نامه ی شادی خانم آشپزباشی به جمیع اهالی خوانندگان این نواحی و کروکت سیب زمینی


از حال بنده اگر همچنان جویایید اندکی حالمان گرفته که خوب چه کنیم زندگی ادامه دارد و کاریش هم نمی شود کرد اما دلیل این حال گرفتگی ما این است که بنده بنا به تشخیص دکترخان دیسک کمرم بیرون زده و در حال حاضر فردی مبتلا به دیسک کمر می باشم. خلاصه زحمتتان ندهم چون دوست ندارم غرغر کنم و حال خودم را بدتر از این که هست بکنم، توضیح درباره ی این مهم را خاتمه داده و از دوستان گرام (به خدا منظورم گرامافون نیست، منظورم گرامی یه!) تقاضامندم که اگر در زمینه ی دیسک کمر و راهکارهای مبارزه با آن دارای تجربیات مفیدی هستند به داد این ناتوان غریب دورافتاده از یار و دیار (چه ربطی داشت!!!) بشتابند یعنی برسند که اگر ما از دست برویم بعید نیست که آشپزخانه شان بی غذا مانده و اجاقشان (منظورمان شخص اجاق گاز است!!!) کور گشته و خدای نکرده همسر مهربانتر از مادرشان قهرنماید…. لذا برای حفظ خانواده ی خودتان هم که شده فکری به حال شادی خانم و دیسک کمرش بنمایید تا بلکه از این افسردگی خارج شود و غذاهای جینگول بینگول از برای شما مهیا سازد.
با سلام و صلوات: شادی خانم که ادعا می کنند آشپز مدرنی هم هستند.
اینم کروکت سیب زمینی
مواد لازم برای کروکت
سیب زمینی پخته ی پوست کنده ۳ عدد متوسط
کوکتل مرغ یا گوشت به سلیقه خودتان ۴ و ۵ تایی
تخم مرغ یک عدد
آرد سوخاری
روغن
نمک و فلفل و زردچوبه
مواد لازم برای سس
گوجه فرنگی دو  عدد
نخود سبز پخته و ذرت پخته از هر کدام نصف پیمانه
نمک و فلفل
کوکتل ها رو به چهار قسمت ببرید و توی روغن سرخ کنید و کنار بذارید.
سیب زمینی رو رنده کرده و با تخم مرغ و نمک و فلفل و زردچوبه خوب مخلوط کنید. (اگه مایه ی یه دست اومده شل بود کمی آرد اضافه کنید)
یه گلوله گوچیک از مایه بردارید و تو دستتون باز کنید. یه دونه کوکتل بذارید توش.
از اطرافش جمعش کنید طوری که کوکتل توی مایه بمونه.
کروکت ها رو توی آرد سوخاری بغلطونید تا از همه طرف به آرد سوخاری آغشته بشن. و بعد اونا رو یک ساعت تو یخچال بذارید. اگه عجله دارید می تونید از خیر گذاشتنشون تو یخچال بگذرید. گذاشتن کروکت ها توی یخچال باعث همگیری بهترشون می شه.
روغن توی ماهیتابه داغ کنید و کروکت ها رو روی شعله ملایم از همه طرف سرخ کنید.
سس
به عنوان سس همراه این غذا می تونید از سس قرمز یا سفید استفاده کنید ولی اگه هوس کردید خودتون سس درست کنید توصیه ی من اینه: روغن باقی مونده از سرخ کردن کروکت ها رو صاف کنید و یا روغن جدیدی تو ماهیتابه بریزید و داغ کنید. گوجه فرنگی ها رو پوست کنده و خورد کرده و توی روغن تفت بدین. نمک و فلفل و زردچوبه اضافه کنید و کمی هم بزنید. نخود سبز و ذرت رو اضافه کرده و شعله ی گاز رو خاموش کنید. سس رو روی کروکت ها بریزید و نوش جان فرمایید و به خاطر این که به حفظ زندگی زناشویی تون کمک کردم منو دعا کنید!!!!!
نکته: برای یادگیری طرز پوست کندن گوجه فرنگی به این پست مراجعه کنید.
دستپخت: آشپز مدرن
عکس: همسر آشپز مدرن
این نوشته در کروکت و شنیسل, غذاهای متفاوت, غذاهای اختراعی من ارسال شده و با , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

