دو سال گذشت


دو ساله ما با هم زیر یه سقف زندگی م کنیم. بعلللللللللللللله. همون روز تاریخی موعوده امروز. ما ۱۹ دی ۱۳۸۴ تو تالار قدس سر خیابون زرتشت جشن عروسی داشتیم. روز افتضاحی بود. تالار تو همه ی کارامون اذیتمون کرد از شام بگیر تا پخش موسیقی . کلی هم پول اضافه گرفت. عکسای عروسیم که پیش یه دوست انداختیم همه خراب شد آرایشم بد بود و انقدر تو ترافیک موندیم که فقط یک ساعت تو مجلس عروسی خودمون بودیم!!!! و خلاصه هر مصیبتی که بگین سرمون اومد
راستی یادم رفت اینم بگم برف می اومد اندازه ی نارنگیهمه جا برف نشسته بود. ما رو که با بوق بوق و دست دست رسوندن دم خونه به جای اینکه بیان تو و برقصن همه دم در وایستادن و ساعت دوازده شب شروع کردن برف بازی. خلاصه به همه خیلی خیلی خوش گذشت جز ما دو تا!!! البته همه ی اون حرص و جوشا و داغ کردنا الان به خاطرات خوشی تبدیل شدن که با یادآوریش فقط می خندیم ، بین خودمون بمونه که سال اول زندگمون من از یادآوری ماجراهای اون شب هر دفعه آمپرم می پرید هوا.
خلاصه کنم سالگرد عروسی ما ۱۹ دی ماه بود. برنده ی این برنامه غزال خانم گل که دستور مورد نظرشو براش می یابم و با وجود اینکه خودم تا حالا درست نکردم این ریسک را به جان خریده و درست می کنم و براش تو پست بعدی می ذارم.
الان دیگه برم که همسری امروز رو به خاطر من خونه مونده می خواد ناهار ببردم بیرون. نمی دونم کجا. سورپریزه مثلاً! ما رفتیم. خدافظ. جای نرید که برمیگردیم!
این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

40 پاسخ برای دو سال گذشت

  1. هیچکس :گفت

    سلام دوست عزیز
    دوست داری یک موبایل مجانی داشته باشه
    به جان خودم الکی نیست
    فقط با تعداد خیلی کمی زیر مجموعه می تونی صاحب یک موبایل بشی
    خدا وکیلی به امتحانش می ارزه
    برای ثبت نام هم نمی خواد پولی پرداخت کنی
    بهتره تا دست زیاد نشده سریع بیای ثبت نام کنی
    دوباره تکرار می کنم خدا وکیلی به امتحانش می ارزه
    با 12 زیر مجموعه می تونی یک گوشی ببری
    با 14 زیر مجموعه می تونی یک کا 750 ببری
    با 41 زیر مجموعه می تونی یک n95 ببری
    خیلی باحاله نه
    انواع گوشیهای سونی اریکسون ، نوکیا ، سامسونگ ، الجی رو هم داره
    برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ من بیا

  2. سلاااااااااام
    چه جالب بوده
    واااااااای من اگه بودم که خیلی حرص میخوردم
    مباااااارکه

  3. سارا :گفت

    مبارکت باشه عزیزم وبهت خوش بگذره
    امیدوارم سالیان سال در کنار یکدیگر خوشبخت باشید و نهار بری بیرون

  4. ایلا :گفت

    مواد لازم

    تخم مرغ سه عدد

    آرد 5/1 پیمانه

    مایه خمیر یک قاشق مرباخوری

    روغن آفتابگدان نیم پیمانه کمی کمتر/ من روغن سویا ریختم و هنوزم زنده ام!

    شیر 4/3 پیمانه

    پنیر گریور رنده شده یک پیمانه/ من پنیر پروسس تو خونه داشتم و همونو ریختم. یادآوری کنم که بازم هنوز زنده ام!!

    سینه مرغ خورد شده 2 پیمانه

    ترخون 2 قاشق غذاخوری

    موسیر 1 عدد/ من به جای موسیر تازه سه چهار پر موسیر خشک رو خیس کردم و نرم که شد خورد کردم. برای باز سوم می گویم هنوز زنده ام!!!

