بعضی ها داغشو دوست دارن!


رولت فوری گوجه و پنیر خامه ای

مواد لازم برای یک نفر
تخم مرغ یک عدد
آرد یک قاشق
ماست شل دو قاشق
نمک و فلفل
گوجه فرنگی یک عدد
پنیر خامه ای ۱-۲ق.م
سیر یک حبه
کره

تخم مرغ و ماست و آرد رو قاطی کنید تا مایه ی آبکی به دست بیاد. اگه شل نبود کمی ماست اضافه کنید.
توی ماهیتابه کره بریزید با کمی روغن و داغ که شد مایه رو بریزید و ماهیتابه رو تکون بدید تا به همه جاش پخش شه. بذارید یک طرفش سرخ شه و بعد برش گردونید تا طرف دیگه سرخ شه. شعله باید کم باشه.
گوجه و سیر رو خورد کنید. تو کمی کره اول سیر رو تفت بدین و قبل از سوختنش! گوجه رو اضافه کنید. کمی که نرم شد  پنیر خامه ای رو اضافه کنید تا آب شه. مایه ی به دست اومده رو یک طرف املت توی تابه بذارید و با کمک قاشق لوله اش کنید.
بذارید توی ظرفی که می خواید سرو کنید و با چاقو ببریدش. می تونید بذارید سرد بشه و بعد ببرید و به عنوان اردور سرو کنید ولی داغش برای عصرونه ی یه خانوم خونه دار که تو خونه تنهاست و می خواد شیکمو هم باشه خوشمزه تره!
دستپخت و عکس: آشپز مدرن
این نوشته در نیمرو و املت, صبحانه و عصرانه, غذاهای اختراعی من ارسال شده و با , , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

107 پاسخ برای بعضی ها داغشو دوست دارن!

  1. سلام
    خوبی شادی جون؟
    بنظر میاد خیلی خوشمزه باشه
    سعی میکنم امتحان کنم
    مخصوصا این ماه مبارک که من هی امتحان می کنم تا ببینم اخرش چی واسه مهمونیا درست کنم

  2. ملودی :گفت

    وبلاگتون خیلی عالیه
    من عاشق آشپزیم
    هر موقع بروز کردین خبر بدین
    به منم سر بزنید بد نیست

  3. نینا :گفت

    من اینو درست کردم. عالیه…

  4. نوشین...سمساری :گفت

    بنظر خوشمزه میاد…. تو بالاخره کارت تبریک رو گرفتی ننه یا نه؟ من که فکر نمیکنم؟ کمر ممر ت چطوره؟

  5. فائزه :گفت

    سلام عزیزم
    من مامانم از این ها خیلی برامون درست میکرد
    خیلی خوشمزه است من خودم هنوز امتحان نکردم
    راستی کمرت چطوره بهتر شدی بیشتر مراقب خودت باش

  6. ستاره شب :گفت

    سلام شادی جون خوشحالم که آپ کردی
    بهتر شدی؟

  7. سلام شادی جان
    به به باید خوشمزه باشه دستت درد نکنه عزیزم حتما درستش میکنم
    امیدوارم کمرت هم زود زود خوب بشه

  8. گیلدا :گفت

    با سلام به شما شادی عزیز . خیلی خوشحالم که آپ کردی . امیدوارم که هر چه زودتر سلامتیتو بدست بیاری

  9. باران :گفت

    سلام شادی جان . بهتری خانومی ؟ دستت درد نکنه اومدی اپ کردی . حیف که روزه ام وگرنه همین الان ترتیبشو میدادم !

  10. ندا :گفت

    انگاری که بهتری شادی جونم … الهی شکر …. دستت درد نکنه خواهر … شاد باشی گلم

  11. May :گفت

    میگم ها اگه میشه کرپ باهاش درست کرد یه جورایی اگه توش مربا و چیزای شیرین گذاشت . من هر دو مدل رو امتحان میکنم . راستی حالت بهتر شد ؟ مراقب خودت باش.

