منوی 1


این روزا خیلی سرم شلوغه. ولی یه بخش خوب  اختراع کردم و گذاشتم  تو موضوعات وبلاگ واسه ی اینجور روزا.
ورود شما به بخش منوی روی میز آشپزخانه رو تبریک می گم. در این بخش می تونید تصمیم بگیرید که از غذاهای پیشنهادی که عکساشون رو کوچولو می ذارم اینجا، کدوم رو برای پست بعدی سفارش می دین تا طرز تهیه اش رو براتون بذارم.
حالا اینم منوی اول:
از بین این سه تا غذا کدوم رو اول، کدوم رو دوم و کدوم رو سوم ترجیح می دین. یا اینکه کدوم رو اصلا ترجیح نمی دین؟؟؟
پست های بعدی طبق انتخاب شما و بر اساس آمار خواهند بود.
نتایج رای گیری رو توی پست بعد می نویسم.
پزنده و عکاس: خودم و همسری
این نوشته در منوی روی میز آشپزخانه ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

95 پاسخ برای منوی 1

  1. تامارا :گفت

    سلام شادی خانم : من اول به نان زیتون رای می دهم.

  2. فاطمه :گفت

    سلام عزیزم . من هم به نان زیتون رای دادم .

  3. سپیده :گفت

    سلام شادی جان…
    منم اول به نون زیتون رای میدم! بعدشم به دلمه قارچ بعدیشم که معلومه!
    ممنون
    شاد باشی

  4. نازنین :گفت

    سلام
    دلمه قارچ – خوراک میگو – نان زیتون

  5. آرزو :گفت

    سلام. خوراک میگو، نان زیتون بعدم دلمه قارچ. ممنون:))

  6. Tannaz palang :گفت

    salaaaaaaam, khorake meigOo– ba^desh am nOone zeytOon, bah bah

  7. کیانا :گفت

    خوراک میگو پیلیییییییییز
    بعدشم نان زیتون

  8. بهاره :گفت

    رسي از وبلاگ عاليتون.نون زيتون ،دلمه ي قارچ،خوراك ميگو.

  9. فرشيد :گفت

    سلام وبلاگ خوبي داري ! اميدوارم هميشه مثل الان پيشرفت داشته باشي دوست دارم شماهم درگاه اينترنتي منو ببينيد . منتظر شما هستيم ممنون ميشم
    راستي اگر مايل به تبادل لينك بودي خبرم كن منو به اسم ::پرتال تفريحي بيا تو شيراز :: ثبت كن
    http://www.bia2shiraz.net
    ===============================
    اولين مرجع کرک و سريال نامبر ايران http://www.irserial.com

  10. سپیده :گفت

    خوراک میگو.نان زیتون و دلمه قارچ!

  11. محسن :گفت

    سلام

    وبت باحال بود !

    موفق باشین

    راستی این آی دی منه ………pemoba

  12. بهار :گفت

    سلام شادی جون.
    اول خوراک میگو. بعد نان زیتون لطفا. مرسی.
    دلمه قارچ رو خودم قبلا درست کردم. خیلی مزه قارچ می ده. هیچ کدوم از افراد خانواده خوششون نیومد.

  13. بهار :گفت

    راستی شادی جون امیدوارم پایان نامتو با نمره 20 دفاع کنی. سعی کن استرس نداشته باشی. یه میان وعده خفن درست کن بده هیئت ژوری بخورن حال کنن یه وقت بیخودی از پایان نامت ایراد نگیرن. موفق و پیروز باشی.

  14. دل نوشته من... فائزه :گفت

    سلام شادی جون
    منم اول به نون زیتون بعد خوراک میگو و بعدش دلمه قارچ
    خیلی عالی اینجوری گلم
    راستی کمرت بهتر شده انشااله که همیشه خوب باشی

  15. برفی :گفت

    سلام شادی خانومی . میشه میگو پیلیززززززززززززززززززززززززززز

  16. هاله :گفت

    دلمه قارچ نان زیتون و میگو

  17. دلمه قارچ نان زیتون و میگو

  18. نازنین خانوم! :گفت

    سلام
    به به باز چشممون به چمال اختراعت جدید شادی خانوم روشن شد بابا خدای خلاقیت. خیلی کارت درسته
    من اول نون زیتون میخوام. بعد خوراک میگو و بعدی.
    اون دوپیازه میگوت رو هم درست کردم. هم خودم هم همسر جان کلی حال کردیم.
    مرسی
    منتظر دستورای خوشمزه ات هستیم

  19. gourmand :گفت

    نان زیتون رو لطفا بنویس …با تشکر از زحماتت

  20. صمیم :گفت

    من هر سه تاش!!!! ترو جوننننننننننننننننننننن صمیم !!