    نمک و فلفل

    فر رو روی 180 درجه روشن کنید. موسیر رو خورد کنید و با یک قاشق روغن توی ماهیتابه حدود 4 و 5 دقیقه سرخ کنید. مرغ خورد شده رو اضافه کنید و تفت بدین تا حدی که برشته بشه. نمک و فلفل اضافه کنید و هم بزنید. ترخون رو اضافه کنید و چند دور بچرخونید و زیر گاز رو خاموش کنید.

    تو یه کاسه آرد و تخم مرغ و مایه خمیر رو مخلوط کنید. روغن و شیر ولرم رو کم کم اضافه کرده و مخلوط کنید. مخلوط مرغ و ترخون رو اضافه کرده و به آرامی با هم مخلوط کنید.

    قالب رو چرب کرده و روی شعله ی گاز بذارید تا داغ بشه. تهش کمی آرد بپاشید و مایه ی کیک رو توش بریزید. تو فر بذارید 45 دقیقه بمونه. با نوک چنگال چک کنید اگه هنوز خام بود بذارید یک ربع دیگه بمونه.

    برای خوشرنگ شدن روی کیک بذارید چند دقیقه زیر شعله ی گریل بمونه. برای در آوردن کیک از قالب چند دقیقه تو آب سرد بذاریدش و بعد با کمک چاقور لبه های کیک رو از قالب جدا کرده و درش بیارید. اگه زیر کیک چسبیده بود که احتمالش کمه، با کمک چنگالی که زیرش می ندازید درش بیارید. با سس دلخواه و کمی چاشنی ترش یا ماست محشر می شه!

  5. خیاط :گفت

    مبارک باشه:)
    خاطره شده دیگه آمپرت نچسبه

  6. ایلا :گفت

    با سلام
    شادی جان ببخشید , اشتباهی دستور خوب آشپزی خودت را گذاشتم پوزش می طلبم . در ضمن وبلاگ خوشمزه و با سلیقه ای داری تبریک میگم . خوشحال میشم به منم سر بزنی .
    اکنون کسي است که بر در خانه ي ما مي کوبد. «دَم» اش الهي است و ما را به خود مي خواند. پس بر ماست که با هر «باز دم» دعوتش را لبيک گوييم . . .

    در ضمن سالگرد عروسی ات مبارک امیدوارم همیشه خوشبخت و سلامت باشی

  7. جمیله :گفت

    سلام و منم تبریک میگم
    از اینکه به وبلاگم سر زدید ممنونم با اجازه وبلاگتونو لینک کردم شما هم اگر لینک بدید ممنونم

  8. ستاره شب :گفت

    سلام
    سالگرد ازدواجتون مبارک باشه
    120 سال کنارهم با سلامتی و سربلندی زندگی کنید

  9. مبارک باشهههههههه
    صد سال به این سالها

  10. مونی :گفت

    مبارکه شادی جونم زود بیا از ماجراهای امروز تعریف کن

  11. نوشین :گفت

    مبارک باشه . مرسی از دستورات غذایی مفیدتون

  12. ندا :گفت

    مباركه عزيزم …. انشالله به پاي هم پير شيد …. عكاس عروسي من هم سرم بامبول در آورد … منم خيلي دلم سوخت … فقط شانس اورديم كه فيلمبردارمون هم عكاس بود وگرنه ……. ولي اينها همش خاطره ست مگه نه عزيزم؟
    انشالله صدسال در كنار هم خوشبخت بشيد

  13. مبارک باشه خیلی بد من میدونم چه صبری داری

  14. گلبو :گفت

    تبریییییک
    ایشالا سال ها و سال ها کنار همدیگه باشید و شما هی بیاید دستور پخت غذا بدید و جناب همسر هم عکسای خوشگل از غذا ها بگیره و ما هم هی دلمون آب بشه ! ( البته چون الان رژیمم نمیتونم خیلی از این غذا های خوشمزه رو بخورم اما بعد از رژیم وعده های زیادی به این شکم داده ایم ! )