  12. سلام دوست عزیز و گرامی برام آشنایی با وبلاگ خوشمزه شما باعث افتخاره بخصوص که من عاشق غذا و رستوران و آشپزی هستم و در وبلاگم به معرفی رستوزاتهای تهران همراه با خاطرات شخصی خودم از اونها می پردازم
    آرزوی موفقیت دارم براتون و دوست داشتم از نظر شما درباره وبلاگم باخبر میشدم

  13. مهرناز :گفت

    تو محشری.لذت بردم از طرز کارت

  14. وحیده :گفت

    سلام خانومی مثل اینکه حالت بهتر شده خوشحالم که دوباره با یه غذای خوشمزه اومدی

  15. فاطمه :گفت

    سلام من عاشق وبلاگتم.تو رو خدا برای همه غذاهات از همه مراحل کارت عکس بگیر.اینطوری کیفیت وبلاگت بالاتر میره.قربونت.خیلی عکاسیت عالیه.خیلی خوب و واضح توضیح میدی.

  16. علیرضا :گفت

    سلام.
    من که از دیدن پست های شما خیلی لذت میبرم.
    امیوارم که موفق باشید.

    یه نکته ای که حیفم اومد نگم. اینه که توی مواد اولیه گوجه رو یادتون رفته.

  17. علیرضا :گفت

    شرمنده. دیدم بود.
    شاد باشید.

  18. pardis :گفت

    ino ezafe kon: baara shaam e yek zoj e daneshjoo ke mikhand shekamoo bashand ham khube!! be in migand sham! ham asoone ham khosh maze. mirim ke dorostesh konim!!!

  19. هیرسا :گفت

    خوشحالم که بهتر هستید. امیدوارم که همیشه سالم باشید. چه غذای خوبیه! خیلی کارهای خوشمزه ای می شه باهاش کرد.

  20. بهار :گفت

    سلام.میشه بفرمایید چیکار کنم تا کباب کوبیده مثل بیرون ترد ونرم باشد؟ایا نان خشک یا جوش شیرین تاثیری دارد؟چه مقدار ودر چه مرحله ای استفاده کنم؟من دستور کامل رو بلدم فقط ترد نمیش.ممنون میشم جواب دهید

  21. gourmand :گفت

    سلام مرسی آسون …سریع ….مقوی

  22. ٍٍسمیرا :گفت

    مثل همیشه خوشمزه

  23. پیمانه :گفت

    سلام . منهم عاشق آشپزیم و آنچه شما در قسمت توضیحات وبلاگتان نوشته اید بدجوری به دلم نشست . باز هم سر میزنم برای غذاهای خوشمزه , ساده و مدرن دیگر . تا بعد بدرود

  24. سلام
    چقدر وبلاگتون خوشمزاس.. حسابی دهنم آب افتاد!

    شما که اینقدر خوب و قشنگ و خوشمزه آشپزی یاد میدید و عکس میگیرید چرا تو مسابقه ی عکسی که من گذاشتم شرکت نمی کنید؟!

    منتظرتون هستم … جایزه اش هم مایکرویو هست!

    شما هم مثل من شکمو و موفق باشید

  25. سلام شادی جون…من لینکت کردم…توام اگه می شه منو لینک کن…هیچکی

    برا وبلاگم نظر نمی ده…توام نظر ندادیذوقم خشکید بابا

    اگه خواستی لینکم کنی… با اسم قاشق چوبی لطفا…منتظر دیدار

  26. مهدیس :گفت

    وبلاگ عالی دارین خیلی ازش استفاده کردیم ممنونم از سلیقتون

  27. بهاره ه ه :گفت

    سلام شادی جون.من امروز اومدم با چه ذوق و شوقی این رولته خومشزه رو درس کنم،منتاها خمیرشو که میریختم تو ماهیتابه وقتی میبست خورد میشد،اصلا حالت خمیری نداشت.خواستم ببینم مشکل کجا بوده؟(با اون مقدار ماستی که گفته بودین واسه من مایش شل نبود واسه همین ماستشو اضافه کردم)میشه واسه این بوده باشه؟
    پیشاپیش ممنون.سلام . ماستی که اضافه کردی زیاد بوده و باید حتما از ماست خیلی شل استفغاده کنی. اگه نیست با آب شل کن.

