آشنایی با خوردنی ها2: سس شکلات و شربت توت فرنگی


این دو تا چاشنی رو من برای انواع دسر و روی کیک و روی بستنی و تزیین و خلاصه هر چیز مربوط به دسرجات و شیرینی جات استفاده می کنم و همیشه هم راضی هستم. هر دوی اینها رو می تونید توی سوپرمارکت های خوش بر و رو!!!! پیدا کنید.
من حتی با سس شکلات شیرکاکائو داغ یا سرد هم درست می کنم. میونبر خوبی یه.
با ریختن کمی از شربت توت فرنگی توی شربت آبلیمو تازه یا شربت ساده می شه بهش طعم و رنگ باحالی داد.
وقتی هم بچه ها تون گریه می کنند و تو سر هم می زنن می تونید کمی از سس شکلات رو بریزید تو کاسه و با یه چند تا بیسکوییت پتی بور بذارید جلوشون تا دست از سر شما بردارن!!!!
خوب دیگه همین بود نتیجه ی داشتن سس شکلات و شربت توت فرنگی در خانه!
خدانگهدار تا معرفی خوردنی بعدی!!
این نوشته در آشنایی با خوردنی ها ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

29 پاسخ برای آشنایی با خوردنی ها2: سس شکلات و شربت توت فرنگی

  1. نوشین...سمساری :گفت

    دختر جون بچه های من که با این چیزا خر نمیشن

  2. نوشین...سمساری :گفت

    اول شدم نه؟

  3. نوشین...سمساری :گفت

    اه اره چون خودم اول شدم ؟ چه عجب؟

  4. نوشین...سمساری :گفت

    پس کامنت من در مورد تولدت و بقیه چیزا که نوشتم کو؟ من کلی قربون صدقه رفتم… گفتم عگس من=این گوشاله رو از کجا اوردی؟
    مبارکباد گفتم….اییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  5. نوشین...سمساری :گفت

    برم ایمیل کنم به این کامنت دونی اعتباری نیس.

  6. سلام خانمی
    دستت درد نکنه

  7. May :گفت

    خوب تولد شما با تاخیر مبارک باشه آشپز جونم ایشالا که سالیان سال سرحال و شاد باشی و در حال آشپزی .

  8. آرزو :گفت

    سلام. تولد شما مبارک. البته با تاخیر مگه از اینا هم تو ایران هست؟ چه باحال من نمی دونستم.

  9. مهرناز :گفت

    آره سس شکلاتش حرف نداره

  10. فاطمه :گفت

    سلام شادی جان . تولدت مبارک . قسمت نظرات پست قبلی واسه من باز نمی شد واسه همین با تاخیر تبریک گفتم . ایشالله همیشه به سلامتی . شونصد بار سر زدم تا آپ کردی … یا تو خیلی سرت شلوغه یا من خیلی عجول

  11. ساره :گفت

    وای این سی روپ ها جون می دن واسه روی بستنی، یه بستنی وانیلی ساده رو تبدیل به یه معجزه می کنن!

  12. ندا :گفت

    من عاشق این شوکولاتا هسته بیدم
    بچه ها؟؟ بچه کجا بود ؟؟ خودمون که شیکمو تریم

  13. مادووئنفر :گفت

    میبینم که خیلی در امور ساکت کردن بچه وارد هستی…بارکلله که از الان میدونی چه جوری بچتو ساکت کنی…. باور میکنی که من از ترس کالری های وحشتناک اینا اصلا طرفشون نمیرم…حالا خود بستنی کم کالری داره اینم بریزم روش دیگه چی میشه..