  21. فرناز :گفت

    سلام شادی خانم …. ممنون که اول نون زیتون رو میذاری بعد دلمه قارچ بعد ….

  22. مژگان :گفت

    سلام خانم هنرمند.
    مرسی از این همه سلیقه . از سایتتون همشه لذت می برم موفق و پیروز باشید.
    دلمه قارچ , نان زیتون و اگه براتون مقدوره نکاتی راجع به تهیه خمیر خوب برای نان رو بفرمایید. فوت کوزه گریش منظورمه ممنون می شم .

  23. الهام :گفت

    1.دلمه قارچ 2.نان زیتون3.خوراک میگو

  24. سمیرا :گفت

    به به چه منوی اشتها برانگیزی همشون عالین و انتخاب سخت.
    1.نون زیتون
    2.خوراک میگو
    3.دلمه قارچ
    موفق باشی خانومی.

  25. مونی :گفت

    نان زیتون – دلمه قارچ – خوراک میگو

  26. یه مشتری همیشگی :گفت

    دلمه قارچ- خوراک میگو – نان زیتون

  27. مدی :گفت

    خوراک میگو-دلمه قارچ-نان زیتون

  28. شمشاد :گفت

    سلام
    نان زيتون – دلمه قارج – خوراك ميگو

  29. ماهک :گفت

    سلام
    اول خوراک میگو بعد دلمه قارچ و در اخر نان زیتون

  30. زهره :گفت

    سلام شادی جون
    منم همیشه و هر روز به سایتت سر می زنم.
    اول خوراک میگو-بعددلمه قارچ .بعدنان زیتون

  31. فرانک :گفت

    سلام شادی خانم مرسی از وبلاگ خیلی خوشمزه
    اول دلمه قارچ , بعد نون زیتون
    اگه میشه غذاهای گیاهی یا غذاهایی که گوشت قرمز نداره و رژیمی هستن بزارین خیلی ممنون میشم.

  32. شا :گفت

    دلمه ی قارچ فقط سریع تا بذا ق ما خشک نشده

  33. ساره :گفت

    سلام شادی جونم… چه کار جالبی کردی… من پیشنهادم 1- دلمه ی قارچ، 2- خوراک میگو و 3- نان زیتون می باشد… امیدوارم کارات به بهترین شکل رو به راه بشن.

  34. دیانا :گفت

    سلام
    دلمه قارچ
    خوراک میگو
    نان زیتون
    مرسی بای بای

  35. سیندخت :گفت

    اول نان زیتون بعد دلمه قارچ بعد میگو…مرسییییییییییییییییییییییی.

  36. محبوبه :گفت

    سلام شادی خانم کدبانو
    اول نان زیتون

  37. خوبي خانومي من كه يه دفترچه بزرگ از دستورات آشپزيت درست كردم و خيلي به دردم خورده،‌ من اول دلمه قارچ بعد هم خوراك ميگو و اون يكي رو ترجيح نميدم

  38. غزاله :گفت

    خراک میگو-دلمه قرچ-نان زیتون

  39. نیلسا :گفت

    من همشونو می خوام

  40. سلام خانومی
    من هم مدتیه مشتری پر و پا قرص وبلاگت هستم ولی تو امر کامنت گذاری تا حالا کوتاهی کردم… به اینهمه پشتکار و سلیقه و اینهمه همت در راه تحصیل و همچنین خانه داری، تبریک میگم. انشالله همیشه موفق باشی… من با دلمه قارچ و بعد هم با خوراک میگو موافقم. ممنون

  41. مریم :گفت

    سلام عزیز کارت خیلی جالب بود
    موارد انتخابی من : نان زیتون – خوراک میگو – دلمه قارچ

    موفق باشی

  42. pardis :گفت

    man dolme gharch mikham. vali engar dar aghaliatam!!badam salad e meigoo va badam noon zeitoon

  43. الینا :گفت

    سلام عزیزم
    انتخابش سخته چون من همشو میخوام ولی خوب اول خوراک میگو

  44. مریم :گفت

    سلام
    مرسی همش چشم نواز و خوشمزه به نظر میاد اممممممممممما
    من به خوراک میگو رای میدم
    حالا بگو اموزش کی؟؟؟؟؟

  45. سعید :گفت

    سلام
    اول خوراک میگو
    ممنون

  46. شیوا :گفت

    نون زیتون. دلمه قارچ، بعد اسمشو نبر…!

