حالم زیاد خوب نیست. یه مدتی آپ نمی کنم. باید استراحت کنم.
پی نوشت در روز ۱ شنبه ۲۳ تیر ۸۶: نه  من قصد نی نی دار شدن ندارم. فقط کمرم درد می کنه و نباید زیاد اینجا بشینم. همین.
پی نوشت دوم در شب ۱ شنبه ۳۰ تیر ۸۶: بهترم. ممنون از احوالپرسی همه و نگران نباشید.
برمی گردم! اما کی؟ نمی دونم!
یه سوال: کسی دکتر با تخصص کایروپراکتیک که خیلی خوب باشه و دیر وقت نده و شلوغ نباشه می شناسه؟ کسی تا حالا پیش دکتر با این تخصص رفته؟ نتیجه چی بوده؟
یه جواب: یه نفر تو کامنت ها گفته چرا من از مامان شدم می ترسم؟؟!!! ای بابا! چرا شایعه سازی می کنید. من کلی هم پایه ی مامان شدنم ولی فعلا شرایط من و همسری جوری نیست که یه جوجه به جوجه های دنیا اضافه کنیم!!!!
این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

87 پاسخ برای

  1. دوما که نظر خصوصی شما به رویت شخص خاله خانم رسید ! و بیسیار بیسیار غمگین گشتیم از شنیدن بعضی اخبار غمگنانه از جانب آن شخص والا مقام ( شادنه خانم آشپز مدرن خواهر زاده دکتر مهندس خاله خانم مطبخچی )
    از خداوند منان درخواست شفای عاجل آن شخص والا مقام را خواستاریم ..
    بشمرید لال از وبلاگ نرید
    عزیزم هرکاری داشتی قبلا هم بهت گفتم ها ، تعارف نکن عزیزم ! من دربست و بدون تو راهی و بدون سرپایی و از این حرفها در خدمت شما هستم عزیز خاله ..
    انشالله زودتر حالت خوف خوف بشه ..
    من خودم میام اینجا میز آشپزخونتو هر روز گرد گیری میکنم و نمیذارم چراغ آشپزخونه خواهر زاده دکتر مهندسم خاموش بشه
    در ضمن تا دقایقی دیگر میتونید نظر خصوصی رو هم چک کنید …
    بوس بوس
    موفق و شکمو و صد البته سالم باشید … مثل همیشه و تـــــــــــا همیشه به امید خدا .
    فعلا …

  2. ببخشید یه درخواست اون بالا جا افتاد ! منظورم این بود :
    از خداوند منان شفای عاجل آن شخص والا مقام را خواستاریم ..
    .. رفتم واسه خصوصی انشالله

  3. جا نیفتاد یعنی اضافه بود !! باز من چرا امروز چمه
    راست راستی رفتم واسه خصوصی به امید خدا !!

  4. چی شده؟؟
    ایشالله زود خوب بشی

  5. مامان :گفت

    سلام خدا بد نده نکنه مامان شدی؟ ناقلااااااااااااااااااااااا

  6. شهلا :گفت

    سلام شادی جونم
    ایشالله که هر چه زودتر خوب خوب بشی

  7. مونی :گفت

    خدا بد نده شادی جونم

  8. برفی :گفت

    مواظب خودت باش

  9. الینا :گفت

    سلام شادی جون
    خدا بد نده خیلی وقته ازت خبر ندارم نگرانت شدم منم زیاد نمیتونم به وبلاگ سر بزنم بخاطر همینه از دوستان بیخبرم ایشالله که زود برطرف بشه

  10. شیرین :گفت

    شادی جان.دوست با سلیقه و کدبانوی من.سلام.چی شده آخه؟نگرانت هستم.نکنه تو هم مثل من گاهی غم میاد سراغت بی هیچ دلیلی؟مواظب خودت باش.

  11. پرنیان :گفت

    شادی جان سلام
    چطوری؟ خدا بد نده!
    بازم کمرت ناراحته؟!

