خوشمزه ترین دستور غذاهای سالی که گذشت…. روی میز آشپزخونه ی ما!


عیدتون مبارک.
آرزوی سال خوب و شاد و پر آرامشی رو برای همه تون دارم. و برای خودم هم.
این دستور غذاها رو داشته باشین تا عید بازی تموم شه و برگردم دوباره.
پوره میوه
سالاد الفتوش
کروکت سیب زمینی
دسر بنفش
زرشک پلو با مرغ
کباب تابه ای
رولت شکلاتی
خوراک میگو
پاستا با قارچ و کوفته ریزه
مرغ برشتوکی
میگو و بادام زمینی
پلو زعفرانی مرغ و لوبیا سبز
گراتن بارسا
کوسکوس
ترشی صورتی
شیرینی بیسکوییتی عید
این هم دستور غذاهای سال قبل ترش:
دستور غذاهای سال 86
خوش باشید!
این نوشته در حرف های همینجوری!, خوشمزه ترین ها ارسال شده و با برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

21 پاسخ برای خوشمزه ترین دستور غذاهای سالی که گذشت…. روی میز آشپزخونه ی ما!

  1. الینا :گفت

    سلام دوست نازنینم شادی جان
    هر جا که هستین سال نو خوبی داشته باشین. برای هر دو شما سالی با سلامتی و موفقیت آرزومندم.

  2. مریم :گفت

    سلام
    عیدتون مبارک شادی خانوم

    امیدوارم سال خوبی داشته باشین

  3. ماری :گفت

    سلام شادی جان
    عیدت مبارک
    چقدر تو زود تند و سریع شدی
    البته پیغامت رو دریافت کردم واقعا برات نگران بودم چون غیبت طولانی داشتی تازه داشتم بهت عادت میکردم دختر امیدوارم مشکلاتتون بر طرف بشه اوضاع خوب خوب بشه و باز بتونم باهات حرف بزنم
    میبوسمت
    تا بعد
    ماری

  4. پیمانه :گفت

    سلام . سال نو مبارک . امیدوارم سال خوبی باشد پر از دستور غذاهای خوشمزه و مغذی از جانب شما

  5. سلام شادی عزیزممم

    سال نو را به شما و خانواده گرامی تبریک میگویم و با بهترین آرزوها برای همگی شما

  6. ساره :گفت

    شادي جونم سال نوت مبارک. آشپزخونه ت هميشه پر و پيمون باد! اميدوارم دوربين مربوطه هم زودتر از ز.ود به آغوش خانواده برگرده حالا خودش يا جانشينش…

  7. مجید :گفت

    سلام

    سال جدید مبارک و امیدوارم براتون سال خوبی باشه

    وبلاگتون فوق العاده ست حتی من این پیج رو بوک مارک هم کردم

    خوش سلیقه و با انگیزه هستید بزنم به تخته
    😉
    فقط لطفا اگه امکانش هست توی این دسته بندی هائی که داری اینارو هم اضافه کنید فکر کنم خوب باشه

    مثلا دسته غذاهای درست شده با ماکروویو و یا دسته غذاهای درست شده با ساندویچ میکر و یا …..

    ممنون

  8. تو مبارکی
    بهار جاری هستی توست
    قرین سعادت
    نوروزگاران سبز

  9. گیل بانو :گفت

    سلام سال نو مبارک امیدوارم که سال پر از خوشی و سلامتی برای شما و خانواده محترمتان باشد

  10. گلناز :گفت

    با سلام اگر امکان داره سایت یا وبلاگی که غذاهای کردی رو آموزش میده به من معرفی کنید.در ضمن عیدتون مبارک و دستتون درد نکند از بابت این مطالب زیبا

  11. شهـــلا :گفت

    سلام شادی خانم
    شاید تعجب کنی که بدانی من از بازدید کنندگان قدیمی وب شما هستم از سفرت به خارج از ایران تا برگشتت و اتفاقات مختلف اما از تنبلی هیچوقت واسه ات کامنت نمیذاشتم اما الان برخوردم به سوالی که در وب فرشته سید عزیز پرسیده بودی گفتم چون من به زبان دری مسلط هستم جوابت رو بدم
    مرچ سیاه یعنی فلفل سیاه
    بپز و بخور خیلی خوشمزه است نوش جانت
    ضمنا» استارت بزن دوباره روی غذاها و شیرینی های متنوع مثل سابق
    منتظریم
    آها یادم آمد
    عیدت مبارک

  12. مادونفر :گفت

    راستی یادت رفت که شیرینی بادومی رو امسال هم بزاری…مگه یادت نی من چقدر حال کرده بودم…به نوعی آشپز رو کچل کرده بودم…

  13. میس ری :گفت

    سلام عید شما مبارک
    از خوندن نوشته کنار وبلاگت واقعا لذت بردم!
    تازگیها یه دوره کلاس آشپزی رفتم و عمیقا لذت آشپزی و درک کردم!
    البته اگر مامانم اجازه بدا تو آشپزخونش راحت آشپزی کنم!

  14. مریم گلی :گفت

    سلام شادی جون جونی عشق من !
    من یکی که هر وقت دلم میگیره و غصه دارم وتو اداره لعنت به هر چی همکار و ارباب رجوع میفرستم (البته از نوع پر روهاشون!) یاد سایت مهربونت می افتم وسری بهت میزنم آخه من عاشق آشپزی هستم و همیشه غذاهای خوشمزه امو وقتایی درست میکنم که تو خونه اعصاب ندارم با بقیه باشم میرم توی آشپزخونه ام و شروع میکنم با ادویه هام و تره بار و ….. هام حرف زدن ! بگذریم امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشی و همچنان وبلاگت پر از غذاهای خوشمزه باشه .

  15. سرآشپز :گفت

    سلام سلام به دوست خوبم!!!!!!!!!!
    سال نو مبارک !
    من دوباره برگشتم!
    تصمیمی گرفتم آپ کنم یه مدت خیلی درگیر بودم.مشاالله خیلی وبلاگت پربار شده
    حتما بهم سر بزن

  16. گلابتون :گفت

    سلام شادی جان . خوب کردی اومدی …
    سال نو مبارک

  17. نوشین :گفت

    خوشگلم سلام. سال نو مبارک. سالی پر از سلامتی و موفقیت برات آرزو میکنم.

  18. متین :گفت

    سلام.
    سال نوی شما هم مبارک باشه
    با وجود تعداد خیلی زیاد سایتهای آشپزی (ایرانی) سایت شما یکی از محبوبترینهاست
    یکی از دلایلش اینه که شما خیلی گرم و صمیمی مینویسید
    انشا’الله سال خوب و پر خیر و برکتی باشه براتون

  19. حدیث :گفت

    سلام
    سال نو مبارک

  20. سلام شادی
    من بهت لینک دادم
    مرسی به خاطر خوشمزه گیت !

  21. شادی جان سلام
    خوشحالم که دوباره مشغول به آپ کردن شدی
    از اینجور اتفاقهای بد و نا خواسته تو زندگی همه هست ولی امیدوارم سال 88 خوب و پر بار باشه و سالم و پر نشاط و موفق باشی

پاسخی بگذارید

