کوکو سیب زمینی 3


۲ عدد سیب زمینی پخته ی رنده شده + نیم پیمانه نخود سبز پخته +نیم پیمانه ذرت پخته + نیم پیمانه کالباس خورد شده + دو عدد تخم مرغ + یک عدد پیاز رنده شده ی کوچک + نمک و فلفل سیاه و زردچوبه به مقدار لازم …………………………….. را در کاسه ای ریخته و خوب مخلوط کنید . توی تابه روغن داغ کنید. یک کاسه آب بگذارید کنار دستتان و هر بار که می خواهید کوکو را در دستتان فرم بدهید دستتان را توی آب بزنید تا کوکو به دستتان نچسبد. هر بار از مایه مقداری برداشته و تو دستتان شکل داده و توی ماهیتابه هر دوطرفش را سرخ نمایید.
والسلام.
توضیح: بسیار کتابی نوشتیم بلکه ادبیات فارسی مان قوی شود.
دستپخت و عکس: آشپز مدرن
این نوشته در کوکو و کتلت ارسال شده و با , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

33 پاسخ برای کوکو سیب زمینی 3

  1. نوشین :گفت

    ای خداا این کهخیلی خوشرنگه… شروینم عاشقه کوکو سیبزمینی با کچابه
    تو خودت نمره بیستی……و خوده قطبه مثبت …جدی میگم.

  2. گلبو :گفت

    عزیزم .. من صبح تا شب دهنم داره میجنبه و میخورم اما چون کم کم میخورم و چون چیزایی که میخورم بیشتر میوه است کم به نظر میرسه ! ( الان 55 کیلوام ولی هدفم 48 کیلو است )
    راستی کوکو خیلی خوشمزه است .. همین طور کوکو سبزی

  3. May :گفت

    من عاشق این کوکو سیب زمینی هستم ولی از اونجایی که سیب زمینی پر از نشاسته هست و کالری بالایی داره از برنامه غذایی ما حذف شده بیچاره . وای خوب عکست اینقدر قشنگه که انگاری جلومه و میتونم بخوردم .
    آخر هفته خوبی داشته باشی.

  4. وای شادی جون عکس پست قبلی رو دیدم و دیگه دلضعفه گرفتم!! این کوکو هم که نگو.. من کوکو سیب زمینی دوست ندارم ولی این یکی انگار خیال متفاوته نه؟

  5. یاسمن(چند قدم نزدیکتر به خدا) :گفت

    خیلی!!در ضمن یه نظر خصوص برات گذاشتم.

  6. ندا :گفت

    منم اين کوکو رو درست ميکنم .به به

  7. غزال :گفت

    عجب ایده جالبی…خوشمان آمد…!!!

  8. به به خاله خوشمزه…چه کوکوی خوش و آب و رنگی…

  9. سلام خانی عیدت مبارک ممنونم از این همه لطف و محبت برات آرزوی موفقیت و روزهای خوش رو دارم
    راستی من کوکو دوست دارم
    در پناه حق

  10. تکشاپ.نت :گفت

    دوست گرامی •
    با توجه به وبلاگ پربار و نوع بازدیدکنندگان شما مایل به تبادل لینک با شما هستیم •
    لطفأ در صورت تمایل لینک وبلاگ را با عنوان » کاتالوگهای دکوراسیون IKEA» به آدرس http://IKEA.blogfa.com را در وبلاگ خود قرار داده و از طریق بخش نظرات وبلاگ و یا ایمیل نام مورد نظر در لینک خود را به ما اطلاع داده تا لینک شما نیز بصورت متقابل در بخش پیوندها به رایگان درج گردد •
    لازم به ذکر است که علاوه بر بازدید روزانه وبلاگ IKEA ، لینک آن نیز از طریق فروشگاه اینترنتی تکشاپ.نت بازدید میگردد •
    با تشکر – http://www.takshop.net

  11. sadena :گفت

    سلام شادی جوون به نظر خیلی خوشمزه می رسه.در اولین فرصت امتحان می کنم

  12. پاییز :گفت

    سلام عیدتون مبارک
    بسیار ساده ومفید بود
    ازشمامتشکرم درپناه حق

  13. سارا :گفت

    سلام
    هم عیدت مبارک و هم دست گلت درد نکنه

  14. سلام خاله جان عیدت مبارک !
    به به چه کوکویی بشه این کوکو سیب زمینی 3
    دستت طلا
    فعلا …

  15. رها(ستایش) :گفت

    خدا رو شکر که الان کوکو سیب زمینی خوردم وگرنه دادم میرفت هوا

    راستی ادبیاتت چه خوب شدهخوبی الان ؟

  16. سلام خانمی
    مرسی که مرتب به ما سر می زنی و شرمنده از اینکه من دیر به دیر می تونم بیام و بهت سر بزنم
    واقعاَ که ایده های خوبی داری واسه آشپزی به سبک مدرن
    به نظر خوشمزه میاد
    فکر کنم یه مرد خوب خوشش بیاد

