تولد همسری مبارک!


این شارلوت رو برای تولد همسرجان درست کردم. یکی از دوستای عزیز که مهمونمون بود دوربین داشت و ازش عکس گرفت.
عکسشو ببینید تا بعداً بیام دستورشو بذارم.
اینم برش خورده شه:
سازنده ی شارلوت : شادی خانوم
دارنده ی تولد: همسر شادی خانوم
عکاس و دارنده ی دوربین: دوست همسر شادی خانوم و خود شادی خانوم!!!!!
این نوشته در حرف های همینجوری!, عکس های مربوط به آشپزی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

22 پاسخ برای تولد همسری مبارک!

  1. مینا :گفت

    با سلام
    میدونی دوست دارم به منم سری بزنی
    مرسی که میای و منو خوشحال میکنی
    ممنونم

  2. ساناز :گفت

    وبلاگ جالبی داری خوشحال میشم پیشم بیای

  3. نوشین :گفت

    آی لاو شارلوت. یا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
    تولد تولد نولدش مبارک……..همیشه شاد.

  4. آفاق :گفت

    سلام شادی جون
    من شما رو دوس دارم و مدتهاست وبلاگ قشنگت رو دنبال میکنم
    اگه شد به وبلاگم سر بزن تا شاید دوستیمون دو طرفه شد
    سال نوتون هم مبارک+ تولد همسر گرامیتون

  5. لطفا و سریعا دستورشو بذار که من هم همسرمو واسه تولدش سوپرایز کنم . جدا هنرمندی شادی …..

  6. لاهوت :گفت

    سلام…وب زیبایی داری…وقت کردی یه سر پیش منم بیا

  7. ازاده :گفت

    سلام
    وااااااااااااااای چه کیکی… من دستورشو میخوام
    دهنم آب افتاد… خیلی خوشمزه به نظر میاد…

  8. زیبــــــــــا :گفت

    سلام شادی جان
    خوبی عزیزم؟
    سال نووهمچنین تولدهمسری عزیزت مبارک
    متاسفم برای اتفاقی که برات افتاده
    کاملا» درکت میکنم چون برای ماهم تومسافرت همچین اتفاقی افتادبعلاوه ی اینکه کل طلاهام روهم باهاش بردن
    بیخیال امیدوارم همیشه سلامت باشی اینهاهمه قابل برگشت هست.
    برات درسال جدیدبهترینهاراآرزومندم
    می بوسمت

  9. يامي…

    تولدشون مبارك.

  10. ستایش :گفت

    سلام شادی جان
    خوبی عزیز؟
    متاسفانه باید بگم تصاویر 3 پست آخرت باز نمیشه و من نمیتونم که عکس های قشنگی رو که گذاشتی ببینم و روی ضرب در هر هم که کلیک میکنم گزینه show pic نمیاد
    چی کار کننننننننننننننم؟

  11. فاخته :گفت

    دریغ از یه کیک یخ زده، یه شمع نیمه سوخته، یه آرزوی طول عمر.

  12. مهستا :گفت

    شادی عزیز تصوی زیبا و دل انگیزی گداشتی منتظر دستور پخت می مانم. راستی می شه یه سری غذاهایی که توی فر پخته می شه و مصرف روغن کمتری دارن هم بگی… ممنون می شم سال خوبی داشته باشی

  13. نارگل :گفت

    تولد همسر خوبت رو بهت تبریک می گم و امیدوارم سالهای سال در کنار هم شاد و خوشبخت زندگی کنید.
    کاش دستورش رو زودتر می ذاشتی. آخه دو روز دیگه تولد همسرمه و من دلم می خواست می تونستم یه شارلوت مثل اینی که درست کردی بپزم!

  14. حوا سپید :گفت

    اول از همه سال نو مبارک . دوم از همه تبلد شوهر شادی خانم مبارک . سوم از همه کاش منم تولدم یکی از اینها درست میکرد .

  15. سلام شادی جون
    بسیارررررررررررررر عالییییییییی مثل همیشه ما منتظر دستور خوشمزش هم هستیمممم و تولد همسرتان مبارک باشه

  16. مهناز :گفت

    سلام به شادی خانم سال نو مبارک انشااله همیشه سلامت باشی و شاد من تازه با وبلاگ شما اشنا شدم بسیار بسیار جالبه یکی یکی دستورش رو می نویسم و می رم خونه درست می کنم واقعا باریکلا به این همه ذوق و استعداد موفق باشی و انشااله دستور کیک رو بنویسی تا اونم درست کنم راستی تولدشون هم مبارک

  17. سارا :گفت

    شادی عزیزم
    سال نوت مبارک
    تولد همسری رو بهت تبریک می گم ایشالا 100 ساله بشن
    ما 15 آوریل ایران هستیم

  18. سلام . شادی جان تبادل لینک کنیم ؟؟؟ موافقی ؟ من کلی وقت قبلی که وبلاگ داشته باشم هم مهمونت میشدم . تمام آرشیوتم سیو دارم برای روز مبادا .

  19. راستی شادی جان یک سوال اساسی …مگه نمی تونی با مبایلت عکس بندازی که اینقدر از نداشتن دوربین برای گذاشتن عکس در وبت حسرت میخوری؟؟؟؟؟؟؟؟دارم. ولی ما اون دوربینو با پس اندازمون خریده بودیم. 4 میلیون اون موقع شد. ومثل بچه مون دوستش داشتیم. بالاخره کمی غرغ باعث می شه اعصابم راحت تر باشه. تازه کلی عکس هم با همون دوربین تو آرشیوم دارم که یکی یکی حالا می ذارم.

  20. آيدا :گفت

    سلام شادي خانم. تولد جناب همسر مباركه
    علاوه بر شارلوت مي دوني اين جمله ي آخري خيلي بامزه بود » عكاس و دارنده ي دوربين دوست همسر شادي خانم و خود شادي خانم – خيلي فلسفيه..
    من از وبلاگ دسرها.. ميام اگه منو با نام (دسر هاي خوشمزه) – (http://iovp.mihanblog.com) لينك كني خوشحال ميشم منم شمارو لينك كنم بازم خوشحال ميشم

  21. آتوسا :گفت

    سلام شادی خانم گل
    این شارلوت باید خیلی خوشمزه باشه …. کی طرز تهیه اونو میگی؟ واقعا ممنون از زحمت هایی که میکشی

  22. مریم :گفت

    وای چه شارلوته خوشگللللللللللللللللللی

    خواهش میکنم دستورش رو زودتر بزار که دوست دارم هر چه زودتر درستش کنم

پاسخی بگذارید