58 پاسخ برای نامه ی شادی خانم آشپزباشی به جمیع اهالی خوانندگان این نواحی و کروکت سیب زمینی

  1. امین :گفت

    سلام
    اميدوارم حالت خوب باشه
    وبلاگ خوبي داري
    برام جالب بود
    به منم یه سري بزن

  2. پونه :گفت

    وااااااااای این خیلی هیجان انگیز بود حتمن درستش میکنم

  3. سارا :گفت

    شادی عزیزم متاسف شدم از اینکه گفتی دیسک کمر داری
    سالها پیش پدر من هم داشتند و فقط با ورزش و استراحت خوب شدند.امیدوارم خیلییییییییییییییی زود خوب بشی.
    ممنون از این غذاهای خوبت
    عزیزم می بوسمت

  4. سارا :گفت

    راستی یادم رفت این ظرفت چقدر خوشگللللله

  5. طلا :گفت

    سلام راستش من نمی دونم چه کار برای دیسک کمر خوبه ولی خیلی ناراحت شدم از این مشکلی که برات پیش اومده برات دعا می کنم سریعتر خوب بشی .

  6. رکسانا :گفت

    شادی جان سلام… امیدوارم درد کمرت هر چه زودتر خوب بشه.. نگران نباش … مامان من خیلی سال پیش وقتی من کوچولو بودم دیسک کمر گرفت و دکتر بهش استراحت مطلق داد… حتی غذاشو هم تو تخت میخورد.. ولی بعد از اون مدت استراحت بعدش دیگه تا سالها کمردردش عود نکرد ( بزنم به تخته البته) امیدوارم که تو هم با استراحت خوب بشی و خیلی هم خودتو ناراحت و نگران نکن .. این مدت هم میتونی جاتو با آقای همسر عوض کنی.. ایشون غذا بپزن وشما عکاسیشو به عهده بگیری

  7. نازنین خانوم!! :گفت

    سلام شادی جون
    ممنون از دستور غذای توپی که امروز گذاشتی و دستوراتی که قبلا گذاشته بودی ما همیشه برات دعا میکنیم چه دستور غذا بذاری چه نذاری چون خودت شخصا دوست داشتنی هستی.
    عزیزم اصلا نگران نباش. روحیه ات رو هم از دست نده. خوشحال باش که بیماری داری که قابل درمانه. منم راه علاجشو برات دارم
    مامان من چند سال پیش دیسک کمر گرفته بود از نوع خیلی حاد که چند تا دکتر رفت و گفتند حتما باید عمل بشه. اما یک دکتر خوب و مهربون بهش گفته بود که عمل نکن اول ورزش و استراحت کن اگه خوب نشدی عمل کن.
    تنها ورزشی هم که دیسک رو خوب میکنه شنا کردنه. عزیزم باید سعی کنی هر روز یا هفته ای چند روز بری استخر. اگر شنا یاد نداری اصلا اشکالی نداری. فقط توی آب راه برو. مطمئن باش اگه این کارو مرتب ادامه بدی بعد از یکی دو ماه دیگه اثری از دیسک نیست.
    مامان من هم فقط از همین روش استفاده کرد و با اینکه الان حدود 10 سال از اون موضوع میگذره خدا رو شکر دیگه بهش مبتلا نشده. نمیدونی آب معجزه میکنه. حتما اینکارو بکن و خیالت راحت باشه خوب خوب میشه.
    البته اینو خودتم میدونی که به هر حال باید مراعات سبک و سنگین برداشتنو بکنی.
    برو به سلامت. منظر دستور غذاهای توپتر با سلامتی کاملت هستم.

