توت فرنگی ولنتاین


سلام. ممنون از لطف و محبت همگی. مشکل ما تا حدودی برطرف شد. تو پست بعدی می آم و توضیح بیشتری می دم. فعلا چون اینترنتمون بگیر نگیر داره سریع این پست رو بذارم چون هر لحظه ممکنه قطع بشه و دیگه وصل نشه.
بنا به اطلاعات واصله از سمت و سوی عشاق محترم سالروزشون نزدیکه و بالاخره باید یه کارایی بکنن که بتونن این ولنتاین رو هم مثل اونای دیگه آبرومند برگزار کنند.
توت فرنگی شکلاتی
این توت فرنگی های شکلاتی رو می بینین که شکل قلبن. آخی ی ی ی ی
درست کردنشون هیچ کاری نداره. یکی از ایده های درجه یک ولنتاین هم هست که هم خوشگله و هم خوشمزه. برای درست کردنشون. یه تخته شکلات رو به روش بن ماری آب کنید. یعنی یه ظرف رو آب کنید و یه ظرف کوچیکتر رو بذارین توش. هر دو تا هم قابلمه باشن ها!بعد بذارین رو آتیش. وقتی جوشید شکلات رو بندازین تو ظرف کوچیکتر تا آب شه. آب ظرف بزرگتر باید به حدی باشه که توی ظرف کوچیک تر نریزه لطفاً!
توت فرنگی ها رو تا نصفه بزنید توی شکلات و بذارید کنار تا خودشو بگیره. می تونید روش ترافل رنگی یا پودر قند بپاشید یا اینکه با شکلات سفید آب کرده با کمک یه چنگال که می زنید توی شکلات سفید آب شده و سریع حرکت می دین روی توت فرنگی شکلاتی روش یه خط و خطوطی بندازین. می تونید هم از قاشق استفاده کنید که شکلات داره از سرش می ریزه. قبلش کمی تمرین کنید خوب!
بذارین یخچال تا سفت شه.
همونطور که می بینید برخلاف پست های دیگه این عکس مال اینترنته و مال خودم نیست. یه دلیلش اینه که هنوز ولنتاین نرسیده و دلیل دیگه اش رو بعداً می آم می گم.
آهان تا یادم نرفته بگم که توی این ظرف یه سری شکلات مغزدار هم هست که می تونید اونا رو هم درست کنید و همراه این توت فرنگی ها تو یه جعبه ی خوشگل بدین به آقاهاتون!!!!
برای درست کردن شکلات مغز دار، توی شکلات آب شده یه مشتی مغز مثل پسته و فندق و گردو و بادوم زمینی و بادوم و… خورد شده بریزین و هم بزنین و از مایه یه قاشق یه قاشق بذارین رو کاغذ روغنی و روش یه دونه ی کامل از اون مغزا گذاشته و بذارین یخچال تا خودشو بگیره. کاغذ رو چرب کنید.
دیگه عرض کنم  که ……. ولنتاینتون پیش پیش مبارک.
یه سوال: به جز تینی پیک سایت آپلود عکس که به درد این وبلاگ بخوره می شناسین؟؟؟؟؟
عکس و دستپخت: اینترنت!!!!!!
این نوشته در حرف های همینجوری!, عکس های مربوط به آشپزی ارسال شده و با , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

46 پاسخ برای توت فرنگی ولنتاین

  1. سامانتا :گفت

    سلام امیدوارم مشکلتون حل شده باشه
    واقعا ایده زیبایی بود مرسی من حتما امتحان میکنم اما خودمونیم توت فرنگی به این یه دستی و خوشگلی رو از کجا پیدا کنم اما جوینده یابندست

  2. صبا(برهنگی های من) :گفت

    وای چقدر این توت فرنگی ها خوشگلن شادی…

  3. آرمان :گفت

    زندگي تجربه اي ديرين است
    كه گهي شاد و گهي غمگين است
    آنچه من تجربه دارم در آن
    به تو تكرار شدن سنگين است
    زمن آموز همان تجربه را
    زمن آموز كه عبرت اين است
    شعر از افسر فاضلي شهربابكي

  4. پریسا-راز باران :گفت

    شادی جون زمستونی توت فرنگی از کجا بیارم؟!

