تولدم مبارک!


ما دیروز برگشتیم. امروز تولدم بود. ۳۰ مرداد. ۳۱ ساله شدم. به خودم تبریک می گم و امیدوارم سال خوبی رو شروع کنم  با کلی اتفاقای خوب که توش می افته!
این کیک خیلی بامزه رو که یکی عکسش رو برام فرستاده بود به عنوان کادوی تولد خودم به خودم عکسش رو می ذارم اینجا.
امروز عصر چند تا از دوستای خیلی عزیزم که تک تکشون برام اندازه ی یک دنیا ارزش دارن یه مهمونی سورپریز جشن تولد توی خانه هنرمندان برام گرفته بودن. کیک و کادو و بند و بساطی که بیا و ببین. با همسری هماهنگ کرده بودن و این طفلک از دیروز خودشو نگه داشته بود و به من نگفته بود. آخه همسری هیچی و نمی تونه بیشتر از یک ربع به من نگه و قایم کنه!
خیلی خوب و عالی بود و کلی حالمو خوب کرد. مسافرت هم عالی بود . جای همه خالی!!!!!
اینم چند تا عکس از ماجرای سفر به شمال کشور:
من و همسری و سروش پسرعمه ی همسری بالای تله کابین لاهیجان
نمایی از مزارع چای و کوههای سرسبز و خونه ها و دشت و خلاصه همین چیزا که می بینید از بالای تله کابین لاهیجان
من توی برنجزار درو شده تو ده سند تو مسیر رشت- فومن
یکی از خانه های واقع در مجموعه ی خانه های سنتی گیلان در جنگل سراوان
یکی از خانه های واقع در مجموعه ی خانه های سنتی گیلان در جنگل سراوان با عنوان خانه ی کدخدا
دستگاهی برای خشک کردن چای که در زمانهای قدیم در روستاهای گیلان از آن استفاده می شده. در طبقات که کف توری دارند چای سبز را ریخته و از زیر حرارت می دادند و دائما جای طبقات را جابه جا می کردند تا به برگهای چای حرارت یکسان برسد و برگها کم کم خشک شوند. می تونیم بگیم چای خشک کن کشویی!!!
نمایی عمومی از روستای ماسوله که حالا تقریبا برای خودش شهری شده!!!!
عکسی از بالاهای تله کابین نمک آبرود که خیلی شیب باحالی داشت!
شخص شخیص گوساله که چهره اش بسی بر دل ما نشست ولی ایشان اجازه ی عکس یادگاری همراهشان ندادند و ناچارا عکس پاسپورتی از ایشان برداشته شد!

این نوشته در حرف های همینجوری!, عکس های بی ربط به آشپزی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

68 پاسخ برای تولدم مبارک!

  1. g :گفت

    میشه طرز تهیه کیک اسفنجی + تزیین قشنگ برای کیک رو برامون بزاری . هفته دیگه اولین سالگرد ازدواجمه و میخو.ام خودم کیک درست کنم
    ازت ممنونم

  2. منتظر :گفت

    سلام خانومی خوبی تولدت مبارک شما هم مردادی بودید مثل من نمیدونستم
    عکسهای زیبا مسافرت شمال را دیدم همیشه موفق باشیدد

  3. پریا :گفت

    سلام
    تولدتون مبارک ایشالا تولد 101 سالگیتون

  4. وحیده :گفت

    سلام خانومی، تولدت مبارک ، من دوست جدیدت هستم البته اگه قبول کنی! مدتیه وبلاگ تورو add کردم و هرروز سری بهش می زنم واز مطالب اون نهایت استفاده رو میبرم آخه منم مثل خودت عشق آشپزیم، خیلی خوشم میاد که مطالب از خودته و همش تجربیات خودت ، شادو پیروز باشی

  5. تفلدت مباااااااااااااااارک
    ان شاالله 1031 ساله شی خواااااهر !
    کافیه یا بکنمش 2031 ؟

  6. سلام خانمی
    تولدتون مبارک باشه
    امیدوارم کنار هم خوشبخت باشین

  7. ستاره شب :گفت

    سلام شادی جون
    تولدت مبارک دیر شده شرمنده انشا… 120 ساله باشی با سلامتی و موفقیت

