نوشیدنی آلبالویی عسلی


دلم هم برای نوشتن تو اینجا تنگ شده . هم برای شما.ممنون از محبت و احوالپرسی همه. بهترم.
با یه دستور اومدم که خیلی نوشته نداشته باشه و بتونم براش پشت کامپیوتر وقت بذارم. خیلی خوشمزه است و از اختراعات آشپزخونه ی خودمه. گرچه تقریباً ۹۰ درصد غذاهای این آشپزخونه اختراعی یا با دخل و تصرف تو دستورهای موجوده!
مواد لازم
آلبالو دم و هسته گرفته یک پیمانه
عسل یک ق.غ سرپر
شربت آلبالو : اگه رقیق بود ۲ ق.غ و اگه غلیظ بود یک ق.غ
آب سرد یک پیمانه
یخ قالبی ۴ تکه قالب کوچیک
شیر یک پیمانه
همه ی اینا رو بریزید تو مخلوط کن و بذارید دو دقیقه ای دور خودش بچرخه تا بلکه دستش بیاد دنیا دست کیه!!!! بعد بریزید تو لیوان و نوش جان کنید. یه کف خوشگل هم داره که تو عکسا می بینید. کلاً من نوشیدنی هایی رو که کف دارن خیلی دوست دارم. شما چطور؟!!!!!!!!!!!!
یه شعر درباره ی وبلاگ نویسی ام یادم اومد:
هر کسی کو دور ماند از اصل خویش
بازجوید روزگار وصل خویش
خوشحالم که پست جدید گذاشتم
سازنده و عکاس: آشپز مدرن
این نوشته در نوشیدنی های سرد ارسال شده و با , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

36 پاسخ برای نوشیدنی آلبالویی عسلی

  1. محمد :گفت

    سلام وبلاگ قشنگی داری . یه سری هم به ما بزن . ممنون می شم شمام نظر بدهید . قالب هم خواستی سفارش بده واست بسازم.بدرود

  2. منم خوشحالم که پست جدید گذاشتی

  3. اون آقاهه هم که حساب نیست پس بازم خودم اولمممممم
    وای میگما شادنه جان چه عسکایی گرفتی من چون دیابت میدارم عکسهاشو میخورم بقیه خودشو بخورن !!
    میگم دقت کردی من چه ندید بدیدم ؟ مثل عقده ای ها هرجا میرم میگم من دیابت دارم من دیابت دارم حالا خوبه همچین چیز خارق العاده ای ندارم !! ورنه فکر کنم خفه میکردم خودمو
    بوس بوس مواظبت خودت باش ..
    موفق و شکمو باشید مثل همیشه و تـــــــــــــــــــا همیشه ..
    فعلا …

  4. تامارا :گفت

    سلام شادی جون . خوشحالم که دوباره اومدی.

  5. هیرسا :گفت

    خوشحالم که بهتر هستید. امیدوارم که همیشه سالم و پایدار باشید.

  6. حدیث :گفت

    سلام شادی جون خوشحالم که حالت بهتر شده امیدوارم روز به روز حالت بهتر بشه عزیزم
    مرسی بابت این دستور خوشمزه

  7. سپیده :گفت

    سلام شادی جونم.خیلی خوشحالم که اومدی.اینقدر ذوق کردم عکس جدید دیدم!مواظب خودت باش

  8. نغمه بهاری :گفت

    سلام خوشحالم که پست جدید گذاشتی خیلی دلم برات تنگ شده بود.امیدوارم خیلی زود حالت خوب بشه

  9. نسرين :گفت

    سلام، اميدوارم هميشه سالم باشي.انقدر عكساي خوشگل ميگيري كه با ديدنشون آدم فكر ميكنه كه همين الان يه ليوان از اينارو نوشيده.خيلي خوشرنگ شدن.

  10. مانلی :گفت

    سلام شادی جون . خوشحالم که دوباره اومدی.

  11. سارا :گفت

    شادی جونم خوش اومدی عزیزم
    خوشحال شدم پستت رو خوندم
    همیشه سالم باشی
    می بوسمت

  12. طلا :گفت

    سلام شادی جون منم مثل همه خوشحالم که بهتر شدی وخوشحالم که پست جدید گذاشتی عزیزم ولی همه ما بیشتر خوشحال می شیم که خوب خوب بشی .

  13. دل نوشته من .. فائزه :گفت

    سلام شادی جون
    به چه آلبالوئی خیلی هوس کردم

  14. بهار :گفت

    سلام شادی جون. خیلی خوشحالم که می بینم بهتر شدی.
    از دستور خوشمزه ای هم که گذاشتی خیلی ممنون. مواظب خودت باش.