  8. ساناز :گفت

    سلام شادی جون
    امیدوارم زود زود بهتر بشی
    من برات آدرس یک دکتر را می دم که خیلی ازش تعریف می کنن و کارش را قبول دارن فکر می کنم با ماساژ مشکلت را حل میکنه
    دکتر محمد کمالی
    تلفن 44215300

  9. پرنیان :گفت

    سلام شادی جان
    امیدوارم بهتر شده باشی
    مامان منم الان گرفتار همین مساله است ده تا دکترم رفته
    بعضیا میگن عمل ولی همه میگن شنا معجزه میکنه
    منظورم البته راه رفتن تو آبه
    تو این دکترایی که مامانم رفته دکتر سلطانخواهه که فوق العاده ست متخصص ارتوپدی و دیسک و ستون فقرات شمارشم :88795623
    و دکتر رضایی مقدم که متخصص طب فیزیکیه ولی شمارشو ندارم.خیلی ازش تعریف میکنن.

    خدا کنه زود زود خوب شی
    به ما هم سر بزن

  10. مینا :گفت

    شادی جان سلام. من از خوننده هایی هستم که معمولا کامنت نمی گذارم ولی خیلی از ایده هات استفاده کردم. در مورد دیسک کمر لطفا جدی بگیرس. عود کردنش خیلی به سن ربطی نداره که چون فکر کنی جوونی خودش زود خوب می شه. ورزش و همون طور که دوستان گفته اند راه رفتن در آب خیلی مفیده. زیاد استراحت کن و اگه اضافه وزن داری (که با این عکسی که من می بینم خیلی خیلی خیلی بعیده) سعی کن کمش کنی. ببین یکی از آشناهای من این مشکل رو داشت و اولش خیلی اذیتش نمی کرد واونم چون جوون بود جدیش نگرفت و واقعا الان بچش رو نمی تونه بغل کنه. ژش لطفا زیاد استراحت کن و ژشت کامپیوتر هم خیلی نشین.

  11. خاله فاطمه :گفت

    سلام دخترم: نگران نباش دیسک کمر با استراحت و ورزشهایی که دکتر به شما توصیه می کند خوب می شود ولی فقط باید کمی صبور باشی و استراحت کنی. حدود یکی دو ماه طول می کشد. این مدت را رعایت کنی برطرف خواهد شد. خواهر من دو ماه طول کشید تا خوب شد. الان دیگر چندین سال است که مشکلی ندارد. خوش و خرم باشی. برو استراحت کن عزیزم.

  12. ایده :گفت

    سلام خانومی. منم از خواننده هات هستم و از غذاهایی که دستورشون رو مینویسی لذت میبرم واقعن خوش سلیقه هستی. خوش به حال همسرت هست حسابی! بابت اموزشهات ممنون. غذای امروزت هم خیلی هیجان انگیز بود. دلم نیومد کامنت نذارم و تشکر نکنم.

  13. شادی جونی انشاالله خوب میشی عزیزم فقط سعی کن کارهای سنگین انجام ندی راستش دنبال راه کار برای خوب شدن دیسک کمرت میگردم و بهت میگم گلم

  14. نوشین :گفت

    سلااااااااااااااااااااااااااااام خوشگلم. ببینم کمر چطوره؟ توپ؟ خوب؟
    اخ اخ بین چیا که درست نکردی… خداییش هنر.. اون دست خوشگل تو عکس مال توهه؟این عکسه خودتی؟ خیلی نازه خوشگله ..مامانیه…خلاصه یه عکس بده به نوشین جونت باشه؟ بوس… مواظب خودت باش

  15. صدف :گفت

    سلام شادی جون
    خیلی ناراحت کمرت شدم سعی کن استراحت کنی میگن دیسک با استراحت دو هفته ای درست میشه البته استراحت مطلق
    خاله ام دیسک داشت 25 روز حتی دستشوئی هم نرفت الان 7 ساله دیگه سراغش نیومده
    برات دعا میکنم راستی با اجازه به سالادت لینک دادم

