سالاد میوه


سالاد میوه یکی از دسرهای محبوب منه. این سالاد کمک خوبیه ، به ویژه برای خانم هایی که تمام روز رو سر کار و بیرون هستند و فرصت چندانی برای میوه خوردن ندارند و شبها هم انقدر خسته و کوفته اند که به جز شام به خوردنی دیگه ای فکر نمی کنند. به هر حال بدن همه ی ما به میوه های تازه احتیاج داره. خود من از دسته ی آدمهایی هستم که به زورهمسر جان  میوه می خورم اما این یه مورد فرق داره!!!
تو هر فصلی با میوه های اون فصل می شه یه سالاد ترکیبی خوشمزه درست کرد. به هر حال این شما و این سالاد میوه ی این فصل:
مواد لازم:
انار دان شده یک عدد
موز خورد شده یک عدد
انگور حبه شده یک خوشه متوسط
سیب پوست کنده ی خورد شده یک عدد متوسط
آناناس یا کمپوت آناناس خورد شده یک پیمانه
گردو خورد شده یک مشت
دارچین
همه ی مواد رو توی یک ظرف مخلوط کنید و نوش جان بفرمایید.
نکته: اگر انار در دسترستون نیست یا دونه های اون زیر دندون اذیتتون می کنه از گلابی پوست کنده و خورد شده استفاده کنید یا کلاً از دستور حذفش کنید.
نکته دو: می تونید از کمی آب پرتقال یا آب کمپوت آناناس به عنوان سس این سالاد استفاده کنید. من دومی رو بیشتر دوست دارم.
سازنده و عکاس: آشپز مدرن
این نوشته در دسرها ارسال شده و با , , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

13 پاسخ برای سالاد میوه

  1. نیکا :گفت

    در مورد سالاد میوه موافقم شاید منم اینجوری میوه خور شدم
    در مورد کاری بادنجان راستش یه سری چیز میز داره که من خوشم نمیاد
    خودمونیم آپ نمیکنی یه دفعه که میای هزار تا ایده جدید داری.
    موفق باشی

  2. هگمتان :گفت

    خدا وکیلی من که حتی به فکر شام هم نیستم ، فقط خواب
    مرسی اتفاقا چون خیلی شکیله آدم هوس میکنه بخوره

  3. سحر :گفت

    سلام monnom يعني چي؟

  4. وووووااااوو چه خوشمزه !!!!!

  5. کدبانو :گفت

    خیلی خوشمزه به نظر میاد مخصوصا برای من که عاشق انارم .

    با یک رژیم غذایی به روزم

  6. به زبان فرانسوی یعنی نام من

  7. میکرا :گفت

    خیلی عالی بود خانومی. اینجوری آدمهایی مثل من که میوه خور نیستن همه ویتامینها رو با این کلک یه جا بدست میارن.

    کاری بادمجونت هم جالب بود. یه بار درست میکنم ببینم چی در میاد.

  8. الینا :گفت

    سلام شادی جون
    اول اینکه من فکر کردم اسم سایتت مونوم هست به زبان صمد آقا یعنی منم . دیگر اینکه من هم میوه خوردن همیشه یادم میره به بچه ها گوشزد میکنم ولی خودم هرگز ولی فکر خوبیه میوه ها رو قاطی کنیم و بیاریم وسط تا همه بخورن چون دیگه حاضر و آماده هست و پوست کندن هم نمیخواد. مرسی عزیز دلم برات مینویسم بیشتر میبوسمت مواظب خودت و خانواده باش

  9. گلپر :گفت

    عزیزم من که میوه خورم اساسی . عاشق سالاد میوه هم هستم . اگه اجازه بدی یه فضولی بکنم : میشه یه عنوان سس برای این سالاد از آبمیوه هم استفاده کرد .

  10. وای وای من که عاشق انار و آناناسشم…

  11. خانم گل :گفت

    چندسال پیش به پاریس که رفته بودم صبحانه سلف سرویس بود هر چی میوه دم دستشون اومده بود تکه تکه می کردن قاطی میکردن از گریپ فروت گرفته تا انگور خربزه و هندونه و یه عالمه چیزه دیگه
    ولی ما توخونمون بیشتر ژله میوه می خوریم

  12. الهه :گفت

    سلام خسته نباشید. امروز برای اولین بار و شانسی وبلاگتون رو دیدم.خیلی قشنگ و خوشمزه هست. فقط می خواستم ببینم چرا نمی تونم ذخیره کنم.من که سایت ندارم که بخوام بدزدمش. نمی تونم همه رو بنویسم معمولا برای خودم ذخیره می کنم بعد ازشون استفاده می کنم.بی زحمت راهنماییم کنید چه کنم؟یعنی باید ازشون بگذرم؟نهههههههههههههههههههههههههههههه

    شرمنده عزیزم. باید حوصله کنی و به مرور زمان بنویسی. انقدر دزدی شده که دیگه نمی خوام ریسک کنم و مرسی

  13. الهه :گفت

    با سلام مجدد
    ممنون از راهنماییتون.باشه مینویسم.مجبورم از عکساش بگذرم راستی الهه جان این پست خیلی قدیمی یه و من اتفاقی پیغامت رو دیدم. اگه بازم اومدی اینجا تو آخرین پستی که نوشتم پیعام بذار. مرسی

پاسخی بگذارید

