Merry christmas



این نوشته در عکس های مربوط به آشپزی, عکس های بی ربط به آشپزی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

43 پاسخ برای Merry christmas

  1. امين :گفت

    انجمن http://www.tablighaati.com از شما جهت ثبت نام و همكاري در سايت دعوت ميكند
    انجمني شامل : (ايميل ماركتينگ رايگان ارسال 170000 ايميل تبليغاتي)مقالات دانشجويي ،طراحي بنر حرفه اي مجاني براي سايت شما ، كامپيوتر ،نرمافزار،موبايل،موسيقي، ماهواره،گالري عكس ،تاريخ ، ايرانشناسي ،فيلم، ورزش (هواداران استقلالي و پرسپوليسي حتما تشريف بياريد) دعوتنامه پرشين گيگ و ديگر دعوتنامه ها و هر آنچه كه شما درخواست دهيد
    بخش پزشكي با حضور متخصص قلب و عروق

    **توجه توجه** :
    چنانچه در زمينه اي از توانايي بالايي جهست مديريت برخورداريد پس از ثبت نام در قسمتي كه براي معرفي تواناييتان راي مديريت كليك كنيد ((‌ لطفا در صورتي كه از همان ابتدا مي توانيد فعاليت مداوم و منظم داشته باشيد كليك كنيد ))

    آموزش ارسال مطلب در سايت براي تمام كاربران پس از ثبت نام :

    http://www.tablighaati.com/showthread.php?tid=1570

  2. امين :گفت

    چنانچه آمادگي ايجاد بخشي به اسم آشپزخانه سايت با مديريت شما را داريد حتما پس از ثبت نام مطرح كنيد
    اين بخش به سرعت با زير شاخه هايي كه شما صلاح بدانيد ايجاد مي شود

  3. مامان :گفت

    واییییییییییی چه کیکایی منم می خواممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

  4. گلبو :گفت

    آدم دلش نمیاد اینا رو بخوره از بس خوشگلن
    وای خداااااااااا

  5. سلام واقعاَ زیبا هستن موفق باشی

  6. اکثرشون خییییییییییییییلی خوشگل و تودل برو هستن. اما اصلااااا خوشمزه نیستن
    مرسی که به منسبت کریسمس زحمت کشیدی و عکسای قشنگی رو تو وبلاگ گذاشتی

  7. زهرا :گفت

    سلام خيلي خوشگلن
    قربونت تو كه عكسشونو گذاشتي كاشكي درست هم ميكردي
    يه چند تا ايميل ميكردي ميخورديم

  8. مممممممممممم ای ول
    چه عکسهاییییی

  9. hasti :گفت

    وااااااااااااااااااای.خدایی کفم برید.خیلی خیلی خیلی خوشگلن.من هم میخوااااااااااااام
    دستت درد نکنه شادی جان.شاهکار بودواقعا

  10. الینا :گفت

    سلام خانومی
    کریسمس شما هم مبارک باشه و همیشه عید و خوشی و عروسی باشه و در ضمن پیوند خواهرتون هم مبارک باشه. بچه های من هم اومدن دیروز اصلا نتونستم سایت رو نگاهی بندازم مهمون هم داشتم و سرم کلی گرم بود پستهای قشنگی گذاشتی من خورشت آلو رو میس کردم دستت درد نکنه امشب هم مهمون دارم و تو سایتهای شما بدنبال دستور غذائیمیگردم تا درست کنم همین طور هاج و واج موندم مهمون که پشت سر هم بیاد آشپزی سخت تر میشه خوش باشین میبوسمت و به خدا مسپارمت

  11. شادی شادی شادی… خدا الهی حفظت کنه… من غشششششششششششششیدم هیچ شکلکلی نیست که کمک کنه
    وووووووووووووااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییی
    خوشمزه خوشمزه خوشمزه

  12. آنن :گفت

    شادی جان کریسمسس مبارک عجب عکسای خوشمز ه ای

  13. پاییز :گفت

    سلام
    میلاد مسیح (ع)نفس محمد(ص)یاورمهدی(عج)مبارک باد
    اززحمات شماسپاسگذارم

  14. هستی :گفت

    غذاهای سرخ کردنی و کبابها رو آموزش بدین..
    شاد زی دوست خوبم……..

