سالاد جوانه ی ماش


برای درست کردن این سالاد جوانه ی ماش و کلم بنفش خورد شده و هویج رنده شده و ذرت پخته رو با هم قاطی کنید و با سسی که این پایین دستورشو می ذارم قاطی کرده و نوش جان فرمایید.
من برای سس دو قاشق مایونز رو به اضافه ۵ قاشق سرکه و یک قاشق مرباخوری شکر و نمک و فلفل و نعنا و آویشن خشک می کنم….
ولی
می تونید:
سرکه انگور یا سیب رو به اضافه روغن زیتون و یک قاشق مرباخوری شکر و نعنا خشک کنید و خوب هم زده و به عنوان سس قاطی سالاد کنید.
سازنده و عکاس: آشپز مدرن
این نوشته در سالادها ارسال شده و با , , , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

17 پاسخ برای سالاد جوانه ی ماش

  1. قالب جدید مبارک باشه خانمی …. خیلی رنگ شاد و قشنگی داره خصوصا با زمینه مشکلی و این عکسهای اشتهابرانگیز ……… وای باز گشنم شد ….
    چند تا سوال ازت پرسیده بودم لطفا اگه وقت کردی جوابش رو بهم بگو ممنون میشم …

  2. الینا :گفت

    سلام خانومی
    مبارک باشه قالب جدید خیلی قشنگه مخصوصا رنگ فیروزه ای صفحه رو زیباتر کرده و سالادت هم که خوشمزه ترش کرده بهت بازم سر میزنم

  3. سفرنامه مجارستان :گفت

    عزیزم سوالام در مورد اون دسر و ماهی بود که هر کدومش رو در همون قسمت نوشتم

  4. رها :گفت

    مممممممممممممممممممممم
    باید سالاد خوشمزه ای باشه…این غذای پست قبل منو خیلی گرسنه کرد با اینکه تا خرخره شام فسنجون خوردم….
    لطفا ممکنه یه غذای خوشمزه با کدو آموزش بدید؟کدو با تمام خاصیتی که داره کمتر مورد مصرف قرار میگیره…حداقل تو خونه ی ما که اینطوره که البته اون هم بخاطر طعم اونه.مسلما به اندازه ی بادنجان خوش طمع نیست و غذاهای کمتری با کدو دیدم که درست بشه.
    پس منتظر کدو باشم؟

  5. رها :گفت

    راستی قالب وبلاگت خیلی خیلی زیباست.یه نظریه ی روانشناسی میگه رنگ قرمز باعث تحریک اشتها میشه…حاشیه ی وبلاگت اگه قرمز باشه مطمئنا تاثیر بیشتری روی موضوع اصلی که غذاست خواهد داشت…این صرفا پیشنهادی بیش نبود…

  6. ¨`*•.¸ زیبا ¸.•*´¨ :گفت

    سلام شادی جونم
    خوبی عزیزم؟
    مثل اینکه نظرم ثبت نشد

  7. خب خدا رو شکر این یکی ثبت شد
    میگم
    منزللللللللللللللللل نو مبارککککککککککککککککککککبه به همه چی عالیه
    هم سالاد هم قالب
    ولی عزیزم برامون بنویس جوانه ی ماش رو چه جوری بدست بیاریم ودرست کنیم
    ممنونت میشم
    لابد مثل تهیه ی جوانه ی گندمه؟
    درسته؟
    قررررررررررررررررربونت برررررررررررررررررررررررم
    خسته نباشی هم خودت هم همسر عزیزت

  8. نازنین :گفت

    تغییر دکوراسیون مبارک. بابا شمع و گل و پروانه و … خیلی دیگه دگرکون کردی. مبارک باشه.
    راستش من هیچ وقت با کلم قرمز حال نکردم

  9. سارا :گفت

    سلام خونه جدید مبارکه
    یه انتقاد به نظرتون این رنگ مشکی چشم رو اذیت نمی کنه؟
    می تونیم این ته چین رو با پلوپز هم درست کنیم ؟

  10. سحر :گفت

    سلام دستتون درد نكنه من ته چين رو خوب بلد نبودم اما فكر كنم الان ياد گرفته باشم درست كردم نتيجه اش رو خبرميدم ماچ

  11. ساره :گفت

    آشپز مدرن عزیز، یکی – دو هفته ای می شه وبلاگتون رو پیدا کردم و تو این مدت به خوندن آرشیو اشتغال داشتم… اینجا رو خیلی دوست دارم، به بهونه ی تبریک قالب جدید گفتم یه عرض ارادتی بکنم

  12. رها(ستایش) :گفت

    ای وای ببخشید عوضی اومدم ببخشید

    باور کن یه بار بستم فکر کنم در خونههمساده تونو باز کردم

    اما قالب جدید مبارک

    راستش خوبه اما من خیلی با مشکی حال نمیکنم

    اما مال شما خوبه تلفیقی از رنگهاست

  13. ارکیده :گفت

    قالب جدید مبارک.وای با این غذاهای خوشمزه ای که اینجاست آدم گرسنش میشه.من از هر نوع سالادی خوشم میاد ولی با مایونز فراوون . متاسفانه به خاطر رژیم سر خودم کلام میزارم و از ماست استفاده میکنم.با اجازتون من یه سوال داشتم.نمی دونم جوانه گندم یا ماش را براس سالاد چطور تهیه کنم.مرسی اگر راهنماییم کنید.

  14. ویدا :گفت

    سلام محشره غذاهات .میشه سبزی آرایی هم به ما یا بدی یا اگه سایتی در این خصوص میشناسی بگین ممنون میشم.

  15. sepideh :گفت

    مرسي مرسي دستت درد نكنه

  16. بهار :گفت

    سلام عزیزم اولین باره که بهت سر می زنم ولی خیلی خوشم اومد مرسی
    امیدوارم موفق باشی

  17. shadi :گفت

    shadi jan bazi in aka ke neshun dade nemishano chijuri bayad did?klick rasam nemishan!!!

پاسخی بگذارید