  8. سارا :گفت

    سلام شادی عزیزممممممممممممم
    رسیدنت به خیر باشه
    تولدت هم هزاران بار مبارک باشه عزیزم
    بالاخره دیدمت و جالبه جایی دیدیمت که منم عید همون جا که وایسادی عکس دارم
    امیدوارم سالهای سال زنده و سرحال در کنار همسر مهربونت باشی
    می بوسمت

  9. رامین :گفت

    درود
    تولدتون مبارک

  10. نغمه بهاری :گفت

    سلام خواهر تولدت مبااااااااااااااااااااااااااارک تولدت مباااااااااااااااااااااارک
    عکسهای شمالت هم خیلی قشنگ بود ایشالله همیشه به مسافرت

  11. نازنین خانوم! :گفت

    سلام شادی خانم آشپز مدرن
    تولدتون مبارک 1000 تا! ایشالا همیشه شاد و سلامت باشه و در کنار همسر گلت و دوستای مهربونت روزای خوبی داشته باشی. شمال و عشق و تفریح هم به راه باشه

    عکسای شمال واقعا هنرمندانه است. ممنون.
    خیلی مواظب خودت باش خانم هنرمند

  12. دل نوشته من . فائزه :گفت

    سلام شادی جون
    تولدت مبارک خانمی انشاله که 120 ساله بشی در کنار همسریت و زندگی خوبی داشته باشید
    عکسهات هم خیلی قشنگ بود مخصوصا اون آقا گاوه

  13. اسیه :گفت

    سلام اینجا کسی هست به وبلاگ ما هم سری بزنه؟؟؟؟(تولدتونم مبارک منم 1شهریور تولدمه کیک قشنگیه راستی اون عکس با همسرتون مشکل داره نمیاد درستش کنید)

  14. اسیه :گفت

    نه الان درست شد اومد عکسه

  15. رها(ستایش) :گفت

    وای تفلدت مبارک دختر لئو

    عسکاتم دیدم خوبخوشمان شد یعنی شما هنرمند می باشید رفتید خانه هنرمندان جشن سورپرایز ایا؟

  16. پرگل :گفت

    سلام عزیزم تولدت مبارک ایشا اله همیشه شاد و خرم باشی .
    اینطور که معلومه مسافرت خیلی خوش گذشته . استان ما همه جاش همینطور قشنگه من که خیلی دوستش دارم مخصوصا فومن و ماسوله و ماسال . ممنون که عکس گذاشتی . ماهم سیر و سیاحتی هزار باره کردیم .

  17. مریم :گفت

    سلام
    تولدتون مبارک
    داشتم توی گوگل روش تهیه یه سری دسر و غذا سرچ می کردم که به وبلاگ شما رسیدم
    باید بگم واقعا عالیه … به خصوص که همه غذاها دستپخت خودتونه به همراه عکسهای بسیار خوبش … واقعا خسته نباشید

  18. شمشاد :گفت

    سلام
    تولدتون مبارك
    ميشه لطف كنيد و در پست هاي بعدي تزيين غذا رو هم آموزش بديد. البته از اين پستهاتون هم الهام گرفتم.
    مثلا در كنار كباب ميشه چه چيزهايي رو قرار داد هم تزيين بشه و هم به غذا بخوره
    ممنونم و شاد باشيد

  19. مجید :گفت

    سلام
    واقعا وبلاگ جالبي داريد . با تبادل لينک موافقيد ؟
    خوشحال مي شم ما رو لينک کنيد و اجازه لينکتون رو به ما بديد .
    عنوان لينک ما
    .•* *•. .•* به روز ترين سايت موزيک.•* *•. .•*
    اگه با تبادل لينک موافق بوديد حتما به من اطلاع بديد که شما رو با چه عنواني لينک کنم .

