دو دلیل برای یک روز خوب


امروز روز خوبی یه. به دو دلیل

۱. ولنتاینه که برا خیلی ها مهمه و از همین  رسانه ی بسیار عمومی ! بهشون تبریک می گم.

۲. تولد دوست خیلی خوبمه که از اولین روزایی که این وبلاگ رو راه انداختم با هم دوست و اخت شدیم.

الینای گلم تولد

تولد

تولدت

مبارک

مبارک مبارک

تولدت

مبارک.

حیف که راه دوره. فعلا این بوسه های مجازی رو بپذیر تا زمانی که واقعی بشن

یه وقت توهم ورتون نداره فکر کنین من این کیکو درست کردم  و صف بکشین اینجا و ه در بزنین که ما دستور کیک می خوایم ما دستور کیک می خوایم ها! نه آقا! این کیک مال یه سایت اینترنتی یه و من شرافتمندانه به این موضوع اعتراف می کنم باشد که خدا ما را در آن دنیا به جاهای خوب خوبی رهنمون سازد.

این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

14 پاسخ برای دو دلیل برای یک روز خوب

  1. مونی :گفت

    ما کیک می خواییم ! یالا ! یالا

  2. نیلسا :گفت

    عجب کیکی درست کردی شادی جون تو رو خدا دستورشو بزار

  3. ستاره شب :گفت

    سلام شادی جان
    اپ کردم سر میزنی
    خوش باشی

  4. سلام
    با نظر بقیه موافقم عجب کیکی

  5. به به چه کیکی.ولنتاین مبارک

  6. میتی :گفت

    مبارکه

  7. الینا :گفت

    سلام شادی جون
    مرسی خانومی منو شرمنده کردین.چه کیک قشنگی مرسی همین الان رسیدم خونه و دیدم که برام پست گذاشتی امیدوارم که به زودی زود ببینمت و تلافی کنم. برات ایمیل میزنم.
    منم از راه دور میبوسمت و خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم و همین برام بهترین هدیه تولد هست که تو رو دارم. به خانواده سلام برسون. یه عالمه بوس از راه دور به شادی خوبم

  8. یوهوووووووووووووووووووووووو

    سلام شادی جوووووووون ولنتاین مبارک

  9. فاطمه :گفت

    سلام چه همه چيز نوشتي خسته نباشي

  10. خیاط :گفت

    به جاهای خوب خوبی رهنمون کنه!!
    تولدشون مبارک

  11. مينا :گفت

    اول تولد دوستت مبارك . دوم اينكه زياد سرحال نيستم چون برادر شوهر كه از دانمارك امد و يك ماه موند . حالا خواهر شوهر از همدان اومده كه البته دوستش دارم وخوشحالم . ولي راستش همه اش توي درست كردن غذا بخصوص شام مي مونم كه چي درست كنم . دسر هم كه فقط ژله ساده بلدم . مي دوني ……………..كاش جاي تو بودم تا مي تونستم سنگ تموم بزارم.بابا من كمك مي خوام كيك نمي خوام

  12. سلام شادی عزیز
    تولد دوستت مبارك
    چه خوبه که آدما قدر چیزهای خوبی که دارن مثل تو میدونن
    و ازشون میتونن لذت ببرن. بهت تبریک میگم.
    ولنتاینت هم مبارک عزیزم.
    هم دارچین و هم نیروی زندگی به روز شد.
    منتظر مهربونیات هستم.

  13. آرزو :گفت

    سلام بر آشپز عسل ..
    مرسی که اینهمه خوبی ..
    روز عشق مبارک هرچند که گذشت ..
    شاد باشی ..

پاسخی بگذارید

