اعلام موجودیت!


بعله دیگه هر رفتی اومدی داره بنابراین بازگشت خودمو تبریک می گم.
جای همه دوستان خالی کلی دچار غم غربت و این حرفا شدم. اولش که داشتم بیچاره می شدم ولی الان بهترم و نسبتاً عادت کردم. فکر کنم تا دو سه هفته دیگه همه چیز برام راحت تر باشه. به هر حال فعلاً فقط اومدم بگم نگران نباشید زنده ام هنوز. به این می گن اعلام موجودیت!
اینم یه سری عکس از شهر جدیدم : الجزیره. بعداً می آم و درباره اینجا می نویسم.

این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

28 پاسخ برای اعلام موجودیت!

  1. نیروانا :گفت

    چه عکسهای قشنگین.اینجور به نظر میرسه که اونجا هوا خیلی خوبه.غم غربت معلومه که وجود داره ولی به زودی برطرف میشه ولی فکر کنم دلتنگیه هروز بیشتر میشه که کمتر نمیشه.موفق باشین.

  2. سارا :گفت

    الهی قربونت برم منننننننن
    خوبی عزیزم
    چه خبرا؟
    خیلی شهر جدیدت قشنگه هااا
    امیدوارم که شاد باشی

  3. چه روزهایی که می آمدم
    و روی میز آشپزخانه
    خالیه حضورت بود

    ………………..
    صد البته خصوصی ام داری…

  4. پیتی :گفت

    تو یه جمله بگم! من عاشق وبلاگ شمام! چ.ن من هم عاشق آشپزیم! این که شد 2 جمله!
    امیدوارم که به زودی برگردی روی میز آشپزخانه..

  5. فائزه :گفت

    سلام شادی جون
    بالاخره اعلام موجودیت کردی
    خیلی خوشحالم بازم برگشتی
    ولی ناقلا چرا نگفته بودی میخوای بری اونجا زندگی کنی هاننننننننننننن
    ولی واقعا خوشحالم بازم برگشتی

  6. سلام شادی جان
    خیلی خوشحالم که از خودت به ما خبری دادی
    ایشاالله هر جا که هستی خوب و خوش وخرم باشی
    عکسها هم خیلی زیبا هستند،مرسی
    ما منتظر غذاهای خوشمزت هستیم

  7. الجزاير خوش بگذره !
    سلام.
    خسته نباشي داداش.
    ممنون از مطالبتون.
    مي خواستم در صورت امكان باهاتون تبادل لينك كنم.
    ممنون ميشم اگر مايل بوديد خبرم كنيد.
    با تشكر
    http://ParsTemplate.Blogfa.com

  8. چه قــــــده بوی بــــــــــــــارون!

  9. فریبا :گفت

    سلام دوست عزیز ورودت را به قاره افریقا خیر مقدم می گویم
    من هم در کشور مالی زندگی می کنم
    بای

  10. صوری :گفت

    سلام به شادی عزیز
    امیدوارم شادو خوش باشی
    و صد البته غریبی نکنی چون ما هستیم و دوست داریم
    منتظر آشپزی و دستورهای جدیدت هستیم …
    همیشه خوشحال باشی و موفق

  11. رهگذری که موندگار شد :گفت

    سلام
    اولین باره که اینجا میام اما فکرکنم دیگه بشه کار هر روزم.ممنون از اینکه آموخته هات رو به ما هم یاد میدی وما رو هم تو لذت خلق کردن شریک خودت میکنی .هر جا هستی دلت خوش.