  47. سارا :گفت

    اول میکو لطفا………وموفق وسالم باشی همیشه

  48. mary :گفت

    اول دلمه قارچ
    دوم خوراک ميگو
    من که فک نکنم هيچ وقت نون درست کنم
    از خواننده هاي هميشگي اينجام ولي هيچ وقت نظر ندادم،الان ديدم آمار گيري گفتم شرکت کنم

  49. اول خبر سلامتی کامل شادی جون که دیگه از کمر ناراحتی نداشته باشه
    بعد: نان زیتون، خوراک میگو، دلمه’ قارچ.

  50. هانیه :گفت

    0) سلام
    1) دلمه قارچ
    2) دلمه قارچ
    3) دلمه قارچ

  51. مریم :گفت

    دلمه .میگو. نان زیتون

  52. سارا :گفت

    دلمه قارچ و بعد میگو

  53. سلام خوبي دوست عزيز وبلاگ جالبي دراي خوشحال ميشم به فروشگاه اينترنتي من هم يه سري بزني
    بهترين محصولات با کمترين قيمت
    اول سفارش محصول دوم دريافت محصول سوم پرداخت وجه به مامور پست
    __________________________________________________________-
    طراحي سايت ها با کمترين هزينه و بالاترين کيفيت براي اطلاعات بيشتر با شماره 09369642490 تماس حاصل فرماييد http://Bia2Shiraz.Net

    ===============================
    اولين مرجع کرک و سريال نامبر ايران http://www.irserial.com

  54. صفا :گفت

    نان زیتون – خوراک میگو – دلمه ی قارچ و مرسی از وبلاگ قشنگ و بی شیله پیله ای که داری

  55. بنفشه :گفت

    این نان زیتون خیلی هیجان انگیزه ولی چون من با خمیر درست کردن میونه ی خوبی ندارم خوراک میگو رو اول بذار…مرسی.

  56. مادونفر :گفت

    وای خدای من………..اینجا رستوران شده…..ببخشید دلمه قارچ سیلوو پلی…مغسی مادام….بابا…….شرمنده کردی…من که میگم هر 3 وانه….

  57. كيانا عبادي از ساري :گفت

    سلام دوست خوبم .. ممنونم از آشپزيهاي رنگاوارنگت ، من دلم ميخواد اول دلمه قارچ ، بعدش نان زيتون و خوراك ميگو رو ياد بگيرم

  58. سراب :گفت

    سلام
    دلمه قارچ – خوراک میگو – نان زیتون

  59. فهيمه :گفت

    سلام عزيزم
    مرسي از وبلاگ توپت
    من دلمه قارچ را ترجيح ميدم

  60. مریم :گفت

    سلام شادی جون خیلی دوست دارم
    خوراک میگو

  61. سارا :گفت

    دلمه قارچ
    خوراک میگو
    نان زیتون

    ممنون

  62. فرشته :گفت

    سلام
    نان زيتون
    بعدش دلمه اخر ي را هم نشد مهم نيست اخه من ميكو دوست ندارم

  63. نسرين :گفت

    سلام
    من به نكاتي مثل آب قلم كه جزء قسمت ريزه كاريهاي آشپزخانه است رأي ميدم.
    البته كه شما هر چي ياد بدي ما دوست داريم.

  64. من آزادم :گفت

    انتخ9اب من…..دلمه قارچ….نان زيتون….و خوراگ ميگو….البته من ميگو نمي خورم اينو واسه روزاي خر كن خر كن ني ني مي خوام چون عاشق ميگو هستش

  65. شهرزاد :گفت

    سلام جیگرجون
    اول دلمه قارچ
    دوم نان زیتون
    سوم خوراک میگو
    بازم خیلی خیلی خیلی …………ممنون

  66. شادی :گفت

    دلمه قارچ در ضمن من شما رو لینک کردم اگه دوست داشتین لینکم کنید خوشحال میشم.

  67. خاطره :گفت

    دلمه قارچ

  68. پروانه :گفت

    سلام دوست عزیزم
    1)نان زیتون
    2)دلمه قارچ
    3)خوراک میگو
    از سایت قشنگی که داری خیلی ممنونم اگر غذاهایی که با ماکروویو درست میشه برامون بذاری ممنون میشوم

  69. مونا :گفت

    اول نان زیتون بعد دلمه قارچ بعد خوراک میگو لطفا

  70. سارا :گفت

    با سلام و خسته نباشید
    1. نان زیتون
    2. خوراک میگو
    3. دلمه ی قارچ

  71. مهدی :گفت

    من شما را لینک کردم اگر دوست داشتید شما هم مرا لینک کنید

  72. سلام شادی خانم گلم

  73. سلام من که هر سه تاش
    ممنون پیشاپیش

  74. مریم :گفت

    با سلام
    اول دلمه قارچ
    دوم نان زیتون
    سوم خوراک میگو

  75. سارا :گفت

    سلام شادی جوونم
    دلمه قرچ نان زیتونی خوراک میگو
    مرسی

  76. الهام :گفت

    سلام
    مدتهاست كه مي خونم ولي تابه حال چيزي ننوشتم. شايد مي خواستم يه موقعيت جالب به وجود بياد!! ولي حالا كه پرسيديد مي گم كه من هر سه تاشو دوست دارم .هر كدوم رو كه اول خودت دوست داشتي بذار چون مي دونم بقيه رو هم به ترتيب مي ذاري. به همين سادگي