  28. آناهیتا :گفت

    سلام.. خیلی خوشمزه بوددد خیلی

  29. سلام
    من اگر همسر داشتم ازش میخواستم این غذای خوشمزه را دزست کنه و نخورتش تا منم بیام خونه و درخوردنش شریک بشم
    اگر رستوران داشتم حتما بعنوان دسر وارد منو میکردمش و خودم هم ازش میخوردم
    الان که هیچکدوم از 2مورد بالا راندارم یا یواشکی مادر بزرگوار اقدام به درست کردنش میکنم یا از ایشون خواهش میکنم درستش کنن
    که به هرحال همه این حالتها منجر به این میشه که من این رولتو بخورم

  30. عسل :گفت

    سلام شادی جونم.حالت چطوره دوست جون؟من از ماه عسل برگشتم و حالا دیگه هستم.تو خوبی؟ کمرت هنوز درد داره؟ اژدها یه دوست معجزه گر داره.دکترای تشخیص درد داره.با تشخیص درستش مامان اژدها رو از رخت خواب کشید بیرون.کسی که باید از جاش جم نمیخورد همچین تو تالار با من میرقصید.جات خالی. اگه صلاح دونستی راجع به این دکتر بیشتر بدونی بهم بگو.در خدمتم.چون مامان اژدها و دختر خاله اش و مامان دوستم لیلا رو درمون کرد به کارش ایمان دارم.راستی رولتو درست کردم.عالی شد.مرسی.

  31. مریم :گفت

    سلام
    قبلا یه بار ازتون اجازه خواستم که لینکتون کنم … جواب ندادید شرمنده. من خیلی کم می آم سراغ اینترنت. همونطور که تو پست قبل گفتم خیلی سرم شلوغه. اگر دوست داری لینک منو بذاری مشکلی ندارم و ممنون می شم .

  32. همین الان درستش کردم و با یه تزئین ناز خوردیمش!
    مرسی ایده!

    لینک دادم به این پست با اجازه

  33. صوری :گفت

    دوست عزيز شادي جون سلام من چند روزه با وبلاگ بي نهايت خوشمزه و عالي و صد البته حرفه اي شما آشنا شدم حرف نداره
    ، توسط مطبخ خاله خانم شما رو پيدا كردم و دوست دارم و خيلي مشتاقم كه از دوستان اينترنتي شما بشم و از تجربيات ارزشمند شما استفاده كنم
    و يه خواهش داشتم اگه ممكنه واسه برخي غذاها و شيريني ها با كسره فتحه و ضمه بنويسيد تا تلفظ درستش رو ياد بگيرم
    همه كه مثل دوستان باسوات نميشن .. راستي ممنون از اينكه تو آشپزخونه الكترونيكي نازنينتون درد دل مي كنين و حرفهاي شاد مي زنين
    ما هم غصه هامون يادمون ميره … دوستت دارم و موفق و شاد و سلامت باشيد ..

  34. سلام شادی جون…یه سوال داشتم ازت…من می خوام پست جدید بزارم…وقتی

    مطلبو توی قسمت پست مطلب جدید paste می کنم, فونتش خود به خود بزرگ می

    شه و اصلا به هم میریزه…می خواستم ببینم توام این مشکلو داری؟ اگه اره; واسه

    حلش چیکار کردی…مرسی نه. من مشکلی ندارم و نمی دونم چه کار باید بکنی.

  35. سميه :گفت

    سلام
    مرسي از دستپخت و عسكها
    فقط ميخواستم بدونم ميشه بجاي پنير خامه اي از پنير پيتزا استفاده كرد؟نه. خیلی تو هم می ره.

  36. فرناز :گفت

    سلام شادی جون من تازه وبلاگتونو پیدا کردم واقعا عالیه.
    من دیشب مرغ زعفرانی رو درست کردم خیلی عالی شد ولی سسش خوب نشد عکسی که شما از سسش انداختید تقریبا قهوه ایه و یه خورده شله ولی سس من خیلی سفت شد و رنگشم کرم روشن شد اگه میشه راهنماییم کنید. مرسیاحتمالا اندازه مواد دقیق نبوده.