  14. می دانم توگوش ت خیلی پراست ازاین حرف ها…وککت نمی گزد…امالطفا به عکس بالا نگاه کن ..ما بچه هایی هستیم به این شکل ..که داریم به شما نگاه می کنیم ..شما هم به چشم های ما نگاه کنید…

    خسته نشدی که؟ فیلترینگ مهربان،اما من خسته هستم توهم خیلی کارداری ،خیلی ازسایت هادیگرمنتظرت هستند..برو موفق باشی…شادی عزیز

  15. یاس :گفت

    سلام
    واقعا وبلاگ جالبي داريد . با تبادل لينک و لوگو موافقيد ؟
    خوشحال مي شم ما رو لينک کنيد و اجازه لينکتون رو به ما بديد .
    عنوان لينک ما
    .•* *•. .•* دنياي مد لباس و آشپزي ايران و جهان.•* *•. .•*
    اگه با تبادل لينک و لوگو موافق بوديد حتما به من اطلاع بديد که شما رو با چه عنواني لينک کنم

  16. زندگی :گفت

    سلام
    واقعا وبلاگ جالبي داريد . با تبادل لينک و لوگو موافقيد ؟
    خوشحال مي شم ما رو لينک کنيد و اجازه لينکتون رو به ما بديد .
    عنوان لينک ما
    .•* *•. .•* فقط خانوماي تهروني لطفا.•* *•. .•*

  17. iranfast :گفت

    سلام دوست عزيز
    باکس IRANFAST اين امكان را به شما ميدهد كه آمار خود را بصورت تضميني به طور چشم گيري افزايش دهيد.

    براي اين كار باكس ما را در قالب خود قرار داده و كد بنر و نام لينك درخواستي خود را براي ما ارسال كنيد. بنر شما هر روز در باكس ما نمايش داده خواهد شد.

    کدبنر يادتون نره
    فرصت را از دست ندهيد.
    موفق باشيد.

  18. سارا :گفت

    سلام شادی عزیزم
    به سلامتی افتخار دادید و آپ نمودید
    دستت درد نکنه مرسی
    می بوسمت

  19. نسرين :گفت

    سلام،تولدت مبارك عزيزم.از مطالب خوبت ممنونم.بازم از اين ماركهاي آزمون شده بهمون ياد بده.مي بوسمت.

  20. مونی :گفت

    ممنون شادی جون

  21. nadia :گفت

    salam. khili site ba hal va khoshmazei dari, to ye poste dige comment gozashtam ke fekr konam nakhondi.mikhastam beporsam rajebe be oon rolet shocolati onjayi ke rolet ro mindazi roye parche baad ba hamon parche ono lole mikoni?

  22. gourmand :گفت

    سلام … خوبی دوستم ….چه عکسهای خوشگلی

  23. بانوی آشپزخانه :گفت

    سلام شادی جووووووووون خوبی؟ بهتری که ایشالا بابا دلمون برا دستپختت تنگیییییییییییییییدهکجایییییییییییییییییییییییییییی؟بیا که منتظریم

  24. سالی :گفت

    سلام شادی جون من خیلی وقته مطالبتو میخونم …شاد باشی

  25. من آزادم :گفت

    سس شكلات و شربت شكلات چي ميگه؟؟؟ چه با كلاسه؟؟؟؟؟؟؟؟

  26. شب تاب :گفت

    سلام شادی عزیز.از آشنائیت خوشحالم.منم آشپزی رو هنر میدونم و متنفرم از اینکه اونو سرسری بگیریم و اهمیت ندیم که چی به بدنمون میرسونیم.بهرحال تا جایی هم که گرفتاریها و کارام اجازه میده حسابی براش وقت میذارم.موفق باشی

  27. پرگل :گفت

    سلام من هم مدیون این دو نوع سس شکلات و توت فرنگی هستم چون وقتی بچه هام کوچیک بودن و از طعم شیر خوششون نمی اومد او نها رو با شیر سرد مخلوط میکردم و بخاطر طعم خوبی که به شیر میداد اشتهای بچه ها رو برای خوردن شیر و بیسکوئیت عصرانه شون باز میکرد . ممنون که یاد آوری کردین بودنش توی آشپزخونه به جلوه های ویژه کمک میکنه

  28. حمیده :گفت

    سلام من تازه وبلاگ شما رو دیدم و خیلی خوشم اومد
    من دنبال سس سویا هستم که چه جوری درست میشه
    در ضمن سسی که بر روی ذرت مکزیزکی هم میریزن رو هم میخوام بدونم کاملا چی توش هست
    ممنونم
    از آشنایی با شما و زحمتاتون ممنونم

پاسخی بگذارید

