنونم عزيزم
    باي

  13. شیرین :گفت

    سلام وبلاگ زیبایی دارید مایل به تبادل لینک هستید ؟ البته وبلاگ من به پای وبلاگ شما هم نمیرسه

  14. اه اه اه اه اه …..کوکو
    از هر چی بدم میاد کوکویه……گندش بزنن…..

    راستی من هر وقت کوکو میکنم میخوام برش گردونم مث جیگر زلیخا ریز ریز میشه…..

  15. فناوری نیروی هسته ای….و پیروزی غرور آفرین دانشمندان توانمند ایرانی در زمینه ی بهره برداری صلح آمیز از انرژی هسته ای رو بی خیال…..
    خودت چطوری؟؟؟

  16. بهار :گفت

    چه جالب . من همیشه گوجه رو به همراه کوکو سیب زمینی می خوردم تا حالا توش نریختم باید خوشمزه بشه.
    خوش به حال آقای همسر

  17. سیب زمینیش باید پخته باشه یا نه خام هم میشه ؟

  18. سفرنامه مجارستان :گفت

    سوال دومم رو یادم رفت بپرسم یه نمونه پاستا هست که به شکل لوله ای هست و تقریبا به بلندی یه انگشت دست ( نه پا ) که متاسفانه من طرز درست کردنش رو نتونستم متوجه بشم اینا رو باید مثل باقی پاستاها اول پخت یا اینکه داخلش رو باید پرکرد و تو فر گذاشت و کلا اینکه داخلش رو چطوری میشه پرکرد و با چی ؟ خیلی سوال شد یه دفعه باید میگفتم طرز درست کردنش رو زحمت بکشید بگید ….. مرسی

  19. خیاط :گفت

    این غذاهای تنبلی رو پایه ام

  20. الینا :گفت

    سلام خانومی
    این غذا هم ابتکاری و خوشمزه به نظر میاد و خیلی ساده به درد من میخوره که از پختن غذاهای سخت عاجزم. مرسی خانومی دستت درد نکنه

  21. شیرین :گفت

    سلام ممنونم من هم از پیدا کردن دوست جدیدم خوشحالم

  22. کیانا :گفت

    سلام. امشب می خوام استیک درست کنم با کلم بروکلی و سس قارچ. می گم از این غذاهای سریع و ساده بازم بذارین خیلی خوبه. سالاد و سوپ هم خوبه. می گم حاضرم دستورامو بهتون بدم اگه براتون جالبه.
    یه stir fry چینی درست می کنم که باحاله…

  23. مژده :گفت

    عزیزم
    با سیب زمینی پخته یا خام بپزیم ؟
    در ضمن گوجه رو پوست بگیریم ؟ فک کنم کلا نسبت گوجه اش کم باشه ؟!

  24. نیلسا :گفت

    سلام عزیزم
    یه کمک ازت میخوام واسه یکی از دوستام اگه ممکنه هم بگو چه جوری مطالبتو دسته بندی کردی
    و ارشیو موضوعی درست کردی
    ممنون گلم هر چه زود تر بهتر

  25. حدیث :گفت

    سلام دستت درد نکنه آشپز جون این مدتی که نبودم خیلی دلم واسه خودت و وبلاگت تنگ شده بود عزیزم

  26. مونی :گفت

    مرسی آشپز جون . من عاشق کوکوی سیب زمینی و به طور کلی غذا با سیب زمینی هستم !

