آشنایی با خوردنی ها1: چاشنی های همیشک


در بخش آشنای با خوردنی ها من هر ماده ی غذایی رو که برای خوشمزه تر شدن غذا به ما کمک می کنه معرفی می کنم . معرفی یک مارک خاص از طرف من برای تبلیغات اون مارک نیست، برای آشنایی نا آشناهاست. در ضمن این مواد در غذاهایی که دستورشون رو اینجا می ذارم به کار می ره و لزوم آشنایی خوانندگان با اونها احساس می شه. مثلا برای همین پست بعدی کاربرد داره که خواهید دید!
یکسری چاشنی های خیلی خوشمزه تو بازار ایران هست که واقعا طعم هر خوراکی رو زیر و رو می کنه. این چاشنی ها با مارک های مختلفی مثل گلستان و همیشک و …. به بازار می آن. من چون از چاشنی های همیشک استفاده کرده ام و خیلی عالی بودن اونها رو بهتون معرفی می کنم . غرض طعم چاشنی یه و شما می تونید از مارک دیگه ای استفاده کنید.
البته من فقط از طعم هایی که استفاده می کنم نام بردم وگرنه طعم های دیگه ی این شرکت مثل چاشنی لازانیا و پیتزا و همینطور ماست و خیار هم گزینه های خوب دیگه هستند.
چاشنی ماکارونی
از این چاشنی در مایه ماکارونی استفاده کنید و یا بعد از آبکش کردن لابه لای ماکارونی می تونید بپاشید.
چاشنی سالاد
هر نوع سالادی چه انواع سالادهای پخته چه سالادهای خام رو می تونید با این سبزیجات مزه دار کنید.
ادویه پلو
برای طعم دار کردن پلوهای مخلوط و رنگی مثل لوبیا پلو، نخود پلو، استامبولی پلو و… می تونید ازش استفاده کنید. من وقتی خورش چشمگیری نداشته باشیم یا کلا خورش نداشته باشیم!!!! برای طعم دار کردن برنج ساده هم ازش استفاده می کنم.
چاشنی لیمو و فلفل
رسیدیم به چاشنی مورد علاقه ی من که میمیرم براش. این چاشنی راز خوشمزگی خیلی از غذاهای منه. توی انواع خورش. روی مرغ و ماهی و گوشت پخته می تونید بریزیدش. خیلی عالیه. امتحان کنید.
در ضمن من از فروشگاه شهروند اینا رو می خرم اگر تو بقالی ها نیافتید اونجا می یابید.
معرف خوردنی و عکاس: آشپز مدرن
این نوشته در آشنایی با خوردنی ها ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

17 پاسخ برای آشنایی با خوردنی ها1: چاشنی های همیشک

  1. پست بعدی طبق آمار منو شماره 1 خوراک میگو هست. برمی گردم

  2. سمیرا :گفت

    خوب مثل اینکه امروز من نفر اولم پس آفرین به خودم.
    شادی جون روز زن رو با تاخیر بهت تبریک میگم شاد باشی.
    در ضمن این ادیه هایی که معرفی کردی حتما در اسرع وقت میخرم مرسی خانومی.
    منتظر خوراک میگو هم هستم.

  3. چاشنی همیشک باید کلی بابت لین تبلیغ ازت تشکر کنه.

  4. مونا :گفت

    مرسی تبلیغ خوبی بود

  5. خیاط :گفت

    سلام:)
    یعنی این‌همه چاشنی وجود داره؟؟ من فقط نمک فلفل رو می‌شناختم;)

  6. مهرناز :گفت

    سلام خانومی روزت مبارک به ما سری نمیزنی؟در ضمن نمیدونستم ایران چاشنی های به این خوبی داره

  7. سپیده :گفت

    یه چاشنی دیگه هم داره واسه مزه دار کردن مرغ و ماهی که توش مزه لیمو هم هست.من که عاشقشم.شوشو هم که از ماهی خوشش نمیاد با این طرفند به صف هواداران پیوسته

  8. بهار :گفت

    وای راست گفتی. چاشنی های همیشک عالی هستن. من برای ماهی و مرغ سوخاری از چاشنی مرغ و ماهی استفاده می کنم فوق العاده است. چاشنی ماکارونی هم خوبه. ادویه مخلوط پلو رو امتحان نکردم. ولی چاشنی سالادش مزخرفه و هر نوع سالاد سبزیجاتی رو بدمزه می کنه.
    حالا که حرفش شد بگم که پودر سوخاری الیت به نظر من خوشمزه ترین پودر سوخاری ایرانیه. حجمش تو یه بسته کمه ولی ارزشش رو داره. تا نظر شادی خانوم چی باشه.

  9. دل نوشته من .. فائزه :گفت

    سلام شادی جون
    خیلی عالی بود خوب کردی اینا رو به همون معرفی کردی البته من یکسری از این محصولات رو خریدم خیلی خوش طعم میکنه غذاها رو راستی کمر دردت بهتر شده انشاله که خوب خوب بشی زیاد به خودت سختی نده و زیاد کار نکن

  10. 3 :گفت

    دوستان من می تونم تقریبا هر نوع هدیه ای رو برای شما داخل بادکنک قرار بدم.
    هزینه ی هر بسته بندی (کادو رو باید خودتون تهیه کنید ) با روبان تزیینی و پوشال 6500 تومان است دستگاهی که من برای اینکار دارم ساخت سوییس و بادکنک ها هم خارجی و از جنس لاتکس است.
    «»»»»پس به کسی که دوستش دارید زیبا ترین هدیه رو بدید»»»

  11. گیلدا :گفت

    با سلام به شما . ازتون یه درخواست داشتم که دستور چند غذا را بنویسید که در اون از سویا سس استفاده شده باشه چون شنیدم غذاهایی که با سویا سس درست می شه طعم خیلی خوبی داره .
    با تشکر فراوان از شما

  12. هویا :گفت

    به نظر شما تبلیغات چه قدر در تخریب شخصیت افراد موثر است؟

  13. من همیشه تو خرید لیمو و فلفلش مردد بودم ولی حتما میخرم…من عاشق طعم ترش و تندم…ممنون از پست عالی و سودمندت…

  14. چه جااااااالبهمیشک اینجا…همیشک اونجا…همیشک همه جاآره شادی جوون همیشک ها محشرن مخصوصا سالادش+لیمو و فلفلش که حتی می شه اون رو روی لوبیا پلوی آماده سرو پاشید+ ادویه مخلوط پلوش من تاحالا ادویه ماکارونیش رو تست نکردم ولی حالا که شما می فرماییین چششششششششم

  15. سلام.ببخشید دو روز دیره ولی روزتون مبارک.در ضمن من یه وبلاگ تازه درست کردم(راجع به آشپزی)لینکت کردم اگه دوست داشتی بهم سر بزن

  16. ساره :گفت

    سلام شادی جونم… من در مورد چاشنی های همیشک باهات موافقم… ما تو خونه مون انواعش رو داریم که توشون من ادویه ی مخلوط پلوئیش رو یه کشف بزرگ می دونم! واقعا طعم فوق العاده ای به غذا می ده که ادویه های پلوئی دیگه ای که امتحان کردم نمی دن… ادویه ی ماست و خیارش اما چندان تعریفی نداره بیشتر به خاطر اینکه درست پودر نشده و توی ماست حالت بدی پیدا می کنه مثلا توش شاخه های کوتاه نعنا هم هست!

  17. سارا :گفت

    مرسی شادی عزیزم
    راستی تبریکم رو گرفتی ؟

پاسخی بگذارید

