غرغرهای میان برنامه ای


زیاد حوصله ی نوشتن ندارم. کارای پایان نامه ام مونده و هر چی نوشتم دیروز استاد راهنمام گفت عوضش کن. مردک انگار از اول نمی تونه این حرفا رو بزنه باید بهش زیرلفظی بدی که دو کلمه راهنمایی کنه.
دیروز یه پست جدید گذاشتم که بلاگفا نمی دونم چه مرگش شد یهو به جای تایید پستم منو از خونه ام بیرون کرد هر چی هم رمزمو می زدم رام نمی داد. هیچی دیگه پسته هم دود شد رفت هوا.
تمام دیروز رو درد داشتم. رفتم دکتر و سونوگرافی و این ماجراها. عفونت لگن و سنگ تو کلیه چپم دارم. بقیه اش رو هم نمی نویسم چون بی ادبی می شه.
همین دیگه. زیاد حال ندارم. می خواستم کمی غر بزنم که زدم.
این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

40 پاسخ برای غرغرهای میان برنامه ای

  1. hasti :گفت

    شادی جون الان خوبه حالت؟؟ای بابا امیدوارم زود خوب بشی به خودت سخت نگیر مواضب خودتد هم باش

  2. نیکا :گفت

    پایان نامه خیلی هم مهم نیست.سلامتی مهمتره خیلییییییییی
    مواظب خودت باش

  3. ندا :گفت

    سلام شادی جون
    ممنون سر زدی به من گلم بابت ابراز لطفت هم ممنون
    با کمال میل و با افتخار شما رو لینک میکنم …
    در مورد سونوگرافی هم فکر کنم سفت و سخت پی اش رو بگیری بهترین کاره لازم نیست آپ کنی تند تند به سلامتیت برس …. بعدا کلی در مورد اینکه چرا نمی آپی غر میزنیم سرت
    در ضمن ما بابت غرغر کردن ناراحت نمیشیم چون هر چه از دوست رسد نیکوست…

  4. لاله :گفت

    خانویم مراقب خودت باش این چیزا شوخی بردار نیست! امیدارم زود تر خوب شی!

  5. مامان :گفت

    سلام شادی جان خدا بد نده بیشتر مواظب خودت باش دوستم ایشاا… که زود زود همه چی درست می شه

  6. سارا :گفت

    سلام شادی جونم
    نبینم حالت بده بیشتر مراقب خودت باش
    این استادا همینن
    حالا این که خوبه استاد من روز اول بهم گفت من از پروژه ات هیچی نمی دونم برو کلاس
    ایشالا با خبرهای خوب ببینمت

  7. . :گفت

    آخی… امیدوارم زودتر خوب بشی 🙂
    و کارهای پایان نامه هم به زودی و به خوبی تموم بشه….

  8. غزل :گفت

    اوه اوه! درداش وحشتناکه. منو نصفه شب کشوند بیمارستان. امیدوارم هر چی زودتر خوب شی آشپز مدرن

  9. الهه :گفت

    سلام عزیزم
    خیلی ناراحت شدم
    امیدوارم زودتر خوب بشی نمی دونم چرا هر چی دردسر ومریضی مال خانومهاست
    آقایون فقط خوشند همین
    خیلی مراقب خودت باش عزیزم

  10. hasti :گفت

    املا رو حال کردین؟؟شادی جون خاگینه درست کردم اما مثل رنگی نشد که درست کرده بودی ولی خوشمزه بود.دستت درد نکنه

  11. عزیزم یکسری نسخه خوراکی واست دارم…اول خوردن کلم که یکی از همکارام در مورد مشابه تو ازش معجزه دیده…دوم خوردن دلستر…سوم خوردن ترب و آب ترب…اینا در مورد سنگ کمکت میکنه و در مورد عفونت هم حتما درمان رو جدی بگیر ولی مشکلیه که داره همه گیر میشه نمیدونم چرا؟؟

  12. حجم سبز :گفت

    سلام. نمی دونم چرا همه سنگ کلیه میگیرن.مامان منم چند ساله سنگ داره خیلی درد و ناراحتی می کشه یه بارم عمل کرده ولی فایده نداره. چقدر بهت دلداری دادم نه؟ولی امیدوارم خوب بشی.
    اینجا جای خوبی هست میشه از روش دستور غذا برداشت.از غذاهای تکراری خودم خسته شدم.ولی آشپز جون لطفا دستور غذاهای فوری رو بده تا ما مجبور نباشیم یه شبانه روز توی آشپز خونه منتظر پخت غذا باشیم.راستش من از آشپزی اصلا خوشم نمیاد.دلم میخواد همه چی زود و سریع تموم شه.

