دسر لیوانی بستنی ساده


تو این پست با استفاده از مطلب بسیار مفید پست قبل یه دسر بستنی خوشمزه براتون می ذارم که وقتی می خورید دل و جیگرتون حال بیاد!!!
مواد لازم
بستنی وانیلی
بیسکوییت پتی بور خورد شده
بادام پوست گرفته ی بوداده خورد شده
پودر پسته
خامه  دو قاشق مخلوط شده با یک قاشق پودر قند
کمی پودر ژله ی آماده ی قرمز رنگ ( توت فرنگی یا آلبالو)…. می تونید از رنگ دیگه هم استفاده کنید!
کمپوت آناناس خورد شده
موز خورد شده
سس شکلات
شربت توت فرنگی
شکلات کیت کت! (تو عکسا هست)
ته لیوانی که می خواید دسر درست کنید چند تیکه آناناس خورد شده بریزید و روش با قاشق بستنی بریزید و فشار بدید. بیسکوییت پتی بور رو بریزید روش و کمی شربت توت فرنگی بریزید. کمی بادوم خورد شده بپاشید. یه لایه دیگه بستنی بریزید و با قاشق فشار بدین. روش موز خورد شده و آناناس خورد شده بریزید و کمی سس شکلات. بعد دوباره بستنی بریزید و روش بیسکوییت خورد شده و بادوم خورد شده و پودر پسته بریزید. و کمی سس شکلات اضافه کنید. خامه ی مخلوط با پودر قند رو با کمی پودر ژله ی رنگی مخلوط کنید تا رنگ بگیره و با قیف روی بستنی بریزد و روش کمی سس شکلات بریزید. یک تیکه کیت کت بذاریدکنار لیوان.
سازنده و عکاس: آشپز مدرن
این نوشته در دسرها ارسال شده و با , , , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

17 پاسخ برای دسر لیوانی بستنی ساده

  1. nadia :گفت

    avaaaaaaal, che bastaniye khoshmazei, ichala farda dorost mikonam, ama man ye soal to poste ghabli porside bodam rajebe rollet , javab nadadi, kole khanevade montazeran ke man in rolet ro key dorost konam,meghsi babate hame chiممنون از لطفت عزیزم. جواب سوالت: رولت رو همراه پارچه می پیچی و حتما هم نمناک باشه ولی نه خلی خلی زیاد چون ممکنه رولت بهش بچسبه.

  2. مینا :گفت

    سلام!
    مدتیه که اینجا میام و می رم ولی بی صدا !!!! منم مثل تو آشپزی برام یه جور جادو گریه …مثل نقاشی کردن می مونه . مثل هزارتا کار خوشگل دیگه . وقتی پیدات کردم خیلی ذوق کردم ! همین طوری الکی ها ! اما ذوق کردم !
    اما من یه بچه دارم که پر از حساسیته ! از وقتی اون به دنیا اومده پدرم در اومد که غذای سالم درست کنم ! اولاش خیلی سخت بود اما حالا خیلی جالبه یه جور کشف و شهوده ! خیلی حیفم اومد اینو بهت نگم . می دونم که غذا حتما باید خوشمزه باشه . خیلی هم خوشمزه باشه . بعدشم باید خیلی خوشگل باشه . اما یه مثل قدیمی هست که می گه به من بگو چی می خوری تا بگم کی هستی! خیلی گلی اما اگه یه نگاه به این موضوع هم بندازی دیگه حرف نداری. یه چیزی رو هم در گوشی بهت می گم از این سس های شکلات و اینا فرار کن با تمام سرعتی که می تونی !
    بالاخره من هم مامانم هم یه خورده دیگه ….خلاصه یه چند سالی …. ای بابا خودت می دونی دیگه !

  3. سلام شادی خانم باید بگم عالی بود
    عکسات هم به اندازه ی آشپزیت خوبه
    مثل عکس مجله های خارجی شده عالیه
    موفق باشی

  4. دل نوشته ..فائزه :گفت

    سلام شادی جونم
    عجب دسر توپی ها هر کی بخوره چپ میکنه این بیشترمثل معجون میمونه
    ببینم شما که این همه غذاهای چاق کننده میخورید پس چرا تو و همسری انقدر لاغر هستید

  5. مونی :گفت

    مرسی از محبتت .

    این دسر هم مثه باقی دستورات حتما خوشمزه اس

  6. زهرا :گفت

    سلام شادی خانم گل گلاب
    اولا که تولدت با تاخیر مبارک
    بعد هم اینکه من هم متولد مردادم
    سوم هم اینکه عکست هم دیدم خیلی بانمک هستی و در عین حال معلومه که شیطون هم هستی
    بعد هم اینکه لینکت خواهم کرد

  7. بانوی آشپزخانه :گفت

    سلام شادی جونم واااااااااااااااای نکن با ما اینجوریاین دسر لیوانی بستنی ساده رو که هرکی بخوره رفته رو هواواااای این خوشمزه چقده انرژی داره خیلی خوشگله نمی شه ازش گذشت

  8. شقایق :گفت

    سلام. خیلی وبت قشنگ و خوبه .. از مطالبت و نوشته هات حسابی حال می کنم. یه طوری نوشتی که خیلی بیشتر از آشپزی خوشم اومده بازم چیزای خوب خوب بنویس

  9. رکسانا :گفت

    این دیگه سوخت موتور جته که نه دسر

  10. رها(ستایش) :گفت

    خدایش من یکی اگه این رو بخورم تا 5 روز سوخت دارم

  11. آزاده :گفت

    بستی موجود خوشمزه ایست

  12. gourmand :گفت

    ووووای دهنم آب افتاد …دلم به تاپ تاپ افتاد …

  13. ندا :گفت

    خوشششششششششششششششششششششششمزه ست دوست میدارم

  14. نجمه :گفت

    سلام
    این سس شکلات توی سوپر به همین نام هست؟به احتمال 90 درصد به همین اتسمه. آجه اونجا که من می خرم مثل فروشگاههای بزرگ چیده و خودم برمی دارم دیگه نمی پرسم ازش!

  15. شیده :گفت

    شادی جون سلام . دومین بار که نظر میدم ولی هزارمین باره که به وب سایتت سر میزنم کارت عالیه غذاهات خیلی جالب من خیلی خوشم میاد مخصوصا از این دسر ممنون خیلی خیلی عالیه امیدوارم همیشه ادامه داشته باشد . خداحافظ

  16. شیده :گفت

    شادی جون سلام . دومین بار که نظر میدم ولی هزارمین باره که به وب سایتت سر میزنم کارت عالیه غذاهات خیلی جالب من خیلی خوشم میاد مخصوصا از این دسر ممنون خیلی خیلی عالیه امیدوارم همیشه ادامه داشته باشد . خداحافظ

  17. عسل :گفت

    سلام عزیزم منو با عنوان مدل لباسهای بینظیر و کمیاب لینک کن و خبرم کن تا لینکت کنم .ضمنا واقعا از سایتت استفاده کردم.

پاسخی بگذارید