  15. نوشین :گفت

    وای … غنچه بیارین . نقل بپاشین دسته به دستههههههههههههههه تازه عروس شاه دوماد..دارا رارارارارا. مبارکه دوسته گلم

  16. به به می بینم که اینجا خبر سالگرد عروسی و نقل و شیرینی و یه دنیا خاطره
    شادی جوووونم دومین سالگرد ازدواجتون مباااااااااااااااااااااااااارک هم برای شما هم آقای همسر ایشالا همین جوری خوشی تون مستدام باشه و اجاق آشپزخونه تون روشن و دلتون گرم و سرتون سلامت زودی هم بیا و تعریف کن که سوپرایز آقای همسر چی بوده

  17. ساره :گفت

    سلام دوست جون… خیلی خیلی مبارک باشه… امیدوارم سالهای سال سالگرد عروسیتون رو به خوبی و خوشی تو همین وبلاگ یادآوری کنین…

  18. آنن :گفت

    شادی جان تبریک می گم. ایشالا که سالهای سال این پیوند برقرار باشه و عشقتون جاودانی. ناهار در کنار همسر بهت خوش بگذره. ما منتظریم.

  19. شبنم :گفت

    سالگرد عروسیتون مبارک و امیدوارم غذا نوش جونتون شده باشه … البته یه همچین خانمی که اینهمه غذا و دستور غذایی بلده رو سخته جای خوبی برای غذا بردن …شاد باشی …شبنم

  20. لاله :گفت

    من قبلا تبریک گفتم اما مجددا تبریک می گم ایشالله به پای هم پیر شید . …

  21. پاییز :گفت

    شادی خانم سلام
    مبارک باشه
    به یاد داشته باش :اغلب درست همان لحظه ای که فکر می کنی زندگی شیرین است مشکلات وتلخی ها پیدایشان می شود
    پس تلاش کن که تلخی ها را بادرایت به شیرینی بدل کنی وازمشکلات تجربه بیندوزی برای روز مبادا
    که انشاالله هیچوقت مبادا
    زندگیتان گل باران

  22. لینک باکس ایده
    سلام دوست عزیز
    سایت جالب و بسیار خوبی دارید.
    استفاده از لینک باکس بهترین روش جهت افزایش آمار بازدیدکنندگان و افزایش ترافیک سایت می باشد که شما می توانید با قراردادن لینک باکس در سایت خود و ارسال لینک به لینک باکس آمار بازدیدکنندگان خود را افزایش دهید!
    مزایای این لینک باکس:
    سرعت بالا _ کار در محیط بلاگفا و تمامی سایتها و وبلاگهای دیگر.
    گذاشتن
    لینک ثابت با آمار بالای 5000بازدید روزانه
    لینک ویژه برای 15 نفر اول با آمار بالای1000بازدید روزانه.
    فقط کد را کپی کرده و در وبلاگ خود قرار دهید تا آمارتان را چندین برابر کنیم
    بعد از قرار دادن کد به من اطلاع دهید (از طریق ارسال لینک)
    اگه بنر هم دارید(توجه)*********
    میتونید برید تو این آدرس بنرتون رو ثبت کنید
    که اینم یکی از کارها برای بالابردن ترافیک وبلاگه
    آدرسش:http://idehbannerbox.blogfa.com
    متشکرم

  23. سالگرد عروسی تان مبارک هزار بار … مرسی از جواب سوالها … همین روزها می زنم به رگ …

    دستور رولت نان خامه ای رزا منتظمی شاهکار است .. من درستش کردم عالی شد …

  24. نیلسا :گفت

    سلام شادی جونم
    مبارک باشه!
    ایشالله سالگرد صدمین سال ازدواجتون برید رستوران وشام بخورید

  25. پردیس :گفت

    سلام
    مبارک باشه…شما این همه آشپزی رو توی دوسال که یاد نگرفتیایشلا یک سال که خودت دوست داشتی یک سالگرد ازدواج می گیرید که برعکس عروسی خیلی عالی باشه و بهتون خوش بگذره

  26. نوشین :گفت

    مربوط به بزرگترین آتیش بازی در لندن موقع تحویل سال میلادی . راستی کوکو سیب زمینی رو درست کردم خیلی خوش مزه شد . ممنون

  27. باران :گفت

    صد هزار بار مبارک باشه….واقعا وبلاگ قشنگ و متنوعی دارین.

