ماکارونی با سویا و سیب زمینی و پنیر


قبل از شروع پست:
۱. فعلاً به دلیل مشغله و حال ناخوب فقط می تونم از تو آرشیوم دستو غذا بذارم و خیلی هم تند تند نمی تونم آپ کنم.
۲. نمی تونم به دوستان سر بزنم مگر اینکه مورد خاصی باشه. دلگیر نشید…. البته امیدوارم!
۳. خواهش می کنم دستور خاصی نخواهید چون نمی تونم بذارم و شرمنده می شم…. فقط اگر سوالی درباره ی پست های توی وبلاگ باشه جواب می دم.
مواد لازم
پیاز خورد شده ۱ عدد
سویا خیس شده دو پیمانه
فلفل دلمه خورد شده نصف یک عدد
سیب زمینی خورد شده ۲ عدد متوسط
رب گوجه ۱ ق.غ
نمک و فلفل و ادویه
پنیر ورقه ای ۲-۳ ورق
ماکارونی
پیاز رو تو روغن سرخ کنید. کمی که رنگش برگشت فلفل دلمه ای رو بریزید و کمی تفت بدن. سویا رو اضافه کرده و تفت بدین. رب گوجه و نمک و فلفل و ادویه رو بریزین و کمی بچرخونید. کمی آب بریزید و در ماهیتابه رو بذارید و زیرش رو کم کنید تا آبش تبخیر شه.
سیب زمینی رو توی ماهیتابه دیگه سرخ کنید و بهش ادویه و نمک بزنید و کنار بذارید.
ماکارونی رو طبق دستور نوشته شده روی بسته اش آبکش کنید. برای آبکش کردن ماکارونی از آب گرم استفاده کنید که ماکارونی گرم بمونه و برای سرو سرد نشه. سعی کنید مایه ماکارونی و سیب زمینی رو هم گرم نگه دارید که گرمای اینها بتونه ورقه های پنیر رو آب کنه.
پنیر رو نواری ببرید. توی دیس ماکارونی بریزید و یکی دو نوار پنیر بذارید و روش مایه ی ماکارونی بریزید.  کمی سیب زمینی سرخ کرده هم بریزید. همینطور ردیف ردیف بریزید تا ردیف آخر که با ماکارونی بپوشونید و روش رو با پنیر و مایه ی ماکارونی و سیب زمینی سرخ کرده تزیین کنید.
نکته: می تونید سیب زمینی سرخ شده رو با مایه ی سویا قاطی کنید و روی غذا بریزید. البته ممکنه کمی سیب زمینی شل بشه!
نکته ۲: می تونید از پنیر کلاً صرف نظر کنید یا فقط روی غذا برای تزیین و البته خوردن!!!! استفاده کنید.
دستپخت و عکس: آشپز مدرن
این نوشته در پاستاها و لازانیا, غذاهای گیاهی ارسال شده و با , , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

27 پاسخ برای ماکارونی با سویا و سیب زمینی و پنیر

  1. meha :گفت

    سلام شادی خانوم
    من meha هستم … خیلی وقته که وبلاگتون رو از طریق فید می خونم…تصادفی باهاش آشنا شدم … گاهی تو خونه یه چیزایی درست می کنم … ولی به خوبی غذاهای شما نمیشن!!
    گرچه نمیشناسمتون…ولی خوشم اومده از کارا و حرفا و مخصوصا غذاهاتون!
    یه نامزد دارم … تا دلتون بخوات خوش خوراک
    دارم غذاهاتون رو تمرین می کنم واسه پز دادن در آینده!!!!!!
    خسته نباشید!!!
    دوست کوچیکتون meha

  2. سارا :گفت

    شادی عزیزم چی شده؟چرا خالت خوب نیست؟
    نگرانت شدم
    عزیزم می دونم که نمی تونی جوابم رو بدی ولی زود زود خوب بشو عزیزممممممم
    می بوسمت

  3. پرگل :گفت

    سلام شادی جون برات آرزوی سلامتی میکنم . اگه حوصله داشتی یه سری به همون موزه میراث روستایی بزن عکسهایی گذاشتم که شاید با دیدن اونها حالت بهتر بشه .

  4. وحیده :گفت

    خدا بد نده عزیزم امیدوارم هرچه زودتر خوب بشی

  5. فاطمه :گفت

    سلام . شادی جونم کلی از حال ناخوبت غمگین شدم سر افطار دعات میکنم هر چه زودتر سالم و سر حال بشی

  6. سلام شادی جون
    چندتا غذا برای سحر یاد بده حتما حالت خوب میشه

  7. سلام
    وایی وبلاگتون عالیه! دستتون درد نکنه
    باید آشپزیتون بیست بیست باشه خوش به حالتون!
    من از وبلاگتون خیلی خوشم اومده مایلید با هم تبادل لینک داشته باشیم تا راحت تر به هم سر بزنیم؟
    بازم بهتون سر میزنم
    فعلا…

  8. هیرسا :گفت

    شادی جان غذای بسیار خوبیه. دستت درد نکنه. امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی که سلامتی مهم ترین نعمت زنگی است.

  9. مادونفر :گفت

    وای…من باز ناهار نخورده اومدم اینجا…شکمم سوراخ شد…… میشه حداقل یه رشته از اون پاستا رو بدی بریزم تو این شکم لامصب؟!