  15. گیلدا :گفت

    سلام شادی جون خیلی خوشحال که حالت بهتر شده . امیدوارم که خیلی زود حالت خوب خوب بشه .
    ممنون از دستور نوشیدنی خوشمزت

  16. سلام خانومی باز من یه چند وقتی نبودم از همه چی عقب افتادمتازه فهمیدم که حالت خوب نبوده عزیزم…خدا بد نده ایشالا که بهتر شدی که اینجا آپ کردی …برات دعا می کنم که هی حالت بهتر بشه و اجاق آشپزخونه ات روشن بمونه مرسی از این نوشیدنی خلاقانه ات مثل همیشه می دوستمش

  17. ژرورا :گفت

    سلام

    به نظر میاد خیلی خوشمزه باشه

    سعی می کنم درستش کنم

    موفق باشی

  18. هدیه :گفت

    سلام
    چه خوب که بهتری خانم خانما
    من قبلا 12 الی 13 سال پیش شایدم بیشتر رفتم کایروپرکتیک
    اسم دکترمم رادپسند بوده ولی الان نمیدونم کجاست.
    بد نبود. ولی مثل اینکه الان بیشتر مد شده و نتیجه های بهتری میده
    من پیشت میام ها. اگه نشده کامنت بزارم ببخش

  19. سلام.خوبی؟؟خوشحالم که اومدی شماره دکتره رو برات میذارم.

  20. مریم :گفت

    سلام.
    باید بگم وبلاگ خیلی خوبی دارید.
    خوشحال میشم به ما هم یه سری بزنید.
    راستی نظرتون رو هم راجع به تبادل لینک بگید.
    ممنون.

  21. تي تي :گفت

    خيلي هنرمندي ..همه كارات عاليه

    امروز ميرم درست ميكنم

    راستي گفتم تبليغ آشپزخونتو تو وبلاگم كردم..كميسيون هم ميخوام
    اينجا رو برو ببين:
    http://titikhanoomi.persianblog.ir/post/83/

    خوراك ميگوتو پختم ولي نامردي نكردم گفتم از كجا يادگرفتم..البته مال من به خوشگلي تونشد

  22. مهدی :گفت

    سلام
    وبلاگ جالبی داری تبریک میگم
    لطف کن بعد از این که به اسم مدل لباس لینکم کردی خبرم کن تا لینکت کنم
    ممنون

  23. ندا :گفت

    سلاممنم خوشحالم که 1ست جدید گذاشتی و اینکه منم کف نوشیدنی ها رو دوست دارم مرسی شادی جون

  24. Saba :گفت

    salam
    man khoshmaze hat gahi maze maze mikonam
    emroz dpnbal soos migashtam
    omadam inaj bebinam chize khosh mazey pida mikonam mesle hamishe
    ama nabod
    khosh hal misham soos ham bezary

  25. نوشین...سمساری :گفت

    وایییییییییییییییییییییییی چه عکسی… منم از کف خوشم میادننه باز کمرت درد مینه؟ ورزش کن یواش یواش بزار کمرت شاه فنر شه… به این جوونی نباید کمر درد شی… کمر درد دشمنت بشه…

  26. طلا :گفت

    سلام من دیشب البالو نداشتم که این نوشیدنی رو درست کنم ولی چون دلم می خواست یه نوشیدنی البالویی بخورم با مربای البالو این نوشیدنی رو درست کردم خیلی خوشمزه شد

  27. آرین :گفت

    سلام.شادی جون.بهتری؟؟؟؟ببین این دکتری که گفتم معطلی کمتر از 2ماه نداره ولی با این حال مطبش تو خیابون میرعماده تو تخت طاووس

  28. زهرا :گفت

    دوست عزیز
    خوشحالم با وبلاگ شما آشنا شدم.
    منم شدیدا عاشق آشپزی ام. اما هیچ وقت به فکرم نرسیده بود از غذاهام عکس بگیرم. به هر حال براتون آرزوی موفقیت میکنم.

  29. ساناز :گفت

    سلام شادی جان
    امیدوارم همیشه شاد و سلاکت باشی
    و هر چه زودتر بهبودی حاصل کنی

  30. یاسری :گفت

    وبلاگ ashpazdarmangar.blogfa.com را خانه دوم خود بدانید
    لینک شما در ردیف 39 وبلاگ جای دادم
    بدرود

  31. ساره :گفت

    سلام شادی جونم… ما هم خیلی خوشحالیم که پست جدید نوشتی و بهتری… به امید سلامتی کاملت نوشیدنی آلبالو می نوشیم

  32. خسته نباشی گل دختر ..
    یه آب و جارو میکنم و زحمتو کم !
    موفق و شکمو باشید مثل همیشه و تـــــــــــــــــــا همیشه …
    فعلا …

  33. بابا محمد :گفت

    البته عکس این غذاها و نوشیدنی ها خیلی خوش مزه تر به نظر میرسن !! خدا پدر فایو-دی رو بیامرزه !!

  34. یاسری :گفت

    وبلاگ ashpazdarmangar.blogfa.com را خانه دوم خود بدانید

    وبلاگی در مورد درمان با گیاه و غذا

  35. آزیتا :گفت

    با اینکه ابنجا آلبالو گیر نمیاد اما اگه یه وقت گیرم اوومد حتما درست میکنم. مرسی!

پاسخی بگذارید