  20. حدیث :گفت

    سلام
    تولدت مبارک

  21. لیلا :گفت

    تولدت مبارک
    سلام دوست عزیز
    از مطالبتون خیلی لذت بردم . اگر اجازه بدید به لیست پیوندها در وبلاگم اضافتون کنم.
    خوشحال میشم اگر شما هم منو در لیست پیوندهاتون قراربدید.
    http://homeart.blogfa.com/

  22. gourmand :گفت

    سلام عزیزم تولدت مبارک ..چه جالب 2 روز پیش هم تولد من بود

  23. تولدت مبارک…این کیکت چقدر شبیه منه…

  24. موج عشق :گفت

    سلام
    تولدت مبارککککککککککککککککککککککککک

    اینم هدیه تولد :

  25. بنفشه :گفت

    تولدت خیلی مبارک…

  26. مانلی :گفت

    تولد مبارک…چه عکسهای قشنگی.

  27. هیرسا :گفت

    تولتون مبارک. امیدوارم همیشه سلامت و خوشبخت باشید.

  28. رها :گفت

    سلام شادی عزیز…
    عجب سفر باحالی داشتید چه عکس های جالبی…اون دستگاه و با اون خونه ی سنتی رو خیلی دوست دارم.مرسی که ما رو شریک سفرتون کردی…

  29. پردیس :گفت

    آخی تو چقدر نازی…از اون چهره هایی که نمیشه دوستشون نداشت! فقط من فکر می کردم که تو یک شکل دیگه باشی. یعنی راستش از بس غذا هات خوش مزه است و بعضی هاش هم سرخ کردنی و..من فکر می کردم که تو باید حیلیییی چاق باشی!!!ولی ماشالا هیکلت خوبه.
    عکس هایی که گذاشتی هم خیلی قشنگه . بخصوص عکس گوساله جان!
    می گم که راستی دمپختی باقالی هم خیلی به داد ما رسید. بازم از این غذا های ساده یاد بده ما دانشجو ها درست کنیم!

  30. ساره :گفت

    می بینم که رفتین ولایت ما و خوش هم گذشته خدا رو شکر…
    تولدت رو با تاخیر شادباش می گم دوست جان و خوشحالم که خوشحالی

  31. مهرناز :گفت

    سلام شادی جونم تولدت مبارک ایشالا صدمین سال تولدت رو جشن بگیری.عکسات هم عالی بود عزیزم

  32. منتظر :گفت

    سلام خانومی بازم اومدم میخواستم ببینم این بیفتک کوب یعنی چی؟ چی هست ؟ و اسمش را اگر به انگلیسی میدونید مرسی راستی خیلی از غزاهای شما خامه داره ما اینجا خامه نداریم حتی تو مغازه های ایرانی باید چیکار کنیم و 1 سوال دیگه ایا کیک اسفنجی که دارید اینجا هموم را برای درست کردن رولت استفاده میکنیم ؟
    من کیک هام خوب در نمیاد معمولا وسطش خمیر میمونه هالا گاز جدید گرفتیم امیدوارم که حل بشه و اگر شما نکطه ای میدونید لطف کنید بگید ممنون

  33. بانوی آشپزخانه :گفت

    سلام عزیزم تولدت مبارک ایشالا سی و یک سالگیت پر از شادی و سلامتی پر از روزهای خوب و عشقولانه کنار همسری خیلی خوشحالم که سفر بهت خوش گذشته و حال احوالتو بهتر کرده …بازم بووووووووووس

  34. رکسانا :گفت

    سلام … تولدت مبارک خانم … درست یک روز با هم تفاوت سنی داریم …من اول شهریور به دنیا اومدم و دیروز 31 ساله شدم …

  35. سلام خانومي مرسي از دستورات خوبت تولدت هم خيلي مبارك باشه

  36. آنن :گفت

    تولدت مبارک! خیلی خیلی مبارک.
    ایشالا همیشه به سفرهای خوب و خوش گذروندن.
    کمر دردت بهتره؟ من چقدر بگم ورزش کنید بابا جان! آخه کمر درد مال سن توئه؟

  37. آنن :گفت

    راستی عکسا هم خیلی قشنگ بود.
    نخ سوزن عکس اول!

  38. ندا :گفت

    به به شادی جون
    خدارو شکر که بهتون خوش گذشت …. چه سفرنامه مصوری!!!میبوسمت عزیزم

  39. ندا :گفت

    …………..تولدت مبارک گلم……………..