  5. آزیتا :گفت

    شادی جان…

    تواین دو تا سایت هم می تونی عکس آپلود کنی:
    http://www.flickr.com
    http://www.Photobucket.com
    اگه اکانت جی میل هم داری تو Picasa Web Albums می تونی آپلود کنی. http://www.Picasaweb.com

  6. پیمانه :گفت

    سلام بر شادی خانوم گل و گلاب . آخه مادر جان من مشغول کاهش وزن هستم … دلت می آید حرف از شکلات بزنی
    ولی ایده جالبی است . اگرچه من عمرا این را برای آقای پدر درست کنم چون خودم نمی توانم بخورم ترجیحا یک چیزی می خرم که خوردنی نباشد

  7. تامارا :گفت

    سلام شادی جون فلیکر تو ایران فیلتر شده است. و محدوده. جای دیگه ای پیدا کن. مطبخ شیما یه جایی رو معرفی کرده بود. من الان یادم نیست می تونید برید اونجا تو کامنتها ی مربوط به پست مشکل دانلود عکسها در ایران یا کامنت های پست بعدی اونو یه نگاهی بیندازی.

  8. سلام شادیییییییییی جونممممممممممممم
    به به چه عکسهای خوشگل و خوشمزه اییییییییییییییی.دستت درد نکنه
    خدا را شکر که مشکلت تا حدودی حل شد و ایشالله که کاملا حل بشه خانوم گل…
    من هم از تینی پیک آپلود میکردم ولی بعضی از دوستان نمیدیدند و حالا از این سایت آپلود میکنم و دوستان میگفتند که عکسها را میبینند http://xs.to

  9. مریم :گفت

    سلام شادی خانوم
    خوبی؟
    ایشالا که هیچ وقت مشکلی نداشته باشین و تمام مشکلاتتون کاملا برطرف بشه.
    ممنون از آموزش خوشگل ولنتاینیتون
    این سایت هم برای آپلود عکس بدون مشکل فیلتر خوبه:

    http://www.myup.ir

  10. مریم :گفت

    راستی این دو تا سایت که تو نظرای قبلی گفته بودن هر دو تاش فیلتره
    http://www.flickr.com
    و
    http://www.Photobucket.com

  11. سلام شادي جون.خوشحالم كه برگشتي.مرسي از ايده قشنگي كه واسه ولنتاين دادي.ولنتاين شما هم پيشاپيش مبارك.
    آپلود عكس:
    http://www.bahar-20.com/upload/

  12. هنگامه :گفت

    خیلی خوشحالم که برگشتی شادی جان . نگرانت شده بودم و هر روز اینجا سر می زدم ببینم که میای بالاخره یا نه ؟
    این توت فرنگی ها هم خیلی قشنگن دست گلت درد نکنه . امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی .

  13. کویریات :گفت

    ما که رفته بودیم مسافرت دیدم اونجا (امریکا) خیلی اینها متداول بود داغ داغ می فروختند البته و با موز هم درست می کردند. خیلی خوشگل می شد. موز و به سیخ چوبی زده بودند.
    اینکه توت فرنگی رو اینجوری درست کنند اینجا (توی اروپا) به خاطر شکلات آبشده اش به فوندوی شکلات (فوندو رو که می دونین دیگه فرانسه اتون ازمن بهتره) می شناسند که اصلاً اسمی نبود که توی امریکا به کار می رفت. اتفاقاً من هم می خوام به زودی فوندو رو آپ کنم عکس هاش همه آماده اس وقت نشده بذارم. شاد باشین امیدوارم مشکلات هم به کلی مرتفع بشه

  14. سلام شادی جون. دستت درد نکنه. ولنتاین خودت هم مبارک !

  15. یه شادی :گفت

    خوشحالم اومدی

  16. نارگل :گفت

    شادی جون خوشحالم که مشکلاتت داره برطرف می شه. بابت این عکسای خوشگل هم ممنون.