  16. ستایش :گفت

    چه وبلاگ خوشمزه ای

  17. ندا :گفت

    سلام
    شادی جون … خیلی ناراحت شدم که شنیدم دیسک داری ..برایت دعا میکنم که بهتر و بهتر بشی عزیزم … غذات خیلی خوش قیافه ست …

  18. ندا :گفت

    خواهش میکنم شادی جون
    من فقط کسایی که خیلی دوسشون داشتمو دعوت کردم عزیزم اصلا اشکالی نداره … انشالله که بهتر شدی به هم میریم جهانگردی

  19. مادونفر :گفت

    اتفاقا فکر میکنم اگه بادومی درست کنم و به آقای شجریان هم تعارف کنم بدش نیاد… میگم که…این دستورت خیلی خوبه……..اما حیف که فقط دل من آب شد…آخه اینجا سوسیس کوکتل ندارن… وگرنه همین امروز درست میکردم….چقدر خوشگل و ناز شده….من برات تارت میفرستم تو کوکتل بفرست… اما خدایییش خیلی ناز شده…
    حالا میدونم که میدونی ها…اما محض تاکید دوباره میگم که شیرینی بادومیه محشر بود… هیشکی باورش نمیشد خودم پختم… همینجوری گفتم یادآوری کرده باشم….من الان میخوام برم جیم اما دلم از این کروکت ها میخواد….
    راستی تارت توت فرنگی هم با همون کرم مذکور هست…اما خیلی خوشمزه هست…خوشت نیومد؟! تو فرانسه همه شیرینی ها با این کرم درست میشه…مثل اکلر…و ناپلئونی و چیزای دیگه….البته حتما باید cornstarch استفاده کنی توش که ببنده. دیگه اینکه مرسی از اینکه به حرفم گوش کردی مادر…ایشالله خیرشو ببینی…زودتر بیار تا من زنده هستم نوه گلمو ببینم و به یه سنی برسه بتونم واسش بیسکوییت بادومی درست کنم..

  20. مادونفر :گفت

    آهان راستی یادم رفت بگم که خواهرم از کانادا سفارش بادومی داده…گفته هروقت اومدم باید برام درست کنی….
    میدونم الان تو دلت داری فحش میدی که عجب خبطی کردی این دستورو گذاشتی…

  21. سلام
    ممنون سر زدی ادرس وبت رو نداشتم
    دوباره یداش کردم
    راستی میشه ادرس مارو درست کنی؟
    اهان تا یادم نرفته ماهی شکم پر چجوریه؟

  22. امیدوارم زود زود خوب بشی…اون عکس کنار وبلاگت هم اگه خودتی که عجب چشمای درشت و گیرایی داری…

    آره خودمم. ممنون از لطفت

  23. afshin :گفت

    تاريخ ايران من هويت منه , ايران دفاع از تو نيت منه

    ,, با سپاس از گروه موسيقي ياس , که به زيبايي اين سروده را اجرا کردند ,,

    پاينده نژاد آريا – از تاجيکستان عزيزمان – افغانستان دليرمان – ايران قلب و مادر آريا

    سه کشور هم ريشه هم خون و هم زبان آرياناي بزرگ …..

  24. سلام
    وبلاگ قشنگی دارید اگه میخواهید رتبه وبلاگتون توی موتورهای جستجوگر مثل گوگل و یاهو بالا بره میتون وبلاگتون رو توی دایرکتوری ما ثبت کنید

  25. سلام خانمی …واقعا خوشمزه بنظر میاد ….خانمی من لینکت کردم ..اگه دوست داشتش با عنوان زیر لینکم کن …
    زیباکده(دکوراسیون،تزئینات و …)

  26. شادی جونی منم از غذاهای تو درست کردم عزیزم عکسش رو گذاشتم به هم سر بزن قربونت برم
    انشاالله که خوب میشی

  27. رها(ستایش) :گفت

    سلام وبلاگ خوبی دارید لطفا به من هم سر بزنید

    راستی برو ننه برو استراحت کن من یه مدت برنامه اموزشی دارم(چگونه گاو شویم؟)

    سرشون رو گرم می کنم تا تو بر گردی

    فقط زود برگرد من زیاد حال و حوصله من گشنمه رو ندارم

    هی بچهئ هات غذا میخوان ننه منم که بی دست و پا

    زود خوب شو بیا

  28. سلام شادي خانم گلم
    هزار ماشالله خيلي شيطون تشريف داري . با نوشته هات آدم سر حال ميشه .اين
    روحيه خوبي كه شما داري حتما ديسك كمرتم زوتر خوب ميشه.
    از کروکت هم خيلي ممنون معلومه كه خوش طعم و خوشمزست.بايدحتما درست كنم.