    امیدوارم زود زود خوب بشی

  12. سلام خانمی خوب و مهربون
    نبینم که شاد نباشی و دردا و غمها بهت رو بیارها
    اگر این دردها و غمها بدون اجازه وارد دل مهربونت شدن به من بگو
    قول میدم مثل بهار برای توی مهربون دنیای دلتو (البته اگر بتونم) پر از شکوفه های بهاری کنم باشه؟
    خانمی آرزوی بهترینها رو برات دارم
    و اینکه زود زود زود خوب خوب خوب بشی
    همیشه شاد
    همواره پیروز و
    روز به روز
    موفق تر باشی خانم شادی
    و البته مثل اسمت شاد باشی خانمی
    ……………………………………………………..
    …………………………………………………………..

  13. سفالینه :گفت

    امیدوارم هرچه زودتر همه چی بر وفق مراد بشه – مراقب خودتون باشید

  14. جوانه :گفت

    مرخصی خوش بگذره

  15. بهار :گفت

    آخی . الهی. خیلی ناراحت شدم وقتی خوندم حالت خوب نیست. از صمیم قلب از خدای بزرگ می خوام که زودتر سلامتی کامل برقرار بشه خانومی.
    قربانت
    بهار

  16. طلا :گفت

    سلام چی کار شدی جیگر امیدوارم بهتر بشی خانم گلم

  17. بهناز :گفت

    سلام
    خدا بد نده. من يه مامان كارمندم كه تقريبا هرروز بهت سر مي‌زنم. دستورات عالي هستن مخصوصا غذاهاي گياهيت و نگارشت هم خيلي به دلم ميشينه. دستت درد نكنه. ايشالا زودتر خوب شي كه خونواده من هم گشنه نمونن 🙂 !!!!

  18. نسرين :گفت

    سلام شادي جوني.خدايي نكرده كمرت كه نيست؟ اميدوارم هر چي هست ان شاءاله زودتر برطرف بشه. خواهشاً يه خبر بده ملت رو از نگراني در بيار. به صورت HTML مي بوسمت.

  19. ستاره شب :گفت

    سلام
    خدا بد نده شادی جون انشا… زود خوب بشی
    مواظب خودت باش

  20. سلام شادی خانم عزیز
    به امید اینکه همیشه سلامت باشید
    و همیشه موفق باشید

  21. فش فش آب جارو فش فش فش آب جارووووووو
    شادنه گلم خیالت راحت باشه عزیز خاله من هر روز میام گرد گیری میکنم
    فعلا …

  22. اوخیشششششش بالاخره پاک کردی خاله ! نفسم بند اومد از دیروز بس که صدات کردم دختر همون چیزو که گفتی من ادد کردم خاله جان !!
    بازم واسه محکم کاری خصوصی برات میرفستم
    یوهوووووو فعلا …

  23. مریم :گفت

    سلام عزیز
    1- ایشالا که هر چه زودتر خوب شی
    2- نکنه نی نی داری و نمیگی
    به هر حال منتظر غذاهای خوشمزه وبه روزت هستیم

  24. نغمه بهاری :گفت

    سلام شادی جونم چی شده ایشاله که زودتر خالت خوب بشه

  25. گیلدا :گفت

    سلام به شما . خوبی ؟ انشا, اله هر چه زودتر خوب بشی .

  26. رها(ستایش) :گفت

    یعنی الان کجایی ؟ خوبی؟

  27. سپیده :گفت

    ناراحتی و بیماریت رو نبینم خواهر!زود بیا

  28. كاكو داري خودتو لوس مي كني يا واقعا يي باكيته ؟

    جونوم نكنه ني ني تو را داري

    بگو تا بگم چيكار كني ………………………..

