تخم مرغ بافتنی!!!!


این تخم مرغای خوشگلو توی یه وبلاگ فرانسوی دیدم. گفتم بذارم اینجا روح هر کس که می بینه شاد بشه.
راستش من تا حالا به احساسات تخم مرغ دقت نکرده بودم ولی وقتی اینا رو دیدم با این قیافه ها کلی رفتم تو فکر!!!!! اون طفلکی هم که شکسته وضع روحی اش خیلی خرابه.
oeufs-0161.jpg
ایناهاش همین فسقلی رو می گم که ایجوری مظلوم مظلوم داره نیگا می کنه:
oeufs-015.jpg
دیگه خودتون تصور کنید وقتی پخته می شن به چه شکلی در می آن. البته لازم نیست تصور کنید. این مادر مرده ی طفلکی رو ببینید که داره چه دردی می کشه! آخی!!!! واقعاً از این به بعد بیشتر به تخم مرغ فکر خواهم کرد!
oeufs-014.jpg
راستی قلاب بافی بودن اینا یا بافتنی؟ آخه من زیاد تخصصی در این زمینه ندارم!!!!!
این نوشته در عکس های مربوط به آشپزی, عکس های بی ربط به آشپزی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

11 پاسخ برای تخم مرغ بافتنی!!!!

  1. دیگه از این به بعد هروقت بخوام نیمرو بخورم دلم خون میشه که……

  2. آفاق :گفت

    سلام شادی جون
    خیلی عکس تخم مرغ ها جالبه.به نظرم قلاب بافی با کامواست!!!
    از پست جدیدم با یه عالمه عکس خوشمزه دیدن کنید

  3. آيدا :گفت

    سلام شادي جان.ببخشيد خوااااااهر نمي تونستم بيام اينترنت آخه يكم مريض بودم
    خوب اشكال نداره حالا.. لينكت كردم.خب معلومه ديگه بافتنيه البته اگر تو ايران بود جاي ليفم ازش استفاده ميكردن! واقعا روحم شاد شد..
    از توجهِت ممنون حتما اشكال عكسا رو درستش مي كنم
    راستي اون كامنتِتم مثل وبلاگ قشنگت خيلي بانمك بود

  4. سلام انقد دلم واسه اون شکسته هه سوخخخخخت که نگو . مثل کسه که تو خیابون لباس نداره !

  5. زهرا :گفت

    آی جان ای جیگرم کباب شد مادر
    اینا هنر قلاب بافی هستن.

  6. ندا :گفت

    سلام
    وبلاگ تون خیلی جالب و بامزه است
    به وبلاگ من سری بزن
    راجع به جعبه کادویی و صنایع دستیه و اگه مایل به تبادل لینک هستی به من اطلاع بده
    ممنون

  7. رویا :گفت

    سلام دوست عزیز
    من یکی از مشتریان پر وپاقرص وبلاگت بودم تا اینکه بعد از ارتحال دوربینت ،خیلی وقت بود آپ نمی کردی.در مورد تخم مرغ هم باید بگم که ما انسان ها با بی رحمی از تمام موجودات عالم استفاده می کنیم .راستی با اجازه شما لینک من هستید.

  8. مادونفر :گفت

    هر چی بود خیلی باحال بود…دلم واسه اونی که داشت نیمرو میشد سوخت…

  9. واسه تخم مرغ آخريه :

  10. سمیه :گفت

    سلام
    به به چه خوب مرتب داری آپ میکنی
    شادی جونم شیرینی جدید و راحت الپخت بذار

  11. زندان آسمان :گفت

    آخی دلم برای آخریه می سوزه .راستی فکر می کنم با مراجعه به اینجاhttp://www.diaryofaman.blogfa.com/post-226.aspxمشکل آپلود عکست برای همیشه حل بشه

پاسخی بگذارید