  29. چه اشتها آورن اینامنم که شکمووووووو
    به به! به به! شادی خانوم قدمتون رو چشم تاتوره. خوش تشریف آوردید
    بهتری خانوم گل؟ به خودت بیشتر استراحت کن تا ایشالا زودتر خوب شی. راستی منم این دستور شنا برای بهبود دیسک رو شنیدم.
    آره عزیزم. اگه زحمتی نیست، لینکم رو عوض کن

  30. ساره :گفت

    آخی شادی جونم… دعا می کنم خیلی زود اون دیسکه برگرده بره سر جای خودش! تو هم غصه نخور و فقط استراحت کن که زود زود برگردی به زندگی همیشگی… کاش زود زود خوب بشی… دخترخاله ی من هم مدتها اینجوری مشکل داشت و همیشه می رفت استخر و حالش بهتر می شد الان هم از وقتی ازدواج کرده و خوشه دیگه مشکلش برنگشته! فکر کنم حفظ روحیه برات مهمتر از همه چیز باشه و مطمئنم که ازت خوب بر میاد.

  31. سارا :گفت

    سلام شادي جون از اينكه گفتيد ديسك كمر گرفتيد خيلي ناراحت شدم اينشا اله خوب مي شيد ممنون كه بهم سر زدي

  32. مینا :گفت

    سلام .خیلی خوبه ادامه بده .به منم سر بزنhttp://shirinjoon46.blogfa.com

  33. سلام شادی جون…
    خیلی ناراحت شدم… ایشاالله که زود زود بهتر بشین…
    من همیشه نوشته هاتونو می خونم و کلی هم استفاده کردم .. ممنون..
    حتما دکتر بهتون کلی توصیه کرده پس لطفا بهشون عمل کنید. مخصوصا یکسری نرمشای صبحگاهی برای این مشکل وجود داره. عسل رو حتما از قلم نندازید. شنا فوق العاده مفیده و مراقبت و بلند نکردن چیزای حتی یه کم سنگین رانندگی پشت میز نشستن طولانی و … که واضح و مبرهن است…
    شاد باشید و سالم…

  34. لیلا :گفت

    سلام
    حالت چطوره؟؟؟ سر میزنما
    این غذا منو وسوسه کرده درستش کنم …اما هنوز فرصت نکردم…اما میخوام حتما»
    امتحانش کنم…
    امیدوارم که زودتر حالت بهتر بشه..

  35. من آزادم :گفت

    اول ….اميدوارم ديسك كمرت زودتر خوب شه دوم اينكه …..من بايد وبلاگ تو رو پرينت بگيرم تا بعد ازدواج بعنوان كتاب آشپزي استفاده كنم

  36. خانم گل :گفت

    از كلوچه خرمايي نمي توني بگذري ميدونم مياي

  37. سلااااااااااااااااااااااااام عزيزم….بعئ اين همه مدت كه از مسافرت برگشتم مي بينم كه آشپزمدرن عزيز خوشگلم، كمردرد گرفته من با كلي ذووووق اومدم اينجا. آخه چرااااا ايشالا زودتر خووب بشي خانومي.حتما برات دعا مي كنم.تو هم تاا مي توني استراحت كن.
    دست گلت هم بابت اين غذاهاي خوشمزه خوش آب و رنگ درد نكنه