  10. الینا :گفت

    سلام شادی جون
    امیدوارم که هر چه زودتر خوب بشی و همون شادنه سابق و شاد و سرحال و بتونی به دوستان سر بزنی هیچ توقعی ندارم که سر بزنی فقط دعا میکنم زودتر خوب بشی از راه دور میبوسمت

  11. سلام شادی خانم
    امیدوارم حالتون بهتره باشه و زود زود سرحال و خوب بشید
    براتون آرزوی موفقیت دارم
    و
    شادی
    مثل اسمتون

  12. هستی :گفت

    سلام من امروز با وب عاللللللللیییییییییییییییییییییییییییتون که خیلی خوش مزه است آشنا شدماز امروز لینکتون میکنم که منم عضو این آشپزخونه مدرن و خوشمزه و یکی از بهترین شاگرداتون شم واقعا بابت این وبلاگ دست گلتون درد نکنهاز طرف همه دوستهام که میدونم طرفدارتون میشم روی ماه خوش طعمتون و میبوسم

  13. سعیده :گفت

    سلام
    وبلاگت عالیه مخصوصا عکسهاش.می شه دستور حلوا رو بذاری؟ من امروز برای افطار مهمان داشتم و حلوام خراب شد و کلی حالم رو گرفت.

  14. پرنيان :گفت

    دوست عزیز

    من بروزم و منتظر!!!
    موفق و پایدار باشی

  15. مهرناز :گفت

    واو بسیار اشتها برانگیزه اما من همیشه فکر میکردم با سویا زیاد خوب نمیشه.دوباره باید درست کنم

  16. حدیث :گفت

    امیدوارم هرچه زود زود زود تر بهبود یابید
    شادی جون امیدوارم زودتر خوب بشی تو این ماه رمضونی نیستی غذاهای جدید بزاری درست کنیم
    ولی وقتی برگشتی باید جبران بکنی ها ( عصبانی )(خواهش )

  17. نسرين :گفت

    سلام، دعا ميكنم كه حالت خوب خوب بشه مثل 10 سالگيت.

  18. چه خوب که بعد از افار به وبلاگ شما آمدم
    در غیر اینصورت روزم باطل میشد
    سلام و درود فراوان بر شما
    در کارتون حرفه ای هستید
    افتخار بدید به وبلاگ منهم سر بزنید و اگر دوست داشتید منو به نام هنر و مهارتهای زندگی لینک کنید.
    اجازه بدین منهم شما را به لیست پیوندهام اضافه میکنم

  19. زهرا :گفت

    خدا بد نده مادر
    نبینم این شادی خانم ما حالش ناخوب باشه
    امیدوارم هر چه زودتر حالت خوب بشه و بیای واسمون پستهای خوشمزه خوشمزه بزاری

  20. ستاره شب :گفت

    سلام شادی جون
    خبری ازت نیست
    نگران شدم
    حالت بهتر نشده؟
    یه خبری بده

  21. مطبخ شیما :گفت

    سلام شادی جون
    امیدوارم که حالت خوب باشد
    دلم برات خیلی تنگ شده بود
    خیلی ممنون که در این مدت به من سرزدی عزیزم
    آموزش هم که مثل همیشه عالی بود دستت درد نکنه

  22. آرزو :گفت

    ممنونم خانمی ..
    نصف بیشتر آدمها ماکارونی رو دوست دارند
    منم یه جور ماکارونی ترکی استانبولی بلدم ..دوست داشتی بهت می گم طرزشو..
    کمرت بهتره ؟..امید که بهتر شده باشه

  23. مروارید :گفت

    سلام شادی خانم
    من الان حدود دو ماه با وبلاگ شما اشنا شدم خیلی خیلی عالیه تازه شما باعث شدین من با وبلاگ های دیگر اشپزی هم اشنا بشم
    الان از اینک دو الی سه هفته میام بهتون سر می زنم هیچ پست جدیدی نمی بینم …! واقعا نگرانتو شدم امیدوارم حالتون بهتر بشه.. شما همیشه از کمر درد می نالید… میدونم چه درد بدیه چون به صورت خفیف شو دارم وقتی کمی عود می کنه هیچ وضعیتی برای من راحت نیست حتی نمی تونم نه بخوابم نه بشینم نه راه برم ولی خوب بعد 1 ال 2 ساعت با ماساژ دادن بهتر میشه و می شم مثل قبل.. ولی در مورد شما نمی دونم تا حد درد می کشین به هر صورت امیدوارم خیلی خیلی بهتر بشین نه برای اینکه وبلاگتون را اپ کنید فقط فقط برای خودتون تا بتونین زندگی خوب و راحت داشته باشید و کنار همسر گرامیتون لحظات خوشی داشته باشین من که با تمام وجود برای سلامتی شما دعا میکنم ..

  24. دختر مهربون :گفت

    شادی خانم گل کجایی؟

  25. لیلا :گفت

    سلام شادی جان، خسته نباشی عزیزم من تازه با وبلاگت آشنا شدم ولی خیلی دیر، خوشحالم از اینکه در مسیر خوب زندگیت قرار گرفتی و ناراحت از اینکه دوست خوبی مثل شما را که اینقدر هنرمند و با سلیقه هستی را از دست می دم. امیدوارم که همیشه موفق باشید و آرزومند آرزوهای قشنگت هستم. قربانت لیلا

  26. علی :گفت

    قالب جدید سر اشپز برای وبلاگ

  27. ستاره شب :گفت

    سلام شادی جون
    نمیخوای این غیبت تمومش کنی یک سری بزن
    از حالت همه را با خبر کن
    منتظریم
    موفق باشی

پاسخی بگذارید

