املت قارچ صدفی و پنیر


مواد لازم
قارچ صدفی خورد شده یک پیمانه

پیاز خورد شده یک عدد متوسط
گوجه فرنگی خورد شده چهار عدد
تخم مرغ سه عدد
جعفری یا گشنیز خورد شده یک ق.غ
روغن
نمک و فلفل سیاه و زردچوبه
پنیر پیتزا رنده شده یا موزارلا یا چدار
نخود فرنگی پخته(اختیاری)
پیاز رو سرخ کنید و قارچ خورد شده رو اضافه و سخ کنید. گوجه رو بریزید و با نمک و فلفل و زردچوبه کمی تفت بدین. آب گوجه که کشیده شد تخم مرغ ها رو تو یه کاسه بشکنید و بزنید و بریزید روی غذا. درش رو بذارید کمی که خودشو گرفت پنیر رنده شده رو بپاشید و درش رو بذارید پنیر که کاملاً آب شد غذا آماده است. می تونید روش کمی نخود فرنگی پخته بریزید.
نکته: مقدار پنیر پیتزا به ذائقه ی خودتون بستگی داره…. من زیاد دوست دارم و زیاد ریختم اما اجباری نیست که حتماً روی غذا با پنیر پوشده بشه!
نکته۲: می تونید از قارچ معمولی تو این املت استفاده کنید اما اونوقت اسمش رو املت قارچ صدفی و پنیر نذارید! به نظر من طعم دو تا قارچ خیلی به هم نزدیکه ولی قارچ صدفی کمی سفت تره و موقع سرخ کردن هم آب نمی ندازه.
دستپخت و عکس: آشپز مدرن
این نوشته در نیمرو و املت, غذاهای اختراعی من ارسال شده و با , , , , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

31 پاسخ برای املت قارچ صدفی و پنیر

  1. دست شما درد نکنه عزیز خاله ..
    موفق و شکمو باشید مثل همیشه و تــــــــــا همیشه …
    فعلا …

  2. مهدی :گفت

    سلام
    وبلاگ جالبی داری تبریک میگم
    لطف کن بعد از این که لینکم کردی خبرم کن تا لینکت کنم
    ممنون

  3. نسرين :گفت

    سلام، شادي جون تو چرا غذاهات اينقدر خوشگل و خوشرنگ و لعاب هستند. دهن آدم آب ميفته. دستت ممنون.

  4. تي تي :گفت

    خدا خيرت بده كه انقدر غذاهاي خوشمزه و ساده يادمون ميدي..براي ما كارمندا خوبه

  5. مونی :گفت

    به به . املت

  6. نیلسا :گفت

    دستت درد نکنه شادی جونم
    بابا ای والله خانم کارشناس ارشد درست تموم شده فعال شدی! تند و تند آپ می کنی!
    ای خدا

  7. شهلا :گفت

    سلام شادی جونم
    هنوز دستور پخت غذارو نخوندم اما پیداست که خوشمزه است چون همه خوششون اومده .دستت طلا عزیزم

  8. نوشین..سمساری :گفت

    خانوم شما چه ج.ری این همه هنر درو میکنین و خوش هیکل هستین؟والله خدا عالمه!!!!

  9. به به شادی جون دستت درد نکنه این املت خیلی خیلی اشتها برانگیزه

  10. خسرو :گفت

    هنر زندگی لذت بردن از آن است و خوشحالم که شما در لذتید.خوشحالم که معجزه های زیبا خلق میکنید.خالقید.خوشحالم که بسیاری را معلمید.زندگی یعنی دیدار با معجزه ها.هر ادارک و چشمی ذائقه ای خاص دارد.هنر بدرستی یافتن ذائقه هاست.
    زندگی غذاست.غذا در غذا.غذائی که به طور اعجاز آوری در گردش است.شیمی دان ها زندگی را عناصر می دانند.غذا ترکیب عناصر است.و زندگی غذاست.مورچه ها غذا میخورند.انسان هم.مورچه ها غذای مورچه خوار میشوند،انسان غذای کیست؟!انسان عطر گل زندگیست.اگر از صورت تا معنا و جان سفر کرده باشد.انسان مسافر است.مسافر رسیدن به خودی که جاودانه است.

  11. سارا :گفت

    مرسی شادی عزیزم جون می ده برای صبح های جمعه که کلی انرژی بگیری برای تفریح
    می بوسمت

  12. بانوی آِشپزخانه :گفت

    مي بينم كه روز به روز آپ مي كني و ما هي عقب مي مونيم از غذاهات خانومي خووووب حالا بپردازيم به املت قارچ صدفي و پنير كه خيلي به نظر خوشمزه مياد و البته پر پنيييير دختر جووون خوشا به حالت كه مي توني اينقده پنير بريزي تو غذات

  13. الهه :گفت

    شادی جون من می خوام اینقده پنیر بریزم ولی با کالری وحشتناکش چیکار کنم؟!!

