دو جور ساندویچ ساده با ژامبون


ساندویچ کوکو سبزی و ژامبون (دو ساندویچ)
سبزی کوکو  خورد شده یک پیمانه و نیم
زرشک یک قاشق.غ
گردو خورد کرده دو قاشق.غ
تخم مرغ دو عدد
نمک و فلفل
دو سه ورق ژامبون گوشت یا مرغ
روغن
نون باگت تو خالی دو عدد
سس کچاب
گوجه فرنگی یک عدد
داخل نون های باگت رو کمی سس کچاب بمالید و کنار بذارید. توی یه کاسه سبزی کوکو و گردو و زرشک و تخم مرغ ها و نمک و فلفل رو قاطی کنید. روغن رو تو ماهیتابه داغ کنید. مایه ی کوکو رو توی ماهیتابه پهن کنید و ورقه های ژآمبون رو که به صورت نوارهای پهن بریدید روش بچینید. در ماهیتابه رو بذارید و شعله ی گاز رو کم کنید تا کوکو خودشو بگیره. وقتی یه طرفش سرخ شد از فاصله ی بین نوارهای ژامبون ببریدش و برش گردونید البته همراه ژامبون. وقتی ژامبون هم سرخ شد کوکو های برش خورده رو توی نون باگت بذارید و  گوجه ها رو برش بزنید و بذارید کنارش. من زیاد طعم خیارشور رو با این ساندویچ دوست ندارم ولی اگه فکر می کنید به ذائقه ی شما می خوره می تونید چند برش هم خیارشور بهش اضافه کنید. با سس قرمز سرو کنید.
نکته: برای همگیری بهتر مایه کوکو می تونید یک قاشق آرد نخودچی بهش اضافه کنید.
ساندویچ کباب لقمه و ژامبون (دو ساندویچ)
کباب لقمه آماده ۴ عدد
نون باگت ۲ عدد توخالی
ژامبون چند ورق
چیپس یه کم
قارچ چند تا دونه
پنیر پیتزا رنده شده یه کم یا پنیر ورقه ای دو ورق
خیارشور دو تا خورد شده
جعفری دو قاشق خورد شده یا یه مشت پر خورد نشده
گوجه فرنگی یک عدد
روغن
سس مایونز
روغن رو توی ماهیتابه داغ کنید. دو طرف کبابها رو توش سرخ کنید.  قارچ ها رو بعد از کباب ها سرخ کنید. توی نون ها کمی سس مایونز بمالید. کباب ها و قارچ ها رو توی نون هاگذاشته و پنیر رنده یا پنیر ورقه ای که نواری بریده اید رو روش بذارید. ژامبون رو روش بذارید. با کاغذ فویل ببندید و ۷ و ۸ دقیقه با ۲۰۰ درجه تو فر بذارید تا پنیر آب شه. اگه از ماکروفر استفاده می کنید ۵ و ۶ دقیقه با قدرت بالا کافیه. ساندویچ ها رو در آرید و چیپس و جعفری و خیارشور و گوجه ورقه شده رو توش بذارید. داغ و با سس مایونز یا هزار جزیره یا فرانسوی سرو کنید.
نکته: کباب ها رو می تونید با مخلوط  ۳۰۰ گرم گوشت چرخ کرده و یک عدد پیاز رنده شده که آبش رو گرفته اید توی خونه تهیه کنید.
نکته ۲: اگه فر یا ماکروفر ندارید از پنیر ورقه ای استفاده کنید و لزومی هم نداره آبش کنید فقط سعی کنید تا کباب ها گرمه ساندویچ رو به سرعت بپیچید. خیلی هم خوب می شه!
دستپخت: آشپز مدرن
عکس: همسر آشپز مدرن
این نوشته در ساندویچ و فست فود ارسال شده و با , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

21 پاسخ برای دو جور ساندویچ ساده با ژامبون

  1. نعمتی :گفت

    سلام . خوبین . اول همه باید بگم که هم آشپز هستین و هم عکاس . درود بر شما و همسرتون . راستش منم کشته و مرده آشپزی هستم البته دست بخت من در مقایسه با همسرم اصلا تعریفی نداره ولی خودم فکر می کنم بد درست نمی کنم . تا حالا چندتا فست فود من درآوردی پختم که از شانسم ای بگی نگید خوب در اومده و تونستم با بالاترین نمره از آشپزخونه فارغ بشم . در هر حال براتون آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم.

  2. سلام عالی بود مثل همیشه تارت خیلی خوب بود البته من نمونه ی دیگه ای از این تارت رو درست کردم تارت قهوه و خمیرش کره بود و آرد+بقیه مواد ولی اصل خمیر این بود تقریباَ مثل خمیر پای ولی این هم خیلی خوب بود
    راستی از طرز فکر شما نسبت به آشپزی خیلی خوشم اومد و با شما هم عقیده هستم انسان همیشه خوبه به همیه چیز متفاوت نگاه کنه اون موقع است که هم لذت میبره هم چیزهای فراون دیگه ای رو تجربه می کنه
    عالی بود موفق شاد و خوش باشید البته در کنار همسر و خانواده

  3. مادونفر :گفت

    واییییییییییییییییییییییییییی…بدو بیاااااااااااا حراجش کردم……بدو حراجه…..وای اینجا چه خوشگل شده…!!! حالا چرا من داد زدم اینقدر؟! میخواستم میزان خوشگلیش رو بیان کنم…. میگم من یه پست طولانی در اون مورد برات دادم رسید دستت؟! الان هرچی نگاه کردم پیدا نشد….راستی با من قهری..؟! آخه دیگه نمیای پیشم… گفتم نکنه چیزی شده من نمیدونم؟!