  77. شمسی :گفت

    خوراک میگو – نان زیتون – دلمه قارچ

    وبلاگت محشره

  78. مریم :گفت

    سلام شادی جون
    توروخدا اینقدر مارو منتظر نذار
    کجایی دلم برات تنگ شده

  79. شادي :گفت

    منم دلمه قارچ.
    البته من صاحاب وبلاگ نيستم ولي منم شادي ام

  80. بهار :گفت

    سلام. شادی جون پایان نامتو ارائه دادی؟ مقطع لیسانس یا فوق؟ رشته مترجمی زبان فرانسه خوندی؟
    وای چقدر سوال!!!!!!!!

    یه خواهش هم داشتم. روی این خواننده ناامید و خسته وبلاگتو زمین ننداز. یه جوری دستور تهیه چیز کیک رو برام گیر بیار.
    خودم تاحالا خیلی دنبالش گشتم. از این چیز کیکهایی که با بیسکوئیت خرد شده درست می شه و در کافی شاپ ها هم هست نمی خوام. از چیزکیکهای برش خورده ای که یه لایه ضخیم پنیر روش داره و در بعضی شیرینی فروشی ها هست می خوام.
    اگه تاحالا برخورد نکردی بگو تا یه نمونه عکسشو برات بفرستم.

    قربون خواهر گلم بشم.

  81. شهناز :گفت

    سلام
    من 1- خوراك ميگو 2- دلمه قارچ و 3-نان زيتون

    ممنون از مطالب خوب و مفيدي كه برامون ميذاري

  82. بهار :گفت

    راستی یه چیز دیگه هم یادم رفت بپرسم. این منّم (monnon) چيه كه اسم وبلاگته؟!!

  83. وفا :گفت

    نان زیتون- نان زیتون- نان زیتون

  84. سمیرا :گفت

    دلمه قارچ

  85. مهسا :گفت

    سلام عزیزم
    خوراک میگو- دلمه ی قارچ-نان زیتون

  86. دریا :گفت

    سلام مرسی خانم هنرمند و دوست داشتنی
    لطفا
    1. دلمه قارچ
    2. نان زیتون

    شاد شاد باشید

  87. شبنم :گفت

    سلام عزيزم
    1 – نان زيتون
    2 – دلمه قارچ
    3 – خوراك ميگو

  88. مریم :گفت

    چه کار جالبی کردی. غذای سفارشی. انتخاب من اینه خوراک میگو.نان زیتون و دلمه قارچ
    خیلی ممنون که این همه وقت می زاری برای این همه مخاطب.
    من که هر روز به اینجا سر می زنم و یه عالمه از اینجا استفاده می کنم. توی آموزشهای جدید هم کروکت سیب زمینی درست کردم که خیلی خوب بود مرسی.

  89. نغمه بهاری :گفت

    شادی جونم سلام
    من امروز خیلی دستژاچه ام فردا تولد همسری و من میخوام براش رولت درست کنک تورو خدا بهم بگو دستور رولت رو کجا نوشته بودی :

  90. یه mary دیگه :گفت

    اول خوراک میگو چون خوب درست کردن میگو که طعم خوبی داشته باشه و لاستیکی نشه خیلی مهمه . دوم دلمه قارچ بس که طعم قارچ استثناییه و سوم هم که معلومه نان زیتون و البته من زیتون و روغنش رو به نونش ترجیح میدم

  91. سیما :گفت

    سلام عزیزم
    تبریک می گم وبلاگ مفید و جالبی دارید
    همه غذاهاتون مهشره نمیشه همرو با هم آموزش بدید
    از زحماتتون کمال تشکرو دارم

  92. زهرا :گفت

    سلام شادی خانم
    من اول خوراک میگو دولمه قارچ و در آخر نان زیتون رو ترجیح میدم

  93. اول سلام
    1- دلمه قارچ
    2- خوراک میگو
    3- نان زبتون

  94. آتوسا :گفت

    انتخاب اول من نان زیتون هست شادی جون

  95. منا :گفت

    من دلمه قارچ رومی پسندم

پاسخی بگذارید

