خوشمزه ترین دستور غذاهای آشپز مدرن در سالی که گذشت


عید همه تون مبارک.

امیدوارم سال خوبی رو شروع کرده باشین.

من فردا می رم مسافرت و تا 16 فروردین تهران نیستم اما دستور غذاهایی رو که به نظرم بهترین ها بودند در سال گذشته، براتون می ذارم که استفاده کنید. خوش باشید.  اینم خودم که خیلی خوشم:

میلک توت فرنگی

زیتون پرورده

خوراک مرغ و بادمجان

فوکاچیا

پوره سیب زمینی و سویا

پنیر طعم دار

تالیاتلی با سس قارچ و خامه

ته چین قالبی مرغ و زرشک

دسر دو رنگ

ماهی با سس خامه و بادام

کاری بادمجان توپر

کشک بادمجان ورقه ای

مرغ زعفرانی

کیک مرغ و ترخون

دوپیازه میگو

گراتن مرغ

سوپ جو پرک

کیک باقلوا

شیرینی خشک بادامی

تارت شکلات و پرتقال

این نوشته در حرف های همینجوری!, خوشمزه ترین ها ارسال شده و با برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

29 پاسخ برای خوشمزه ترین دستور غذاهای آشپز مدرن در سالی که گذشت

  1. حدیث :گفت

    سلام شادی جون
    سال نو مبارک
    امیدوارم مسافرت بهت خوش بگذره

  2. سفالینه :گفت

    سال نو مبارک – سفر به سلامت و خوش بگذره

  3. مونی :گفت

    عیدت مبارک . همیشه به گردش . ایشالا خوش بگذره و زود زود با یه سری دستور غذایی جدید بیایی

  4. سال نو مبارك عزيزم، مثل هميشه همه چي عاليه عاليه، اميدوارم سفر هم بهتون خوش بگذره

  5. نوشین :گفت

    ماشاله به این همه هنر…… عزیزم سفر خیلی خوبی برات ارزو میکنم… خیلی بهت خوش بگذره. بوس

  6. مادونفر :گفت

    میگم شادی تعارف نمیکردی…یه دفعه میگفتی که همه غذا ها خوب بودن در سال گذشته دیگه…..
    اما یه اشتباهی کردی…اینکه شیرینی خشک بادومی باید بیاد اول……وای که چه خوشمزس این شیرینی…..تا حالا 4 بار پختم…میشه بازم از این مدل شیرینی یاد بدی..؟!

  7. Tannaz :گفت

    Salam Shadi jan, mamnOon az Recipe ha wa zahmatayi ke tOole in moddat baramOon keshidi:*
    Eid o az samime ghalb behet tabrik migam azizam, omid waram sale kheili khOobi pish e rOo dashte bashi 🙂
    Mowafagh bashi shadi jOon…

    🙂 Tannazi

  8. ندا :گفت

    خوش بگذره عزیزم

  9. كاوه :گفت

    خيلي عالي بود.

  10. عیدت مبارک شادی جونیییییییییییییییییییییییییییییییی تو این سال جدید یه عالمه آرزوهای خوب برات دارم!نمیدونم دعای نی نی گولوآنه هم بکنم؟

    سفر به سلامت…خوش بگذره

  11. ستاره شب :گفت

    بازم سلام
    و سال نو مبارک

  12. عسل :گفت

    شادی خانوم سلام
    سال نو مبارک امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشید
    من دو سه ماه هست به طور اتفاقی با وبلاگ شما آشنا شده ام و واقعاَ ار ابتکارات شما لذت می برم با اجازه وبلاگ شما رو لینک دادم

  13. aliakbar :گفت

    سلام دوست عزیز
    ضمن تبریک سال نو

    باید بگم سایت شما خیلی جالب و خوشمزه است
    خوشحال می شم باهم تبادل لینک کنیم…

  14. سارا :گفت

    بهترین ها رو برات آرزو می کنم
    خوش بگذره

  15. من آزادم :گفت

    wow اين همه غذا به به
    مسافرت خوش بگذره

  16. افضلی :گفت

    سلا م شادی جون سال نو شما هم مبارک باشه سال خوبی داشته باشید

  17. سيما :گفت

    سال نو مبارك:) ميگم اين غذاهاي بازيافتي چي هستن ديگه؟

  18. نیلسا :گفت

    سلام شادی جونم
    خیلی زحمت کشیدی هان …

  19. سلام شادی جون

    مسافرت خوش گذشت؟؟
    امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشی

  20. رها :گفت

    این هات چاکلت مدل دیگه ای نداره؟فقط همینطوری درست میشه؟

  21. ؟ :گفت

    سلام
    از خوندن وبلاگت لذت بردمچرا؟ نمیدونم….

    آغاز فصل بهار رو با تاخیر کمبهت تبریک میگم …سال خوبی داشته باشی

    سفر خوبی هم چنین…

    موفق و خوشبخت و شاد باشین

  22. اِ!
    کامنت من ثبت نشده!

  23. خوبی خانوم گل؟
    ایشالا که سفر خوش گذشته

  24. سلام.. وبلاگ بسیار خوب و مفیدی داری.. منم خیلی آشپزی کردن رو دوست دارم.. به من سر بزن…….. بای

  25. پرنیان :گفت

    سلام

    امروز میخواستم ماهی شکم پر درس کنم اومدم وبلاگت و به این نتیجه رسیدم جای غذاهای دریایی تو وبلاگت خالیه!!

  26. پرنیان :گفت

    سلام

    امروز میخواستم ماهی شکم پر درس کنم اومدم وبلاگت و به این نتیجه رسیدم جای غذاهای دریایی تو وبلاگت خالیه!!

  27. غزاله :گفت

    سلام
    وبلاگتون خیلی قشنگه،دستوراتون فوق العاده است؛آشپزی هم که خب حرف نداره!
    آرامش بخشترین کار دنیا…
    با اجازه با چند تا از دستوراتون چیزای خوشمزه درست کردم.
    بدون اجازه هم لینک کردم !

  28. سلام شادي خانم ! وسال نو رو به شما تبريك ميگم و اميدوارم كه سال خوبي رو آغازكرده باشيد
    وبلاگتو بسيار خوب و كامل هست واگر مایل باشیدمن آماده ام براي تبادل لينك و لطف كنيد و خبرم كنيد.

  29. سارا :گفت

    شادی عزیز
    مسافرت دیگه بسه
    پاشو بیا دلمون برات تنگ شده عزیزممممم

پاسخی بگذارید

