سالاد میوه 2


اومدم که یه سالاد میوه سریع بذارم و برم مبلای خونه رو شامپو فرش بکشم. گوش شیطون کر این دیگه آخرین کارمه. حیاط خونه رو هم که یه روز مونده به سال تحویل، تحویل همسری می دم که جارو و پارو کنه!
مواد لازم برای سالاد
سیب پوست کنده خورد شده ۲ عدد
کیوی پوست کنده خورد شده ۲ عدد
پرتقال پوست کنده ی پر شده که هر پرش رو از وسط نصف کردین ۲ عدد
بادام نصف پیمانه کمی بیشتر
مواد لازم برای سس
گلاب ۴ قاشق
آب ۲ قاشق
شکر یک قاشق
پودر نارگیل ۲ قاشق
میوه ها و بادام رو با هم مخلوط کنید. از ترکیب گلاب و آب و شکر و پودر نارگیل سس درست کنید و بریزید توش و خوب هم بزنید.
می تونید پودر نارگیل رو همون اول به سالاد اضافه کنید و توی سس نریزید.
خیلی خوشمزه است. به امتحانش می ارزه. راستی اینم اختراعی بودها! اگه به اختراعات من اعتماد دارین میل بفرمایید وگرنه عواقب موضوع به عهده ی خورنده می باشد.
سازنده: آشپز مدرن
عکس: همسر آشپز مدرن
این نوشته در دسرها ارسال شده و با , , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

22 پاسخ برای سالاد میوه 2

  1. اجازه خانوم
    اگه توش چند قطره هم آبلیمو بریزیم، خوشمزه خواهد شد آیا؟

  2. رها(ستایش) :گفت

    خدای من چه با احساس من اون گله رو می خوام

    خدایی شما و همسر خیلی خیلی با احساس می باشید

  3. نیکا :گفت

    نمیشه بجای گلاب توش آبلیمو ریخت بجای شکر هم نمک و فلفل؟؟؟
    آخه من با شیرینیجات آبم توی یه جوی نمیره.چی کار کنم خوب؟

  4. لاله :گفت

    به به خانوم طلا ..خسته نباشی من که امسال هنوز هیچ کاری نکردم! اخه دو سه روز دیگه اسباب کشی داریم اونم از خونه تکونی بدتره!!!
    سالاد با حالی بود …این همه خلاقیت چه می کنه!

  5. لیلا :گفت

    سلام گلم
    مرسی از راهنماییت…آره باید بهش فکر نکنم….وگرنه بدتر میشه….کارای خونه هم مزید بر علت شده الان…الان امروز معدم خوب شده شکر خدا….درد سینه رو هم بعضی وقتا تو سرما بیشتر میشه…شاید به توصیه این دکتر آخری برم ماموگرافی…
    ولی میدونم همه چی به خود آدم بستگی داره….خسته نباشی از کار خونه…
    عیدت هم پیشاپیش مبارک….

  6. صبا :گفت

    سلام عزیزم خوبی !!!!!!!به به عجب سالاد خوش ابو رنگی! خیلی خوشگله ها!

    حتما باید تستش کنم ! راستی عیدتم پیشاپیش مبارک

  7. غزل :گفت

    سلام دوست جون. من که خود میوه رو به زور می خورم چه جوری این سالاد تورو بخورم آخه!