  38. الینا :گفت

    سلام عزیزم
    من که باور نمیکنم به این سادگی آدم دیسک کمر بگیره مگه سابقه کمر درد یا دردهای آنچنانی داشتی برای احتیاط هم که شده خواهش میکنم یه دکتر دیگه بری و بعد نسخه تجویز کنی . ایشالله که اگر هم واقعیت داشته باشه زیاد اذیتت نکنه و دعا میکنیم که خوب بشی من که زیاد اطلاعی در مورد درمان ندارم که چه باید بکنی خیلی ناراحت شدم . حتما از بس تو خونه شست و شو و جارو پارو میکنی . یا اینکه هر روز با همسر بدبخت خونه رو تکان میدهید.چه میدونم چه بلائی سر خود نازنینت آوردی خیلی دلم تنگ همه دوستان شده از وقتی این شرکت مار میکنم از تمام دوستان دور شدم. چون شبا دیر میام و صبح هم دیر شروع میکنم و نوشتن به دوستان کم شده. مواظب خودت باش و استراحت کامل بکن تا هر چه زودتر خوب بشی میبوسمت و برات دعا میکنم.

  39. غزل :گفت

    تلاش نکن زندگی را بفهمی ، زندگی را زندگی کن ! تلاش نکن عشق را بفهمی ، عاشق شو! و چنین است که خواهی دانست . این دانستن حاصل تجربه توست. این دانستن هرگز ویرانگر آن راز نیست. هر چه بیشتر بدانی در می یابی که هنوز چیزهای بیشترو بیشتری باقی است تا بدانی.
    ((اوشو))

    سلام دوست عزیزم
    به به چه پستهای خوشمزه ای.مرسی…
    ممنون که به وبلاگم سر می زنید
    در وبلاگ آشپزی آپم و منتظر حضور سبزتون.
    پاینده باشید

  40. ستاره شب :گفت

    سلام شادی جون
    امروز اومدم سربزنم که این خبر دیدم
    انشا ا… هرچه زودتر خوب بشی

  41. رها :گفت

    دیروز کلی برات نوشتم یه دفه پرید.
    من خودم دیسک کمر دارم پس خوب گوش کن چون من فول آو تجربه ام عزیزم
    1- موقع دیدن تلویزیون حتما سعی کن دراز بکشی و یه بالشت زیر زانوهات بذار
    2- موقع خوابیدن اگر به پهلو خوابیدی یه بالشت نازک بین زانوهات بذار
    3- به هیچ عنوان شنا نکن فقط تو آب راه برو
    4- وقتی روی صندلی می شینی پا رو پا ننداز سعی کن از زیر پایی استفاده کنی و اگر امکان داره یه چهار پایه بذاری طوری که وقتی نشستی پات رو روی چهارپایه بذاری و به سطح صندلی و حتی یه کم بالاتر
    5- موقع ظرف شستن یه زیر پایی بذار و یه پات رو روی اون بذار و هر چند دقیقه عوض کن . یعنی هیچ وقت وزنت روی دوتا پات نباشه
    6- پیاده روی که کردی اگه خسته شدی حتما بشین بعد دوباره راه بیفت
    7- وزن بیشتر از 2 کیلی به هیچ عنوان بلند نکن
    8- اگر مجبور شدی جسم سنگینی رو جابجا کنی هل بده نکش
    9- برای برداشتن هر چیزی از زمین دولا نشو حتما بشین بعد بلند کند
    10- هنگام ورزش کردن به هیچ عنوان سعی نکن دولا بشی و پاهات صاف باشه حتما باید خم باشه
    11- اگر مجبور بودی کار خونه کنی حتما بین کار کردن دراز بکش و مدام کار نکن
    12- وقتی هم دراز می کشی بدنت و پاهات باید در یک راستا باشن یعنی کج نخوابی
    13- ایروبیک می تونی بری فقط پرش و دو به هیج عنوان نباید بکنی
    14- هر چقدر عضلات کمرت قوی تر بشه دیسکت کمتر اذیتت می کنه
    15- پله ، سر بالایی و کوه همه برای دیسک مضر هستند

    عزیزم اگه سوالی داشتی بپرس من هم اگه چیز دیگه ای به ذهنم رسید برات می نویسم.
    من اوایل که دیسک داشتم خیلی بیشتر اذیت می شدم الان خدا رو شکر خیلی بهترم.

