عروسی آبجی کوچیکه


قضیه اینه که عروسی خواهرمه و الان فقط برای دو دقیقه تونستم بشینم پای کامپیوتر تا جمعه که عروسی یه و یکی دو روز بعدش حسابی گرفتارم. برای همین فرصت سر زدن به دوستای خوبمو ندارم. وقتی برگشتم جبران می کنم.
سالگرد عروسی خودمم نزدیکه. حدس می زنید کی باشه؟؟؟؟
این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

32 پاسخ برای عروسی آبجی کوچیکه

  1. سپیده :گفت

    خوب ایشالله همیشه به شادی.پس سرتون شلوغه ما رو تو خماری غذای هیجان انگیز جدید گذاشتین؟

  2. مونی :گفت

    شادی جونم همیشه به شادی

  3. gourmand :گفت

    سلام خانمی ….هر دوتاش مبارک باشه

  4. سارا :گفت

    سلام
    ایشالا همیشه خبرهای خوب و عروسی

  5. شهرزاد :گفت

    سلام دوست عزیزم

    به روز هستم تشریف بیاورید

  6. آنن :گفت

    مبارکه! خوش بگذره خانومی!

  7. الهه :گفت

    مبارکه خانومی….ایشالا خوشبخت بشن…….خوش بگذره( هر چند عروسی نزدیکها مخصوصا خواهر آدم همش استرس داره که همه چی خوب برگزار بشه بهش خوش نمی گذره)

  8. الهه :گفت

    شادی جون عکسای شیرینی های کریسمس خیلی عالی بود روحم شاد شد کلی…….

  9. لاله :گفت

    ایشالله به سلامتی ! همیشه به خوشی باشه! مراقب خودت تو این روز های برفی باش

  10. ندا :گفت

    به به مباركه انشاالله هميشه به عروسي …. حتما همين برجه ديگه؟؟ انشالله چند ساله ميشيد؟؟

  11. مهتاب :گفت

    خوش بگذره خواهر عروس

  12. لی لی لی لی مبارکههههههههههههههههههه نقل نقل نقل لی لی لی لی عروس ما هل داره ؟

  13. مبارکهسالگرد عروسیتونم جمعه استراستی فکر کنم این آبجی کوچیکه خیلی ته دیگهای خوشمزه آبجی بزرگه رو خورده که از دو روز مونده به عروسیش داره برف میاد به جای بارونخوش بگذره حسابی…

  14. سلام شادی جووون مبارکه….ایشالا همیشه به شاااااااادی مرسی از اینکه به من سر زدی

  15. پاییز :گفت

    سلام امیدوارم خوش بگذره
    وانشاالله زوج های جوان گذشت یادشون نره مخصوصا درمراحل سخت زندگی

  16. غزل :گفت

    سلام
    دوست عزیز در وبلاگ آشپزی با پست تصاویر جالبی از میوه و تره بار آپ هستم و منتظر حضور سبزتون.
    از حضور همیشگیتون ممنونم

  17. رها(ستایش) :گفت

    هر دوش مبارک باشه

    سالگرد عروشسیت هم همون روز عروسی ابجی جان میباشد

  18. میتی :گفت

    مباااااااااااااااااااااااارکه. امیدوارم هر دو تو زندگی همیشه خوشبخت باشین.

    یه عالمه هم دو قلو بیارین.

    نمیدونم شاید روز عروسی خواهرت. شایدم 22 بهمن.

    خوش بگذره

    این هم یه دسته گل واسه عروس خانوم

  19. نیلسا :گفت

    من فکر کنم عروسیت توی دهه فجر باشه؟

  20. سلام امیدوارم همیشه شاد باشید تبریک میگم

  21. شیرین :گفت

    سلام ممنونم که تو این مدت بهم سر زدید من به یه مشکل بزرگی برخوردم سایت هم که قرار بود بزنم زدم ولی حالا نمیدونم چیکار کنم اگه مشکلم حل بشه دوباره شروع به نوشتن میکنم امیدوارم هر جا هستید همیشه شاد باشید

  22. به سلامتی
    مبارک باشه

    من فکر کنم سالگرد عروسیتووووووووون اولای بهمن باشه
    تاریخ دقیقشو نمیگم
    میخوام بقیه سورپرایز بشن

  23. nooshin :گفت

    زیس شناسی میخونی؟

  24. سلام خانومی
    دیگه داشتیم حسابی نگران می شدیمااااااا
    خدارو شکر که خوش خبری

    به به مبارک باشه هم عروس خواهر و هم سالگرد ازدواجتون
    به من که توی عروسی خواهرم خیلی خوش گذشت امیدوارم به شما هم خوش بگذره

  25. راستی فکر کنم عروسی تون توی بهمن باشه شاید هفته دوم؟
    بازم تبریک
    امیدوارم سالهای خوب و عشقولی کنار هم داشته باشید

  26. سوگل :گفت

    سلام مبارک باشه جفتشون
    سالگرد ازدواج خودت 18 دی نیست؟

  27. غزال :گفت

    اولا که عروسی ابجی کوچیکه مبارکه و به سلامتی و میمنت…دوما اینکه خداییش عجب دستور مرغ زعفرانی عالی بود…!!! درست کردم و بسی حالشو بردیم…

  28. مظلومی :گفت

    اصلا از کجامعلوم که ازدواج کردین .
    خوب همه رو گذاشتین سر کار

پاسخی بگذارید