  40. غزاله :گفت

    سلام تولدت مبارک
    به به می بینم که شما هم مردادی هستید،
    از هنرمندیتون باید می فهمیدم….

  41. ماری :گفت

    سلام شادی جون تولدت رو بهت تبریک میگم صد سال زنده و سلامت باشی در کنار همسر مهربانت زندگی خوشی داشته باشید راستش خیلی خوشحال شدم عکسهایی از شمال رو دیدم خوب کردی عکسها رو گذاشتی اینجا کیف کردم دلم برای بوی شمال بوی برنجزارها تنگ شده با اینکه اینجا که من زندگی میکنم شاید از شمال خودمون قشنگتر و سر سبزتره ولی شمال یک چیز دیگه است و یک چیز دیگه خوشحالم که خودت رو دیدم اصلا تصور نمیکردم این شکلی باشی یک چهره بشاش نگاه مهربان و دل عاشق خیلی ماهی حالا دیگه میتونم تصورت کنم چه جوری هستی همسرت باید بهت افتخار کنه و تو هم به او خوش باشید و سلامت
    ماری

  42. نیکا :گفت

    سلام شادی جون تولدت مبارک.همیشه به گردش و شادی و تولد بازی .
    به به از دیدن عکسها کلی لذت بردم.دست شما درد نکنه

  43. مادونفر :گفت

    تولدت مبارک آشپز مدرن جون…. چه ناز نازیییییییییییییییییییییی….

  44. بهار :گفت

    سلام شادی جونم. تولدت مبارک. انشاالله صد و پنجاه ساله بشی و در کنار همسر گرامیت زندگی ای پر از شادی و موفقیت داشته باشی. منم مدتی سفر بودم و نتونستم زودتر بیام بهت تبریک بگم.

  45. نازلی :گفت

    سلام تولدت مبارک باشه.
    از اینکه شما و همسریتونو در عکسها ملاقات کردم بسیار خرسندم. از یه چیز هم خیلی تعجب کردم. شما دوتا خیلی لاغرید!!!!! آخه من این غذاها رو اگه بپزم و با همسریم بخوریم. میریم بالای 80 – 90 کیلو
    همیشه شاد و سلامت باشید.

  46. سلام شادی جون
    رسیدن بخیر عزیزم
    تولدت و تبریک میگم امیدوارم که در کنار همسریت شاد و سلامت باشی خانومی

  47. هدیه :گفت

    هی چشامو مالیدم گفتم یعنی خودشه خود خودشه؟؟
    دوست قدیمی منه؟؟
    آخ جون که دیدمت چه کیف داد
    تولدت مبارک
    ولی خدائیش آبچی جوانتر می زنی ها
    این عکس پاسپورتی گوساله دلنشین بسیار به مذاق ما نیز خوشایند آمد.
    این ظرافت شما نه تنها درهنر آشپزی نمودار می باشد بلکه در هنر عکاسی تو چند صد برابر نمودار است.
    بابا بیا پیشم
    آی میس یو اند آی لاو یو فور اور .
    فرانسوی بلد نیستم بگم وفقط بلدم بگم:بنژو- بناپتی- ان دو تغا. همین اگه معنای آی لاو یو رو می رسونه قبول کن

  48. سفارش خرید پیتزا و ساندویچ از طریق اینترنت
    یک پیتزای خوب میتونه کامل باشه
    یک ساندویچ خوب میتونه کامل باشه
    کامل فود آمادۀ پذیرایی از میهمانی و جشنهای شما با بهترین کیفیت و مطلوب ترین طعمها
    با سفارش غذا از طریق اینترنت در قرعه‌کشی ما شرکت نمایید
    کامل = کاملا خوشمزه

  49. یاسمن :گفت

    تولدت مبارک
    ببخشید که تآخیر داشتم.من همیشه به وبلاگت سر می زنم و خیلی دوستش دارم.
    لطف کردی که عکست رو گذاشتی ،دوست داشتم وقتی می خونمت، چهره ات جلوی چشمم باشه.
    ممنون