    تا بعد
    رها

  42. آخی من چه خاله بدی هستم ها !! نازی شادنه نازی .. من چرا اینهمه مدت از خواهر زاده به این مهربونی غافل شدم آخه ؟؟ شادنه جونم میخوای بیام کارماراتو بکنم تو استراحت کنی خاله ؟؟ چی کار کنم آخه برات !
    حالا اجالتا همون استخر رو برو ببینیم چطور میشه ! انشالله که خیره و مسئله ای نیست ..
    خاله جان خیلی مواظب خودت باش …
    اگه کاری هم میتونم برات بکنم حتما بگو عزیزم .
    فعلا …

  43. خانمی انشاالله که بهتر باشی عزیزم
    حسابی استراحت کن
    آپ کردم بیا پیشم

  44. لیلا :گفت

    سلام
    این مدت که در استراحتی دیگه آشپزی نمیکنی؟؟؟!!!

  45. پردیس :گفت

    سلام
    چه طوری؟
    ایشالا که به زودی خوب خوب بشی.
    من کانادا زندگی می کنم. کیک باقلوایی تو رو درست کردم و واقعا عالی شد. دستت درد نکنه. کاش عکسش رو گرفته بودم. دیگه لینکت هم گذاشتم توی دوستام که زود زود بیام غذا یاد بگیرم.

  46. غزاله :گفت

    دعا می کنم هر چه زودتر خوب شی..

  47. عاطی :گفت

    کارت خیلی عالیه حرف نداره شادی خانم ایشالا که زودتر خوب بشی bbbbbbbbbbbbbbbbbbooooooooooooossssssssssssssssssssssssssss

  48. همیشه به یادتم ها نازنین ایشالا زودی خوب شی

  49. سلام شادی جون. بهتری؟
    امیدوارم که زود زود این قضیه کمر دردت تموم بشه.

    راستی تو این دوران کمر درد انگاری غذاهات رنگی تر شده. عکساش که خیلی باحاله. بابا مگه نباید استراحت کنی؟!!!!

  50. سمیرا :گفت

    سلام
    خسته نباشی
    وبلاگ خیلی خوبی داری از این کروکت سیب زمینی خیلی خوشم اومد حتما درست میکنم.
    اگه دوست داشتی به وبلاگم یه سر بزن البته به پای وبلاگت نمی رسه.

  51. مونی :گفت

    مرسی شادی جونم

  52. ماهک :گفت

    کلی برات دعا کردم مرررررررسی

  53. قطره :گفت

    سلام شادی جون.خدا خوشبختت بکنه در کنار همسر و بچه هات.

  54. مینا2 :گفت

    سلام شادی خانم
    من به تازگی با وبلاگت آشنا شدم. از این کروکت سیب زمینی شروع شد که من تو اینترنت دنبالش میگشتم. درستش کردم ولی به جای سوسییس (چون باهاش میونه خوبی ندارم) میونش گوشت چرخ شده سرخ شده گذاشتم و در روغن فراوان به صورت شناور سرخ کردم که چهار تای اولش وا رفت به همین علت بقیه رو در ماهیتابه و روغن کمتر (که شناور نباشه) سرخ کردم دیگه وا نرفت ولی شل بود و نزدیک به وا رفتن بود نمیدونم اشکال کارم کجاست؟ شاید به این علت که کروکتهای من خیلی بزرگ بودن فکر کنم هر کدوم دوبرابر مال شما باشه. و همچنین من توی یخچال هم نداشتمشون. ممنون میشم اگه راهنمایی در این مورد داری بهم بگی اشکال کارم احتمالا کجا بوده . مرسی از دستور غذا و وبلاگ خوبت.

    فکر کنم اشکال همونجا بوده که گفتی. هم کوچیکشون کن و هم بذار تو یخچال که خودشو بگیره. موفق باشی دفعه ی بعد!!!

پاسخی بگذارید