  13. سحر :گفت

    سلام شادی جان خیلی ناراحت شدم امیدوارم زودی خوب شی مواظبت باش

  14. دلم کیک شکلاتی و هر چیز که شکلات داره بازم میخوادااما نه وقتی تو مریضی

    خیلی ناراحت شدم گلم امیدوارم زودتر حالت خوب شه

  15. پاییز :گفت

    شادی خانم دعامی کنم هرچه زودتر خوب بشید
    و همون جور که نازنین بانو گفته اند دلستر بخورید هرچه بیشتر بهتر
    اصلا میگن شفاست

  16. گلبو :گفت

    کلیه درد بد دردیه
    ایشالا دفعه دیگه .. با پست بعدی .. خبر سلامتیتو بشنوم عزیزم

  17. سپیده :گفت

    امیدوارم خیلی زود خوب شید.خیلی ناراحت شدم.درباره پایان نامه هم شدیدا درکتون میکنم!

  18. --- :گفت

    بلفي————http://belfyjoon.persianblog.ir/

    http://belfyslinks.persianblog.ir/

    خیلی مواظب باشین… عفونت لگن خطرناکه. امیدوارم زود خوب بشید.

  19. آنن :گفت

    شادی عزیز چی شده آخه خانومی؟؟؟
    برای پایان نامه کمک می خوای؟

  20. صمیم :گفت

    سلام شادی جونی
    چه بد شد!عجب استاد مزخرفی.بدتر اینکه حالا باید کلی استراحت کنی و مواظب خودت باشی.
    نگرانت شدم.خبر بده بهمون چت شده دقیقا.

  21. رها(ستایش) :گفت

    امیدوارم زود زود زود خوب بشیما رو بیخبر نذار و همین طور بیشتر مراقب خودت باش

  22. سلام
    ان شاء الله هر چه زودتر خوب بشی . مواقب خود باش . هیچ نعمتی بالاتر از سلامتی نیست پس قدرش رو بدون .

  23. نازنین :گفت

    سلام عزیزم.غصه نخور این استادا همشون همینجورن. انگار وقتی استاد میشن یادشون میره خودشونم یک زمانی داشنجو بودن. فکر میکنن از مادر که متولد شدن استاد بودن. توهم میگیرن
    خانومی خیلی مراقب خودت باش و حتما از ریشه کن شدن عفونت مطمئن شو. اگه تو خونت بمونه خیلی خطرناکه. خودتو گرم بگیر مادر. مخصوصا کلیه هاتو . امیدوارم زود زود خوب شی

  24. سلام شادی جان… خدا بد نده خانومی
    انشاءالله زود خوب می شی… هر دوتاش هم جاهای بدی هستند که امان به آدم نمی دن… اما انشاءالله با استراحت و مراقبت خوب میشی… من پرستاری بدی نیستم بیام کمک؟؟

  25. ای بابا … خدا بد نده انشالله … نبینیم مریض باشی شادی خانم … انشالله که هر چه زودتر خوب خوب بشی و با سلامتی برگردی که ما دلمون تنگ میشه تا چند روز آپ نمیکنی … مواظب خودت خیلی باشه خانمی .

  26. محمد :گفت

    اصولا» در جهان معاصر امروزی بشر …
    بقیشو نمی نویسم چون بی ادبیه
    🙂

  27. May :گفت

    شادی جونم الان حالت چطوره بهتری ؟ خدا بد نده ؟ نبینم سر آشپز ما حالش بد بشه . امیدوارم که زودی خوب بشی.

  28. سلام شادنه جونم
    چی شدی تو ؟ کمک میخوای گل ناز ؟ جدی میگم ها ! غیر از دست و پا زدن تو مطبخ یه کارای دیگه هم بلدم خدایی !!
    عزیز دل خاله ! اگه کاری چیزی داری بهم بگو شاید از دستم بر بیاد …
    ولی عب نداره خاله ! همینم که غر بزنی یه کم سبک میشی ! بگو گل ناز هرچی دلت میخواد نق بزن کی به کیه ؟ اگه چهار تا کلوم غر هم نزنیم که میپوکیم که !!
    مواظب خودت باش عزیزممممممممممم قربون تو دختر برم …
    راستی یه غذای خرچنگ قورباغه ای میخوام بذارم :ی اول گفتم که نیای حالت بخوره بری ها ! اوقنذه خوش بو بود که خودم موندم تو کفش هنوز
    فعلا …

  29. ارکیده :گفت

    شادی جان امیدوارم که همه مشکلات به زودی حل بشن و باز ما اینجا شاهد دستورات آشپزی خوشمزه شما باشیم.