  29. نجمه :گفت

    سلام
    امیدوارم زودتر حالت خوب شه و دوباره برامون تند تند غذاهای خوشمزه خوشمزه بپزی.
    امروز داشتم به چند تا از وبلاگهای دیگه آشپزی که خودت لینکشون کردی سر می زدم الحق و الانصاف که تو بهترینی. چون تجربیات خودت رو می نویسی نه اینکه از روی کتاب آشپزی کپی کنی یا از روی سایت های دیگه مطالب رو برداری.
    موفق باشی عزیزم. دعا میکنم زودتر خوب شی.

  30. یوسف نیا :گفت

    سلام
    همانطور که اطلاع دارید برای افزایش بیننده سایت ،موتورهای جستجو خیلی مهم هستند. و یکی از روشهای فوق العاده مهم و از همه جالبتر رایگان افزایش امتیاز در موتورهای جستجو ، تبادل لینک بین سایتها و وبلاگهاست.
    سایت محور مشتاق تبادل لینک با شماست.
    به همین منظور شما می توانید با ثبت لینکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رایگان از این مزیت استفاده کنید. همچنین خواهشمندیم متقابلا لینک http://www.mehvar.com
    را در وبلاگ خود با یکی از عنوانهای :
    سایت نیازمندیها
    نیازمندیها
    آگهی رایگان
    فروشگاه اینترنتی
    حراجی اینترنتی
    لینکستان
    قرار دهید. بدون اینکه اجباری در ثبت لینک ما داشته باشید در اولین فرصت و در سریعترن زمان لینکهای ثبت شده را تایید وارادتمان را کامل می کنیم.

  31. ساره :گفت

    ای وای. سلام شادی جونم… امیدوارم زودتر سلامتی کاملت رو به دست بیاری دوست جونم… ما منتظر برگشت شادی خانوم صحیح و سالم می مونیم

  32. سورملینا :گفت

    سلام شادی جان ! من هم دو سه سالی می شه که کمر درد دارم. کارمند هم هستم. پس مجبورم حداقل روزی هشت نه ساعت پشت کامپیوتر بشینم. کار خونه و خرید هم که وظیفه هر روزه است ! نمی دونم مشکل کمرتون چیه. من تو این دو سه سال دو سه بار رفتم فیزیوتراپی. پیش دکتر خارابیان. اگه به همه حرفهاش گوش می دادم به نظرم خوب می شدم. ولی اونوقت دیگه نباید این هم ساعت در طول روز کار می کردم . که نمی شد ! منم الآن حدود یک ماه و نیمه که دوباره گرفتار این درد شده ام. این بار رفتم پیش دکتر جعفری برای کایروپراکتیک. بعد از دوازده جلسه بهترم. فکر کنم اگه سر بزنی بد نباشه. اگه خواستی شماره شو بهت می دم. به نظرم کایروپراکتیک از فیزیوتراپی بهتره.
    ایشالا زود زود خوب بشی. قربانت . (ببخشید طولانی شد!)آره عزیزم اگه لطف کنی شماره و زمان تماس رو برام بذاری ممنون می شم.

  33. رها :گفت

    خسته نباشئ خانم اشپز

  34. وا یه روزه چه کولاکی شده اینجا ! دیروز همه جا رو رفت و روب کردما !!!
    عیب نداره یه دونه شادنه بیشتر نداریم که
    فش فش آب جارو فششششش فشششششششششششش فیس فیس فش آب جارووووووووووووووووووووووووووو گردگیرییییییییییییی
    خوب همه جا تمیز شد !!
    شادنه گلم غمت نباشه خاله !! هستمت !
    موفق و شکمو باشید مثل همیشه و تــــــــــــا همیشه .
    فعلا …

  35. هیرسا :گفت

    سلام. امیدوارم که بهتر باشید. براتون آرزوی بهبود و سلامت می کنم. همیشه شاد و سلامت باشید.

