سالاد سیب زمینی 2


مواد لازم
سیب زمینی پخته و خورد کرده نیم کیلو
پیاز سفید خورد کرده یک عدد
جعفری خورد کرده نیم پیمانه
سس مایونز
همه رو با هم مخلوط کرده، نمک و فلفل بزنید. بذارید تو یخچال خنک بشه و میل کنید.
خیلی خیلی خوشمزه است!
دستپخت و عکس: آشپز مدرن
این نوشته در سالادها ارسال شده و با , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

15 پاسخ برای سالاد سیب زمینی 2

  1. Saba :گفت

    مامانم با اين که اشپزش حرف نداره.اما منواشپز نکرد.اما غذا های خوش مزی تو منو وسوسه می کنه که برم اشپز خونه
    والا يک کتاب دارم تمام داستان های فارسی صمد اونجا هست .اين داستان هم از همون جا امده

  2. دل نوشته من .. فائزه :گفت

    سلام شادی جون
    خیلی خوشمزه میشه منم هر وقت مهمون دارم از این سالاد درست میکنم .
    کمرت بهتر شده خانمی بیشتر مراقب خودت باش

  3. مونی :گفت

    من عاشق غذاهای با سیب زمینی هستم ! مرسی شادی جونم

  4. نیلسا :گفت

    سلام شادی جون
    دست گلت درد نکنه

  5. من آزادم :گفت

    اين غذاهاي سرد خيلي به درد بخوره……به يك بازي دعوت شدي بيا

  6. سلام علیکم شادنه خانم
    به به چه سالادیییییییییییی دست شما درد نکنه عزیز خاله ..
    راستی پس چی شد آهنگها ؟؟ منتظریم شدید
    خاله جان من یه مدتی نیستم خوب ؟ اومدم یه حالی بپرسم و یه سری بزنم و یه کوچولو هم خداحافظی کنم تا بعد انشالله .
    راستی وبلاگت هم جدیدا خیلی طول میکشه تا بالا بیاد ها ! فکر کنم یه کمی بعد از این حجم عکسهایی که استفاده میکنی کمتر کنی بهتر تره خاله جان
    البته هر جور خودت صلاح ميدوني
    موفق و شكمو باشيد .
    فعلا خداحافظ

  7. سراب :گفت

    با پیازچه هم امتحان کن.فوق العاده است!

  8. تامارا :گفت

    شادی خانم جان: می تونید هر پستی را تو صفحه جداگانه بذارید؟ آخه تصاویر صفحات قبلی بالا اومدن تصاویر پست های جدیدتونو خیلی طولانی می کنند . باید دو سه بار رفرش کنیم تا صفحه کامل لود بشه. . در زمان بازدید کننده صرفه جویی کنید. (لامپ اضافی خاموش.)

  9. وای ییییییییییییییییی دلمان خواست…در اسرع وقت درست میکنیممممم…

  10. مهرناز :گفت

    سلام شادی جون من با کالباسش رو هم خوردم خیلی خوشمزس

  11. گلبو :گفت

    خیلی خوشمزه به نظر میاد
    البته من قبلا یه غذایی شبیه این خوردم .. توش لوبیا هم بود

  12. شراره مامان بردیا :گفت

    هووووووووووم به به

  13. هگمتان :گفت

    سلام
    من دیروز عصر نمی دونستم شام چی درست کنم . یه سر به وبلاگ شما زدم و این غذا رو درست کردم .
    واقعاَ خوش مزه بود .
    دستت درد نکنه .

  14. فروغ :گفت

    سلام آشپز خوش سلیقه

    منم دیروز به محض دیدن این سالاد عصر رفتم خونه و سالاد رو درست کردم و بسی خوشمزه بود و البته همسر گرانقدر هم خوشش آمد !!!!!
    منتظر دستورهای جدیدت هستم .

  15. شیرین :گفت

    سلام
    این سالاد اگر با سیب زمینی اسلامبولی به اضافه مقداری خردل که به سس مایونز اضافه میشه طبخ بشه چند برابر لذیذتر میشه
    من برای خیلی از مهمونیهام درست کردم همه کلی کیف کردن

پاسخی بگذارید