  37. زهرا :گفت

    سلام
    عکسهای خوب و باکیفیتی می گیرید . اگه ممکنه اطلاعاتی در مورد دوربینی که باهاش این عکسها رو میگیرید به من بدید.
    مرسیcanon 5d

  38. سميه :گفت

    سلام
    ميشه تو اين غذا بجاي استفاده از پنير خامه اي از پنير پيتزا استفاده كرد؟

    سلام. من امتحان نکردم. فکر نمی کنم خیلی جالب بشه چون چسبناک می شه.

  39. فریبا :گفت

    خیلی اتفاقی اینجا رو پیدا کردم .
    فکرشو بکن ظهر باشه .روزه باشی .خسته باشی بعد داری راجع به It سرچ میکنی .یهو سر از این آشپزخونه در میاری .
    هر چند که سر و صدای شیکمم بلند شده اما عالی بود .مرسی .
    فکر کنم خوشمزه بشه .همین امشب درستش میکنم میام میگم چطور شد ..

  40. سلام دوست عزیزم, عید سعید فطر را به شما و خانواده گرامی تبریک میگویم

  41. مرد آشپزخانه :گفت

    اولین بار که وبلاگت رو می بینم، خیلی خیلی خیلی خوبه، ادامه بده ،
    خیلی حوصله داری که به کامنتها جواب می دی ولی نشون می ده که به کارت علاقه داری
    موفق باشی

  42. شقایق :گفت

    سلام ..
    امیدوارم حال خودت و کمرت خوب شده باشه .. آرزوهای خوب ..

  43. پیمانه :گفت

    سلام . عیدتان مبارک

  44. انا :گفت

    خیلی خوشحالم از اشنائی با وبلاگت هیچی به اندازه ی یک غذای خوشمزه و سریع نمیتونه دوا ی درد مردای شکمو بد اخلاق باشه

  45. عسل :گفت

    شادی عزیزم سلام.کمرت چطوره؟ من منتظرم اگه بخواهی از اون دکتر برات وقت بگیرم.به خدا معاینه اش ضرر نداره.تو فقط لب تر کن.اگر هم صلاح می دونی شماره مطبشو بدم خودت وقت بگیر. یادته بهم دلگرمی میدادی واسه آشپزی؟بد جوری راه افتادم!! قورمه سبزی هام تو این یه ماهه معروف شد تو فامیل!!اژدها کیف میکنه.گاهی تو خونه از تو حرف میزنیم.کاش بازم زود زود بیایی.راستی رولتو درست کردم اما اصلا نشد که بپیچه.خورد میشد همش.اما خوشمزه بود.مرسی.من هر 5 شنبه میام.برناممو منظم کردم.مراقب خودت باش.سلام عزیزم. خوبم. مرسی. کمرم هم خوبه و زیاد احتیاجی به دکتر ندارم…. ممنون از لطفت. اگه آپ نمی کنم به خاطر گرفتاری های دیگه است که خوب هم هست یعنی نتیجه اش خوبه و بعدا می آم دربارش می نویسم. خوشحالم که آشپز شدی!!!!!!!!!!!! سرم که خلوت تر شد بهت سر می زنم.

  46. Saba :گفت

    khonomi kojay?delmon shor mizane?kamarat behtar shodسلام عزیزم . من خوبم. فقط خیلی گرفتارم. مرسی از دلواپسی ها و احوالپرسی هات

  47. شقایق :گفت

    شادی جان یه سوال . اگه کوکو سیب زمینی که با جعفری یه بار توضیح دادی رو گوشت چرخ کرده بهش اضافه کنیم چی می شه ؟ می شه مثل شامی؟من امتحان نکردم. فکر کنم یه چیزی تو همون مایه ها بشه!!!!!!!!!!!!

  48. عسل :گفت

    یه نفر لینک منو از این کنار برداشته! شما می دونی کی و چرا؟خودمم شاخام بیرون زد!!!!!!!!!!!!

