سالاد هویج


مواد لازم برای سالاد
هویج متوسط ۴ تا ۵ عدد
سیب یک عدد
مواد لازم برای سس سالاد
ماست سفت که شیرین هم نباشه ۴ قاشق
سس مایونز ۱ قاشق
خامه ۲ قاشق
زیره ساییده یک قاشق چایخوری
هویج رو رنده کنید. سیب رو چارقاچ کرده و هسته اش رو در آورده و پوست بگیریدش و بعد خلالش کنید و قاطی هویج کنید.
همه ی مواد سس رو به خوبی با هم مخلوط کرده و با هویج و سیب قاطی کنید و بیست دقیقه بذارید تو یخچال. نوش جان.
این نوشته در سالادها ارسال شده و با , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

22 پاسخ برای سالاد هویج

  1. سلام شیرین میشه. نه؟

  2. سلام عزیزم مرسی از لطفت که بهم همیشه سر میزنی …. من که همیشه میام به وبلاگت ولی کامنت نگذاشته بودم ولی یه جورایی وقتی میام کلی دلم میکشه خطرناک داره میشه کم کم وبلاگت …. خلاصه که انشالله تو این روزهای سرد زمستون در کنار همسر مهربون دلتون گرم و تنتون سلامت باشه در ضمن سالگرد ازدواجتون هم با کمی تاخیر تبریک میگم …. میتونم درک کنم که چقدر باید حالت گرفته شده باشه چون من هم یه جورایی مشکلات عجیب غریبی برامون پیش اومد که هر وقت یادش میفتم اعصابم خرد میشه ولی خوب این نیز بگذرد ….. خوشبخت باشین خانمی …..

  3. آره کمی تا قسمتی شیرین می شه ولی خوشمزه است.

  4. الینا :گفت

    سلام خانومی
    سالادش آسون و خوشمزه به نظر میاد و همیشه هم موادش در خونه یافت میشه مرسی از دستور سالادتون

  5. سوسک :گفت

    سلام.من زیره دوس ندارم.اه اه…(به زیره!) سیرم دوس ندارم!! :دی اینا از هر غذایی کم بشه طوریش نمیشه که؟ تازه به خاطر آنفولانزا یه دو سه هفته ای هست مرغم نداریم!(اینو واسه فسنجون گفتم!) فرمونم هی خاموش میشه!!(اینم واسه رولت!که غصه نخوره!)

  6. نوشین :گفت

    امتحانش میکنم البته اگه به سنه من کار نداشته باشی بابا پیریه و هزار تا درد احترام به پیرها واجببای دخترم.

  7. گلبو :گفت

    سلام شادی جان
    سالاد هویج شیرینه ؟ فکر کنم این طور باشه .
    با نگاه کردن به عکس دارم سعی میکنم مزه اش رو بچشم !
    ( راستی چیزایی که من در طول رژیمم میخورم نه شامه نه ناهار ! هر وقت گرسنه باشم میخورم )

  8. نیلسا :گفت

    این شادی خانم ما با کامنت خصوصی چه طوره؟؟؟؟؟؟؟؟

  9. Mehrvash :گفت

    سلام عزیزم! … بله یه کتابه. نوشته ی سیمون دوبووار

  10. جمیله :گفت

    سلام بر خط شفق گون کربلا،که خون تو را- ای خون خدا-

    همراه بر چهره افق میپاشد و غروب هنگام،سرخی

    آسمان مغرب را به شهادت می گیرد،تا آن جنایت هولناک را

    هر چه آشکارتر بنمایاند و چشم تاریخ را بر این صحنه ی

    همیشه خونین بدوزد و گوش زمان را از آن فریادهای تندر گونه ی

    آن عاشورای دوران ساز، پر کند.

    ای حسین!ای عارف مسلح!کربلای تو،عشق را معنی کرد

  11. سلام شادی عزیزم
    ببخشید که این مدت به دلیل کارهای زیاد نتوانستم بیام پیشت ولی
    به یاد تو بودم .ممنونم از محبتت مهربون
    پایدار باشی
    نیروی زندگی به روز شده
    منتظرتم

  12. آرمیتا :گفت

    سلام خانومی

    مطمئنم کخ سالاد خوشمزه ای میشه. منتها من بخاطر مایونز و خامه نمیتونم درست کنم. میدونی که کلسترول دارم.

  13. سلام بر آشپز مدرن
    خوبی؟
    ممنون از لینکیدنت!!
    به همسرت هم سلام برسون که عکاس خیلی خوبین!

  14. هم زنجیر :گفت

    گریم و نقاشی روی بدن
    کم هزینه و بدون درد، دارای قابلیت Fade

    (نقاشی روی بدن همون Tattoo هست اما با قلمو و رنگ، که میشه خیلی راحت هر وقت که لازم باشه پاکش کرد. هر طرح و نشانی رو میشه کار کرد. بسیار زیباست و نسبت به تتو خیلی شفاف تر و واضح تر و مسلما به روزتر. رنگهایی هم که استفاده میشه هیچ ضرری برای پوست نداره. تجربه کردنش جالبه، اگر مایل هستید تماس بگیرید)

    شماره تماس 2363 546 0935

  15. 43 نفر دانشجوی آزادی خواه و برابری طلبی که به جرم فریاد زدن انسانیت در روزی که متعلق به خودشان است، بازداشت شده و در این بین دانشجویان ساکن تهران به زندان اوین منتقل شدند. حال به سرعت این پرسش در ذهن شکل می گیرد: آنانی که بر طبل دیکتاتوری بودن رضاخان می ‌کوبند چقدر آزادی نصیب جامعه کرده‌اند که پس از 70 سال همان حکایت سرکوب را تکرار می کنند؟
    ———-
    جهانیان برای حمایت از فرزندان این مملکت به پا خواسته اند. شما برای حمایت از دانشجویان بی گناه در بند چه کرده اید؟
    برای کمک به ما تنها کافیست لینک ما را در وبلاگ خود قرار دهید!

  16. مامان :گفت

    سلام اشپز مهربون و مدرن بعد از دو هفته تاخیر بالاخره کامپیوترمون درست شد یه تبریک بهت بدهکارم بابت سالگرد ازدواج ایشاا… که همیشه در کنار هم خوش باشین

  17. به می بینم که اینجا هم دوتا غذای فوق العاده عقبم شادی جان می دوستم این خورش فسنجووون رو البته از نوع شیرینش و البته این سالاد هویجت رو می ریم که داشته باشیم : فسنجووون با سالد هویج!

  18. سارا :گفت

    به نظرم باید عالی باشه مخصوصا» اینکه من عاشق سیبمممممم

  19. نرگس :گفت

    سلام
    ممنونم از اینکه غذای خوشمزه به ما یاد میدهی ممنونم هر چه بیشتر بهتر موفق باشید

پاسخی بگذارید

