نوشیدنی بنفش


فعلا این نوشیدنی بنفش رو نوش جان کنید تا تو پست بعدی دسر بنفش بذارم. آخه یه عالمه شاتوت بنفش خریده بودیم و باهاش ژانگولربازی در آوردم
مواد لازم
شاتوت یک پیمانه
توت فرنگی یک پیمانه
آب پرتقال یک لیوان و نیم
دو قالب کوچولو یخ
توت فرنگی و شاتوت رو خیس کنید و خوب بشورید.
دم شاتوت ها رو با قیچی بگیرین. دم توت فرنگی رو هم بگیرین. شاتوت و توت فرنگی رو با آب پرتقال بریزین تو مخلوط کن و مخلوط کنید. تموم شد.
سازنده و عکاس: آشپز مدرن…. البته با چند تا عکس زاپاس اینترنتی/همینجوری واسه خوشگلی!!!
این نوشته در نوشیدنی های سرد ارسال شده و با , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

30 پاسخ برای نوشیدنی بنفش

  1. آرزو :گفت

    سلام. منم عاشق شاتوتم ولی شاتوتای اینجا خیلی شیرینه که من دوست ندارم. ولی این عکسی که شما گذاشته خیلی اشتها آوره:))

  2. سارا :گفت

    سلام مرسی شادی عزیزمممممممممممممم
    خوشحالم که حالت بهتره امیدوارم همیشه سالم و شاد باشی

  3. آنن :گفت

    سلام شادی عزیز و مهربون
    حالت چطوره؟ می دونی که چاره کمر درد استراحت هست و بس!!
    خیلی مراقب خودت باش. ممنون که هنوز هم می نویسی.

  4. دل نوشته من .. فائزه :گفت

    وایییییییییییییییی دلم اول صبحی آب افتاد شادی جون
    حالت چطوره بهتر شدی مواظب خودت باش عزیزم

  5. پردیس :گفت

    سلام
    خوبی؟
    ما کلگری هستیم.
    شما فکر کنم زبان فرانسه بلدی نه؟ به هر حال همه جاش خوبهیک وقت دیدی اومدی این جا و قسمت شد هم دیگه رو دیدیم.

  6. لیلا :گفت

    سلام
    مگه شما درس میخونید هنوز؟من فکر کردم درست تموم شده! حالا چی میخونی؟

  7. الهه :گفت

    سلام دوست جون چقده خوچحال شدم دوباره بهتر شدی و اومدی
    مرسی برای املت و نوشیدنی دلبرانه ات

  8. تینا :گفت

    مرسی عزیزم. امیدوارم خوشمزه هم باشه. باید امتحانش کرد.

  9. الینا :گفت

    سلام شادی جون
    شاتوت گفتی و منو بردی به راهای کردنه حیران و آستارا که پسر بچه ها تو جاده ها وایمیستن و شاتوت و گردو و خلاصه از این چیزای خوشمزه میفروشن. من هر وقت ایرانم و از این جاده ها رد میشیم محاله نایستیم و من خرید نکنم. چند سال پیش دو جوون یک دبه ده کیلوئی گردو میفروختن. مامان گفت نخر از کجا میدونی که تا تهش گردو پر کرده باشن .گفتم مامان اگه سرش هم باشه اینا خیلی زحمت کش هستن . خلاصه خریدم . دو کیلو میشد. حدود 4 کیلو با خودم آوردم البته من در آوردی گردو های تازه رو فریز کردم . وای که چقدر اینجا چند وقتی مزه داد وقتی گردوی تازه با خرما میخوردیم.
    حالا شما هم شاتوت هارو تنها تنها نخورین کمی برای منم فریزر نگهداری کن. تا بیام

  10. ندا :گفت

    سلام
    وای منم میخواممممممممممممم
    مثل اینکه بهتر شدی عزیزم نه؟؟ از خودت بیشتر مراقبت کن …
    راستی عزیزم من تهران نیستم … شمالم … گرگان . هر وقت دوست داشتید تشریف بیارید قدمتون روی چشم ما …خوشحالم که شعر هامو میپسندی
    راستی به الینا جون هم بگم که ما عوض شما هم میخوریم …سهم شما رو هم نیگه میداریممم