  17. آفتاب :گفت

    سلام عزیزم .یه روزی که خیلی غمگین بودم سایت تو رو پیدا کردم .ازاین همه شور زندگی که توی کارات بود کلی کیف کردم و انرژی کرفتم سایتت مثل بقیه سایتهای
    آشپزی نیست یه جور عشق یه جور خون توی رگهاش جریان داره هر وقت خستم میام سراغش از اینکه به یاد ولنتاین بودی ممنون خیلی قشنگ بود.روزهات سبز وآفتابی.

  18. مریم :گفت

    وایییییییییییی چه عکسای خوشکلی دیدنش هم لذت داره چه برسه به هدیه دادنو خوردنش
    امئدوارم مشکلاتت زود زود حل بشه

  19. نجمه :گفت

    سلام شادی جون
    ایشالا که مشکلت زودتر حل حل حل بشه.
    مشکل همیشگی من می دونی چیه شکلات تخته ای رو که آب می کنم خوب نمیشه نمی دونم چرا؟
    یک ظرف می زارم رو کتری و شکلات تخته ای رو که رنده کردم تو ظرف می ریزم و هم می زنم ولی در آخر شکلاتم روون و خوب در نمیاد نمی دونم چی کار کنم؟

  20. افسان :گفت

    سلام شادی جون خیلی خوشحالم برگشتی خدا رو شکر عزیزم من عکسای وبمو از طریق irapic. com میزارم . موفق باشی

  21. شیرین :گفت

    سلام خیلی باید منو ببخشی که نتونستم به وبلاگت سر بزنم الان اومدم جبران کنم

  22. پردیس :گفت

    خیلی ایده ی خوبی بود. ممنون

  23. سمیه :گفت

    سلام شادی جان من با اجازت لینکت کردم وبت بسیار مورد علاقه من هست و عالیییییییه

  24. ramin :گفت

    با سلام مدیر محترم
    سایت iranmeet تمایل به تبادل لینک با شمارا دارد
    اطلاعات سایت :
    میانگین بازدید روزانه : 12000
    PR : 2
    الکسا : 128 هزار
    عنوان : دانلود رایگان
    نام سایت http://www.iranmeet.com
    در صورت قبول این پیشنهاد ما را با مشخصات زیر لینک کرده و مشخصات خود را برای ما ارسال کنید
    به امید همکاری بیشتر

  25. منصوره :گفت

    به نظر خيلي خوشمزه مياد . من هم يه وبلاگ درست كردم و خوشحال ميشم اگه يه سري بزنيد واگر تمايل به تبادل لينك داريد ما رو به اسم «آشپزي رنگين» لينك كنيد و به ما خبر بديد تا ما هم شما رو لينك كنيم. با ارزوي موفقيت براي شما
    http://ashpazierangin.blogfa.com

  26. سلام خیلی از این دستور شکلات خوشم اومد. هم ساده است و هم خوشگل. ولی واقعا همینقدر ساده است؟
    راستی من خودم عکسام رو توی http://www.picturetrail.com آپلود می کنم.تا حالا مشکلی نداشتم.

  27. سلام شادی جون

    دستت درد نکنه خیلی قشنگ و دلربا بود

    در مورد اپلود عکس

    الان که نایت اسکین اپلود میکنه

    http://night-skin.com/up/

    این یکی هم ایرانیه

    http://irapic.com/

  28. فائزه :گفت

    سلام شادی جون
    انشاله که مشکلاتتون به زودی حل میشه
    این عکس توت فرنگی ها واقعا هوس انگیزه ولی خوب توی این فصل تو تهران زیاد پیدا نمیشه خوب چیکار کنیم
    بعدشم برای آپلود عکس برو به سایتtinypic.com
    بعدشم ولنتاینت هم مبارک

  29. عزیزم الان توت فرنگی نداریم چیکار کینم؟ اما بازم ممنون. من برای اپلود عکس از اینجا استفاده میکنم.
    http://www.villagephotos.com/