  15. هستی :گفت

    کریسمس هم مبارک باشه..
    شاد زی همیشه و در همه حال……

  16. لاله :گفت

    چقده کریمس جشن خوش اب و رنگیه عکس های انتخابی ات حرف نداشت !

  17. عسل :گفت

    کریسمس مبارک شادی جون. مرسی از عکسای خوشگل و خوش آب و رنگت.

  18. پسر یخی :گفت

    سلااااااااااااااااااااااااام

    چطوری ….. بهتری ؟؟؟

  19. پسر یخی :گفت

    ایشالله که زود خوب بشی

  20. پسر یخی :گفت

    خوب اومدم یه سر بهت بزنم

    نه … نه … نمیشینم …تعارف نکن …. همینجوری اومدم ببینمت

    ایشالله دفه بعد

  21. پسر یخی :گفت

    مواظب خودت باش …… دستورای درمانی آبجی نازینمم به کار بگیر ( خانم دکتر)

  22. پسر یخی :گفت

    تا بعد …بای

    راستی کریسمسم مبارک

    بای

  23. مهتاب :گفت

    وااااای آخه کی دلش می آد این خوشگلها رو بخوره؟
    لینک دادم به پستت دوست جونی شاد باشی

  24. رها(ستایش) :گفت

    وای از خوشگلی و خوشمزگی اینها دستو پام داره میلرزه

  25. چه خوشمزهههههههههههه
    دلم میخوااااااد
    شادیییییییییی
    منه مریضو اینقدر اذیت نکن
    دهنم آب افتاد

    من آپم
    بیا عزیزم

  26. نیکا :گفت

    وااااااای چه خوشمزه به نظر میان
    دستت درد نکنه

  27. بهار :گفت

    سلام چرا دستور این عکسهای زیبا رو نمی گذارید؟مرسی

  28. غزل :گفت

    سلام شادی جون. کریسمس مبارک

  29. ღ♥ღ زیبا ღ♥ღ :گفت

    سلام شادی جون

    وای چه خوشگل

    عجب غذاهایی گذاشتی من دارم میرم بندر میگو بخرم اون دوپیازه رو باید درست کنم

  30. ندا :گفت

    شادي جون چقدر خوشحالم كه به طور اتفاقي وبلاگتو پيدا كردم. شاهكار هستن و خوشمزه…

  31. سحر :گفت

    سلام خيلي عالي هستن دستت درد نكنه ماچ

  32. علی :گفت

    سلام به بعضی ها که خیلی خوبن ولی خودشون نمیدونن

  33. ندا :گفت

    شادي جونم منم از اينها ميخوام …. دلم آب شد

  34. نوشین :گفت

    خوبی؟ بهتری شادی جونم؟ عکساتم حرف ندارن

  35. غزال :گفت

    کوآ دو نوف مادام….؟ تخه جولی….

  36. عليرضا :گفت

    اين تصاوير براي من كه سعي مي كنم يه مقدار رژيمي برخورد كنم بسيار مضر است. بهتر است اين وبلاگها هم توي ليست فيلترينگ ها قرار دهند.

  37. سلام
    لینک باکس تمام اتوماتیک آنیه آنلاین
    از شما دعوت می کنیم که هرچه زودتر به جمع کاربران ما ملحق بشید!

    بهترین و زیباترین لینک باکس ایران،چنین ویژگی هایی دارد:

    1-ظاهری بسیار زیبا و مرتب
    2-دارای کنترل پنل قدرتمند و هوشمند لینکهای شما
    3-بسیار پر بازدید(بالای6000در روز)
    4-قابلیت ثبت لینک ثابت برای وبلاگهای پر بازدید
    5-و …

    پس هرچه زودتر برای ثبت لینک اقدام کنید.

    با تشکر

  38. خواهر یه کم مراعات کن. یه آدم شکمو مثل من و اینهمه خوراکی خوش رنگ و لعاب خوشمزه؟؟؟؟؟؟؟؟

    خوبی خانومی؟؟ اوضاع رو به راهه؟

    مواظب خودت باش

  39. صادق :گفت

    ببخشید ! انگار اشتباه اومدم !
    من دنبال وبلاگ شعر و شاعری میگشتم ولی نمیدونم چرا از اینجا سر در آوردم .
    با اجازه

  40. هاله :گفت

    سلام
    میشه من شما را لینک کنم؟

پاسخی بگذارید