  14. نغمه بهاری :گفت

    شادی جونم توررررررررررررررررررررررررررررررررووووخدا فالوده اخه تابستون تموم شدعزیزم من از یکی دستورشو خواستم که هنوز نداده بهم. به محض گرفتن دستور و یادگیری موضوع چشم…. ولی یادمه یه باری تو اینترنت چشمم به دستورش خورد یه سرچی بکن شاید زودتر از این حرفا بیابی!

  15. لاله سرخ :گفت

    وبلاگتون عالیه
    خوبه که با چیزهای ساده و در دسترس غذاهای خوشمزه یاد میدید
    مرسی
    موفق باشید و پاینده
    خوش به حال مهربان همسرتون

  16. لوپتو :گفت

    سلیقه ات بیسته.عکسا رو در نهایت سلیقه می گیری.از اون فوتوبلاگهای جذاب پرمحتوا تو مبحث آشپزی!مرسی

  17. سلام خوبی شادی خانم؟
    عالیه مثل همیشه
    راستی من خمیر مارزیپان درست کردم ولی خوب نشد شما تا حالا درست کردین؟
    ممنون پیروز باشینه عزیزم. من کلا دوست ندارم این خمیرو. حالم بد می شه می خورم!!!!!!!1

  18. زهره :گفت

    سلام شادی جون.
    این غذات با اینکه خیلی ساده است ولی قیافه خوشگلی داره و آدم را به هوس میندازه.
    راستی یه سوال:
    من این هفته مهمون دارم و میخوام سبزی پلو با ماهی درست کنم به نظرت اگه بخوام یه غذای دیگه هم کنارش بذارم چی بپزم که با هم همخوانی داشته باشه؟
    مرسی گلم.به نظرم برنج سفید با خورشت حالا هر خورشتی چون ماهی کمی خشکه. یا اگه برنج سفید نمی ذاری کشک بادمجون عالیه. می تونی هم چند مدل اردور بذاری یا خوراک مرغ و…../ منو ول کنن تا فردا پیشنهاد می دم!

  19. ma2nafar :گفت

    وای که من میمیرم واسه هر مدل قارچ…نمیدونم قارچ پرتبللا اونجا هست یا نه..از این قهواه ای بزرگا…اگه هست امتحانش کن..بینظیره…اینم ایده خوبیه..مرسی.

  20. دل نوشته من . فائزه :گفت

    وایییی که دلم آب افتاد باید خیلی خوشمزه بشه
    من عاشق قارچ هستم از هر نوعش که میخواد باشه
    راستی کمرت بهتر شده ؟آره بهترم ولی نه اونقدر که بتونم خیلی پشت کامپیوتر بشینم. برا همین هم نمی تونم خیلی به دوستا سر بزنم.

  21. منا :گفت

    سلام.اگه میشه کیک و نوشیدنی و دسر بیشتر اموزش بدین.خیلی ممنون

  22. سلام شادنه بانو
    اومدم سلامی عرض کنم دیدم این خسرو ور پریده اینجا بوده گفتم بذار چند تا تیکه بارش کنم
    چطوری خسرو خان جان ؟ خوبی شما ؟ شک نکن که من همونم کدومم؟ دانشگاه خدمت میرسم عرض میکنم جناب
    موفق و شکمو باشید همگی
    فعلا …

  23. سلام شادی عزیز

    همیشه موفق باشید

  24. نغمه بهاری :گفت

    شادی جونم سلام الهی که فدات بشم من دستور تو رو میخوام دوست دارم از شادی جونم فالوده یاد بگیرم چون اشپزی شادی جونم با همه فرق میکنه

  25. وای به طرز عجیبی اشتها برانگیزه

  26. شیرین :گفت

    سلام شادی جونم.من اومدم.خ.بی؟دیره اما بلاخره اومدم.سراغ کاردستی گرفته بودی… اولیشو شروع کردم.
    مثل همیشه غذاهات اشتها برانگیزه.یه فکری به حال ما که تپلیم بکن !!!

  27. موش سر آشپز :گفت

    اینجارو من تازه کشف کردم برید یه سر بزنید اگه به آشپزی علاقه دارید:
    http://www.ermagan.blogfa.com
    http://www.der-chef.blogfa.com

  28. ماری :گفت

    سلام عزیزم
    غذاهای خوشگل و خوشمزه ایی درست میکنی بهت تبریک میگم و موفق باشید منتظر دستورات دیگه آشپزیت هستم
    ماری

  29. راحله :گفت

    سلام شادى جون خیلى ممنون از آموزشهاى خوبت واقعا خسـته نباشی .

    شادی جون شما استفاده از اسپری خامه رو پیشنهاد میکنید یا نه و اصلا از کجا باید

    تهیه کنم؟ (در ضمن برای تزئین دسر میخوام)

  30. ترانه :گفت

    مرسی.فردا درست میکنم.

پاسخی بگذارید

