چیپس و پنیر


خواهران و برادران خواننده ی این وبلاگ اینم دستور یه غذای فوری برای روزهای بحرانی:
مواد لازم:
چیپس ساده یک بسته
ژامبون مرغ ۱۰۰ تا ۱۵۰ گرم
قارچ ۱۰۰ گرم
نخود فرنگی پخته یک پیمانه
پنیر رنده شده
پنیر ورقه ای زرد دو سه ورق خورد شده
یک لایه چیپس توی ظرف نسوز بریزید و روش قارچ خورد شده و ژامبون رشته شده و نخود فرنگی ریخته و روش پنیر رنده شده بپاشید. همینطور لایه لایه بچینید تا روی غذا که تکه های پنیر ورقه ای رو ریخته و روش نخود فرنگی و قارچ باقی مونده رو بریزید. بذارید تو فر یا ماکروفر ۱۵ دقیقه با حرارت ملایم بمونه تا پنیر ذوب شه. با سس قرمز میل فرمایید و منو دعا کنید.
یه نکته ی باریکتر از مو هم عرض کنم و اونم این که بنده تو خونه ذرت نداشتم ولی اصولاً به چیپس و پنیر ذرت پخته هم اضافه کنید دیگه حرف نداره.
هم دستپخت، هم عکس: آشپز مدرن
این نوشته در ساندویچ و فست فود ارسال شده و با , , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

16 پاسخ برای چیپس و پنیر

  1. اوووووووووووووووووووووووووووولللللللللللللللللللللللل

  2. ¨`*•.¸ زیبا ¸.•*´¨ :گفت

    سلام شادی جونم
    چطورناکی؟
    ببخش نگرانت کردم
    یه شوخی بود که دوستامو اذیت کنم دوست داشتی رو ارور 691 کلیک کن برام یادگاری بذار

    اگه من می رفتم کسی تو وبت اول نمیشد

  3. sadena :گفت

    ای ول…منم همیشه این غذا!!!!!!!!! رو می درستم و همسرجان فکر می کنه که احتمالا خیلی بابتش زحمت کشیدم!!! مرسی از اون پنیر ورقه ای ها.فکر خوبیه

  4. ¨`*•.¸ زیبا ¸.•*´¨ :گفت

    وایییییییییییییییییییییی من میمیرم واسه این غذا همه اونهایی که دوست دارم توش هست

  5. سلام خوبی وبلاگ زیبای داری خوشحال می شم به ما هم سر بزنی

  6. May :گفت

    اين غذا بسی هوس انگيزناک است . ولی آخه نميگی اين اوتودانتيست ما گفته لطفا به مدت ۱۸ ماه چيس نخور. بعد هم اين پنير ها که آب ميشن میچسبن به این سیمها من مکافاتی دارم به خدا . راستی یه اسنک میگم درست کن خوبه اگه ماست دوست داری.
    ماست معمولی . یک عدد سیب سبز پوست کنده شده و دنده درشت شده . ۱ قاشق عسل ( بسته به ذائقه کم یا زیاد ) حالا سیب ( يه ذره از سيب رنده شده رو نگهدار )رو با ماست ( هرچقدر ماست دوست داری ) قاطی کن بعد عسل رو اضافه کن و هم بزن . برای روش هم يه کيوی رو ريز خرد کن يه ذره بادوم رو خرد کن با سيب رنده شده بريز رو ماستی که درست کردی. خيلی خيلی خوشمزه ميشه امتحان کن مي ارزه

  7. رها :گفت

    سلام شادی عزیز
    به به…عجب غذای خوش آب و رنگی…البته در لحظه های بحرانی معمولا این مواد غذایی در خونه ی ما یافت نمیشود
    اون سوپ خوشمزه ی پست قبل هم خیلی عالی بود ممنون…

  8. به به چه غذاهایی.میشه طرز تهیه بستنی رو هم بگید اخه من از ماه دیگه باید به دخترم بدم میخوام خودم درس کنم خانمی

  9. لاله :گفت

    اخ اخ خدا بگم شادی چی کارت کنه…گفتی کربلا …کردی کبابم! ….من هلاک چیپس و پنیر…چیپس با هر چی !…این که دیکه محشره!….

  10. ارکیده :گفت

    این غذا خیلی محشره.حیف که اینجا کالباس درست و حسابی پیدا نمیشه.

  11. یک دوست :گفت

    اولين سايت ايراني و کاملا فارسي با درامد عالي

    1:نياز به پول نيست(بعد از ثبت نام کليه توضيحات کار به ايميل

    شما ارسال خواهد شد)%

    2: پول مستقيم توسط پست به منزل مي ايد %

    3:نيازي به حسابهاي گوناگون اينترنتي و بانکي نداريد%

    براي ثبت نام و دعوتنامه به وب سايت زير مراجعه کنيد

  12. صمیم :گفت

    به به!
    سلام شادی جونم.خوبی؟
    من با ذرت به جای نخود فرنگی ببشتر موافقم . دوست دارم.
    ممنون از همه چیزای خوشمزه ای که یاد میدی.قربونت.

  13. سلام .
    ممنون که سر زدین.
    من عاشق چیپس و پنیرم. این که درست کردی که دیگه واقعا معرکه شده از قیافش معلومه.

  14. با سلام از اینکه لینک ما را ثبت کردید متشکرم لینک شما نیز ثبت شد

  15. سوده :گفت

    دستت مرسی
    خیلی وقت بود دنبال همچین وبی میگشتم
    خیلی با وبت حال کردم

  16. هانیه :گفت

    سلام عزیزم …
    اول دستت درد نکنه بخاطر وبلاگ باحالت

    در ضمن من اجازه دارم بعضی از مطالب تو رو با اسم خودت رو بذارم توی یکی از سایت های پر جمعیت که بخش خوراکی و آشپزی داره …
    البته با اسم خودت ……….
    مرسی

پاسخی بگذارید

