غیبت صغری


فقط در این حد فرصت دارم که با شما دوستای گلم خداحافظی کنم.
من و همسری داریم از ایران می ریم. می ریم الجزایر.
نمی دونم تا کی اینترنت ندارم ولی وقتی دارا شدم زود برمی گردم.
همه ی نبودن ها و سرم شلوغه ها هم بابت این بود که مشغول کار و بار رفتنمون بودم.
سر بزنید …. برمی گردم بابا! حالا چرا گریه می کنید؟؟؟؟ اوا…. نمی رم که دیگه نیام!!!!!
ممنون از لطف همه… نگرانی ها و محبت های همه. همه تون رو دوست دارم. منتظر باشین که با یه غذای درجه یک برمی گردم
مواظب خودتون باشین تا من بیام.
این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