  49. فریبا :گفت

    میشه بژرسم چرا جواب بعضیا رو نمیدین؟ یعنی غریبه ها نیان؟
    من اومده بودم بگم درستش کردم .خیلی خوشمزه بود .سلام . من تا جایی که چشمم می بینه و سوالها رو تشخیص می دم جواب می دم البته فقط سوالها رو! چون خیلی با عجله می آم و یه نیگاهی اینجا می ندازم و می رم. به هر حال اگه سوالی کردی که ندیدم شرمنده.
    و هر کس از اینجا دیدن کنه برای من آشناست نه غریبه!چه بار اولش باشه که می اد اینجا چه بار هزارم!

  50. زهرا :گفت

    سلام شادی جونم امیدورام حالت خوب شده باشه و مشغله ات هم به پایان رسیده باشه
    دلم برات تنگ شده سعی کن زودتر بیای با یه دستور جدید

  51. باران :گفت

    ما نگران و دلتنگ آشپز مدرن شادی هستیم !نگران نباشید. برمی گردم…. همه چیز خوبه به خدا!

  52. ساره :گفت

    شادی جونم امیدوارم اون گرفتاریهات که می گی نتیجه ش خوبه زودتر به نتیجه برسه و بیای باز بنویسی آخه دلم واسه ت تنگ شده

  53. شقایق :گفت

    امتحان کردم . بد نشد .. اما به نظرم مخلوط سیب زمینی و گوشت خیلی خوشمزه نمی شه ..

  54. سلام شادی عزیزم
    ممنون از زحماتتون.
    موفق باشید.

  55. سیمین :گفت

    وبلاگتون خیلی جالب و کاربردیه
    در ضمن فکر نمی کردم با اینهمه تجربه آشپزی…اینقدر هم جوان باشید!!

  56. سلام
    وب زیبایی داریند خوشحال می شم به وب بنده هم یه سری بزنید
    خدا یار و نگهدار شما

  57. سارای :گفت

    سلام شادی جون
    خوشحالم که کمردردت کمی خوب شده انشاءا… که روز به روز هم بهتر بشه . من خیلی وقته که باهات همراهم و همیشه تو رو آپ می کنم و البته نسخه برداری از نوشته هات دستت درد نکنه همشون خوشمزه هستن فقط امروز رو وقت کردم که برات پیغام بزارم. دوستت دارم و خداحافظ

  58. عسل :گفت

    سلام شادی جون دوست جون!خوشحالم که بهتری.وای من اون خورشت لوییا چشم بلبلی رو درست کردم.محشر بود.خاطره (خواهر اژدها)که الان ده ساله مزدوج شده کیف کرد.باورت میشه؟ات سوته رو هم درست کردم.عالی بود.تو آشپزی کن.دعای یه ملت پشته سرته به خدا! کارای هنری قبلیتو بزار کنار .الان هنر آشپزیت معرکه است خانم جان.موفق باشی.بازم بیا پیشمون.

  59. زهره :گفت

    سلام خوبی شادی جان
    خوشحالم با وبلاگت آشنا شدم
    جند بار اوومدم س زدم اما پست جدید نمیزاری
    البته خوندم که مشغله ات زیاده اما تونستی آپ کن

  60. زهره :گفت

    سلام
    اینجا چقدر خوشمزه اس

    با اجازه لینکتون کردم

  61. نازنین :گفت

    شادی جون سلام
    دلمون برات تنگ شده زودتر بیا خانومی

  62. نغمه بهاری :گفت

    شادی جون کجایی ننه دلمون پوسید به خدا

  63. هیوا :گفت

    سلام شادی جان.
    خوشحالم که حالت بهتر شده و ایشالله که مشغولیتهات هرچه زودتر به نتیجه خوب مورد نظرت ختم بشه و شما هم فرصتی پیدا کنی و ما رو به فیض برسونی. من تقریبا 3 ماه می شه که با بلاگتون و با نوشته های خوشمزه و دلچسب شما آشنا شدم و تو این مدت چندتایی از غذاهاتون رو درست کردم خیلی خوب شدن‘ واقعا ممنون.(راستی من توی این غذا از پنیر پیتزا و فلفل دلمه ای و کمی کالباس هم استفاده کردم خیلی خوب شد!)
    منتظر نتیجه زحمات این مدتتون هستم و لحظه شماری می کنم تا هرچه زودتر بیایین و همراه با یه غذای خوشمزه برامون تعریف کنید.