  4. موری :گفت

    با سلام و عرض تسلیت اربعین سالار شهیدان

    کاروان باز آمد از شام بلا

    تا سر راه حجاز و کربلا

    ساربان گفتا به زین العابدین

    کای امام و پیشوای ساجدین

    این طریق کربلا و این حجاز

    حکم فرما رو کجا آریم باز

    گفت مولا حکم . حکم زینب است

    آن که روز باطل ار نطقش شب است

    هر کجا این کاروان رو می نهد

    عمّه سادات فرمان می دهد

    ساربان مبهوت از آن قدر و جلال

    راه خود را کرد از زینب سوال

    گفت زینب . جان من در کربلاست

    جان من جانان من در کربلاست

    کربلا باغ گل یاس من است

    لاله آن دست عباس من است

    کربلا بیت الله عشق و وفاست

    خیمه گاهش مروه . گودالش صفاست

    کربلا منظومه ای از اشک و آه

    گرد یک خورشید هفتاد و دو ماه

    تقدیم به شما دوست گرامی

    موفق باشید التماس دعا

  5. به به چه ساندویچی…راستی میدونی چقدر تفاهم داریم؟؟عکس اول این پستت رو میگم…چند طبقه از بوفه من پره از این ترکیب تیله و صدف و سنگای خوشگل…

  6. نیلسا :گفت

    سلام شادی جونم
    اینجا چقدر خوشگل شده
    چه عکسایی..به به…
    چقدر زیباست
    به خدا راست می گم
    هم عکسات …هم ساندویجان .هم سلیقه نازت…

  7. لیلا :گفت

    سلام
    من از مشتریای پر و پا قرصه بلاگتم …ولی حلیم نپختیا…یادت باشه…
    با تبادل لینک موافقی؟

  8. ساره :گفت

    واااااااااااااایی چه ساندویچهای اشتهابرانگیزی

  9. با تشکر نظرات خصوصی نگاه کنید

  10. نوشین :گفت

    ای ساندویچ درست کن… ای دوتا ساندویچ درست کن… ای من دلم ازیناااااا میخواد.. ازین نونای تویه ایران برایه ساندویچ… نمیبخشمت

  11. کیانا :گفت

    سلام بر خانم آشپز مدرن. احوال شما؟ شما به یک عدد بازی دعوت شده اید…
    راستی ما امشب یک املت من درآوردی ساختیم که بسی خوش مزه گردیده بود. سالادمان هم بسیار هیجان انگیز بود.
    فقط عکس نینداختیم. آخر می دانید، دوربین بیچاره مان را به قتل رساندیم.

  12. سارا :گفت

    سلام شادی جون
    دستت درد نکنه عزیزم عالیه

  13. رها :گفت

    باید خیلی خوشمزه باشه….اصولا من حضور جعفری رو تو غذا خیلی دوست دارم.اون تارت هم خیلی خوشمزه بود….

  14. لاله :گفت

    هووم من عاشق ساندوچ ام باسس ! …چقده اشتها بر انگیز! ..می خواستم پست بعدی رو کوکو سبزی بنویسم که حالا که تو این قده خوب نوشتی شاید بی خیالش بشم

  15. رها(ستایش) :گفت

    خدا رو شکر که دارم نهار می خورم وگرنه باید جیغ میزدم بس که خوشمزه اند اینها

    راستی ساندویچ با ساندویچ میکر یاد ندادی ها یادت باشه

  16. ندا :گفت

    وای شادی جون چه فعال بودی عزیزم این چند وقته که نبودمانشالله همیشه شاد باشی گلم

  17. ماری :گفت

    سلام به به چه ساندویچهایی شدند ولی اگر اون چیپس هارو از اون لابه لا ها برداری عالی تر میشند هااااااااا

  18. افضلي :گفت

    سلام دستت درد نكنه با اين سانويچت من خيلي وقته كه به شما سر مي زنم لينكتونم كردم ولي شما ما رو قابل نمي دونيد منتظرتم

  19. ساره :گفت

    این معرفی نامه ی جدید گوشه ی وبلاگت رو خیلی دوست دارم دلم نیومد درباره ش نظری ندم… وبلاگها و سایتهای آشپزی زیادی بودن که گذرم بهشون افتاده اما اینکه اینجا رو با غذاهای گاهی خیلی ساده ت خیلی بیشتر دوست دارم اون عشقیه که موقع آشپزی یا حتی نوشتن دستورهای آشپزیت داری… خیلی حس لذت بخشیه، مثل یه نیروی جاذبه ی قوی من رو به سمت خودش می کشه… من هم این حس مشترک قشنگ رو دارم… وقتی آشپزی می کنم از دنیا جدا می شم و می رم تو یه دنیای رویایی… امیدوارم حس قشنگت پابرجا بمونه… ممنون.

  20. غزل :گفت

    این یکی دیگه راسته کار منه! به به
    می گم شما با اینهمه چیزای خوشمزه و اشتها آور چه جوری وزنتونو کنترل می کنین

  21. لیلا :گفت

    سلام
    من لینک کردم…

پاسخی بگذارید

