توضیحات کوچولوی من و لینک های رولت شکلاتی …


سلام دوستای گلم. کمی دیر برگشتم که شرمنده. خیلی درگیر کار و بار و مهمونی بده و مهمونی برو بودم. از تبریکات همه تون یک دنیا ممنونم. چند باری پستای جدید در این فاصله نوشتم و ماجراهای عروسی خواهرک و سالروز عروسی مون رو مفصل نوشتم ولی چون این بلاگفا با من سر ناسازگاری داره هر بار این پستها ثبت نشدن و سر خودم و خواننده های معظم! بی کلاه موند!!!!
خلاصه کنم که من با همه ی درگیری هام یه رولت شکلاتی رو از رو دستور یه سایت فرانسوی به ترجمه و تعبیر خودم!!!! درست کردم و تو همون چند بار که وبلاگم رو مدام به روز کردم و نشد دستور رو نوشتم و با کلی عکس و توضیح گذاشتم که هر دفعه نوشتنش و با عکس های آپلود شده گذاشتنش بیچاره ام کرد. این ماجرا سه چهار باری تکرار شد تا من از رو رفتم و عصبانی شدم و به بلاگفا و زمین و زمین که همه ی نوشته های منو به باد فنا داده بود فحش دادم و رفتم به مهمونی بازیم رسیدم تا امروز که برگشتم. یعنی نیم ساعته که از خونه ی مامان همسری برگشتم و پریدم جلوی کامپیوتر.
عرض کنم که اشتباه از من بود که نوشته ام رو از بار اول تو ورد تایپ نکردم و هر بار با خودم گفتم ایندفعه بلاگفا رو از رو می برم و این نوشته ثبت می شه ولی سرانجام هم خدا شاهد بود هم شما که خودم از رو رفتم و دیگه حالم به هم می خوره برای بار چندم اون نوشته ها رو بنویسم به ویژه که از دیشب یه کم فاز افسردگیم بالا زده و حال نوشتن ندارم. اما دستور رولت شکلاتی ترجمه شده ی من به جاشه چون خودمم از رولتی که بار اول هم بود درستش کرده بودم کلی راضی بودم و………سرانجام در یک پستی در آینده این دستور رو خواهم گذاشت.
الان چون دوست ندارم وعده ای که داده بودم رو همینجوری ول کنم به امان خدا لینک چند تا دستور رولت رو که در اینترنت یافتم اینجا می ذارم تا به هر حال الوعده وفایی باشه و اینکه گفته بودم تو این پست دستور رولت رو می ذارم دروغ نباشه. بازم از همه تون که به یادم بودید خیلی زیاد ممنونم و دعا می کنم همه روزهای خوبی رو تو زندگی مشترکتون تجربه کنید. دوستتون دارم و بهتون وابسته شده ام زیاد.
لینک های دستور رولت:
رولت خامه ای 1
رولت خامه ای 2
رولت شکلاتی
امیدوارم این پستم بعد از زدن دکمه ی ثبت مطلب دود نشه و هوا نره وگرنه بدجوری کلام می ره تو کلاه بلاگفا اونوقت کی می تونه ما رو جدا کنه؟

 

 

این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

22 پاسخ برای توضیحات کوچولوی من و لینک های رولت شکلاتی …

  1. فاطمه :گفت

    سلم خسته نباشی .درست میشه درست میشهدرست میشه منتظر می مونیم دست شما درد نکنه

  2. آرزو :گفت

    شمارا با خوشحالی لینک کردم برای همیشه آمدن..سلام ..

  3. کامنت تبریکی که واست گذاشتم یا به عبارتی میخواستم بذارم به سرنوشت پستهات دچار شد،اونم چند بار…اما الان اومدم بگم هر چند دیر اما مبارکت باشه عزیز دلم…و من عاشق اون دو تا گربه بالای پست قبلت شدم …

  4. اما من عکس اون رولت خوشمزه با اون موز و اسمارتیس های رنگیه قشنگ رو،توی این چندباری که سر زدم به بلاگت دیدم و از هوش رفتم و بر بلاگفا لعن و نفرین فرستادم که ما رو از دستور پختش بی نصیب گذاشت پس شادی جووون منتظر دستورش هم هستمزودی بیا

  5. شادی چرا مطالبتو تو ورد تایپ نمیکنی بعد اینجا پیست کنی؟ اینطوری اگه بازی در بیاره لا اقل مطالبو تو ورد داری. حالا برم رولتها رو ببینم..

  6. نوشین :گفت

    پی گیری نتیجه هم می ده . بالاخره موفق شدی و ما هم استفاده کردیم. مرسی از زحماتت.

  7. الینا :گفت

    سلام خانومی
    همیشه به مهمانی و خوشی پیشنهاد من به شما وقتی مطلبی رو مینویسی قبل از آپ کردا اول تمام مطالب را کپی کن و در حافظه داشته باش بهد دکمه آپ را بزن و اگر بلاگفا خوابش برد شما تو حافظه داشته باشید. زود بیا دیگه مهمون بازی بشه دلمون برات تنگ شده

  8. یاهی :گفت

    خدایا شکرت…پس من جن زده نشدم….آخه یه بار اومدم و عکس اون رولت رو دیدم …ولی خوب نتونستم بخونم..بعدش که دوباره اومدم.اثری از اون پست نبود…کم کم داشتم به خودم شک میکردم….پس ماجرا این بوده….راستی من دوست غزالم…یه نی نی دارم…و هروقت نوشته هاتو میخونم ویار میکنم….ولی دستم به هیچ جا بند نیست!