  30. پسر یخی :گفت

    سلااااااااااااااااااااام …. خوبي ؟؟؟

    ببخشيد شما سفارشم قبول ميكنيد ؟؟؟؟؟

    ببينم فلافلو ميشه خونه پخت ؟؟؟؟

    اگه ميشه اگه بلدي اگه زحمتي نيست اگه … ميشه طرز تهيشو بگي

    مامانم بلد نيست …. از فاميلم پرسيدم كسي نمي دونست … ملت فقط خوردن بلدن

    شرمنده هاااااااا … گفتم شايد سفارش قبول ميكنيد ….

    اگه شد نوشتي آپ كردي خبرم كن …. ممنون …

  31. آرش :گفت

    سلام دوست عزیز. به داستان های تخیلی و هری پاتر علاقه دارید؟ به اژدها و غول و موجودات افسانه ای چطور؟ داستانهای تخیلی من و اژدها با موضوع درخت کهن. خوان دوم. جهان رویاها
    به روز شد!

  32. سلام خانومی

    من به سلامتی دارم میرم اون دنیا.

    اگه تو بهشت دستور غذای خوب دیدم واست میفرستم

  33. ساره :گفت

    سلام دوست عزیزم… امیدوارم همه ی مشکلات زود زود برطرف بشن

  34. مادر سپید :گفت

    امیدوارم زودتر خوب بشی
    برای سنگ کلیه اقوام ما خیلی دارند . یک راه حل :
    ترب سفید رو با قاشق بتراش و یک کاسه ازش درست کن بعد داخلش عسل بریز و بزار یه شب تو یخچال بمونه . خوردنش باعث دفع یا حل سنگ میشه .

  35. هدیه :گفت

    هی ننه جون هی بهت گفتم اینقدر غذاهای خوشمزه درست نکن. بدن آدم ظرفیت نداره هر روز یه عالمه چیز خوشمزه بخوره. ببین چقدر خوشمزه بوده که کلیه ات هم دلش نیومده ته مونده اش رو بریزه دور!!!! ولی مواظب خودت باش و حسابی جدی بگیر خدای ناکرده اذیتت نکنه. (البته مثل این که الانم اذیتی)

  36. سلام شادی جون.
    بهتر شدی یا نه؟
    امیدوارم که زود زود خوب بشی.
    با موضوع شب یلدا به روزم.
    پیشاپیش عید قربان و شب یلدا رو تبریک میگم.

  37. (((عيد سعيد قربان بر تمام مسلمانان مبارك باد)))
    با اين اميد كه از كساني بوده باشيم كه خداوند متعال در اين روز باشكوه از آتش جهنم آزاد كَردانيده . آمين

    روی گل شما به سرخی انار
    شب شما به شیرینی هندونه
    خنده هایتان مانند پسته
    و عمرتان به بلندی یلدا

    ((((شب یلدا مبارک))))
    ღبراتون زمستانی سرشار از شادی ودلخوشی وسلامتی آرزومندمღ

  38. نوشین :گفت

    وای عزیزم خدا بد نده . حتمن چش خوردی.اونم پشنه همین وبلاگ. چقدرم همه بلایا با هم بهت رو کرده. چقد سخت. من با این عزیزی که گفتی در تماسم. امیدوارم به اینکه کله جریان اشتباهی باشه. فعلن حالش بهتره.
    تو هم خیلی مراقبت کن. از درمانه اونایی که زودتر خوب میشه شروع کن اصلا چه بسا همین تزت داره استرس بهت وارد میکنه. این استادا هنوز تو ایرون فکر میکنن خدان؟ بر عکسها ینجا که تا دانشجو نباشه استاد بودن معنی نداره مراقب باش واقعا هیچی رو با سلامتی نمیشه عوض کرد. ما هم بی غذا میمونیم. راستی اون کلم قرمزا اینقذه خوشمزه شده که نگو. شوشو لاوز ایت.

  39. با سلام .حال شما خوبه. یه خبر جدید .وبلاگ دوم من افتتاح شد.وبلاگی بر علیه
    وبلاگ های مستهجن وغیرمجاز وبه طور کلی یه وبلاگ مذهبی البته این وبلاگ هم هنوز ادامه داره متشکر میشم اگه وبلاگ جدید منو لینک کنید

    http://www.allah1.blogfa.com

پاسخی بگذارید