    ایرانی خارجیش فرقی نداره از هر کدوم یکی 2 تا معرفی کن. بعد من یه جمع بندی می کنم و نتیجه می گیرم چی بخرم. از لطفت ممنونم عزیزم

  8. آرزو :گفت

    من عاشق سالادم …رژیمم اکثرا آخه …حتما درستش می کنم ..بیاد تو ..مهندس سالاد …مرسی ..
    و
    خانمی پیشاپیش سال نو مبارک تو و خانواده ات باشه ………………..وپر از روزهای پودینگی

  9. آفرین دخمر خوفه باسلیخه. من قراره فردا ظرف یک روز خونه تکونی کنم

    راستی اون موضوع فلان و چش و چال رو تو کامنتدونی جواب دادم. فقط بگو بیمه میکنی یا نه. ما یه عمر این چشارو لازم داریم خواهر

  10. ندا :گفت

    سلام شادی جونم …. خسته نباشی عزیزم. خدا قوت …
    من همیشه عاشق سالاد های میوه ام به دستپخت شما هم که اعتماد کامل دارم پس حتما امتحانش میکنم … راستی عزیزم این چه حرفیه مسلمه که شما اجازه دارید شما صاحب اختیارید که شعرها رو به همسرتون (ویا به هرکس دیگه)تقدیم کنید این باعث افتخار و خوشحالی من خواهد بود …

  11. با یکی باشء یکی باش و یکی گردان…
    یکی هست و جز یکی نیست.( استاد ایلیا میم)

  12. آخ آخ گفتی که این همسری من عاشق سالاد میوه است…بس که تنبله و نمیره سر یخچال فقط میگه یه سالاد میوه واسه من درست کن…

  13. صدف :گفت

    سلام شادی جون
    خسته نباشی
    انشالله که سال خوب و پربرکتی داشته باشی
    ممنون از سالاد میوه ات مثل همیشه عالی بود
    گل باشی عمرت مثل گل نباشه

  14. هدیه :گفت

    سالاد میوه به کنار چه معنی داره که تو هی گل رز جایزه میگیری!!!!
    نمی گی امثال من که شوهرشون خیلیییییی رمانتیکنمی بینن و دلشون می خواد.
    یه نکته جالبه دیگه هم تو این پستت بود که گفته بودی خونتون حیاط داره. برام خیلی جالب بود چون من همش تو آپارتمان زندگی کردیم و نمی تونستیم حیاطمون رو جارو کنیم ولی باید خیلی کیف بده
    در ضمن ایلیا رو بسی شلمنده نمودید

  15. پرنیان :گفت

    خسته نباشی از خونه تکونی!!!!

    در ضمن توصیه ها قابل شما رو نداشت!!!!!!
    تو این سالاد سیب نریزیم نمیشه!!!!!!!!!!!!! من از سیب متنفرم

  16. داره عید میشه آخرش تو یه کیک میک شکلاتی یاد ما ندادی!خیلی نامردی شادی

  17. قیافش که خوشگله مزشم حتما همین طوره

  18. زیبا :گفت

    سلام شادی جونم
    وای چه خوشمزه

    به همین سادگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  19. مینا :گفت

    سالاد ميوه يعني سالاد شادي . وقتي دستور اين سالاد شادي را شادي خانم گل داده باشه ببين چي ميشه !

    راستي من تا حالا سس با گلاب براي سالاد نديده بودم.چه شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    راستس شادي جون كتاب بادبادك باز خالد حسيني را خوندي ؟ من عجيب تو حال وهواي اين كتابم . به همه دارم پيشنهاد خوندنش رو مي دم. حتما بخون ونظرت رو بده

  20. خدایا به امید تو – درست کنیم بخوریم ببینم عاقبتمون چی می شه

    راستی شادی جون
    سال نو رو بهتون جلوجلو تبریک می گم و آرزوی شادی و سلامت مدام براتون دارم

  21. من آزادم :گفت

    از وبلاگ صميم سر از اينجا در آوردم اما من شكمو هستم و كلي با اينجا حال كردم آفرين آشپز كوچولو خوشم اومد

  22. parisa :گفت

    ba salam,yek no az in salad miveh dar italia marsum ast be esme «macedonia» mivehaye mokhtalef be ezafeh shekar va ablimu (az siah shodan) miveh ha geloghiri mikona be bakhshid fuzuli kardam man ham mikhoram va mipazam delam mikhast mofid basham

پاسخی بگذارید