  36. پردیس :گفت

    سلام عزیزم
    خوبی؟
    آخی چرا کمرت درد گرفته؟
    طوری نیست یکم استراحت کن.
    ما هم فعلا خودمون رو با غذاهای آرشیو زنده نگه می داریم.
    من شنیدم شنا و کلا توی آب رفتن برای کمر درد خیلی خوبه

  37. سلام شادی خانم
    گل آوردیم برای عیادت…
    راه دوره بیشتر از این نتونستیم

    امیدواریم همیشه سلامت و موفق باشید

  38. دل نوشته من .. فائزه :گفت

    سلام شادی جون
    عزیزم خدا بد نده چرا دوباره کمر دردت شروع شده
    بهتره یه مدت استراحت کنی تا بهتر بشی اصلا به خودت سختی نده

  39. مينا :گفت

    خوب خانم بچه زدن نداره . ما حالا يه شكري خورديم چرا شما عصباني شديد .

    من 555 تا سيلي از طرف شما به خودم ميزنم تا حالم جا بياد و بدونم نبايد حال دوستامو بگيرم
    ما مخلص شما هم هستيم در بست . حالا اگه منو بخشيدي من به روزم جون من دلمو نشكن يه كامنت كوچولو بزار تا بفهمم مورد عفو ملوكانه قرار گرفتم .
    قربونت

  40. یه گردگیری سرپایی کنم هنوز زیاد خاکی خلی نشده !
    فش فیس اینم صدای تمیزیش : قیژژژژژژژژ

    مواظبت خودت باشی ها ..
    بوس بوس
    فعلا …

  41. ماری :گفت

    سلام و متاسفم بخاطر ناراحتی که داری برات ارزوی سلامتی میکنم ولی مراقب خودت باش کمی ورزش ملایم و شاید پیاده روی و ماساژ اگر شماره ات رو داشتم حتما باهات تماس میگرفتم چون خیلی دوستت دارم
    میبوسمت
    ماری

  42. نجمه :گفت

    سلام
    واقعا با ای وبلاگ بهتون تبریک میگم واقعا محشره منم مثل شما عشق آشپزی دارم
    راستی این کیک مرغ و ترخون این پنیرشو میشه توی سوپرا پیدا کرد البته من تهران زندگی نمی کنم

  43. سلام شادی جون خدا بد نده.
    آرزو میکنم هر چه زودتر حالت خوب شه و با غذاهای رنگی زود زود ببینیمت.
    سلامت و شاد باشی.

  44. انشاالله زود زود خوب بشی…مواظب خودت و کمرت باش…مخصوصا زیاد پشت کامپیوتر نشین…

  45. ma2nafar :گفت

    خوب شد که نوشتی که خبری نیس…وگرنه منم مثل بقیه میگفتم نکنه خبریه ناقلا… بهرحال ایشالله بهتر شی.

  46. جارووووووووو پارووووووووووووووو فش فش فیس فش فیس فش فش جارووووووووو پاروووووووووووو شادنه جان مادر پاتو لند کن دارم جارو میکنم شالتم بپیچ دور دهنت گرد و خاک نره تو حلقت مادر … ای ای بابا اون لنگ دیروزیه کووووو ؟ این یکی خشکه پرز میده …
    فش فش جارو جارو …

    فعلا …

  47. سلام شادی جون.
    ای واااااای چه بد. پس دوباره کمرت درد گرفت. یه خورده جدی بگیرش که کار دستت نده.!

    میلاد حضرت علی رو تبریک میگم.
    امیدوارم زود زود خوب بشی

  48. نوشین :گفت

    شادی ؟ عزیزم چی شد؟ باز نظرت زدن این چشم شورا؟زودی برگزرد .. ایشالاه خوب شی.

  49. شیرین :گفت

    سلام شادی جان. دلم تنگته.بهتر شدی زود بیا.اول سلامتی .دوم سلامتی.سوم هم سلامتی.

  50. سلام سلام تفلد عید شما مبارککککککک
    امروز چون عیده و برو بیا زیاده آب جارو نمیکنم باشه واسه بعد ! خوب گرد و خاک میشه خوبیت نداره جلو مهمونا
    بهتری عزیزم ؟ من هستم همچنان ! تو استراحت کن که زود زود خوب خوب شی ..

