املت قارچ


مواد لازم

تخم مرغ دو عدد
یک قاشق شیر پرچرب یا خامه
نمک و فلفل
قارچ خورد شده یک پیمانه
خامه یک قاشق پر
قارچ رو سرخ کنید و نمک و فلفل بزنید و خامه رو اضافه کنید و هم بزنید تا خامه آب بشه. زیر گاز رو خاموش کنید و کنار بذاریدش.
تخم مرغ ها رو توی کاسه بشکنید و خوب بزنید. یک قاشق خامه ی زده شده یا شیر رو اضافه کنید و خوب هم بزنید. نمک و فلفل بزنید. کمی روغن توی یک تابه که تهش صافه و گود نیست داغ کنید. مایه رو توش بریزید و ماهیتابه رو کمی تکون بدید تا مایه همه جاش پخش بشه. شعله ی گاز رو کم کنید. لبه های املت که رنگش برگشت و برشته شد، قارچ و خامه رو بریزید روش و یک طرف املت رو روی طرف دیگه برگردونید و یا همونطور که تو عکس می بینید از دو طرف برش گردونید و سُرش بدین توی بشقاب و با هر سسی میل دارین نوش جان بفرمایید.
از پیغامهای محبت آمیز همه تون ممنونم
دستپخت و عکس : آشپز مدرن
این نوشته در نیمرو و املت, صبحانه و عصرانه ارسال شده و با , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

15 پاسخ برای املت قارچ

  1. سلام
    حالت بهتره؟
    این رو می پزم٬ خامه هم دارم٬ عکسش که خیلی خوشمزه ست:)

  2. سلام
    میگم
    بعضی ها روزی میز آشپزهانه شان خر بپالونش تر گم میشه
    شما که میز آشپزخانه تون باید خیلی شلوعتر باشه با این همه عذاهای خوشمزه

  3. وای خیلی عالیه من با این کلسترول نانازم چه کنم؟

  4. دل نوشته من .. فائزه :گفت

    سلام شادی جون
    خیلی خوشحالم که دوباره برگشتی
    حالت که حتما خوبه انشاالله بهتر میشی
    وای چه غذای خوشمزه ای برای روزهایی که حوصله نداریم فکر کنم غذای خوبی باشه

  5. تامارا :گفت

    سلام
    چگونه می شود 1- دیسک کمر گرفت و 2 – آن را معالجه (نه !!!) کرد؟
    این دو سوال متداول خوانندگان وبلاگ من بود که اگه جوابش رو می دونید خوب نخونیدش و اگرم نمی دونید خوب بخونیدش!
    1- با کار مداوم و خانه تکانی های شدید!!!
    2- با گوش ندادن به توصیه های پزشک و دوستان و کار مداوم پشت کامپیوتر!!!
    یه بار بیایید دیسک رو به سبک آشپز مدرن امتحان کنید. وقتی کارتون تموم شد از خودتون می پرسید: به همین سادگی؟؟؟؟
    جواب من اینه: به همین سادگی!!!!

  6. شهلا :گفت

    شادی خانم سلام
    ان شاءالله که حالتون بهتر شده.املت قارچ باید غذای خوشمزه ای باشه ولی من خامه دوست ندارم به جای اون چی میتونم استفاده کنم؟یه سوال دیگه: میشه سس فلافل رو که خیلی هم خوشمزه است اموزش بدین. خیلی سعی کردم درست کنم اما به خوشمزگی سس فلافل بیرون نشده.خیلی ممنونم.بای

  7. ندا :گفت

    خدا رو شکر
    مثل اینکه بهتر شدی شادی جونم
    خدا کنه بهتر و بهتر بشی زودتر
    واسه صبحانه عالیه!!
    راستی وقت کردی یه سر هم پیش من بیا

  8. سمیرا :گفت

    سلام
    مرسی از اینکه به وبلاگم سر زدی حتما آدرستو لینک میکنم شاید اینطوری آمار سایتم به لطف سایت شما بالا بره

    ارمنی پلو رو میشه با ران هم درست کرد اتفاقا خیلی هم خوشمزه میشه.
    راستی اینو یادم رفت بگم وبلاگت خیلی اشتها بر انگیزه.
    موفق باشی

  9. آرزو :گفت

    سلام. ایشالله بهتر شده باشید. من خامه ندارم بدون خامه نمیشه؟:)) یعنی راستش هنوز نفهمیدم اینجا خامه از کجا بخرم. آخرشم نفهمیدم خامه شون همونی که من پیدا کردم یا نه. آخه اون یک کم نمک داره

  10. خوبی عزیزم؟میبینم که برگشتی و دوباره تنور مطبخ رو روشن کردی؟خوش باشی و سالم…

  11. الینا :گفت

    سلام عزیزم
    خوبی امیدوارم که همیشه خوب و شاد باشی و ما هم سهیم در شادیهای تو دوست شادم. خانوم با سلیقه مرسی از دستور املتت حتما درستش میکنم

  12. سیما :گفت

    سلام حالت خوب شد؟ امیدوارم زود خوب خوب بشی

  13. مهرناز :گفت

    سلام شادی جون عزیز دلم برات تنگ شده بود یه سری بزن .در ضمن از غذات هم کیف کردم باب طبع ما کارمنداست

  14. خوشمزه به نظر میاد

  15. somi :گفت

    Salam Shadi jan…az moshtariahye jadide bloget hastam..aval tashakor mikonam az bloge khoshgelet..ba ye soal rajbe in Omlete Gharch..in mavade valie vase 2 nafar hast?ya ye nafar??miboosamet aizizam..ta bad.(somi az italy) khodaeghdarواسه دو نفر ولی من و همسری کم خوراکیم یه کم!!!!

پاسخی بگذارید

