املت با پنیر ورقه ای


مواد لازم
گوجه فرنگی متوسط ۳ تا
پیازچه خورد شده ۳-۴ ساقه
پیاز خورد شده متوسط یکی
پنیر ورقه ای ۲ ورق
تخم مرغ ۲ تا
نصف فلفل دلمه ای خورد شده
نمک و فلفل سیاه و ادویه
روغن زیتون
سیب زمینی ۱ عدد / اختیاری
پیاز را در روغن زیتون تفت داده و فلفل دلمه ای و تره فرنگی را اضافه کرده و کمی تفت بدهید. گوجه فرنگی را خورد کرده و اضافه کنید. نمک و فلفل و ادویه بزنید. یکی از پنیرهای را که به صورت نواری بریده اید روی مخلوط بچینید و تخم مرغ ها را روی آن بشکنید. کمی نمک به تخم مرغ ها زده و بگذارید روی شعله ی کم تا ببندد.
در این مدت سیب زمینی را خلال کرده و سرخ کنید. قبل از برداشتن تابه از روی آتش بقیه نوارهای پنیر را دور و بر تخم مرغ ها بچینید. کمی بعد تابه را برداشته و سیب زمینی سرخ شده را دور و بر املت بریزید.
دستپخت و عکس: آشپز مدرن
این نوشته در نیمرو و املت ارسال شده و با , , , , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

37 پاسخ برای املت با پنیر ورقه ای

  1. هنگامه :گفت

    شادی جان دستت بابت این غذای فوری و خوشمزه درد نکنه . راستی عکسات هم خیلی هنریه .

  2. صبا(برهنگی های من) :گفت

    دستت درد نکنه گلی

  3. مادونفر :گفت

    وای چه فعال شدی….هنوز پست قبلیتو نخونده یه پست دیگه گذاشتی….داشتم میرفتم ترامیسو درست کنم چون داشتم واسه شکم میرفتم گفتم به تو هم یه سر بزنم…میبینی توروخدا..وقتی به فکر شکم هستیم یادت می افتیم…

  4. نوگل :گفت

    سلام شادی جون.دست گلت درد نکنه.غذای فوریی خوبیه.ممنون.

  5. majaleh-iran :گفت

    آره
    خیلی موقوی است
    ولی خوب چاق میکنه

  6. نوشین :گفت

    بابا رحم کن … من رژیمم…راستی تو اورکات یا فیس بوک هستی… برای علافی؟

  7. نوشین :گفت

    بابا مجله حالم بهم خورد.. یک چای نعنایی یک نبات و چایی از روش بده پاییین ننه…

  8. نوگل :گفت

    شادی جون ببخشید لطف می کنی اگر دسر با میوه های استوایی بلدی یک بار راجع بهش بنویسی.ممنون.

  9. دوست :گفت

    عالیههههههههههههههه

  10. دوست :گفت

    عجب غذایی دهنم اب افتاد

  11. دوست :گفت

    خانمی کلاس رفتی

  12. سلام شادی جونممممممم
    به به،دست درد نکنه با این غذاهای خوشمزه ای که به ما یاد میدییییییییییی

  13. فائزه :گفت

    سلام شادی جون
    کاش الان اینجا بود صبحانه میخوردم
    خیلی هوس یه املت حسابی کردم
    دست گلت درد نکنه

  14. candle :گفت

    مثل هميشه ساده وخوشمزه…

  15. سلام برشادی بی وفا
    خوبی عزیزم؟
    امیدوارم همیشه شاداب وسرحال باشی وازآشپزخونه ات همیشه بوی خوب ومطبوع زندگی بلند بشه
    چند وقت پیش تو وبت یه غذاگذاشته بودی باقارچ بود
    حالاهرچی دنبالش گشتم پیدا نکردماسمشم یادم رفته ولی میدونم خوشمزه بود
    قارچیهات تو کدوم قسمته؟
    مراقب خودت باش سلام عزیزم. من نمی دونم چی رو می گی تو خوراک ها رو ببین اگه خوراکه. املت هم هست. غذای ملل هم هست. ای وای نمی دونم به خدا……..

  16. صحبا :گفت

    شادی جونم سلام.غذاهات خیلی عالیه و عکساشونم خیلی اشتها آور.گلم یه راهنمایی می خوام .اگه بخوام کیک رو تو ماکروویو بذارم از چه توان و زمانی باید استفاده کنم و اینکه چه نوع پختی رو باید انتخاب کنم.ممنون می شم اگه راهنمایی کنیبالاترین توان پخت عادی 7 تا 10 دقیقه که بسته به جنس ماکروفر فرق داره . البته رویه ی کیک تو ماکروفر حالت خامی داره و مثل فر برشته نمی شه. کلا فر بهتره به نظر من.

  17. اشرف :گفت

    سلام
    اول اینکه عکسای شما نمیدونم چرا باز نمیشه
    دوم اینکه البته اگه فضولی نباشه که هست : تا جایی که من میدونم روغن زیتون نباید حرارت بدین که در اینصورت اثرش از بین میره
    منتظر غذاهای خومشزه هستمسلام عکسا برای بقیه باز می شن نمی دونم چرا باز نشده. روغن زیتون یه روغن خوب برای سرخ کردن روی آتیش ملایمه البته بدون بو باشه. تو الجزایر خیلی از غذاها با روغن زیتون درست می شن!

  18. پیمانه :گفت

    سلام خانومی . آخ جون پنیر ! دلم خواست … من عاشق پنیر و همه غذاهای پنیری هستم

  19. ازاده :گفت

    سلام ممنون از غذا های خوبی که یاد می دین
    یک سوال داشتم !من چند وقت پیش مهمونیی بودم اونجا به عنوان دسر یه چیزی به اسم بیسکویت هاوایی خودشون درست کرده بودن.. شما بلدین ؟ تو اینترنت هرچی گشتم نبود ! کمک !