  50. یاسمن :گفت

    تولدت مبارک
    ببخشید که تآخیر داشتم.من همیشه به وبلاگت سر می زنم و خیلی دوستش دارم.
    لطف کردی که عکست رو گذاشتی ،دوست داشتم وقتی می خونمت، چهره ات جلوی چشمم باشه.
    ممنون

  51. تولدتان مبارك 🙂 بالاخره ديدم عكستون

  52. تولدت مبارک
    .
    یه سری هم به غذای ما بزنید!!
    یه غذای خیلی خوشمزه

  53. سمن :گفت

    تولدت مبارک شادی جان.روزها وسالهای بهتری پیش رو داشته باشی.

  54. ستاره شب :گفت

    سلام شادی جون
    خوبی
    نمیدونم کی سرمیزنی اما میخواست یک زحمت بکشی مد حدود 2 هفته میشه نیمتونم وارد سایت آشپزآنلاین بشم میخواستم امتحان کنی ببینی میتونی باز کنی یا نه http://www.ashpazonline.com
    شرمنده از اینکه همیشه زحمت دارم برات

  55. کویریات :گفت

    سلام. من اینجا زیاد اومدم ولی فکر کنم تا حالا کامنت نذاشته بودم ولی این دفعه میگم تولدتون خیلی مبارک

  56. پرنيان :گفت

    واييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    يه عالمه تولدت مبارك!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    چقدر خوب كه بهتون يه عالمه خوش گذشته

    يه عالمه آرزوهاي خوب براي امسالت هم براي خودت و هم همسرت!

    يه عالمه هم ممنون از عكساي خوشگلي كه گذاشتي آخه من و همسري هم دو ماه پيش همين جاها بوديم و كلي برام تجديد خاطره شد!

    بازم يه عالمه تولدت مبارك!!!!

  57. farzad :گفت

    nice

    farzad az canada

  58. و اما، تجربه‌ي حضور خداوند به تجربه‌ي باران مي‌ماند،

    چرا كه براي تجربه‌ي اين هر دو، چترها را بايد بست

  59. نیلسا :گفت

    خصوصیداری

  60. سلام شادی عزیزم
    تولدتو تبریک میگم دوست عزیزم ، انشاالله 150 ساله بشی.ودر کنار همسر گرامی
    و فرزند عزیزت به سلامتی و خوشی زندگی کنی.
    شاد باشی و سلامت

  61. آرام :گفت

    عزیزدلم تولدت مبارک . 120 ساله باشی خانوم در کنار همسر گرامی ، شاد ، سلامت و موفق …… خداییش با عکس پاسپورتی بسی حال فرمودیم …..

  62. گیلدا :گفت

    سلام شادی خانم تولدت مبارک . خوش بحالت رفتی شمال . من و همسرم که فرصتشو نکردیم امسال بریم مسافرت دلم هوای شمال رو کرده . راستی حالت چطوره ؟ من مثل همیشه منتظر غذاهای خوشمزه ات هستم .
    موفق و شاد باشی

  63. حمید :گفت

    چه آدمای بیکاری پیدا میشن

  64. من آزادم :گفت

    اول از همه تولدت مبارك
    دوم ديدن عكس آدمهاي مجازي خيلي لذت بخشه
    سوم من عادت دارم عكي هر خوردني و تو اينجا مي بينم زيرش هم طرزتهيه اش باش با ديدن كيكت فكر كردم طرز تهيه اشم هست خيلي هيجان زده شدم
    بازم تولدت مبارك

  65. بهار :گفت

    دفه پیش که بهت سر زدم عکست لود نشد ولی ایندفه روی ماهتو دیدم. با وجود غذاهای خوشمزه و خوش رنگ و لعابی که درست می کنی خوبه که هم خودت هم همسرت هر دو چاق نمی شین.

  66. سلام…تولدت مبارک…راستی …می دونستی روز تولد وبلاگت مصادف با تاریخ تولد
    منه؟ منم 23/2 به دنیا اومدم…خیلی خوب کردی که یه عکس از خودت گذاشتی…تا حالا ذهنیتی از چهرت نداشتم…اما خوب…حالا دارم

پاسخی بگذارید

