خوراک ساده کدو بادمجون


مواد لازم
بادمجان ورقه شده ی سرخ شده با پوست ۱ عدد
کدو ورقه شده ی سرخ شده ۱ـ۲ عدد
گوجه قرنگی ورقه شده ۱ عدد
پیازچه خورد شده ۱ یا ۲ شاخه
پیاز رنده شده ۱ عدد
نمک و فلفل و ادویه
پیاز رو تو روغن تفت بدین. گوجه ها رو روش بچینید. نمک و فلفل و ادویه بزنید. بادمجون و کدو رو بچینید و
پیازچه رو روش بریزید. کمی نمک و فلفل و کمی آب اضافه کنیدو در ماهیتابه رو یذارید و شعله ی گاز رو
کم کنید. بذارید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بخارپز بشه و بعد با برنج یا نون نوش جان فرمائید.
دستپخت و عکس: آشپز مدرن
این نوشته در غذاهای گیاهی ارسال شده و با , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

12 پاسخ برای خوراک ساده کدو بادمجون

  1. سلام

    من خوردنو خيلي دوس دارم
    ولي آشپزيم تعريفي نداره
    گفته باشم مخلوط كردني هام خوبه( ها!؟….خسته نباشم؟)
    .
    شمارو جزو پيونداي روزانم كردم كه بيشتر و بيشتر لدت ببرم
    غذاهايي كه توش دم كردن برنج نباشه بيشتر بذار .ممنون

  2. ليلا :گفت

    سلام . وبلاگ شما رو تازه پيدا كرده بودم كه رفتيد غيبت صغري!!
    ولي حالا ميگم برگشتنتون مبارك.
    من تا حالا وبلاگ شما رو به خيلي از دوستا و فاميلا معرفي كردم و همه خوششون اومده.
    راستي منم مثل شما دور از وطن هستم و با امكاناتِ كمتر از ايران بايد آشپزي كنم كه نتيجه اش كارهاي خارق العاده اي مثل پختن نون تافتون و كيك توي ماهيتابه بوده (البته به نظر خودم!) .
    وبلاگ شما خوبيش اينه كه غذاهاي بدون نياز به فر هم زياد داره. اگر شيرينيهاي بدون فر هم آموزش بدين عالي ميشه.
    بهرحال خسته نباشيد و همينطور با موفقيت به راهتون ادامه بديد.

  3. نسرين :گفت

    سلام بر شادي گلم.خوبي عزيزم؟ كمر دردت بهتر شده؟
    دلم واست يه ذره شده بود.واقعاً جات خالي بود.
    خوشحالم كه برگشتي. ديگه ام اينقدر زياد غيبت نكنا.

  4. سر آشپز :گفت

    سلام.
    وبلاگ خیلی زیبا و پر محتوایی دارید

  5. ندا :گفت

    سلام … وای شادی جون اومدی خواهرررررررررررررررررررر چقدر دلم برات تنگ شده بود …. شده بود یه ذره … وای وای خیلی خوشحال شدم عزیزم … امیدوارم هر جای دنیا که هستی شاد و سالم و سرحال باشی عزیزم
    منتظر غذاهای خوشمزه ات هستم …

  6. سلام شادی جون
    به به،عالی بود
    دلم خواست بدجوررر
    دست گلت درد نکنه

  7. الینا :گفت

    سلام شادی جون
    خیلی خوبه که غذاهای بدون گوشت آموزش بدی.ببینم اونجا از ایران ارزونتره یانه به نظرم باید ارزونی باشه مخصوصا سبزیجات من که اینجا هستم بادمجان جزو سبزیجات گرون هست چون سوئدیها نمیدونن باهاش چیکار کنن و خیلی کمه عالی نمره 20 بوس فراوان از استکهلم به الجزیره

  8. سلام شادی جون
    چه خوشمزه بنظر میاد
    ولی نمیدونم چرا من از اشپزی لذت نمیبرم …
    همش دوست دارم یه چیزی درست کنم تا دهن اهالی خونه بسته بشه …
    اصلا هم برای تزئین اون وقت نمیذارم …
    کمکم کن …
    چیکارکنم ؟
    میشه جوابو تو وبلاگم بگی

    چند وقت پیش لینکت کردم .

  9. دل نوشته .. فائزه :گفت

    سلام شادی عزیزم
    به به عجب غذای هوس انگیزی راستی باید کدو و بادمجون رو هم سرخ کنیم سلام عزیزم آره باید سرخ کنی

  10. سلام
    من زیاد میام توی وبلاگ شما و از هنر خوشمزه تون استفاده می کنمچ
    فکر کردم رفتید سفر! پس موندگار شدین؟ انشالله در سلامت و آرامش باشید. ولی چطور الجزیره؟ برام خیلی جالبه در مورد اونجا بدونم.

  11. مرواريد :گفت

    سلام شادي خانم خوشحالم که برگشتي … من تازه امروز وبلاگت را باز کزدم اونم شانسي … ولي وقتي ديدم که برگشتي خيلي خوشحال شدم … راستي خيلي مرسي بايت غذايي که گذاشتي خيلي خوشمزه به نظر مي ايد من که مي دوسم زياد بادمجان….

    راستي نمي دونم من قبلا برات کامنت گذاشتم يا نه به هر حال سلام ….

  12. بازم سلام
    شادي خانم دو دونه سوال

    اولي اينكه مي تونم از مطالب شما با ذكر عنوانتون استفاده كنم؟

    و دومي : از اركيده خانم خبر دارين؟ ديدم جزو پيونداتونه گفتم شايد بدونين الان كجاست يك سالي هست پيداش نيست تجربه هاش از هند خوندني بود و زيبا
    سلام. با ذکر آدرس اینترنتی بعله چرا که نه؟! از ازکیده خبر ندارم. اومد ایران و فکر کنم مشغول کار و بار و زندگیه!

پاسخی بگذارید