  20. نسرين :گفت

    سلام، شادي جون خوبي؟ تو ميزگرد من شركت مي كني؟ و اگه ميشه نظر بدي كه اصلاً اين كار مفيده يانه.

  21. عسل :گفت

    سلام شادی جون. من وبلاگتو یه ماه پیش پیدا کردم. باورت نمیشه چقدر خوشم اومد و ذوق زده شدم. همه ویژگی هاش عالین. هم نوع غذاها. هم اینکه خودت میپزی و عکس هم میگیری. راستش به نظر من جای تشکر داره. چون مهربونیتو میرسونه که با اینهمه زحمتی که داره و در حالی که بحث درآمدی مطرح نیست تجربیاتتو در اختیار دیگران می ذاری. من همون یک ماه پیش تو رو توی پیوندهای بلاگم هم گذاشتم. راستی شادی جون؟ میشه بپرسم تو چقدر از غذایی که میپزی رو می خوری؟ اضافه وزن نداری؟ اینو برا خودم پرسیدم. آخه مثلا تو رژیممنه عزیزم. من اضافه وزن ندارم. کلا زیاد پرخور نیستم. من و همسری هر وقت بیرون می ریم با هم یه غذا می گیریم بعضی وقتا آخرش هم کمی می مونه!!!! عکسم تو عکسای بی ربط و باربط به آشپزی تو موضوعات مطالب هست!!!!

  22. عسل :گفت

    در جواب شیما خانوم: عزیزم غذایی که میگفتی این نیست؟
    http://monnom.blogfa.com/post-131.aspx

  23. ندا :گفت

    سلام شادی جون
    هفته ی دیگه تولد پسرمه
    امکانش هست یه منو پیشنهاد بدی، شامل پیش غذا ،غذای اصلی،دسر،سالاد و یه نوع بیسکوییت آسون
    راستی میدونستی در وبم لینک هستیسلام عزیزم. خودم برای مهمونی شلوغ معمولا برای پیش غذا سمبوسه یاپیراشکی های کوچیک می ذارم. غذای اصلی ات می تونه مرغ همراه با سبزیجات مثل سیب زمینی تنوری و بادمجان سرخ شده و هویج پخته باشه. یا می تونی گراتن بذاری حالا گراتن ماکارونی یا مرغ یا سیب زمینی و گوشت بزاری. یا ته چین بذاری. دسر رو می تونی ژله و پودینگ بذاری. یا سالاد میوه بذاری. برای بیسکوییت ایده ای ندارم. می تونی از شیرینی بادومی خشک که تو بخش شیرینی ها گذاشتم استفاده کنی. خوشمزه است. در ضمن تولد پسرت مبارک.

  24. یاسری :گفت

    با سلام وبلاگ ashpazisonati.blogfa.com خانه دوم شماست
    فرهنگ ایرانی با غذا های سنتی و محلی

  25. سلام شادی عزیز
    ممنونیم از حضورتان
    بله خوشمزه هست
    پاسخ شما را هم مشاهده کردیم سپاسگزاریم از نظر لطف تان
    در ضمن ما برای قرمز شدن یا بهتره بگیم صورتی شدن شور و ترشی از کلم برگ قرمز استفاده می کنیم چون همیشه در دسترس مون هست
    همیشه موفق باشید

  26. کیانی :گفت

    سلام دوست خوبم
    وبلاگتو خیلی دوست دارم…..
    من شما رو لینک کردم.
    ممنون میشم اگه به وبلاگ من سر بزنی و اگه قابل دونستی منو تو لیست پیوندات قرار بدی.

  27. درنا :گفت

    شادی جون سلام
    عکسای این 2 پست آخرت برای من باز نمیشن

  28. wooooooooooooooooooooooooow
    عکس خوشمزه دیدم یادم رفت چی می خواستم بگم اصلا
    ***
    بابا جون بدو بیا
    واسم شعر گفتن

  29. الینا :گفت

    سلام
    من وقتی دو روز جلوی کامپیوتر نمینشینم چدروستای خوبم آپهای خ.بی میکنند . مرسی عزیزم ساده و خوشمزه

  30. نسرين :گفت

    سلام شادي جونم. مرسي كه تو ميزگرد شركت كردي و از پيشنهادت ممنونم. راستي لينك دستورات الان روي عكس ها هست. چشم از سري بعد تو خود توضيحات ميذارمشون.

  31. سلام دوست عزيز

    از آشنايي باشما و چنين وبلاگي خوشحالم

    من هم وبلاگي دارم با نام قرار ملاقات

    اگر وقت كردي و دوست داشتي سري بزن و چند دقيقه اي ميهمان من باش

    ياعلي

  32. سلام شادی جونم خیلی خیلی خوشحالم که اومدی فقط آخه چرا این عکسهات باز نمیشه هر بار که میآم مایوس برمیگردم من دیگه دق کردم آ آ آ آ آ.نمی دونم به خدا. برا بعضی ها باز می شه برا بعضی ها نه!!!!!

  33. سلام دوست خوش اخلاقم .
    من به تمام آشپزی شما اعتماد دارم عزیزم ، و خيليم دوست دارم.

  34. نازنین :گفت

    سلام – دست شما درد نکند من رو جلوی همسرم سرافراز کردی .

  35. شهلا :گفت

    من نمی دونم تره رنگی از کجا باید تهیه کرد؟

  36. شهلا :گفت

    ببخشید تره فرنگی

پاسخی بگذارید

