خوراک هویج و آلو


این یه خوراک ساده و سریع و در ضمن گیاهی و خوشمزه  است که به عنوان عصرونه هم می تونید میل کنید.
بزرگترین حسنش هم اینه که از اختراعات خودم در ظهرهای تنهایی یه!
مواد لازم
هویج دو عدد
سیب زمینی خورد کرده دو عدد
آلو خشک ۸ تا ۱۰ عدد
روغن
رب تا یک قاشق غذاخوری
نمک
هویج رو حلقه حلقه کرده و تو کمی روغن تفت بدین. برای هر یک عدد هویج سه تا چهار عدد آلو خشک بشورید و کنار بذارید. کمی رب به هویج سرخ شده اضافه کنید و تفت بدین. یک پیمانه آب بریزید و بذارید روی حرارت کم بیست دقیقه بجوشه. سیب زمینی خورد کرده و آلوها رو با نمک اضافه کنید و بذارید سی دقیقه دیگه بپزه. اگه آبش کم بود نیم پیمانه اضافه کنید.
دستپخت و عکس: آشپز مدرن.
این نوشته در غذاهای گیاهی, غذاهای اختراعی من, غذاهای رژیمی ارسال شده و با , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

13 پاسخ برای خوراک هویج و آلو

  1. سلام خوبید؟ من برگشتم بعد از 2ماه کامپیوترم خراب بود البته تو بلگم توضیح هم دادم
    باید بگم هم خوشسلیقه هستید هم فعال من که حسابی از دستورهای آشپزی شما جا مونم حتماَ به بقیه ی اونها هم سری می زنم موفق و شاد باشید

  2. نهههههههه
    اينو نميدوستم …
    لازانياي من چي شد شادي جونمممممممممممممممم؟

  3. سلاممممممم شادنه جونم
    بابا مخترع !
    بابا خارجی !!
    بابا ظهر تنهایی !
    بابا پرکار !!
    بابا اینکارهههههه
    بابا دمت گرم !
    آآآآآآ بیا وسط :ى
    دستت درست خاله چه باحال ! زیاد دنگ و فنگ نداره احتمالا ! فکر کنم با آبلیمو و فلفل سیاه خیلی باحال بشه ! الان میپرم میپزم
    فعلا …

  4. سلام…
    شرمنده. من ایرانم و مشغول مهمون بازی. وقت نمیشه بیام 1ای کامپیوتر.
    میگوهه رو خوشم اومد . برگشتم درست می کنم.

  5. hasti :گفت

    حتما درستش میکنم(میبینی چه دخترگلیم همش بهت سر میزنم)مرسی شادی جون

  6. ندا :گفت

    سلام منم اين غذا رو درست ميکنم ولي توش چند تيکه کوچيک مرغ ميريزم.خوراک خوشمزه اي ميشه وهم اينکه سادست.

    نوش جون همگي.

    موفق باشي خانمي

  7. سارا :گفت

    بازم عالییییییییی بود
    چقدر خوبه گاهی غذاهای بدون گوشت یاد می دی

  8. رها(ستایش) :گفت

    دستت درد نکنه راستی الو از چه نوع می باشد لطفا شفاف سازی نمایید

  9. آرامش :گفت

    مرسی خانمی, موفق باشی

  10. محقق :گفت

    سلام به اینهمه عشق و اینهمه محبت
    وافعا دستتان درد نکنه. عالیه
    خواهشی داشتم ممکنه توضیحی در مورد نحوه استفاده از سویا برایم بدهید . یا برایم ایمیل کنید
    درضمن خوشحال می شوم به من هم سربزنید و اگر دوست داشتید تبادل لینک کنیم.

  11. پرنیان :گفت

    سلام
    من وبتونو لینک کردم با اجازه البته!
    به ما هم سر بزنید

پاسخی بگذارید