  17. بانوی خوب :گفت

    داشتم پستهای قبلی ات رو می خوندم
    خیلی ناراحت شدم که بیمار شدی
    امیدوارم که الان بهتر شده باشی
    منم چند وقت پیش دچار این مسئله شده بودم ولی با دارو خیلی زود برطرف می شه
    امیدورام که همیشه کنار همسرت خوب باشی و شاد و سلامت

  18. سپیده :گفت

    ممنون از وبلاگتون که خیلی خوشمزه است
    میشه طرز تهیه خوراک بلدرچین را آموزش بدییییییییییییییییییییییییی

  19. بهار :گفت

    سلام عزیزم . مرسی که بهم سر میزنی . اگه میبینی که کامنت نمی ذارم کار معدن زیاده و فرصت کانکت شدن نداریم. ولی همیشه وبلاگه مثمره ثمرت رو می بینم و با درست کردن غذاها به صورت سورپیریزی کلی حال می کنم .
    من آپم . زودی بیا

  20. رها :گفت

    عالی بود…از اینکه همیشه سر میزنی بهم ممنونم.یه سوپ با کلم بروکلی آموزش میدی که کلم مزه ی شلغم نگیره؟!!!!

  21. مریم :گفت

    وای عکسهای پست قبل چه اشتها بر انگیز بودن

  22. نیلسا :گفت

    ای خدا آخه چرا این عکسها برای من نمی یاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  23. hasti :گفت

    خیلی خوشمزه به نظر میرسن.اشپزیت حرف نداره شادی جون

  24. هات چاکلتتان تناول شد اما اثری از کیک شکلاتی نبید

    کوکو سیب زمینی را زیاد دوست نمیداریم اما سپاس از زحمات بی پایانتان بانو شادی!

    گونه تان را مورد عنایت قرار داده و میبوسیم!

  25. مامان :گفت

    این یکی رو هستم من عاشق کوکو م خصوصا از نوع سیب زمینیش

  26. ما در ایران اولیم ، از همه بهتریم،

    پیشتازیم، کارمون رو بهتر بلدیم اما…………………نمیدونیم چرا اینجوریه آخه؟!

    تو رو خدا یاریمون بدین

  27. سلام بر جماعت اسیر شکم.( اینجانب هم اسیر شکم هستم ، به دل نگیرید.) وبلاگ بسیار خوش مزه ای دارید . همیشه خوش مزه باشی.

  28. لاله :گفت

    به به ! توی کی می خوای دست از سر این کوکوی سیب زمینی برداری !اما بسیار هوس انگیز ناک است!

  29. یه سوال :
    اگر چیزی در روغن فراوان غوطه ور شه (مثل سرخ کن) و سرخ شه روغن کمتری به خودش می گیره یا وقتی که در ماهی تابه روغن کمتری بریزیم و سرخ کنیم ؟

  30. حمیده :گفت

    سلام.خوشحالم که با وبلاگ خوبتون آشنا شدم.خیلی جالب و خوشمزه و خوشگله 🙂
    > ………………………….._/./\.\_
    > …………………………..*\.\\\//./*
    > ……………………………../_\/_\
    > ………………………….._,\/,_ _\
    > ………………………..,__/.(##)..\_
    > ………………..(‹)…(##)/…/-*-\__\_.,
    > ………………..|¯|…/__*_….__,_..(##)
    > ………………..|¯|__,*……….(##)..’\__
    > ………….._,_/*›.(##).(‹).__,__*_…../*
    > …………~(##):………..|¯|…(##)………(‹)_\_,
    > ………..,._/……..,…….|¯|–..____..*..|¯|…(## )
    > ……..(##)_*…(##)…..*.(____).__|¯|._~*_
    > ………*\__,_………..(##)…..\\\\\\\\…..*,.. *./_,
    > …..,__/….(##)…….(‹)…………\\\\\\)……(##) ….(##)
    > …\*__…*..,…..*…|¯|………_//////’…._*_~~\,__ .~
    > …,_/…….(##)…..,..|¯|.*…(///////’……….,… ..(##)..__\,
    > .(##)`’•.__,__,.•(##)*•,_____,•'(##)..•.,_,__ …( ##)
    > …………(##)………………..|)))|…………… …(##)
    > …………………………____|(((||___
    > …………………………\========/
    > ………………………….\°°°°°°°°°°/
    > …………………………..\______/
    > HAPPY NEW YEAR!

  31. به به کوکو سیب زمینی
    مرسی شادی جوون دستت طلا راستی به منم سر بزن تازه بلاگمو راه انداختم

  32. نیلسا :گفت

    سلام خانمی کجایی پس شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  33. بهزاد :گفت

    من که این نوع کوکو رو درست میکنم تو روغن وامیره.هرکاری هم کردم درست نشد دلیلش چیه؟؟

پاسخی بگذارید

