Joyeux Noel


رای گیری منوی 2 همچنان ادامه داره …. این وسط نوئل مبارک!

 

این نوشته در عکس های مربوط به آشپزی, عکس های بی ربط به آشپزی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

27 پاسخ برای Joyeux Noel

  1. صبا :گفت

    خداخفه ات نکنه شادی نمی گی ما ملت گشنه دلمون این چیزا رو می خواد
    فردا سر پل صراط جلوتو می گیریم …

  2. صبا(برهنگی های من) :گفت

    خیلی خوشگلن و خوشمزه منم می خوام
    مخصوصا اون کیکه

  3. صبا :گفت

    شادی کاشکی منو بشناسی

  4. صبا :گفت

    می دونم می شناسی

  5. صبا :گفت

    راستی می بینم که راس کلیک کلا مرخصه

  6. صبا :گفت

    راستی توام نویل ت مبارک
    تازه یادم افتاد

  7. صبا :گفت

    ای بابا شادی جون چه تبریکی این روزای تعطیلات واسه ما شده فورجه امتحانات اخر ترم

    چه خوشی

  8. ترنم :گفت

    خوش به حالتون چقد هنرمندو با سلیقه این

  9. کویریات :گفت

    اینها آشپز و عکاسش کیه؟ خیلی مرسی کریسمس شمام مبارک

  10. تو مگه میشه چیزی بزتری که عالللللییییییی نباشه. کریسمس هم مبارک.

  11. طلا :گفت

    سلام خانم خانما این همه عکس خوشمزه بدون اموزش من یکی چکار کنم حداقل یکم یادمونم بده دیگه

  12. فائزه :گفت

    خیلی خیلی خوشگل و خوشمزه هستن
    خوب حداقل آموزش اینا رو هم بده دیگه منتظریم ها ای وای اینا رو من درست نکردم که!!!!! بزای همین روش آدرس سایت نداره. من اگه از اینا بلد بودم که شیرینی فروشی می زدم!!!!!!!

  13. رها(ستایش) :گفت

    من ترشی صورتی می خوام

  14. آرام :گفت

    شادی جانم املت ورقه ای لطفا … باید خوشمزه باشه خانومم…. خوب و خوش باشی .

  15. شادی جان سلام این خوشمزه ها را از کجا میشه تهیه کرد من میخوام

  16. پیشی :گفت

    سلام شادی جون دلم رفت ترخدا دستورای اینا رو بزار عجب رنگی عجب بوییییپس کو طعمش

  17. زهره :گفت

    سلام شادی جون
    کی دستور پخت این کیکا و شیرینی های خوشمزه و میزاری
    نکنه فقط گذاشتی اینجا عکساشو ببینیمو حسرت بخوریم شیطون

  18. مریم :گفت

    چقدر با سلیقه این . خوشبحالتون .
    کاش به ما سر بزنید

  19. مجی :گفت

    سلام خانم هنرمند. یه سئوال علمی/ چی کار کنم وقتی گوشت چرخ کرده رو آماده می کنم یعنی سرخ می کنم بوی خوب بده یعنی کلی برای گرفتن بوی ذوق گوشت بهترین راه چیه و دوم اینکه ترتیبش چه جوری باشه بهتره . اول پیاز سرخ و سبک شه بعد گوشت رو اضافه کنم یا بالاقاصله بعد از ریختن پیاز تو ماهی تابه گوشت رو هم بهش اضافه کنم من تو این نکات ریز خیلی مشکل دارم. منتظرما. پیشاپیش مرسیاگه با پیاز سرخ کنی بو نمی ده و در ضمن از ادویه و فلفل سیاه و زردچوبه می تونی استفاده کنی یا هر ادویه ای که دوست داری ولی نه به مقداری که طعم غذا عوض شه.
    من می ذارم پیاز سبک شه ولی خیلی سرخ نشه چون همراه گوشت هم سرخ می شه.

  20. زهرا :گفت

    وای شادی وای شادی دلم رفت دهنم آب افتاد اخه نمیگی خانواده از این طرفا رد میشه ممکنه از این شیرینیها دلش بخواد و احیانا» هم رژیم غذائی داشته باشه

  21. هاشمی :گفت

    با سلام به شما .وب پرمحتوايي داريد. پر از مطالب عالي و اموزنده . اگه دوست داشته باشي با هم تبادل لينک داشته باشيم.
    اگه ممکنه وبلاگ منو با اين اسم لينک کنيد.(صنايع غذايي دانشکده رجايي). موفق و شاد باشيد.

  22. لیدا :گفت

    خیلی زیبا بود لطفا دستور شیرینی کریسمس را برام میل کنید مخصو صا دستو رکرم روش را . بازم ممنون

    ای بابا اگه من اینا رو بلد بودم که خودم دستورش رو می ذاشتم. انا کار من نیستن که! منم از این کارا بلد نیستم که! گذاشتم قوه ی بینایی تون حظ ببره!

پاسخی بگذارید