  51. آرزو :گفت

    سلام. انشالله که زودتر بهتر میشی:)

  52. تامارا :گفت

    سلام بر شادی خانم که ایشالا به زودی خوب خوب بر می گرده.
    سلام خاله خانم گل و نازنین. خاله جونی اون جارو رو بده به من!! نکنه شما هم یهویی خدا نکرده کمر درد بگیری آ…… تامارا که نمرده خاله شما اینهمه زحمت بکشی. خاله جون هر دوتاتونو دوست دارم.

  53. تامارا :گفت

    تا یادم نرفته بگم که سورملینا جونو هم خیلی دوست دارم.

  54. یاسری :گفت

    وبلاگ ashpazdarmangar.blogfa.com وبلاگی برای تمام بیماران بر اساس در مان با گیاه و تغذیه
    وبلاگی متفاوت اما تازه تاسیس

  55. ترانه :گفت

    امیدوارم زودتر خوب بشی و با غذاهای خوشمزه برگردی

  56. تامارا :گفت

    سلام شادی جون ….
    فش فش آب جارو فش فش فش آب جارووووووو
    خاله خانم جون گلم خیالت راحت باشه . من امروز صبح زود (ساعت هشت و نیم !!!) با اجازه شما اومدم جارو و گرد گیری کردم. دوستتون دارم.

  57. ستاره شب :گفت

    سلام شادی جان حالت چطوره بهتر شدی؟ دلم تنگ شده بیا یه سربزن از حالت همه را باخبر کن تا از نگرانی دربیان

  58. آرزو :گفت

    مواظب خودت باش …
    آشپز باشی عزیزم ………

  59. نسرين :گفت

    سلام،
    خوبي عزيزم.بابا يه سر بيا بگو كه خوبي.انشاءاله كه هميشه خوب باشي.
    نگرانيم.همه

  60. سلام. شادی جون.خدا بد نده؟؟کمردرد خیلی بده.میگم اگه قضیه جدیه بت پیشنهاد میکنم اگه تهرانی بری پیش دکتر جعفری.اگه خواستی بگو شمارشو بت بدم.منشیشم دوستمه بدون نوبت میتونی بری

  61. میخوام صدتایی کنم!!!!!!!!!!!!!!خاله جون ببخشید ها کار شما زیاد میشه خ.دم میام کمکت.!!

  62. تامارا :گفت

    سلام شادی جون: می بینی که خاله خانم امروز نیومده . رفتم یه سر پیشش مثل اینکه مهمان زیاد داره. خوبه که خودم جارو پارو کردم اینجارو. . فردا حتما خاله خانم که بیاد می بینه مش دونالد اینجارو زودتر جارو کرده . به امید سلامتی شادی خانم خودمون…….

  63. چـــــــــــــرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    دعات می کنم شادی جون!
    زود خوب شی الهی

  64. نغمه بهاری :گفت

    شادی جونم سلام دلم برات تنگیده کجایی باورکن دیگه دلم فالوده نمیخوام تورو خدا زودتر بیییییییییییییییییییییییییییییییییااااااااااااااااااااااااااااااااا

  65. بوس بوس سلام علیکم ..
    خوفی شادنه گلم ؟ نخسته ! ما همچنان دست به دعاییم تا شما حالتا بیتر تر شود !
    اگر از احوالات خاله خانم خواسته باشید بسیار دلگیر و غصه دار میباشیم ! بدون آنکه بدانیم چه مرگمان شده است .. احتمالا همین جوری بی خودکی زده به سرمان !
    مهم هم نیست .. گاهی اینجوری میشویم ! بالاخره پیری است و هزار درد بی درمان دیگر !!
    هر بار که گیس های سفیدمان را در آئینه میبینیم آه از نهادمان بلند میشود و هی فکر میکنیم این گیس های نازنین کی سفید شدند که ما حواسمان نبود ؟؟؟
    باری بگذریم !!
    شادنه جان ملالی نیست فعلا جز کمردرد شما که نیک میدانیم چقذه مصیبت بزرگی است …
    الانه هم مزمان نوشتن این نومه داریم جارو پارو میکنیم اینجا رو که یه وقتی خاکی خلی نشود و شما سردرد هم بگیرید علاوه بر کمر درد ..
    حالمان بسی در قوطی است و دلمان بسی تنگ تر از خود قوطی !!
    موفق و شکمو باشید مثل همیشه و تـــــــا همیشه ..
    بوس بوس
    فعلا …

