آپلود مجدد آنچه دیده می شد و اکنون نمی شود!


ای بابا عکس تمام پست های  قبلی دیده نمی شن که!!!! آخه من نمی فهمم فیلتر کردن یه سایت آپلود عکس که خیلی هم تو ایران پرطرفداره چه معنی می ده؟؟؟
خلاصه بعله کارمون در اومد…. نشستیم داریم این عکسای سابق رو که با تینی پیکِ فیلتر شده، لود شده بودند با سرور جدید لود می کنیم و شکر خدای خود را میکنیم که در مملکتی زندگی می کنیم که سرشار از آزادی در دنیای مجازی و غیر مجازی است.
لطف کنید و برداشت سیاسی از حرفای من نکنید که حالم از سیاست و سیاستمدار به هم می خوره.
فقط خواستم بگم اگه عشق به آشپزی و این وبلاگ نبود صد سال با این کمردرد نمی نشستم اینا رو دوباره آپلود کنم.
همین.
تمام.
این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

11 پاسخ برای آپلود مجدد آنچه دیده می شد و اکنون نمی شود!

  1. ميفهممت زياد.

    و اما آش ترخينه
    خيلي حال دادي.مرسي.

  2. والا من که یا عکسا مشکلی نداشتم.

  3. كاش مي شد تو آپلود كردن عكسا كمكت كنم.

  4. شکلات تلخ :گفت

    الهی بگردمت !!!!!!!!!!
    چه قدر کار سختی است

  5. با اجازه لينكت كردم.

  6. ز ر ی :گفت

    خانم بد اخلاق
    شما که انقدر بی حوصله ای چجوری به این خوبی آشپزی می کنی؟

    من که دعوا نکردم؟؟؟؟؟ای وای ناراحت نشو زری جون. فکر کنم دلم از جای دیگه پر بود، زندگی ما فعلا پر از مشکلاته. شرمنده. این بوس رو بگیر که از دلت در آد: بوسسسسسسسسسس

  7. نسرین :گفت

    سلام شادی جونم منم عکسای قبلی رو میبینما.پست های اخیر رو نمی گم. پست های اولیه که من تا خرداد 86 رو فعلا آپلود مجدد و درست کردم ولی اونای دیگه ایراد دارن. وسطاش بعضی ها هم باز می شن.

  8. زری :گفت

    مرسی واسه بوست

  9. اخ گفتی شادی جون
    واقعا که حرص آدم رو در میارن من که خسته شدم انقدر با سایت های مختلف آپلود کردم و بعد مدتی اون سایت بسته شد اگر سایت خوبی میشناسی به من هم معرفی کن

  10. آخ گفتی داغ دلم تازه شد،آخه چرا باید اینطوری بشه سایت تینی واقعا خوب بودش ،سایتهای دیگه هم که آپلود میکنی یک روز نشون میده یک روز نشون نمیده

  11. الهه :گفت

    شادی جونی سلااااااااااااااااموخوشحالم که دوباره اومدی.از تمام زحمتهات ممنونم فقط من همچنان هیچ عکسی نمی بینم..خب منم دلم میخواد عکساروببینم ،حالا چکارکنم؟

پاسخی بگذارید