  30. سلام شادی خانم حالتون خوبه؟
    بعد از مدتها به وبهای دوستان با حوصله سر زدم نه که نمیومدم نه/ مجالی برای گذاشتن پیام نبود ولی خوشحالم که امروز تونستم و احتمالا فردا اگه خدا بخواد با متن جدیدی آوای فصلها را به روز خواهم کرد
    توت فرنگیهای خوشگلی بودن و برات آرزوی شادی و موفقیت دارم در زندگیت
    راستی برای آپلود عکس اگه عضو gmail باشی راحت میتونی از سایت زیر استفاده کنی هم برای عکس هم برای موسیقی من که به شخصه خیلی راضی هستم
    http://www.googlepages.com
    موفق باشی در پناه حق

  31. نوشین :گفت

    سلام لنتاینه من! روزت با 2 روز تاخیر مبارک…. امیدوارم که همیشه عاشق باشی و سالم… ذلت پر از شادی و صفا…. باقی ارزو ها بمونه برای عید نوروز؟ خب؟
    از خودت بهم خبر بده؟ یمیل منو گرفتی؟

  32. نوشین :گفت

    ولنتاینه من=لنتاینه

  33. مهدیه :گفت

    سلام ….

    چه ایده های قشنگی …. ممنون

    سایت آپلود عکس marmolak.net خوبه ، از tinypic بهتره

    به منم سر بزن

  34. شادی :گفت

    سلام عزیزم الان یه مدتیه که وبلاگ فوق العاده خوبتو می خونم و باید بگم منو نجات دادی!میدونی من از آشپزی متنفر بودم و این کار واسه من عذاب بود!اما تو همه چی و عوض کردی تا آخر عمرم هر وقت برم کنار اجاق گاز یاد تو میوفتم!

  35. شادی :گفت

    راستی منو تو هم اسمیم!شادی!!

  36. شادی جون سلام
    چه خوب که دوباره برگشتی

  37. ~سحر~ :گفت

    من واقعاً به وبلاگت که میام حال میام!!!!
    دستت درد نکنه

  38. هنگامه :گفت

    شادی جان کجایی خانمی ؟!!

  39. مریم :گفت

    سلام شادی خانوم
    من اون دسر دو رنگی که آموزش داده بودین رو درست کردم.
    خیلی خوشمزه بود.
    دستتون درد نکنه.
    دو تا عکسم ازش گرفتم که میذارم اینجا.
    البته به خوبیه مال شما که نشده
    بازم ممنون
    اینم لینک عکسا :

  40. يكي ازاين توت فرنگي ها بدين منم آدرس آپلود ميدم بهتون
    سايت پارس تولز خيلي خوبه ااگه روي ديكشنري وبلاگم كليك رنجه كنين ميرين تو سايتش

  41. Melani :گفت

    خیلی عکسای خوششششششششششمزه ای بود.
    به من سر بزنی خوشحالم میکنی

  42. مریم :گفت

    http://www.villagephotos.com به نظر من بهترین سایت آپلود عکسه! امتحان کن! من خواننده همیشگی ات هستم.ولی تا حالا نظر نذاشته بودم.زود زود بنویس ما شکموها فیض ببریم!

  43. آفاق :گفت

    شادی جون من خیلی وبلاگتو دوس دارم و البته خودتو
    من تازه یه وبلاگ زدم اگه دوس داشتی سر بزن

  44. واثق :گفت

    سلام دوست عزیز

    از وبلاگ زیبای شما بازدید کردم امیدوارم روزبروز پربارتر شود

  45. ماتیلدا :گفت

    سلام
    من اصلا آشپزیم خوب نیست (خیلی هم افتضاحه) ولی این دستورای اینجا رو که میخونم هوس می کنم هی برم آشپزی کنم

    یه سوال میشه بپرسم؟ آناناس رو چه جوری میشه پوستش کند که خراب نشه؟ من دو سه بار امتحان کردم داغون شد

    تنکیو وری ماچاول سرشو جدا کن و بعد ار وسط از بالا به پایین نصفش کرده و بعد با برش های افقی تیکه تیکه اش کن.

  46. نارگل :گفت

    قابل توجه شادی خانوم اینکه ولنتاین مدت هاست گذشته. بیا آپ کن دیگه. ای بابا!

پاسخی بگذارید