  12. Somi :گفت

    salam…man to in modat ke nabodi ba blogeton ahsna shodam,va besyar lezat bordam az ghazahatoon….hatman bazam miyam,,movafagah bashid.Somi az Italy

  13. نینا :گفت

    دختر پس چی شد سر دراوردی از اینجا
    لطفا توضیح بده برای چی رفتی و خوشحالم که دوباره اومدی و اپ کردی

  14. نازلی :گفت

    سلام شادی جان

    خوب کردی برگشتی …کلی خوشحالمون کردی… به خدا دیگه کفگیر خورده بود ته دیگ…. اتفاقآ پریروز خواهرشوهر جونم گفت «می خوام یه غذای جدید درست کنم تو چی پیشنهاد میدی؟» منم اومدم اینجا دیدم هنوز هیچ خبری نیست و کلی غصه خوردم که نمی تونم به خواهر شوهر جونم کمک کنم…

    خوش باشی عزیزم هر جای دنیا که هستی

  15. حوا سپید :گفت

    خب خوشحالم که دوباره نوشتی . چقدر جات خالی بود این چند وقته . کمرت چطوره ؟ سلامتی ؟ مواظب خودت باش دختر جان . حالا چی شد الجزایر . باید جای جالبی باشه /

  16. نسیم :گفت

    سلام خوشحالم که برگشتی من همیشه میامدم سر میزدم ولی میدیدم خبری نیست منتظر غذاهای جدید هستیم

  17. gol :گفت

    man in axa ro didam .kheyli aalie ke………una ro natunestam hanoo baz konam shadie ghalbam.miboosamet

  18. سمانه :گفت

    سلام.
    ممنون از سایت بسیار خوبتون.منم دچار غم غربت هستم ( 2 ساله) ولی خوشبختانه با وجود ایت همه سایت آشپزی ایرانی حسابی سر خودم گرم کردم.آخه منم عاشق آشپزیم . بازم ممنون از زحمتهات

  19. سهیلا :گفت

    سلام یه سوال فنی و سریع داشتم از رنگ خوراکی چه جوری استفاده می کنن با آب قاطیش می کنن ؟
    اگه لطف کنی همین جا جوابمو بدی ممنونت می شم .
    بستگی داره تو چی بخوای استفاده کنی. اگه تو خمیره مستقیم 2-3 قطره می ریزی و ماساژ می دی تا جذب بشه. من بیشتر از این نمی دونم چون استفاده نکردم.

  20. عسل :گفت

    سلام شادی جون جونم.داشتم دیگه دق می کردم.الان اژدها پشت سرم وایساده.باور می کنی جفتمون خوشحال شدیم از برگشتنت.امیدوارم هر جا هستی کنار همسری شاد و عاشق بمونی.غذاهای جدید بهمون یاد میدی؟غذاهای الجزایری……؟هوم.به به.
    دوستت دارم.بازم بیا.

  21. مانا :گفت

    ایشالا که غم غربت زود از بین میره

    میگما بهتر نیس درسای آشپزی رو دوباره شروع کنی ؟

  22. آرام :گفت

    عزیزم هرجا هستی شاد باشی و سلامت . چه جای با حالی رو برای زندگی انتخاب کردی ….

  23. نارگل :گفت

    سلام شادی خانومی. نگرانت شده بودیم. خوب شد اومدی خبر سلامتیتو دادی.
    امیدوارم زود به شرایط عادت کنی و نه تنها برات سخت نباشه بلکه خیلی هم بهت خوش بگذره.
    تا کی قراره الجزایر بمونی؟ نکنه برای همیشه از ایران رفتی؟
    راستی باید از این به بعد منتظر غذاهای الجزایری باشیم؟
    مواظب خودت باش و به همسرت سلام برسون.

  24. سهیلا :گفت

    مرسی عزیزم لطف کردی

  25. نغمه بهاری :گفت

    سلام شاذی جان
    تهیه ته چین برای 10نهر چه قدر مواد لازم میخواد البته طبق دستور خودت بعدشم میخوام برنجش کمی شفته تر بشه مثل ته چینهای بیرون خواهش میکنم جوابمو بده چون برای مراسمپآگشآ میخوامسلام عزیزم. موادی که من نوشتم برای 2 تا 3 نفره. خودت ضربدر تعدادی که می خوای بکن. برای شفته شدن بذار برنج بیشتر بجوشه. پیشنهاد می کنم قبلش تو خوته امتحان کن برای خودتون که یه وقت آبروریزی نشه.

  26. ... :گفت

    غم غربت !!!

پاسخی بگذارید

