ماکارونی و سیب زمینی


ماکارونی رو آبکش کنید و لابه لاش سس گوشت و پیاز سرخ کرده (می تونید فلفل دلمه ای هم بریزید)همراه رب و ادویه رو که با کمی آب پخته بریزید: این می شه ماکارونی دم کشیده به شیوه ی ایرانی.
پیشاپیش بگم که حاصل کار این می شه:
سیب زمینی رو خلال و با کمی زردچوبه سرخ کنید. ماکارونی دم کشیده رو هم بزنید و سیب زمینی سرخ شده رو باهاش مخلوط کنید. توی ظرف بریزید و چند جای اون چند تکه پنیر ورقه ای خورد شده بذارید و چند دقیقه بذارید تو ماکروفر. البته اگه غذا داغ باشه ماکروفر نمی خواد چون پنیر خودش با پای خودش!!!! آب می شه.
دستپخت و عکس: آشپز مدرن.
این نوشته در پاستاها و لازانیا ارسال شده و با , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

22 پاسخ برای ماکارونی و سیب زمینی

  1. سارا :گفت

    سلام
    ممنون از اینکه بهم سر زدید شما به سلامتی کجا می روید؟
    خیلی لذت می برم وقتی صبح ها بهتون سر می زنم و می بینم آپ کردید با خودم می گم آخ جون باز یه چیز تازه یاد می گیرم.

  2. گلپر :گفت

    ظاهرش که خوشگله باید امتحانش کرد .

  3. نیکا :گفت

    دستت درد نکنه یه پیشنهاد دارم اگه همراه با سیب زمینی سرخ شده یه کم جعفری ساطوری شده هم بریزی معرکه میشه. با پنیر پیتزا هم موافقم البته اگه ماکارونیت فرمی باشه خوب در میاد

  4. رنگارنگ :گفت

    سلام. مرسی که منو متوجه اشتباهم کردی و ممنون که بهم سر زدی

  5. بابا این همه غذاهای چرب و چیل و پنیر دار به خورد ما میدی

    چاق میشیم ها بعد باید وبلاگ رژیم راه بندازی

  6. سلام از اینکه به من سر زدید ممنونم. سایتتون را هم دیدم و لذت بردم .فکر کردم مطالب ما یجوری بهم مرتبطه و سایت شما میتونه برای بیماران منم مفید باشه . برا همینم من شما را لینک کردم به امید ایننکه مطالب برای مراجعین شما مفید باشه.

  7. صمیم :گفت

    یام یام!! چه خوشگله قیافش.منت عاشق اون پنیر آب شده هاشم.ولی شرمنده نباس بخورم چون وبلاگ رژیمم هنوز بیخ ریشم بنده!

  8. با سلام : از اینکه به من سری زدی متشکرم . خوشحال شدم هنر خودتان را به صورت علمی ارایه دادید پیشنهاد می کنم غذای بدون برنج و گوشت به ما ایرانی ها آموزش دهید .
    سالم و سرفراز و سرافراز باشید .

  9. هگمتان :گفت

    دستت درد نکنه . خیلی غذاهای خوشمزه ای رو که از ذهنم رفته بود رو به سادم آوردی . همیشه زنده باشی .

  10. هدیه :گفت

    ببین نشد دیگه سختش نکن
    آخه ماکارونی به این آسونی اونوقت سیب زمینی سرخ کردن به این سختی با هم جور در میان؟؟؟ می گم مامانم درست کنه. چون من به سیب زمینی پاک کردن وحشتناک تنبلم

  11. سلام من شما رو لینک کردم. مطالب وبلاگ های ما مکمل همدیگه است. امیدوارم شما هم منو لینک کنید .
    خدا نگهدار.

  12. میکرا :گفت

    سلام خانومی

    نه قربونت برم. من نت رو تنها بذارم؟؟؟؟/

    من مثل فرشته ها هفتاد تا جون دارم
    بقول شاعر

    ما بیدی نیستیم که از این بادها بلرزیم

    آپم خانومی.

    مواظب خودت باش

  13. نیلسا :گفت

    سلام خانمی
    فکر کنم اینم مثل بقیه غذاهات لذیذ باشه
    خیلی با سلیقهای عزیزمببینم شما کوکب خانم نیستی؟/؟؟؟؟؟

  14. مینا :گفت

    سلام میشه غذاهای فانتزی واسه تولد رو اموزش بدین.مرسی

  15. سلام
    عجب وبلاگیییییی
    خیلی خوشحالم باهاتون آشنا شدم
    خیلی خوشمزه به نظر میادااااا
    یه سر به وبلاگ من بزنید
    اگه با تبادل لینک موافق بودین خبرم کنید
    مرسییییییی

  16. سلام عزیزم….خوبی؟

    بابا مرسی گل کاشتی ها….قابل توجه همه ی خانمهای خونه دار….

    خانمها پیشاپیش رفتنتون به آشپزخونه رو خسته نباشید میگم

    ولی خداییش دهنم آب افتاد

    نیست من عاشق ماکارونی ام واسه همینه

    به امید دیدار….

    «به زندگی امیدوار باش»

  17. مهرناز :گفت

    فکر میکنم باید چیز خوبی بشه اصلا خوردن ماکارونی بهر نحوی خوشمزس.راستی منم اپم

  18. مامان :گفت

    سلام عالی بود تو خونه ما غذای اصلی ماکارونیه هر روز هم درست کنم خورده می شه این دفعه حتما پنیر توش می ریزم ممنون

  19. اجازه ..لینکیدمت….
    وای ارشیوت معرکست
    خیل لذت بردم
    دهنم آب افتاااااااااااااااااد

پاسخی بگذارید