  27. هدیه :گفت

    دیشب یه مخلوطی ازین کوکوت و کوکوی شماره 1 درست کردم. البته فکر کنم به نسبت سیب زمینی من، تخم مرغش کم بود. منم که عقلم نرسید سیب زمینی هام بیشتر از 2 تا متوسطه. ولی خوشمزه شده بود. واقعا دستت درد نکنه این جور غذاها مفیدن. کوکوی برنجت و اون خوراکی که با لپه باقالی درست کرده بودی رو هم درست کردم. البته اولی رو آقای همسر تحویل گرفت و دومی رو نه!!!! البته من جفتش رو دوست داشتم.
    راستی کم پیدا شدی. ایلیا چشم به راهه

  28. سلام آشپز جان ممنون که بهم سر زده بودی…یه بار اومدم کامنت گذاشتم اما مثل اینکه ثبت نشده

    از آشنایی با وبلاگت خیلی خوشحال شدممن که عاشق آشپزیم

    با اجازه لینکت میکنم…توئم اگر دوست داشتی…

    بازم پیشم بیا

  29. در تحاقیق میدانی ام از مامانم و مامان همسر پرسیدم ولی چیزی نمی دونستن. بازم تحاقیق میدانی می کنم و شرمنده که خودم بچه ندارم غذات خیلی باحاله…. ممنون

  30. صبا :گفت

    سلام به به بدو بیا اپم

  31. دوست جانم سیب زمینی خام و گوجه و فلفل دلمه ای همه بایدباشه و اون پاستا رو هم من تو ایران ندیدم. بذار تحقیقاتی کنم و بعدش بهت بگم
    یه جواب مژده خانومم اینجا بدم: بذار ژوست گوجه ها بمونه. فقط ریزشون کن

  32. احسان :گفت

    سلام
    وبلاگ خوب و جالبی دارید اميدوارم موفق و پايدار باشي.خوشحال مي شم به وبلاگ من هم سري بزني
    اگه با تبادل لینک موافقی من رو با اسم طنز جوک اس ام اس و…. لینک کن.
    بعد خبرم کن وبگو دست داری با چه نامی لینک بشی

  33. سیامک :گفت

    سلام وبت باحاله خوشم اومد به وب من هم سر بزن ولی امیدوارم بدت نیاد
    اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن و بگو دوست داری با چه عنوانی لینک بشی…

  34. مهرناز :گفت

    سلام خانومی درست کردم عالی شد مثل همیشه .مرسی………….

  35. نیلسا :گفت

    مرسی گلم از توضیحات عالیت
    آپم بدو بیا
    بای
    چون از اون قسمت خوشت اومد زدمش رو سر در وبلاگم
    حال کن چقدر دوست دارم

  36. کوکو سوخته چطوری ؟؟؟؟

    کوکوهات شکل پیتزا شده…..ایول چه تمیز…

  37. اینترنت منم گنده……

    کوفت بگیره این بلاگفا…..

    لازانیا هم یاد میدی…….هر وقت دادی خبرم کن جونم در میره….خب….

  38. کدبانو :گفت

    دلم خواست …

    ان شا’ اله زودی بر می گردی

  39. خانه دار :گفت

    سلام . لینکت کردم .

  40. کیا :گفت

    آشپزی در کنار شعرای من چه شود
    سلام دوست جان جان
    دووووووووو بزن بیــــــــــــــــــــــــا آپم
    همه دوستانتم بيار همه دعوتين

  41. ویدا :گفت

    سلام .واقعا دستت درد نکنههههههههههههه

  42. کدبانو :گفت

    درست نشد ؟

    عیدت مبارک

  43. سفرنامه مجارستان :گفت

    سلام عیدتون مبارک انشالله که طاعاتتون قبول باشه … یا حق

  44. الینا :گفت

    سلام خانوم
    عیدت مبارکبابا این
    کامپیوتر شما درست نشد.

  45. مهرناز :گفت

    سلام عزیزم من آپم اگه تونستی سری بزن

  46. امیدوارم زودتر بیای

  47. سلام عیدتون مبارک نماز و روزه ها قبول
    چه حیف شد اومدم بگم آپ کردم امیدوارم این مشکل اینترنتی زودی حل بشه
    در پناه حق

  48. هدیه :گفت

    سلام. بابا کجا رفتی؟ باز خوبه ارتباطت قطع نشده. اگه دیرکنی اهل و عیال ما گشنه می مونن.
    عسک جدید از ایلیای نخودچی گذاشتم دوست داشتی بیا و ببین.
    منتظرتیم

پاسخی بگذارید