  64. من آزادم :گفت

    با اينكه بعد از نهار پستت و خوندم اما مردم از گشنگي

  65. نغمه بهاری :گفت

    شادی اخرش خودم میکشم از دست تو کجایی اخهتو رو خدا اینکارو نکن. همین دور و برام. میام و می گم چه خبره. بذار وقت کنم!!!!

  66. مریم :گفت

    سلام خانم گلی کمرت چطوره امیدوارم هر چه زودتر خوب بشی چون منتظر دستوراهای جدیدت هستم که مطمئنم این چند وقته هم بیکار نبودی در ضمن یه جایی که یادم نیست کجا گفته بودی پودینگ ودسر و اینا خوب شدی یه چند تا دسر مجلسی هم برامون بذار مرسی از لطفت.

  67. سلام شادی جون
    دلمون برای خودت و غذاهای خوشمزت تنگ شده لطفا بیا دیگه

  68. دل نوشته ... فائزه :گفت

    سلام شادی جون
    خانمی خبری ازت نیست حداقل یه خبری از خودت بده نگران شدیم
    انشاله که خبر خوش باشه
    کمرت چطوره بهتر شده

  69. هلیا :گفت

    من درست کردم ولی نونش خمیر شد چرا؟کمکفکر کنم زیاد کلفت انداختی خمیر رو. با ماهیتابه ی بزرگتر و خمیر نازک تر امتحان کن.

  70. ماهي :گفت

    خوبي مادر؟خوبم مادر!

  71. سمن :گفت

    کم پیدایی شادی جون.ایشالله که حالت خوب باشه و مشکلی نباشه و زودتر برگردی

  72. فرناز :گفت

    سلام شادی جون اگه زحمتی نیست هر وقت اومدین طرز تهیه ی ترشی کلم بنفش رو بنویسید
    مرسی از وبلاگ عالیتون.

  73. عسل :گفت

    سلام سلام
    پنجشنبه شد دیگه
    من دوباره اینجام البته طبق قرار امروز یه پست جدید هم دارم.
    اینو برا 2 نفر درست خواهم کرد. با دو برابر این مواد

  74. کویریات :گفت

    سلام خوبین؟ بابا خیلی وقته آپ نکردین! نگران شدیم!

  75. قاشق :گفت

    شادی خانمی سلام . من عاشق این غذاهات شدم. حسابی هم شیمکو . شیکمو هستم که از اسمم پیداست لابد .

    یک سوال داشتم برای دستور این غذای آخر . پنیر خامه ای که نوشتی دقیقا منظورت چه پنیریه ؟ پنیر پیتزا ؟ پنیر خامه ای کاله یا می ماست ؟ اونم بهم بگی فوری درستش می کنم.

    یه عالمه تشکرمن پنیر خامه ای پاک استفاده کردم. مارکش به خودت بستگی داره. هر کدوم رو بیشتر دوست داری بریز!

  76. هادی :گفت

    وبلاگ خوبي است به من هم سر بزن

  77. پردیس :گفت

    داری می ری تفریح یا می ری بمونی اون جا؟

  78. زهرا :گفت

    آی شادی کجا داری میری بدون اجازه ؟؟؟
    شادی

  79. سلام شادی جون. خوبی؟
    جدی جدی داری از ایران میری ؟
    خوب امیدوارم که موفق باشین. ولی زود زود دوباره بنویس.
    منتظریما

  80. هاجر :گفت

    سلام.با تشکر از وبلاگ مفیدتون.من شما را لینک کردم

  81. بانوی آشپزخانه :گفت

    شادی عزیزم هرجای دنیا که باشی برات آرزوی موفقیت می کنمزندگی تو و همسریت سرشار از عشق و شادیباشه

  82. نسرين :گفت

    سلام شادي جان اميدوارم خوش بگذره.بهمون غذاهاي الجزايري خوشمزه ياد بده.يادت نره ها.هر چيز خوشمزه اي خوردي مارو هم ياد كن.