  66. من :گفت

    چرا شما این همه از مامان شدن می ترسی ؟؟؟؟؟؟/؟

  67. ساره :گفت

    شادی جون بهتری ان شا الله؟

  68. ندا :گفت

    زود زود خوب شو شادی جونم

  69. فاطمه :گفت

    سلام . ان شا الله هر چه زودتر خوب خوب میشی شادی جان

  70. سارا :گفت

    عزیزم امیدوارم زودی خوب بشی

  71. نغمه بهاری :گفت

    شادی جون خیلی دلتنگتم ایشالله که زودتر خوب شی

  72. نسرين :گفت

    سلام شادی خانم عزیز ما.از خدا میخوام که خانم باذوقی مثل شما همیشه سلامت باشه تا بتونه به بقیه چیز میزای خوب یاد بده.ما همه شما رو دوست میداریم.

  73. من آزادم :گفت

    زود برگرد تا از گشنگي نمرديم

  74. ندا :گفت

    شادی جون بهتری؟؟ اون عکسه رو هم گذاشتم ببین خوشت میاد؟

  75. سلام شادنه جان
    بوس بوس نظر خصوصی شما رسید خاله جان نگران نباش
    من از این متخصص خارجکی ها سراغ ندارم خاله جان ! یعنی همه جوره سراغ دارم الا همین یه قلم که شما میخوای .. میپرسم ببینم کسی میشناسه یا نه ..
    انشالله زود زود خوب خوب بشی ..
    یه آب و جاروی مشتی هم میکنم و زحمت و کم !
    موفق و شکمو باشید مثل همیشه و تــــــــــــا همیشه ..
    فعلا …

  76. سحر :گفت

    سلام شادی عزیز امیدوارم بهتر شده باشی من زیاد وقت ندارم فقط اومدم حالت رو بپرسم و ببینم تو خوب شدی و پیش چه دکتری رفتی تا من هم بیام تهران و پیش همون دکتر برم می دونی که من هم مشکل تو رو دارم و دکترا تا حالا گفتن که با آب درمانی خوب میشه حالا اینجا یزد یه دکتر معرفی کردن می گن خیلی خوبه دارم می رم اگه خوب شدم به تو هم می گم بیای پیشش شاید هم به این دلیل اومدی خونمون آخ جون به قول یزدیا بهتر باشید بوس بای

  77. پرگل :گفت

    سلام امیدوارم که کمر دردتون بزودی خوب بشه وبلاگ خوبتون رو لینک کردم و امیدوارم که پستهای جدیدی از شما ببینم .

  78. شیرین :گفت

    سلام
    امیدوارم حالا بهتر شده باشی…
    من هم مشکل کمر درد داشتم…
    آدرس دکتری رو دارم در پاسداران خشایار صادقی…منو از عمل حتمی نجات داد با کمک خداوند….
    خواستی ادرسشو بگو برات بزارم…

  79. اردشیر (دوس پسر قدیمی شیدا) :گفت

    سلام شیدا جون
    خوبی عزیزم؟
    فعلا بای
    بعدا خدمتت میرسمشیدا کیه؟ اردشیر کیه؟ دوست پسر قدیمی من که شوهرمه!!!!!!!

  80. اردشیر (دوس پسر قدیمی شیدا) :گفت

    خودتو به اون را نزن
    من که میدونم تو شیدایی دماغتو عمل کردی فقط اسمتم شادی گذاشتی

  81. اردشیر (دوس پسر قدیمی شیدا (همون شادی)) :گفت

پاسخی بگذارید