  9. مونی :گفت

    رولت یه کم سخته درس کردنش !

  10. اجازه….
    من اینا رو بخورم پر از جوش میشم شادییییی
    ول دلم میخواااد

    آپیدم ..بیا و خوشحالم کن

  11. مهتاب :گفت

    بازم تبریک و خوش باشین با هم و از این حرفها
    دوست جون وقتی می نویسی یه کپی بگیر ازش که اینطوری نشه

  12. سلام شادی جون

    خسته نباشی

    به به باید خوشمزه باشه
    من عاشق شکلاتم

    قبل از هرچیز سالگرد ازدواجتون و تبریک میگم

    الهی بمیرم برای این عروس زشت

    ایام سوگواری اباعبدالله الحسین رابه شما تسلیت عرض می نمایم

  13. نیلسا :گفت

    سلام شادی جونم
    آخی بمیرم که این بلاگفا اذیتت کرده .خودم چشماشو با این ناخن هام در می یارم که دیگه شادی جونمو اذیت نکنه!
    من برم چشاشو در بیارم .فعلا خداحافظ

  14. غزل :گفت

    وای من هم تا به حال چند بار به این بلای عظیم دچار گشتم!! ولی دیگه هیچ وقت بدون سیو کردن سراغ بلاگفا نمیام. چون حوصله دوباره نوشتن ندارم و اینکاریست بس ملال آور

    از دستور رولت هم ممنون

  15. غزل :گفت

    شادی جون توی آشپزآنلاین منظورش از شربت چیه؟! شکر اضافه کرده که! شربت دیگه چی چیه؟ در مورد خامه’ فرم گرفته هم لطفا یه توضیح کوشولو بده

  16. غزل :گفت

    من زیاد اهل شوکولات شیرینی نیستم ولی هوس کردم این رولتو درست کنم ببینم چقدر بلدم هنر فشانی کنم خوشحال می شم اگه دستور مال خودت رو هم بذاری.

  17. سلام شادی عزیز
    اولین باره که میام اینجا کلی کیف کردم …
    آدم شیکمو اینه دیگه
    واقعاً دستت درد نکنه بابت اینهمه زحمت و دستروهای عالی و کامل همراه با فوت کوزه گری و از همه مهم تر عکسهاته …
    اینکه خودت همه ی این غذاها رو اماده کردی و عکس گرفتی خیلی بهتره ، اینجوری آدم واقعاً باورش میشه که میشه این غذاها رو درست کرد …
    تو این تلویزیون اینا انقدر ارا بیرا می کنن آدم نمی فهمه چی شد ولی عکسات در عین هنری بودن و ظرافت خاص عکاسی ، ایرونی و دلنشینه …
    خیلی از غذاهات رو دستورش رو برداشتم و امیدوارم که بتونم به این خوبی درست کنم …

    راستی خیلی دیر نشده ولی با چند روز تاخیر سالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم و امیدوارم در کنار همسرت لحظه های ناب و پاکی رو تجربه کنی …
    خالق عشق نگهدار شما …
    در پناه خدا.

  18. آرزو :گفت

    تبریکات صمیمانه مارا هم بپذیرید ..

  19. مرسی از لطف همه.
    به غزل: عزیزم این آشژز آنلاین رو من زیاد دستوراش رو قبول ندارم واسه همینم تو لیندکدونی ام لینکش نکردم. ولی فکر می کنم منظورش از شربت شربت رقیق آب و شکر جوشونده روی حرارت باشه. البته فقط فکر می کنم و خدا عالم ترهبرای درست کردن خامه ی فرم گرفته 350 گرم خامه رو با 100 گرم پودر قند الک شده بریز تو کاسه فلزی و بذار تو ظرف یخ و با همزه بزن تا سفت شه و حالت بگیره و اگه با چنگال روش خط بندازی اثر چنگال باقی بمونه. اگه زیاد خامه رو بزنی تبدیل به کره ی شیرین می شه که بذار یخچال و صبح به صبح به خورد خانواده بده و یه بسته خامه ی دیگه رو امتحان کن. تلاش کن که جوینده یابنده است…. اینو بزرگترا می گن!
    یه مدل هم خامه ی فرم گرفته رو لاله جون تو وبلاگ عسل و شکر گذاشته بود فکر کنم تو ژست های فروردین 86 یا…. خلاصه فروردین بود. اونم یه نگاه بندازی بد نیست.
    اگرم ذوق رولت پزی دوستان تحریک شده کمی صبر کنن تا من دوباره سرحال بیام و اون دستور چندین بار ثبت نشده رو بذارم چون خودم اونو امتحان کردم و بسی راضی ام.

  20. سلام
    کیک ساده ای که دستورش و گذاشتی پزیدم
    وای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی محشر شد خیلی خوشمزه شد
    فقط یه چیزی خانومی وسط کیکم خوب خشک نشد بازم نیاز به پزیدن داشت اما اگه بیشتر میذاشتم جز غالیده میشد چیکار باید کنم؟ظرف کیکم مناسب بوداااا.کمک کنید لطفا

  21. nadia :گفت

    avalin bari ke miyam toye in site, aliye va khoshmaze,ama ye soal?onjayi ke rolet
    ro gozashti roye ye parcheye namnak baad ba hamon parche rolett ro mipichonim?

پاسخی بگذارید