  11. من آزادم :گفت

    ببينم شادي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    يعني اين غذاهاي خوشمزه كه مي نويسي اختراع خودته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    الان آخر ساعت اداريه و من اومدم اينجا با ديدن اين املت قارچت ديگه چشمام از گرسنگي نمي بينه

  12. کیانا :گفت

    واااای عجب نوشیدنی خوش رنگ و خوش مزه ای… دلم شدیدا خواست…

  13. وای خواهر این از همه پستهات عالیتر بود…من عاشششششق توت فرنگی و شاتوتم…چشم بچه ام چپ شد…من تا فردا چه جوری صبر کنم که برم شاتوت بخرم …

  14. پرگل :گفت

    سلام چه خوشرنگه وخوشمزه خیلی عالیه ممنون

  15. نوشین :گفت

    وایییییییییییییییییییی من یاد دربند افتادم……دهنم اب اوفتاد… چطوری جیگر خوشکل خودم؟ کمر ممر خوبه؟ شاه فنره؟

  16. ستاره شب :گفت

    سلام شادی جون خوشحالم بهتر شدی انشاا.. خوب خوب بشی

  17. مونی :گفت

    شادی جونم من طرز تهیه کروکت سیب زمینی رو ننوشتم . از تو وبلاگت هم پیدا نمی کنم . میشه لطفا لینکشو برام بفرستی . ممنون

  18. تو هوای گرم، حسابی می چسبه
    بهتری خانومی؟

  19. gourmand :گفت

    سلام چطوری دوستم ؟حال و احوالت چطوره…ممنون از غذای خوشمزه ات

  20. الینا :گفت

    قربون تو دوست بامعرفت. چه جوابی قشنگتر از این که یه دوستی اینقدر صمیمانه باشه. من اگه ایران بیام هر طوری شده باید تو دوست مهربون رو زیارت کنم.

  21. نوشین :گفت

    سلام شافنر… خوبی عزیزم.. قربونه اون ازینا درست کردنت برم من

  22. susi :گفت

    سلام شادی عزیز- من هم به کمر درد مبتلا شدم به شما توصیه میکنم به ژروفسور فرجاد هم مراجعه کنی حتما حتما – وقت گرفتن از ایشون خیلی سخته ولی حتما این کارو بکن. این تلفن مطبشون هست 88776895

  23. susi :گفت

    خواهش میکنم این دکتر رو برو – من 2 سال و نیم انواع دکترای معروفو رفتم .یکی گفت دیسک پاره شده یکی گفت شکسته یکی گفت ….. هر کدومم یه جور درمان کرد آخرش گفتن باید بیای جراحی کنی! خلاصه همین پروفسور فرجاد نجاتم داد هیچکدوم از تشخیصای دکترای قبل که رفته بودم درست نبود ! خلاصه قصه اش مفصله . لطفا حتما یه وقت ازشون بگیر حتما حتما

  24. سلام شادی جون. چطوری؟ بهتر نشدی؟
    تورو خدا مواظب باش که با کمر نمیشه شوخی کرد.

    این عکسای خوشگل و رنگ وارنگ نوشیدنی هم از تو آرشیوت درآوردی یا اینکه ایشالا یه خورده بهتر شدی و میتونی از این چیزا درست کنی؟

  25. واااااااااي شادي جون حالت چطوره؟؟ خدا رو شكر كه بهتر شدي
    من كه شاتوت خيلي دوست دارم اما خواهرم مي ميره براش، منتظر اون دسر بنفشه هستم كه براش درست كنم
    راستي يه غذايي اختراع كردم براي همون ظهرهاي تنهايي – اگر اشتباه نكنم و مربوط به شما باشه – انشاءالله در اولين فرصت ممكن – كه خدا مي دونه كي باشه از بس كه من تنبل تشريف دارم – خواهم نوشت
    مواظب خودت باش

  26. دل نوشته من .. فائزه :گفت

    شادی جون چرا آپ نمیکنی
    الهه جون جون یه بازی دعوت کرده تو هم شرکت کن

  27. دستت درد نکونه تست شد با قلیان خیلی خوب از آب درومد.

  28. زهرا :گفت

    سلام آیا پروفسور فرجاد که گفتی برای دیسک کمر هم درمان داره مرسی

پاسخی بگذارید

