سالاد ماکارونی با تن ماهی


مواد لازم
۳۰۰ گرم ماکارونی مدل دار ( به میل خودتون)
یک عدد تن ماهی
پنج شاخه کرفس خورد شده با برگ (ریز)
پنج برگ کاهو رشته رشته
۳۰۰ گرم خیارشور خورد کرده
سس مایونز
نمک و فلفل سیاه
آبلیمو
ماکارونی رو آبکش کنید. آبش که رفت. روغن تن ماهی رو خالی کرده و گوشتش رو تو یه ظرف با چنگال خورد کنید و به ماکارونی اضافه کنید. همه ی مواد رو اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. نیم ساعت قبل از خوردن به اندازه ی دلخواهتون سس مایونز و کمی نمک و فلفل سیاه و آبلیمو اضافه کنید. بذارید یخچال تا خنک شه ….
و….
نوش جان!
دستپخت: آشپز مدرن.
عکس: همسر آشپز مدرن.
این نوشته در سالادها ارسال شده و با , , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

31 پاسخ برای سالاد ماکارونی با تن ماهی

  1. سفرنامه مجارستان :گفت

    سلام خوشحالم که دوباره برگشتید من این سالاد رو قبلا درست کردم و به همه هم توصیه میکنم چون خیلی خوشمزه است خصوصا اگه بگذارن جا بیفته و با ماکارونی پروانه ای هم خیلی خوشکل میشه … به هر حال دستت دردنکنه و مرسی که بهم سر میزنی …..

  2. سلام خوشحالم که ایترنت شما درست شد
    خوب اون معجونه که حتماَ خوشمزست
    و این سلاد ماکارونه عالیه
    راستی این عکس جدید هم خیلی نازه مخصوصاَ اون ملاقه ای که تو دستش گرفته و اون پیازایی که آویزون کرده
    و از اینکه به من سر زدید ممنونم موفق باشید در پناه حق

  3. .·´¯`·«(SoReNa)»·´¯`·. :گفت

    من میمیرم واسه سالاد ماکارونی

  4. نازنین :گفت

    این سالاد با سالاد من فرق میکنه:ژامبون ریز شده+کلم ریز شده+ماکارونی فرمی+روغن زیتون+سس مایونز+آبلیمو و نمک و فلفل درست کن، بخور،نوش جونت، فقط قبلش از اون عکسهای خوشگل ازش بگیر

  5. نازنین :گفت

    آخ آخ تو دستور سالاد ماکارونیم خیارشور فراموش شد

  6. سلام دوست عزیزم

    ممنونم که به من سر زدی …
    من عاشق سالاد ماکارونی ام

    به روزم و منتظر شما

  7. مسعود :گفت

    سلام دوست خوبم
    وبلاگ زیبا و جالبی داری
    اگه فرصت کردی به شب پرستاره هم سر بزن
    موفق باشی
    بای

  8. هدیه :گفت

    چه خوب که برگشتی منم یه جورایی این سالاد رو درست می کنم منتها تا حالا بدون کاهو. مزه تن و کرفس عالیه

  9. میکرا :گفت

    الهی مادر یک در دنیا صد در آخرت خیر ببینی

    من بیچاره هر شب ماتم دارم چی بپزم بذارم سر سفره. الهی خیر ببینی تا میشه یه غذاهایی بذار که نیمساعته درست بشه ، راحت باشه. خیلی هم چرب نباشه که دکتر هشدار داده واسه چربی. بس که خامه و کره زدم تو این غذاها که بشه خوردشون.

    دستت درد نکنه.

    راستی با اجازه لینکت کردم. شاید مثل من بی هنر زیاد باشه بدردش بخوره. خودم هم هی دنبال آدرس سرگیجه نمی گیرم.

  10. سفرنامه مجارستان :گفت

    من به روزم ……..

  11. sepideh :گفت

    واي جدا هوس كردم يه قاشق بزنم از اين سالادت دقيقا با ذايقه من هماهنگي داره راستي عكسش هم خيلي قشنگ شده

  12. بانوی خوب :گفت

    سلام به آشپز مدرن و باسلیقه
    کارت محشره
    چند وقته به علت مشکلات عدیده توی محیط کاری ام نتونستم اونطوری که دلم می خواد واسه کار مورد علاقه ام یعنی آشپزی وقت بذارم

    مرسی از غذاهای خوشمزه و راحتی که گذاشتی
    مخصوصاَ معجون رو که یک مرد خوب عاشقشه
    حتماَ فردا درستش می کنم

  13. مهرناز :گفت

    سلام خیلی خوشمزه بود.دستت درد نکنه .عالی بود

  14. رها(ستایش) :گفت

    من از ماهی بدمممممممممممممممم میادددددددددددددددددددد

  15. با تشکر و سپاس از وبلاگ بسیار پر محتوا و خوشمزه. اینجانب سوالی داشتم که خدمتتون عرض می نمایم. آیا جنابعالی دستور مرغ تندوری یا یه خارجی تندوری چیکن رو دارید؟اینجانب بسیار به این غذا علاقه مندم منتها دستوری که درون کتاب مستطاب می باشد، به اون خوشمزه ای که می بایست باشد نمی باشد، لذا اگر جنابعالی دستور خوشمزه تری را در اختیار دارید، بسیار متشکر می شوم که در اختیار این حقیر قرار دهید.
    می بینم که مات و مبهوت این لفظ قلمیه اینجانب شده اید نگران نباشید فقط اندکی جو گرفته شده ام
    سایه تان مستدام باشد