    ان شا… خاطرات خوشتون روز بروز افزون باد…

  28. مادر سپید :گفت

    مبارکه سالگرد پیوند دو هنرمند بزرگ یکی پزنده بهترین غذا ها یکی هم پزنده خوشمزه ترین عکسها !
    سالگرد ازدواجتون مبارک . ما جایی نرفتیم اما انگار غذای رستوران حسابی گرفتدت که نیومدی

  29. سيما :گفت

    من نميدونم چرا پست جديدت رو تو وبلاگ نمي بينم كه بتونم كامنت بذارم. اما تو گوگل ريدر اومده. ميگم اسباب كشي كنين وردپرس، پشيمون نميشي.

  30. غزل :گفت

    می تونم تصور کنم اون شب چقدر حرص خوردی.من که توی آدای دوروبرم کسی رو سراغ ندارم که شب ازدواجش بی مشکل و عالی بوده. برای همه یه جای کار می لنگه

    بهرحال سالگرد عروسیتون مبارک دوست خوبم

  31. نازنین :گفت

    وای این گربه ها چه عشولانه دمشونو تکون میدن. خیلی باحاله. 1000 فش تبریک. هم گربه ای هم آدمی

  32. عسل :گفت

    سلام.
    سالگرد ازدواج تون رو بهتون تبریک می گم.
    امیدوارم که سال های سال با هم و در کنار هم به همراه عشق زندگی کنید.
    اتفاقا 21 هم دومین سالگرد ازدواج ما بود.البته بنده شوهرم رو سورپرایز کردم و با هزار تا نیرنگ و فریب طوری که بو نبره به در یه رستوران بردم و…
    البته بگم که ایشون هم سالگرد ازدواجمون رو به تاریخ قمری توی رستوران به همراه اعضای دو خانواده جشن گرفت.
    کیک مرغ و ترخون ات رو هم در اسرع وقت درست خواهم کرد.
    مرسی
    موفق باشین

  33. May :گفت

    عروس خانوم سالگرد عروسیت مبارک . میگم ها عروسیتون خیلی خیلی جالب بوده خوبه که دیگه حالا با شوخی و خنده ازش یاد میکنی. راستی عروسی خواهرت هم مبارک امیدوارم که خوشبخت بشن . جات خالی رفته بودم سفر اینقدر غذاهای خوشمزه خوردم همش یادت بودم . وای که چقدر هم تزئیین کردن و خوشگل کردن غذا یاد گرفتم از این مکزیکی ها . سر آشپز جونم همیشه لبت خندون باشه و دلت شاد . دلمان برایت بسی تنگ شده بود .

  34. مینا :گفت

    از مثل هميشه با خوندن مطلبت حس خاصي پيدا كردم . باوركن در همون زمان خوندن اين مطلب خودم را توي عروسيت وجزو مهمونها ديدم . به من كه خيلي خوش گذشت . با همه وجودم ارزو ميكنم هميشه براي هم تازه باشيد . و يكنواختي و عادت جايي در زندگيتون پيدا نكنه . شادي چرا من اينقدر تورو دوست دارم دختر .؟؟؟؟؟؟ انگار سالهاست كه تورو مي شناسم .مواظب خودت وهمسر مهربانت باش

  35. مینا :گفت

    غلط املایی : از =باز در کامنت فوق .

  36. سارا :گفت

    سلام
    شادی جون کجایی؟امیدوارم که خوب خوب خوب باشی

  37. سلام شادی جون.
    به به . سالگرد ازدواجتون مبارک.
    ایشالا 100 سال با هم خوش و خندون باشین

  38. سپیده :گفت

    سلام شادی جون.منم مثل بقیه یهتون تبریک میگم.ایشالا همیشه خوب و خوش باشین و غذاهای خوشمزه درست کنین

  39. الهه :گفت

    مبارکه خانومی……..
    همیشه شاد و خوش باشید

پاسخی بگذارید