  83. ستاره شب :گفت

    سلام
    خوبی شادی جون
    انشا.. هرجا که هستی سلامت و سربلند باشی در کنار خانواده
    مواظب خودتون باشید
    منتظر هستیم تا دوباره وبلاگ و آپ کنی

  84. نگار :گفت

    حالا چرا الجزایر ؟؟ هر جا بری مواظب خودت باش

  85. خو!
    خوش بگذره عزیز

  86. هانیه :گفت

    آخی … رفتی دوست جون ؟ موفق باشی … زود برگرد

  87. نغمه بهاری :گفت

    شادیییییییییییییییییییییییییییییییی

  88. دلم برات تنگ میشه ،شادی عزیزم

  89. هر جا که هستی شاد و موفق باشی

    البته می دونم رفتی انجا رستوران بزنی و لی خوب بد نیست اینجا ادرسش رو بذاری تا هر وقت اومدیم انجا بیایم بهت سر بزنیم

    قول می دم نصف مبلغ غذای که خوردم رو حساب کنم

  90. پیمان :گفت

    سلام … الان که این نظر رو تایپ می کنم هنوز ناهار نخوردم ! و با دیدن وبلاگتون گرسنه شدم ! واقعا عالیه …! سعی میکنم در اوقات فراغت مشغول آشپزی بشم البته با راهنمایی های سایت شما!

  91. عسل :گفت

    سفرت به خیر دوستم
    امیدوارم زود زود برگردی و بگی که جات خوبه!

  92. تنهاترین :گفت

    کجا رفتین ؟!!!!!!!!
    تازه پیداتون کردم . حیف شد .
    منتظر که برگردید .

  93. مجی :گفت

    سلام شادی جان. شما بسیار هنرمند هستید. بسیار بسیار آفرین.من عکسهایی که گذاشتی رو نگاه می کنم کلی به ذوق می یام

  94. ليلا :گفت

    سلام. از يه وبلاگ آشپزي ديگه به صفحه شما رسيدم. من عاشق آشپزي هستم و خيلي از وبلاگهاي مربوط به آشپزي رو هم مرتب پيگيري ميكنم. ولي راستشو بخوام بگم وبلاگ شما يه چيز ديگه اس. هم پربار و هم شيك. عكسها عالين و احساس بودن در يك كلاس آشپزي واقعي رو به آدم ميدن. خصوصا اينكه از همه مراحل عكس ميزارين.
    اميدوارم كه هميشه سالم باشيد و به كار جالبتون ادامه بديد.
    واقعا موفق باشيد.

  95. مهسا :گفت

    این بار با عنوان «چرا مردها توی خواب خرخر می کنن ؟» آپیدم .

  96. شادی عزیزم،هر جا که میروی خوب و خوش و خرم باشی
    ما منتظر غذاهای خوشمزت هستیم عزیزم،زودی برگرد

  97. زهره :گفت

    سلام
    حسابی شرمنده
    من گفته بودم شما رو لینک میکنم ولی گمتون کردم .خیلی گشتم تا بالاخره …
    حالا دیگه لینکتون کردم
    غذاهاتون ظاهرا که خیلی خوشمزه هستن

  98. نجمه :گفت

    ایشالا سفر خوش بگذره.
    به امید اون روزی که وبلاگ رو باز کنم و یه دستور آشپزی جدید ببینم. دلمون برات تنگولیده. تازه فهمیدم به وبلاگت معتادم

  99. ساره :گفت

    پس چرا نیومدی دوستم؟

  100. مهدی :گفت

    سلام دوست عزيز
    وب جالبي داري تبريک ميگم
    خوشحال ميشم لطف کني بعد از اين که به اسم زیباترین مدل لباس لينکم کردي خبرم کنی تا لينکت کنم
    آمارم 8000
    ممنون

  101. سحر :گفت

    سلام وب زیبایی داری اگه ممکنه تبادل لینک کنیم

  102. زری :گفت

    وبلاگ با کلاسی دارید. اینکه عکس مراحل مختلف تهیه غذا را در وبلاگ گذاشتید عالیه!!!!!!!

    نمره ات 20

  103. به نظرم خیلی خوشمزه میاد!!

پاسخی بگذارید