  16. سارا :گفت

    سلام
    واقعا» دستت درد نکنه
    من تازه سایتتون رو پیدا کردم و برای من که از غذاهای تکراری بدم میاد عالیه
    لطفا» ادامه بدهید
    ممنون
    به من هم سری بزنید خوشحال می شم

  17. حدیث :گفت

    سلام آشپز جون من یه بار سالاد ماکارونی خوردم خیلی بدم اومد فقط ماکارونی بود و خیار و گوجه با سس که اصلا خوشم نیومد اما این با اون فرق میکنه مطئنا خوشمزه است ممنون

  18. رها(ستایش) :گفت

    چرا جواب کامنت من در مورد کیک رو ندادی ها؟؟؟؟؟؟؟؟//

    تازه غذا با ماهی هم میذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟//

    بعد می گی چرا جدی شدی؟ خدایش حال می ذاری بران تو؟

    خوش باشید

    عکس لوگوتم جالبه

    نی نیتونه دیگه نه؟

  19. راحله :گفت

    سلام و خسته نباشي خدمت شما. من براي اولين بار هست كه از وبلاگ شما ديدن كردم و چون مطالبتون واقعاً جالب بود از اول تا آخر مطالبتونو خوندم و از غذاهايي كه خوشم اومد كپي برداشتم تا به موقعش ازشون استفاده كنم. چيزي كه مي‌خواستم بگم اينه كه فرقي كه سايت شما با بقيه سايتهاي آشپزي داره اينه كه آدم احساس مي‌كنه اگر هر غذايي كه شما دستور پختشو مي‌دين درست كنه همون نتيجه‌اي رو مي‌گيره كه بايد بگيره. چون يه جورايي انگار كه خيلي ساده و راحت دستور غذا رو نوشتين و آدم گيج نمي‌شه. خلاصه خيلي خوب بود بهتون خسته نباشيد مي‌گم و يه خواهش ازتون داشتم.

  20. راحله :گفت

    راستش من چند وقت ديگه يه مهموني دارم و خسته شدم از بس كه غذاها و دسرهاي تكراري گذاشتم. (مثل سالاد ماكاروني، سالاد اندنزي، سالاد الويه، ژله ساده) مي‌خواستم ازتون كمك بخوام كه چند نوع دسر جديد اگر مي‌دونيد برام بزارين كه هم من استفاده كنم و هم ديگران. ازتون ممنون مي‌شم اگر اين لطف رو در حقم بكنيد.

  21. دلبرك :گفت

    خانومي دستت درد نكنه. خيلي كار درستي.من از دلمه بادمجون و كوجه ونون ايتاليايي درست كردم محششششششر شد.

  22. مهتاب :گفت

    واااااااااااااااااااااااااای دوست دارم یه عالمه

  23. شراره :گفت

    سلام
    ممنون از کامنتی که گذاشتید. آشپزخونه خیلی عالی دارید. براتون آرزوی موفقیت دارم.
    بزودی در بخش آشپزی سایتم لینک آشپزخونه ها رو میذارم حتمن لینک شما رو هم اضافه میکنیم. باز هم بابت زحمتی که میکشید و دستورات غذایی خوبتون به شما خسته نباشید میگم و براتون ارزوی سلامتی و موفقیت دارم

  24. صمیم :گفت

    سلام آشپز بانو.من با این عکس هایی که میگیری خیلی حال میکنم.میشه بپرسن دوربین آقای همسری چیه؟
    ضمنا من کنسرو ذرت هم توش میریزم خیلی مزه اش رو دوست دارم.خیر ببینی مادر با اینهمه چیزای خوشگل و خوش چین و خوشمزه.الهی آشپزخونت همیشه برقرار و همسری همیشه کنارت باشه و ما هم پشت سرت ازت تقلید کنیم.

  25. مینا :گفت

    من داخل اين سالاد ماكاروني كمي هم لوبيا چيتي پخته مي ريزم عالي ميشه

    دوست خوب ومهربون از درست كردن جوجه كباب بگو ولي نه انچه معمول ومتداوله . يك تغييراتي توش باشه تا لااقل متنوع باشه

    غذاي اصلي من جوجه كبابه
    منتظرم
    الهي قربونت برم

    در ضمن استخوان ماهيچه مرغ را دراوردم خيلي قشنگ شده و ميشه با يكگ مقدار مواد پرش كرد وطبخ كرد نظرتن چيه مواد داخلش چي باشه «؟

  26. مونی :گفت

    وای حتما این هفته برای علی جونم درست می کنم . مرسی . راستی تو مربای انبه بلدی آشپز جونم ؟یادم می دی ؟

  27. بهار :گفت

    من امتحان کردم . خیلی خوشمزه شد. مخصوصا اینکه بوی زخم ماهی با عطر کرفس از بین رفت.
    هنوز هم به آقای همسر شما حسودیم میشه.
    موفق باشی هر روز بهتر از دیروز با غذاهای خوشمزه و جدید

  28. میکرا :گفت

    سلام خانومی

    از اینه منو لینکوندی مرسی. راضی به زحمتت نبودم خواهر.

    یه سوال مهم هم دارم. من هزار مدل تا حالا برنج گرفتم. اما نمیدونم چرا هیچوقت برنجهای من اونجوری که بقیه می پزن قد نمیکشه. زیادم که میجوشونم خوب قد میکشه ولی شفته میشه بعدش. چکار کنم که برنجام قد شپاگتی بشن خواهر؟؟؟ این وردشو یاد منم بدی ثواب میبری خواهر.

  29. مهروش :گفت

    خوشمزه است واقعا؟!… من که هیچ وقت نتونستم مزه ی تن ماهی و با یه چیز دیگه تحمل کنم…
    مرسی برای همه چی عزیزم!

پاسخی بگذارید

